Менше платіжних методів, але простіший UX: як Ink AI підняли конверсію в себе на веб-фаннелі на 50%+ — Experiments Hub

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

Дисклеймер: Цей допис є частиною добірки продуктових експериментів — Experiments Hub. Проводили A/B тести або якесь інше продуктове дослідження? Заповнюйте форму і діліться своїм досвідом та інсайтами!

Коротко про компанію та продукт

Привіт! Я Ігор Левенець — продакт менеджер в мультипродуктовій ШІ компанії Reface.
Працюю тут уже майже 5 років, спершу менеджив наш основний однойменний застосунок, а після того вже встиг запустити 5 нових.

Останній — Ink AI. Це застосунок для генерації та примірки татуювань. Користувач може ввести будь-який текстовий промпт, а ми по ньому згенеруємо для юзера унікальне тату. Його він потім може приміряти на будь-якій частині тіла, завантаживши своє фото.

На Ink AI я часто займаюсь запуском різноманітних АБ-тестів для покращення наших продуктових та монетизаційних метрик. Про це з прикладами та результатами пишу на своєму каналі Продакт Меменджер (а ще роблю там власні продуктові меми). Про один з таких тестів на нашому веб-фаннелі написав нижче в цьому матеріалі.

Контекст кейсу

Ink AI — це мобільний застосунок. Але недавно ми вирішили запустити на нього веб-фаннел, на якому користувач авторизується та проводить оплату, а вже потім завантажує сам застосунок. Таким чином ми можемо обходити комісію Google/Apple в 30% і залучати новий для нас веб-трафік.

Першу версію цього веб-фаннелу ми запустили із пейволом, на якому при натисканні кнопки Continue користувача перекидало на окрему сторінку оплати («Stripe Checkout Page»). На цій сторінці користувач міг або вручну ввести реквізити своєї карти, або скористатись Google/Apple Pay. Такий варіант реалізації оплат був найпростіший для нас, щоб швидко запуститись.

Гіпотеза

Якщо замість перекидування користувача на окрему сторінку для оплати ми на пейволі будемо одразу показувати кнопку Apple Pay для миттєвої оплати без редіректів, ми зможемо збільшити конверсію в покупку на цьому пейволі.

Що нас переконувало у валідності цієї гіпотези:

— менше на один крок для оплати юзером (нема додаткового кроку з редіректом на Страйп)
— на окремій сторінці Страйп чекауту, з якою ми запускались з початку, в нас більшість оплат і так відбувались через Apple Pay
— юзера не редіректить на окрему сторінку, під час чого в нього може щось відвалитись або він почне переживати, що його перекидує на якусь скам-сторінку

Чому ця гіпотеза на нашу думку могла не спрацювати:

— Страйпу в Штатах довіряють і їхня чекаут пейджа виглядає для юзерів доволі безпечною. А просто одна кнопка оплати Еппл Пеєм одразу ж на пейволі може виглядати трохи стрьомно і підозріло для юзера, оскільки довіри до нашого сервісу в нього ще нема
— якщо в юзера банально нема Еппл Пея, він може одразу через це і дропнутись навіть якщо хоче оплатити

Дизайн експерименту

Результати та висновки

Гіпотеза була підтверджена.

Конверсія в покупку на пейволі виросла на 53%. Це дуже високий ріст, на який ми самі навіть не очікували.

1. Не потрібно на вашому веб-фаннелі перекидувати користувачів на якісь інші сторінки. Щоб збільшити ймовірність оплати, весь його флоу має відбуватись на одному вашому сайті.

2. Навіть якщо користувачі використовують різні методи оплати, подивіться який з них найпопулярніший (у нас це очікувано був Apple Pay). А потім спробуйте пропонувати користувачам платити лише через нього. Скоріш за все ви втратите якусь частину юзерів, яким не зручно оплатити саме таким методом оплати, але спрощення флоу для решти юзерів в середньому може призвести до загального росту конверсії.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую за кейс.
Чи є дані як це спрацювало для андроїд юзерів, чи для них лишили старий/створили новий фаннел? Чи їх така кількість, що ними можна навіть знехтувати?

Підписатись на коментарі