«Укрзалізниця» під кібератакою: онлайн-сервіси компанії не працюють другий день поспіль. Коли очікувати на відновлення
Вчора IT-інфраструктура «Укрзалізниці» потрапила під таргетовану багаторівневу кібератаку. Незважаючи на серйозність атаки, рух поїздів залишається стабільним, а операційні процеси переведено у резервний режим. Про це повідомляє Олександр Перцовський, голова правління АТ «Укрзалізниця».
Протягом останньої доби фахівці УЗ разом із Кібердепартаментом СБУ активно працювали над ліквідацією наслідків атаки. Відразу після виявлення проблеми були активовані протоколи захисту та резервування. Однак, через складність та масштабність ураження, перед повним відновленням фахівці ретельно тестують сервіси, щоб виключити будь-які вразливості.
Що це означає для пасажирів
Наразі онлайн-продаж квитків залишається недоступним, і Укрзалізниця тимчасово перейшла на офлайн-режим.
🔹 Якщо вам потрібно їхати сьогодні (24 березня) або завтра (25 березня) вранці:
- Придбати квитки можна в касах. Для цього збільшено кількість касирів і подовжено їхній робочий графік.
- Відкрито продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай вони доступні тільки онлайн).
- У разі, якщо ви не встигли купити квиток у касі, можна безпосередньо йти до поїзда. Поїзні бригади проінформовані, як оформлювати проїзд на місці (звертаємо увагу, що не всі класи місць можуть бути доступними, але ми зробимо все можливе, щоб перевезти всіх).
🔹 Якщо ви плануєте подорож після 25 березня:
- Не варто поспішати до кас вже сьогодні, адже вони зараз працюють із пріоритетом для пасажирів, які їдуть у найближчі години.
- Як тільки онлайн-сервіси будуть відновлені, про це буде повідомлено офіційно, і всі охочі зможуть придбати квитки у звичному режимі.
Чому важливо не створювати ажіотаж у касах
У звичайний понеділок до 100 тисяч пасажирів купують квитки через усі канали, і лише 10 тисяч із них — у касах. Якщо всі 100 тисяч людей спробують придбати квитки офлайн, це призведе до критичних черг і значних затримок. Однак реальна потреба на найближчі рейси — близько 20 тисяч квитків, і цей обсяг наша посилена система кас обробить без надмірних черг.
Можливість повернення квитків
Для пасажирів, які хочуть повернути квитки на поїзди 24 березня є можливість зробити це онлайн. Надішліть на [email protected] скан або чітке фото квитка та свій контактний номер телефону щонайменше за годину до відправлення поїзда. Запити будуть оброблені протягом трьох днів після відновлення роботи систем.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів