Криза з нами назавжди і що робити лідерам із цим

💡 Усі статті, обговорення, новини про HR — в одному місці. Приєднуйтесь до HR спільноти!

Ходила на лекцію Сергія Ноздрачова в KMBS «Управління командою під час невизначеності та криз».

Повз таке пройти неможливо. Піймали мене гачками за больові точки улюблені теми: команда, невизначенність, криза.
Саме цю лекцію радив Михайло Федоров у своєму каналі. Але його на лекції не було, а ми були!

Підготувала саммері з найціннішими моментами, цифрами і висновками Сергія.

Enjoy! Впевнена, буде корисно усім, хто любить працювати з командами, бачить у цьому цінність і не вірить у твердження «я начальник, ти — дурак».

Сергій будує свої навчальні програми, і цю лекцію зокрема, на основі досліджень Інституту Ґеллапа.

🔍 Gallup — глобальний лідер у вивченні залученості працівників:
Згідно з їхнім звітом «State of the Global Workplace»

  • 23% працівників у світі активно залучені до роботи — тобто відчувають себе частиною компанії, мотивовані і готові вкладатись.
  • 62% працівників — «просто присутні» (роблять мінімум, щоб не втратити роботу).
  • 15% — активно демотивовані, саботують процеси або розповсюджують негатив.

🚩 Чому працівники втрачають мотивацію:

У цьому блоці Сергій розкрив основні причини, чому працівники втрачають мотивацію та шукають нову роботу.
Ключовий акцент — на важливості культури управління. Дисклеймер: disturbing content.

  • За даними Gallup, 8 із 10 працівників у світі не залучені в роботу.
  • Тільки 14% вірять, що регулярний фідбек допомагає їм працювати краще.
  • 51% працівників активно шукають нову роботу, і найчастіше через корпкультуру та стиль управління, а не через зарплату.
  • Головний фактор довгострокового успіху компаній — рівень керівників та лідів команд.

Чому це важливо:
Gallup показує, що компанії з високим рівнем залученості:

  • на 23% прибутковіші
  • їхні команди працюють продуктивніше і лояльніше,
  • рівень плинності кадрів знижується в рази.

Що найбільше впливає на залученість:

  • Лідерство — прямий керівник формує 70% емоційного стану працівника.
  • Цінність і сенс — коли люди розуміють, для чого вони працюють і який результат створюють.
  • Визнання і розвиток — можливості рости і відчувати цінність свого внеску.

🛠️ Що робити лідерам інакше під час криз:
Дисклеймер: криза з нами назавжди.

Як керівникам адаптувати свій стиль управління, щоб підтримати команду у складні часи:

  1. Дати чіткий план дій — команда має розуміти, що відбувається, на що вони впливають і який їхній внесок.
  2. Тримати людей в курсі — відкрито комунікувати про зміни та ситуацію. Будувати довірливі стосунки.
  3. Не просто показувати, але реально дбати про благополуччя працівників.
  4. Визначати реальність і давати надію — лідер має бути точкою опори. Не кажіть, що все буде добре. Скажіть, що будете поряд у складні моменти.

🙋🏼‍♀️ Три ключові якості успішного лідера:
База. Основа. Ґрунт.

  1. Знати потреби людей у команді.
  2. Добре знати себе і свої сильні сторони.
  3. Розуміти вимоги своєї ролі і бути прикладом.

💊 Чотири головні потреби людей в кризові часи:
Тут зібрані емоційні та психологічні потреби працівників, які лідери мають враховувати під час нестабільності (тобто завжди):

  1. Надія (56%) — віра в краще майбутнє.
  2. Довіра (33%) — впевненість, що лідер знає, що робить.
  3. Співчуття (7%) — відчуття, що тебе чують і розуміють.
  4. Стабільність (4%) — внутрішнє відчуття опори і контролю.

🃏 Методологія 3H Model:
Модель, яка допомагає вибудувати ефективне управління командою через три ключові аспекти.

  • Heads — команда має спільне розуміння проблем.
  • Hearts — люди ототожнюють себе з цінностями компанії.
  • Hands — працівники отримують чіткий приклад поведінки.

Last, but not least
Надія як ресурс:

Фінальний блок про те, як важливо підтримувати команду і себе через надію та віру в майбутнє. Схоже на афірмації, але має наукове обгрунтування і реально працює:

  • Майбутнє буде кращим за сьогодні.
  • Я маю силу зробити його таким.
  • До цілі веде багато шляхів — і кожен із них має перешкоди. Помиляються усі — і це нормально.

Бути лідером непросто. Бути лідером в кризові часи ще складніше. Але можливо це саме ваш a blessing in disguise.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

любой кризис прежде всего в головах. Остальное только следствие.

Підписатись на коментарі