Побоювання стосовно контекстної реклами в сучасних «AI» моделях

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

У реаліях сучасного веб-простору користуватися браузером без Adblock-а неможливо.

Нескінченний потік банерів та пропозицій обертає контент з усіх боків.

Все більше людей користуються LLM-моделями для пошуку інформації, тому в мене є передчуття, що в майбутньому у відповідях ChatGPT, Gemini, Claude... буде вбудована контекстна реклама, яку розпізнати й видалити буде ще тим квестом.

Наприклад, на питання про програмування LLM-модель буде пропонувати пройти онлайн-курси певної компанії.

Тобто до відповіді основаній на вивчених матеріалах будуть додаватись ad-Injection.

Ще одне побоювання — отримання відповідей через рекламу, як перегляд відео на YouTube: після запиту необхідно буде подивитися один або два рекламні ролики, щоб отримати відповідь.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

а как им себя окупать?
серьезные задачи решаются специализиолванным ПО — в том чтисле заточеными на проблемную обламть агентами ИИ а не чатомгпт.
А за использлвагие вместо гугл поиска или просто поигратся модной технологией платить никто не будет.

Понавыдумают себе страшилок, а потом пытаются превентивно «запретить и не пущать»

Ну так, може бути. А може і ні.
Бізнес моделі ще формуються. Багато чого є безкоштовно.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Підписатись на коментарі