Як я стажувалась на авіаційному підприємстві BAYKAR у Туреччині
Вітаю! Мене звати Ніка, та ось як я попала на стажування, про яке навіть і не могла мріяти. Я студентка Київського авіаційного інституту (колишнього НАУ), здобуваю ступінь магістра по спеціальності «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка», освітня програма «Комп’ютеризовані системи управління та автоматика». А якщо простіше, повинна «варити» автопілоти для літаків.
Ця історія буде корисною для тих, хто не боїться пробувати щось нове, отримувати новий досвід та погоджуватись на авантюри.
Нижче я поділюсь своїм важливим, але цікавим досвідом академічної мобільності в авіаційній галузі, що є дуже важливим в умовах сучасної технологічної війни. Але маю зазначити, що стажування відбувалось за умовами NDA, тому деякі деталі буде опущено задля безпеки.
Як я дізналася про програму та як подавалась
В серпні 2024 я отримала повідомлення від менеджерки НАУ:
«Avia Ventures, український представник Baykar, проведе зустріч зі студентами НАУ, які хочуть пройти стажування в легендарній технологічній компанії. Умови стажування:
- Термін стажування: вересень — листопад 2024 року, 3 місяці.
- Послуги з транспортування, проживання та харчування за рахунок Avia Ventures (BAYKAR).
- По закінченню стажування може бути запропоновано робоче місце у представництві компанії».
Спочатку я не зрозуміла, хто це, чому мені написали, про що взагалі йде мова. Але я вирішила скористатися цією можливістю та зареєструвалася на зустріч з компанією. Зайду наперед — я згадала, чому мені написали. Ще з початку літа я подала заявку, але, як ви вже зрозуміли, успішно про неї забула.