Яку ERP систему обрати виробнику дронів?

💡 Усі статті, обговорення, новини про оборонні технології — в одному місці. Приєднуйтесь до Defence tech спільноти!

Порадьте будь ласка або підкажіть яка ERP система найкраще себе зарекомендувала серед MilTech компаній для контролю та аналізу ефективності роботи команд та співробітників:
* R&D відділу
* Виробничого відділу
* Інженерного відділу.
* Інших підрозділів

Немає часу на те, щоб в компанії могли провести «дегустацію» і обрати ERP, яка більше сподобається.

Треба впроваджувати перевірене рішення.

ERP систем багато зі своїми особливостями. Тому шукаю систему яка буде найбільш «захищеною» у безпековому плані та закривати потреби виробничого, дослідницького та складських відділів.

Одна з проблем з якими стикнулась компанія: R&D відділ з’їдає багато грошей та робочого часу, але на виході дуже мало працюючих рішень. Постала необхідність аналізувати діяльність та ефективність цього відділу.

Також треба аналізувати ефективність команд виробничого відділу.

І таких «треба» багато...

Підкажіть будь ласка яка ERP с-ма найкраще підходить під задачі виробників дронів?

Бажано, щоб великих грошей на старті воно не коштувало.
Розглядаються варіанти запуску в «хмарі» компанії виробника ERP так і на базі власних серверів.

Дякую.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Yan вітаю!
Може вже й не актуально, проте напишу все рівно.
Вже відійшов від ERP... проте колись багато займався впроваджуванням і розвитком ERP, в тому числі з обліку і управлінням виробництвом. На поточний момент не можу порекомендувати ERP бо вже не в темі, проте з огляду вимог (обмежень) до бюджету, і головне до часу, то вважаю вам треба зфокусуватися впершу на самій проблемі (на декількох самих критичних) і виявити вимог до обліку і аналізу, протестувати в реальності найвидше, і вже після полірування процесів — підбирати ERP. Тому з боку ІТ систем на даному етапі я би радив щось на кшатл Excel/ Google sheets / MS Access — тобто щось що дозволить швидко (по часу і грошах) розробити (та змінювати) модель даних яка покриє ваші потреби саме з точки зору бізнес цілей, а не легкості роботи кінцевих користувачів. Якщо це не безпечно в Cloud, то роздивитись варіанти локальних файлів/серверів для збереження даних.
Так поверхнево... , з того що я бачу:

Одна з проблем з якими стикнулась компанія: R&D відділ з’їдає багато грошей та робочого часу, але на виході дуже мало працюючих рішень. Постала необхідність аналізувати діяльність та ефективність цього відділу.

Тут треба розкласти поняття «ефективність»: яким чином ви можете планувати цілі, в яких показниках і розрізах і відповідно накладаючи фактичне виконання ви отримаєте оцифровану ефективність.
Наприклад поверхнево:
— План роботи (Інциатива, Проект, Дата(місяць), Відділ (або список працівників), Спецификація видів робот і плановими витратими часу (або грошей), Специфікація матеріалів ...
— Облік виконання робот (Інциатива, Проект, Дата, Працівник, Види робот і фактичні витратими часу (або грошей), Фактичне використання матеріалів, ....
— Набір довідників які обслуговують усей цей облік
— Аналітика яку можна побудувати з цих наборів даних у вигляді звітів та дашбордів з діаграмами

www.odoo.com

безкоштовної версії вистачить. з безпекою все ок. R&D та виробництво присутнє.

zippy.com.ua
Безкоштовна з вIдкритим кодом та веб iнтерфейсом.
Пiдтримка поетапного виробництва

Модератор, як автор цього топіку прошу його видалити. Серед учасників цього форуму немає тих хто бажає допомогли або глибоко розбирається у цьому питанні. Пишуть про все що завгодно, але не про корисні поради.
Через друзів та знайомих отримав вичерпні відповіді на свої запитання і знайшов те що мені потрібно.
Тема закрита.

яка ERP система найкраще себе зарекомендувала серед MilTech компаній

а може ти шпигун ?

Не дуже розумію як вам допоможе ERP.

Бо це виглядає насправді як топік які піднято із ціллю реклами софту. Спочатку з OP ставлять псевдо питання, потім самі же відпповідають з твінку на це з посиланням на своє рішення, яке можна «впровадити». Часто на Stack Overflow таке, але модератори це прибирають. А для складання FPV дронів на 3-5 людей, як це зазвичай і відбувається, бухгалтерія запросто ведеться на папірці чи в екселі. Єдине що лайки йдуть за комененти і т.д. там дешевше але поганий Китай, онді за бо летить в одну строну інші рішуче проти і т.д.

Щось я не розпарсив, що ви там дописали :)

Ви вирішили тушити пожежу бензином. Вас не влаштовує керівник R&D підрозділу чомусь, вважаєте — що це митарство грошей?
Як буде впроваджувати ERP — витратите в 100 разів більше грошей на впрвадження ERP, при чому відліку перспективних розробок R&D такі трати як на себе потягне впровадження ERP навіть і не мріялись. Краще знайдіть способи вирішити ваш конфлікт із керівником відділку перспективних розробок. Якщо ви його керівник ставте цілі на 1 to 1. Зокрема ставити чіткі цілі за SMART, подавати звітність по проектам, проміжний контроль результатів і т.д. також вимога вкладатись в строки та бюджети, відпоаідно до встановленої прооектної документації. Так бюрократія, та ресурси завжди лімітовані навіть десь в Bell Labs при створенні Unix. Також як відомо ранній Стів Джонс своїми перспективними розробками бісів усю раду директорів Apple.
Якщо це ви паралельно працюєте, знайдіть посередника в перемовинах, бо у вас банальний конфлікт інтересів, конкуренція за ресурси через різні цілі.

P.S. ERP як і будь який інший корпоративний софт сам по собі нічого не вирішує, зазвичай йдеться в першу чергу про встановлення системи керування бізнесом на підприємстві. Не існує чарівної срібної кулі від якогось SAP яке усе магічно вирішить за 13 мільйонів доларів, впровадження. Так само якщо продажі не йдуть через 80% головну причину — низький попит на пропонуємий товар, впровадження CRM не допоможе жодним чином. Треба або міняти асортимент або звати професійного маркетолога, а потім вже ставити процес, писати продажні скрипти, CRM і т.д.

Я згоден з Вами. І це правильний підхід: перед будь якими важливими «рухами» та «витрачанням коштів» треба зробити аналіз та детальну підготовку. Цим зараз і займаюсь. Бо не обдумані і поспішні рішення породжують помилки, причому дорого вартісні.
Тому один з етапів підготовки: знайти ERP які підходять, проаналізувати які ресурси та скільки часу потрібні для їх реалізації і обрати підходящий варіант.
На даний момент, Jira основний претендент на впровадження.

Конфлікту немає.
Потрібна цифровізація налагоджених і працюючих процесів. Планується, що це дасть змогу краще бачити та аналізувати роботу різних підрозділів.
В першу чергу є необхідність бачити хто і які задачі виконує на даний час, на якому етапі хід виконання та скільки часу займає виконання заявки. Бо штат співробітників зростає.
Ще є тех. підтримка користувачів від яких приходять нові задачі через телефон або приватні розмови. Їх необхідно оформлювати у системі, щоб інші бачили та надавали свої рекомендації та побажання для виконання.
Відділ закупок потребує впровадження заявок.
Також є потреба вести звичайні тікети по різноманітним задачам.

Все що написав вище — це типові задачі для виробничого підприємства, нового або унікального не вимагається. Тому і питаю чи є вже адаптовані ERP, де розробники вже заздалегідь все передбачили і користувачам не потрібно займатись написання додаткових модулів до неї.

Якби не було не писали би, що «занадто», ви би знали в чітких числах. Конфлікт це далеко не тільки вже агресивна фаза, з якоюсь лайкою там не розмовлянням, звільненнями і т.п. Ващі інтереси десь ущемлено (коли ви кажете бізнес — насправді маєте на уваз насправдіі себе улюбленого, усі хто працює в колективі насправді є його членами але кожний приймає рішення лише в мірі його компетенцій та повноважень). Так вам може і тієї же Jira може вистачити. От так с ходу і безкоштовно вам ніхто не скаже, про срібну кулю (окрім коли дурника розкручують на бабки і такого повно, якщо нема стратегії праці із клієнтом в довгу). Зазвичай якщо йдеться про впровадження стандартів, зокрема ISO-9000. ERP, CRM і т.д. робиться бізнес аналіз, розробляється план впровадження і т.д (discovery phase) Це усе час та відповідні витрати, бо спеціалісти безкоштовно не працюють.
Так то розповсюдженні рішення, SAP та 1С. Далі гора всякого, та без відповідних спеціалістів по впровадженню: процесів, бухгалтерського обліку і т.д. — це просто пусті витрати без різниці, що воно за безпосередній постачальник.

Выглядит как хороший вопрос чату жпт. Думаю с ним быстрей получится выбрать. А так слишком мало ограничений.

> R&D відділ з’їдає багато грошей та робочого часу, але на виході дуже мало працюючих рішень. Постала необхідність аналізувати діяльність та ефективність цього відділу.

Тут не совсем понятно, какой анализ планируется, как происходит анализ сейчас?

Підписатись на коментарі