Дослідження: Як віддалена робота впливає на співробітників

До правди скрізь фейки на Редіті

У науковому сабердіті набула чималої популярності стаття про те, як вчені провели чотирирічне дослідження на тему — як віддалена робота впливає на співробітників.

Стаття набула чимало розголосу, сподобалася читачам, і взагалі все було класно, але...

...як джерело інформації у цій статті та аналогічних дописах вказані ці тести. І розбіжностей із заявами там багацько:

  • Тести проводили на 61 людині (що вже небагато);
  • Вони тривали два тижні у 2020 році. Не чотири роки;
  • Вузька вибірка — батьки середнього віку, але то вже таке, деталі.

У цьому тесті вказано, що це дані, які зібрані у рамках більш масштабно дослідження ARIA — вчені загалом проводили вивчення зміни циклів сну. Воно, також тривало рік, але що вже розпалятись.

Втім, завдяки цим «типу фейкам» вдалося заморочитися та знайти нормальне дослідження. Про нього зараз і піде мова.

Додатково: У дослідженні ARIA розповідаються усілякі цікаві штуки: що восени люди сплять довше, що відбуваються зміни у дієті — але це усе нашої теми не стосується і жодної кореляції до віддаленої роботи там немає.

Ключові висновки дослідження

Позитивні моменти:

  1. Відсутність необхідності добиратися на роботу: майже 90% відзначили це як значну перевагу.
  2. Більша гнучкість: Свобода в організації свого робочого дня.
  3. Фінансова економія: Працівники відзначили економію коштів.
  4. Потенціал для залучення ширшого кола працівників: Роботодавці можуть залучати кандидатів із ширшого географічного кола.
  5. Можливість регулярно займатися фізичними вправами: Багато працівників повідомили, що віддалена робота дозволила їм регулярно займатися спортом.

Негативні моменти:

  1. Майже половина респондентів прозвітувала про «розмиття» меж між роботою та особистим життям;
  2. Відволікаючі фактори вдома: Приблизно двоє з п’яти працівників вказали на труднощі з концентрацією уваги;
  3. Більше третини респондентів відзначили про труднощі з «відключенням» від роботи та збереженням мотивації;
  4. Негативний вплив на гендерну рівність: Збільшилося навантаження жінок неоплачуваною роботою (додатково до оплачуваної), особливо у сфері домашнього господарства;
  5. Погіршення психічного здоров’я: Ковідні локдауни загалом спричинили значне погіршення психічного здоров’я: зростання тривожності, депресії та самоушкоджень. Робочий стрес тільки сприяв цьому.

Із нейтральних моментів виявилася продуктивність. Вона особливо не змінилася.

Ці тести проводили впродовж локдаунів у Австралії, але більшість цієї інформації залишається релевантною і зараз.

Читайте: IBM просить менеджерів повернутися працювати в офіс. Інакше доведеться шукати нову роботу

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

останній графік це Нормальний розподіл

цю сову можна натягувати на будь-який глобус, наприклад:
— як впливають на вас магнитні бурі?
або
— як впливає на вас перехід на літній час?

Результат на достатній вибірці:
7% — вбиває
23% — стає гірше
36% — піхуй
25% -стає краще
9% — надихає

Британські вчені годуються на дослідженнях такого штибу.
Тривало Х років, опитано ХХХ респондентів.

Із нейтральних моментів виявилася продуктивність. Вона особливо не змінилася.

Якщо не враховувати що деякі влаштувалися на дві, а дехто і три роботи!
Смішно платити працівникам ставку і виміряти продуктивність! Звичайно якщо ви не платите більше — то вона не стане більшою. Люди ж не ідіоти і чудово вміють бути ефективними — але тільки на свою користь.

А при чому тут віддалена робота?) Що заважає принести другий ноутбук в лайноофіс і працювати на ньому на іншу компанію?

Із нейтральних моментів виявилася продуктивність. Вона особливо не змінилася.

Чому цей момент взагалі подають як нейтральний? Компанії більше не витрачаються на операційні витрати на офіс та супутнє, а продуктивність не змінилась — це має бути однозначно позитивний момент.

А що стосується

деякі влаштувалися на дві, а дехто і три роботи

то це взагалі типу не компаній справа як люди живуть і працюють. Звичайно якщо результат не страждає.

то це взагалі типу не компаній справа як люди живуть і працюют

звісно, кожна людина зможе ефективно працювати на трьох фултаймах по 8 годин!

Ще раз нашолошую що мій пойнт не про аналіз продуктивності, а що це не ваша (компанії) справа на скількох проєктах працівник працює, якщо результат не страждає, і ніяких юридичних норм не порушено.

Підписатись на коментарі