Експеримент з покращенням додаткової функції застосунку, що забезпечив +24% на другий Rebill Rate — Experiments Hub

💡 Усі статті, обговорення, новини про Mobile — в одному місці. Приєднуйтесь до Mobile спільноти!

Дисклеймер: Цей допис є частиною добірки продуктових експериментів — Experiments Hub. Проводили A/B тести або якесь інше продуктове дослідження? Заповнюйте форму і діліться своїм досвідом та інсайтами!

Коротко про компанію та продукт

У JATAPP ми створюємо та розвиваємо продукти, що змінюють підхід людей до життя, роботи та саморозвитку.

Call Recorder — це мобільний застосунок для iPhone, який здійснює записи дзвінків. Протягом останнього року команда активно працювала над додаванням великої кількості додаткового функціоналу в додаток, щоб приносити ще більше цінності користувачам. Застосунок має монетизацію через підписки в AppStore.

Контекст кейсу

Усі користувачі в схожих мобільних застосунках мають головну мету — зробити запис телефонного дзвінку. Портрет користувача варіюється між пересічною людиною, яка хоче зробити запис одного дзвінка та спеціалістами, яким потрібно фіксувати десятки розмов — як, наприклад, спеціалісти підтримки користувачів в компанії або журналісти, які записують інтерв’ю. Більшість наших користувачів записують більше ніж один дзвінок, і з часом їм стає дедалі складніше орієнтуватися у власних архівах. У пошуках потрібного запису вони думають: «А де мій дзвінок з Андрієм з інгредієнтами до борщу?» або «Хочу знайти усі записи дзвінків, які мають відношення до моєї роботи» і так далі.

Перед командою постала задача зробити керування та пошук потрібних записів дзвінків зручнішим та швидшим. Отже, ми відразу взялися за її виконання.

Своїм експериментом ми прагнули пришвидшити пошук потрібного запису дзвінку користувачам, у яких вже є записи. Їхня проблема — швидко знайти потрібну групу або конкретний запис, окрім як за назвою. Адже наразі контекст розмови можна зрозуміти лише прослухавши всю розмову заново, що завжди забирає зайвий час.

Гіпотеза

Гіпотеза: якщо ми додамо функціонали:

  • Favourites (можливість маркувати улюблені записи зірочкою, як Like на фото в галереї айфону);
  • Tag (можливість додавати теги до будь-яких записів для полегшеного пошуку);
  • Note (можливість додавати коротке власне самарі по дзвінку);
... то таким чином зможемо покращити користувацький досвід та збільшити метрики Retention та Rebill Rate у користувачів.

Метод тестування

Експеримент проводився A/B тестуванням.

Самарі

Результати були дуже гарними. Ми отримали покращення на 24% на другий Rebill Rate серед користувачів та збільшення показника Retention 14D на 12%. Завдяки цим змінам користувачі почали частіше повертатись в застосунок та мали кращу мотивацію робити ще більше дзвінків, адже надалі архівом було зручніше користуватись.

Навіть у продуктах із чіткою основною цінністю (у нашому випадку — запис дзвінків) наступним рівнем задоволення користувача стає зручність у використанні результатів цієї основної функції. Наш кейс довів, що покращення в організації контенту (наприклад, теги, нотатки, улюблене) може мати суттєвий вплив на повернення користувача (retention) та повторну оплату (rebill).

Інсайт, який ми винесли: навіть незначні, але доречно вбудовані функції навігації або персоналізації, можуть значно підвищити відчуття контролю та підвищити користувацьку цінність продукту.

Рекомендація іншим командам: якщо у вашому продукті є повторюваний контент або дії, які користувач створює (дзвінки, записи, нотатки, замовлення тощо), — подумайте, як ви можете покращити їх організацію та навігацію. Це часто недооцінений, але досить ефективний шлях до підвищення утримання користувачів та LTV.

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А як за допомогою AB можна було виміряти ретеншн та ребіл?))

Можна ще за допомогою NLP групувати автоматично по тегам

Підписатись на коментарі