Досвід створення ШІ-інфлюенсера: не для OnlyFans, але з душею

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

ШІ-інфлюенсери захоплюють Інтернет. Ця стаття про мій власний експеримент (можливо, дещо нетиповий) у сфері створення таких персонажів. Розповім як виникла ідея, як разом із ChatGPT, Perplexity, Gemini та іншими інструментами я створював образ, біографію та ім’я персонажа, а також яким був типовий цикл генерації контенту, які LLM найкраще підійшли цьому проєкту та інші деталі..

Про себе. Мене звати Юрій Дзюбан, я Conversational Backend Engineer в Master of Code Global. Мій комерційний досвід — це робота з чатботами та іншими conversational продуктами. У вільний час створюю пет-проєкти, здебільшого так само пов’язані з ботами чи ШІ загалом. Результати своєї роботи публікую у статтях/топіках на DOU, а також ділюся у відео на власному каналі в Youtube.

Що таке ШІ-інфлюенсери

ШІ-інфлюенсери — це цифрові персонажі, створені за допомогою технологій комп’ютерної графіки та штучного інтелекту. Ці віртуальні особистості мають акаунти в соціальних мережах, публікують контент і можуть навіть взаємодіяти з підписниками як справжні (не віртуальні) інфлюенсери, але існують виключно в цифровому просторі.

На скріншотах нижче — кілька таких персонажів — вони буквально підкорили мережу (переважно Instagram) та можуть збирати мільйони підписників. Цікаво, що деякі з них були створені ще, задовго до «буму» на ChatGPT і Midjourney, зокрема в 2016-2018 рр.

Цікаво, що більшість популярних ШІ-інфлюенсерів — цепривабливі жіночі образи.

До речі, один з найвідоміших «продуктів» — Miquela (на фото справа вгорі), у 2018 році журнал Time включив до списку 25 найвпливовіших людей в Інтернеті.

Персонажа, якого я створив і про кого ця стаття, навряд чи оцінять на OnlyFans, але він має душу і почуття гумору ©

Знайомтесь — ведмідь-мандрівник Theo (x.com/SeenByTeddy) ;)

Як виникла ідея

Theo — це віртуальний ведмідь-мандрівник, який подорожує цілком реальними маршрутами, відвідує справжні визначні місця і... пише листи своїй власниці — дитині, яка з певних причин не може сама здійснити таку мандрівку. Theo робить селфі, ділиться своїми враженнями — простою мовою, іноді дещо наївно, а іноді з іронією. Його місія — подорожувати за тих, хто цього зробити не може: через війну, хворобу, бідність тощо.

Theo — моя авторська інтерпретація ідеї про «мандрівного» гнома з фільму Amelie із деякими нотками буркотливості Grumpy Cat (але у фінальній версії цієї риси майже не відчутно, лише трохи іронії). У цей образ я вклав власні ідеї та брейнстормінг із різними LLM.

До слова, ідея створити «мандрівну іграшку» виникла у мене ще у 2017-2018 роках, коли я тільки починав програмувати. Зберіг навіть скріншот резюме проєкту:

Той проєкт хоч і був схожий за концепцією, але все ж мав інший акцент. Та й повноцінного запуску не відбулося, той ведмідь досі зі мною (на фото нижче зверніть увагу на QR-код на самій іграшці). Якщо нинішня ідея з ШІ-ведмедем знайде свою аудиторію і матиме відгук — маю кілька думок щодо того, як інтегрувати той перший проєкт у поточний.

Фінальним поштовхом до реалізації поточної ідеї ШІ-інфлюенсера став недавній реліз генерації зображень у ChatGPT 4o. Завдяки йому створення реалістичних селфі із заданим персонажем на потрібному фоні стало елементарним. Ну і загалом мені стало цікаво, наскільки якісний контент сьогодні реально зараз згенерувати повністю за допомогою ШІ, і в якій мірі подібний проєкт можна автоматизувати.

Кристалізація ідеї та образу

Цікаві ідеї нерідко приходять, коли свідома частина голови зайнята якоюсь рутинною діяльністю. Ідея цього пет-проєкту, як і ряду інших, з’явилась у мене під час ранкового вигулу собаки. Мій підхід до такої роботи «на ходу»: я диктую текст у Google Doc, потім копіюю потрібне у Perplexity, ChatGPT або Gemini (здебільшого в режимі Deep Research), і слухаю результати. Таким чином кожна прогулянка — невеликий крок уперед в дослідженні чи плануванні тієї чи іншої теми. Ділюся низкою скріншотів із Google Doc, створеного під час однієї з таких прогулянок.

Першою «робочою» назвою проєкту було Ernie. Спочатку я планував створити персонажа в дусі Grumpy Cat, тобто іронічно-сатиричного персонажа із відповідною зовнішністю, який би був антиподом до авторів солодко-ідеальних постів про подорожі і власне життя, і «різав би правду-матку» про популярні туристичні кліше, проблеми туристів і т.д.

Як я обирав персонажа

Під час однієї з прогулянок я брейнштормив варіанти персонажа з Gemini (2.5 Flash), ChatGPT (4o) і Grok 3. Ось шорт-ліст кандидатів:

  • A Disgruntled, Well-Traveled Garden Gnome
  • An Ancient, Skeptical Tortoise
  • A Sarcastic Stray Cat Who’s Seen Better Days (and Locations)
  • An Opinionated, Slightly Broken Vintage Toy (e.g., a Teddy Bear or Robot)
  • Stuffed Hedgehog («Hedgie McJudgy»)
  • Retired Beanie Baby Sloth («Randy the Reluctant Roamer»)
  • AI-enhanced Plastic Flamingo («Flame-GO-OFF»)
  • German Blue Cat Plush («Comrade Meow»)
  • Exhausted Teddy Bear Influencer («Barry No-Fun»)

У певний момент я дуже схилявся до варіанту з гномом, і заглибився у деталізацію його персони (історії та візуального образу). Але проконсультувавшись із представниками потенційної аудиторії (дружиною), отримав дещо несподіваний відгук про те, що гном може викликати не надто приємні асоціації, і в цілому, можливо, занадто людиноподібний для даного героя.

Хоча варто зауважити, що гном був по-своєму оригінальним варіантом, для якого ChatGPT пропонував вельми цікаві варіанти біографії. Також, якби раптом хтось захотів отримати свого власного ШІ-інфлюенсера у подарунок/на сувенір, то китайці випускають багато досить своєрідних моделей.

Зрештою після болісного вибору між гномом, котиком (адже їх усі люблять) і ведмедем, зупинив свій вибір на останньому.

Деталізація персонажу — історія та місія

Не будучи професійним письменником, я почав із запиту у Perplexity, як же створити «a deep captivating relatable charismatic character for a fiction book».

Далі — уточнив, які промпти допоможуть створити такого персонажа:

Ну і після цього кидав отримані промпти у ChatGPT. Ідеї, які я отримав, виявилися настільки симпатичними і кращими за мою початкову, що я вирішив перейти від варіанту з дратівливим саркастичним героєм до більш відвертого, сентиментального, місцями наївного персонажа, який дивиться на світ очима дитини, але при цьому з нотками іронії. Так у Theo з’явилась більш глибока мета, ба навіть — місія. На відміну від кепкувань над туристичними стереотипами, він подорожує, щоб показати світ та щиро про нього розказати своїй власниці — дитині.

Також подумав, що створити більш реалістичного віртуального персонажа-дитину може бути дещо простіше, ніж імітувати «дорослого» (по типу найпершого примітивного чатботу типу ELIZA [1964-67], яка була «дитиною»).

Візуалізація персонажу

Усі зображення в цьому проєкті згенеровані вручну за допомогою OpenAI GPT-4o через ChatGPT або Sora. Нижче один із перших варіантів:

Провів невеликий кастинг кандидатів перед дружиною та дітьми:

Фіналістом стала дещо менш сумна і молодша версія ведмедя з першого фото, у коричневому пальто, шарфі і капелюсі:

Як я вчився писати контент: генерація Twitter-повідомлень у потрібному стилі

Перед тим як пробувати генерувати Twitter-повідомлення, я вирішив трохи підтягнути теорію і передивився (або, скоріше, переслухав на ходу) кілька Youtube-відео про використання ШІ в сучасному письменництві. Зокрема, переглянув ряд відео користувача Nerdy Novelist (зокрема, це відео), канал якого знайшов ще минулого року (див. мою більш ранню статтю на DOU «AI чатбот, що пише романи — Proof of Concept»). Якщо коротко, даний автор пропонує так званий «фрактальний» підхід до написання романів, де за допомогою серії спеціальних промптів (див. скріншот нижче) контент генерується ієрархічно «вниз»: від ідеї до плану, далі від плану до розділів, story bits і, нарешті, прози.

Однак цей підхід не спрацював для написання історії у форматі серії Twitter-повідомлень, можливо, через все ж значну відмінність між стандартною прозою і таким смс-подібним форматом. Тому я облишив цей підхід і повернувся до експериментів із власними кастомними промптами.

Втім, деякі загальні принципи залишилися: повідомлення від Theo — це не окремі «атомарні» пости, а більш-менш цілісна, зв’язна історія, викладена у форматі серії Twitter-повідомлень.

Які LLM пишуть найкращі Twitter-повідомлення у заданому стилі

Для генерації Twitter-постів я пробував ChatGPT 4o, Chaude Sonnet 3.5/3.7, Gemini 2.0 Flash/2.5 Pro, Grok 3. Пробував через офіційних чатботів, OpenAI Playground (для більшої контрольованості і щоб за потреби зафіксувати конкретну версію моделі та інші параметри), а також (бо why not?) через Github Copilot. Із кожною з моделей було згенеровано 5-10 відповідей із використанням однакових промптів.

Я очікував, що Grok, навчений на Twitter-і, мав би бути найкращим. Крім того, часто зустрічав твердження про те, що Chaude Sonnet 3.5 — це одна з кращих моделей для написання художньої прози.

Тим не менше, переможцем для мене став ChatGPT 4o — його відповіді були найближчими до моїх очікувань/вимог в плані змісту й емоційного тону. Також досить непогані варіанти іноді дає Gemini 2.0. Відповіді моделей Chaude були занадто схожими на художній роман, із занадто багатою лексикою і дещо багатослівні, навіть попри конкретні вимоги у промпті писати простіше. Відповіді Grok були іноді непоганими, але, як на мене, часто занадто різкими і «рекламними».

Створення контенту: основні етапи

Написання Twitter-повідомлень і генерація селфі ведмедя на фоні визначних місць — один із останніх кроків у процесі створення контенту. Загалом же цикл генерації контенту для країни (поки що виконаний лише для України) виглядає наступним чином:

  • Формування маршруту. Насамперед треба скласти список найбільш популярних міст і місць у країні, використовуючи Perplexity/ChatGPT/TripAdvisor/здоровий глузд. По 2-5 місць у кожному місті.

  • Планування мандрівки. Треба продумати більш-менш реалістичний маршрут між місцями. У випадку України ведмідь стартує з Черкас (де я знаходжусь) і рухається проти годинникової стрілки, відвідуючи Київ, Львів, Чернівці, Одесу, Запоріжжя, Харків, а також ряд інших місць, врешті повертаючись у Київ. Приблизно 80% цих місць і загалом маршруту ми проїхали із сім’єю на авто у довоєнні часи.

  • Генерація пригод. За допомогою ChatGPT треба вигадати цікаві додаткові пригоди та моменти під час переміщення між точками маршруту.
  • Написання постів/повідомлень. Далі по плану генерація Twitter-повідомлень для отриманого списку визначних місць, переміщень і пригод. Як правило, я створюю 2-3 чати з ChatGPT 4o з одним і тим же промптом (для одного й того ж списку місць). Потім вручну збираю найкращі повідомлення із цих 2-3 відповідей у фінальну серію повідомлень — цілісну історію.
  • Вставки про культурні особливості. Щоб точніше у Twitter-повідомленнях персонажа передати місцеву культуру, природу, події тощо — треба окремо згенерувати їх, а потім додати фрагментами до основної історії про визначні місця.
  • Генерація візуалу. Зображення (по одному на кожні 2-3 Twitter-повідомлення) створюються окремо.

Ось такий має вигляд таблиця із результати роботи з ШІ:

Таким чином були згенеровані повідомлення та зображення для мандрівки Україною — подорожі тривалістю 16 днів (до речі, із цілком реальним, хоч і досить інтенсивним маршрутом, який за бажання цілком можна повторити). У підсумку: 105 Twitter-повідомлень і 52 зображення.

Генерація контенту для одного дня віртуальної подорожі (4-9 Twitter-повідомлень і 2-4 селфі) займає від 30 до 60 хвилин. Як можна здогадатися з опису вище, процес є напівавтоматизованим: частка ручної роботи на цьому етапі становить понад 60%.

Повністю автоматизувати процес станом на червень 2025 року я поки що не бачу навіть теоретичної можливості, оскільки емоційна сторона контенту і гумор, наскільки я бачу, усе ще залишаються поза межами можливостей ШІ. Втім, рівень автоматизації можна підвищити. Наприклад, побудову маршруту по визначних місцях цілком реально автоматизовувати значно більше. Генерацію Twitter-повідомлень і селфі, імовірно, також частково прискорити, зменшивши ручну участь і змістивши роль автора в бік модерації та вибору найвдаліших варіантів.

Вибір імені для каналу

За форматом — короткі, прості, начебто спонтанні повідомлення (іноді лише текст, іноді із зображеннями) — найбільш підходящим каналом для цього контенту здається X (Twitter). Втім, про всяк випадок непогано було б зареєструвати аккаунти на Instagram та Youtube. Таким чином, потрібно обрати ім’я, яке буде вільним одразу на трьох платформах.

При цьому назва каналу повинна:

  • бути інформативною,
  • легко запам’ятовуватися,
  • нормально вимовлятися носіями різних мов.

За результатами, мабуть, до двох десятків чатів, переважно із ChatGPT, був сформований список кращих варіантів, деякі з яких дивіться на скріншотах нижче). Серед них, наприклад: LittleBearBigWorld, BearWasThere, FromTheoWithLove і т.д.

SeenByTeddy, можливо, був не ідеальним, але чи не єдиним який задовольняв усім вищезазначеним вимогам, а саме — досить інформативний, можна вимовити, вільний на X/Instagram/Youtube/Gmail.

Theo вирушає у подорож Україною

Мандрівка Theo розпочалась у понеділок, 2 червня 2025 року. Його перший пост було закріплено на каналі як вступ до всієї історії.

Ім’я дівчинки також було змінено після консультацій із ChatGPT: початкову Elli замінила Mira.

В якості аватара було використано одне з селфі Theo, а банер для профілю згенеровано за допомогою Sora.

Усі пости я додаю вручну — зазвичай напередодні ввечері або вранці того ж дня, використовуючи вбудовану функцію X для створення відкладених публікацій. Інтервал між постами, до речі, також наближений до реального (так, як би міг постити реальний турист).

За планом, подорож Україною триватиме загалом 16 днів (до 17 червня).

Просування

Розкрутка каналу — окрема, глибока, трудоємка і, зізнаюсь, не надто близька мені, як розробнику, тема. Я поступово набираюся відповідних знань, але також відкритий до можливих ідей чи форматів співпраці — буду радий обговорити.

Як вам?

Що скажете — як вам такий вухатий інфлюенсер? Буду щиро радий почути ваші враження у коментарях, насамперед щодо можливих недоліків і покращень. Також діліться своїми коментарями під Twitter-постами ведмедя або пишіть мені особисто на пошту [email protected]. Дякую!

👍ПодобаєтьсяСподобалось16
До обраногоВ обраному4
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А ви всі також сюди зайшли, бо в назві був OnlyFans?

Юрка! Круто, вітаю з цікавим проєктом!

Чудова ідея та реалізація. Тепер з’явилась ідея в схожому стилі зробити персонажа під ДнД)

Чи знайомі ви з теорією мертвого інтернету?)

Не знав, але цікаво.
Думаю, ще ні, але не за горами. Буде кожному його персональна інформаційна бульбашка

Онлайн-інфлюєнсери на доу коли?

Та, по-моєму, тут уже є (ті, що коментують під майже кожним топіком)

натякаєш, що то АІ?

Прикольный проект )
Удачи с ним

Дуже мила розробка! Дякую, що поділилися історією ☺️

Підписатись на коментарі