КПІ, куди перейти, допоможіть

В 24 році вступив на ІПСА, на кафедру ШІ, провчився рік і розумію що далі можу не витянути, постійно відлітаю на допки за рахунок математики ( матан і лінал ), дискретна і млта йде нормально. Зараз стоїть питання про переведення на іншу спецу/фах або в інший універ, наприклад КНУ на 121 спецу, або може хтось знає краще варіанти? Хотілось би більшої лояльності від викладачів, і щоб хтось щось пояснював а не просто давав інформацію яку крутять по 101 кругу вже 25 років.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

просто давав інформацію яку крутять по 101 кругу вже 25 років.

Чувак, матан изобрели чуваки, которые ходили в париках и со шпагами.
Что ты ожидаешь увидеть нового?
Через сам курс надо просто пробится. Это ствндартый КПИшный тест на настойчивость.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не знаю як там зараз але раніше матан вели викладачі з кафедри матану чи як воно називається. Короче від того шо ти переведешся на інший факультет в тебе матан не зміниться бо програма перших двох курсів однакова.

Я особисто теж ходив на третю пересдачу, тому що тупий, і нічо, якось пробився, далі хоч було складніше, але зрозуміліше. Вчився на ФІОТ.

закончил примат, но наблюдал изнутри много что на ипсе происходило. для ипсы это нормально, с другой стороны ипса это реально круто, сильно отличается от почти всего что есть в Украине, ну разве еще пара универовских кафедр сравнятся. постарайтесь все таки дожать второй курс, оно так мозги поплавит, что еще через лет 25 чувствоваться будет.

і чим же тут допомогти?

переводься на лінгвістику або не скигли

просто здай на тройку, камон це український університет, тут вчити апріорі нічого не треба, щоб отримати тройбан.

Хто в вас веде матан? Якщо не Богданський, ой чорт він же помер. Тоді це шара і ви ниєте. Іпса дає найкращу освіту. З третього курсу матана не буде. Підуть алгоритми та структури даних ( Селін теж вже не веде) , статистика. Зайченко буде ші читати ))

Більше вчитись, менше доти і ютубу.
Не такий той матан і складний.

В доту можна і пограти, я вишмат по доті вивчав, а матстат по відкриттю кейсів в кс:го і контрактам.

просто давав інформацію яку крутять по 101 кругу вже 25 років.

Чувак, матан изобрели чуваки, которые ходили в париках и со шпагами.
Что ты ожидаешь увидеть нового?
Через сам курс надо просто пробится. Это ствндартый КПИшный тест на настойчивость.

А если будут предметы на старших курсах где оно понадобится (а не так как у нас в ХНУРЭ где кафедра ВМ часто живет отдельно от кафедр других предметов) — вот пробился настойчиво человек, а базы нет.

Не знаю, как у вас в ХНУРЭ, но в КПИ, если ты вымучил свою тройку на третьей пересдаче, то это значит, что ты знаешь матан на довольно приличном уровне.

но в КПИ, если ты вымучил свою тройку на третьей пересдаче, то это значит, что ты знаешь матан на довольно приличном уровне.

Лол
Це себе так талонщики/трійочники заспокоюють?

Якщо ти не здаєш сходу то ти точно нижче середнього в групі.

Якщо ти не здаєш сходу то ти точно нижче середнього в групі.

В мое время с первого захода сдавали три задрота с физматшколой в анамнезе. Если что, не компьютерный, обычный инженерный факультет.

с первого захода сдавали три [студента]

така кількість «здав екзамен» мабуть скоріше виключення з норми (чи викладання, чи персоналії викладача), тобто майже ніхто не здав — не має бути нормою

В мое время с первого захода сдавали три задрота с физматшколой в анамнезе.

Це ти так памятаєш)

Нема такого, навіть за радянських за таке викладач б вигрібав.

Хіба що якесь пту-універ, де викладач по 500 грн собі збирає (але фізмат там б не пішов)

Я вчився на приматі, таке є досі, ніяких 500 грн і пту немає, просто треба дійсно знати матан щоб здати екзамен, навіть на трієчку.

та ну, это загон конкретного препода
мы так сдавали тензорный анализ, по 4-5 раз некоторые
Не, у нас конечно поотсеивали матаном на 1 курсе левых пассажиров, но не может быть так, что все базовые предметы сдаются вменяемыми людьми ну максимум со 2 раза, и только на одном конкретном валится весь поток под сотню человек

Сдали в итоге процентов 80. Но попрыгать пришлось. Единственное время в жизни, когда меня вырубало прямо за рабочим столом.

Да не важно как ты сдал матан в ХНУРЭ, вероятность потом что это понадобится даже на дальнейших курсах процентов 5-10% вот в чем дело.

Ну во-первых не лишне, если не подался в веб-макаки,
а во-вторых это тест на волю к победе

Треба трохи зусиль. Є чатГПТ — він може бути за репетитора. так і репетитора — дійсно, молодшого викладача(написано нижче)

Знайди репетитора серед молодих викладачів і позаймайся з пів року. Матан і лінійна алгебра того варті.

Матан? Когда там последний раз тут кто-то писал алгоритм с использованием интегрального или дифференциального исчисления?

Це для розуміння чисельних обчислень, яких повно в ML.

Все ші побудоване на інтегральних обчисленнях.

Про матан я от тебе розумію, але лінійка це ж саме просте з математики, та ще й наче основне для ШІ. Може тоді ШІ це не твоє?

Я б не змінював нічого. Був в схожій ситуації, перездача з матану — типова ситуація. Причому на першому курсі десь пів потоку сиділо на тих перездачах. Але якось вигріб, на третьому курсі стало легше. В цілому, зміна факультету чи спеціальності навряд чи щось змінить. Якщо важко, то можна дійсно спробувати знайти репетитора чи попросити одногрупника допомогти за пляшку пива. Хоча це допоможе переважно з практиками, навряд чи це допоможе доводити теореми з матану.

Спробуй КШЕ, там теж є штучний інтелект, є також 121.

Якщо цікавить «загальне» ІТ, то переходь на ФІОТ, в принципі, будь-яка кафедра це буде ± те ж саме.

Якщо цікавить математика і потенційно робота саме в цьому напряму, то треба прикладати більше зусиль, часу і терпіти.
Спробуй ChatGPT як ментора для пояснення або знайди людського репетитора.

Хотілось би більшої лояльності від викладачів, і щоб хтось щось пояснював а не просто давав інформацію

З дуже великою ймоврністю, ти зіткнешся з цим в будь-якому університеті.
Вони виправдовують це тим, що більша частина навчання це самостійна робота, а препод дає лише «роадмап» навчання.

Не знаю, як на іпсі, але на фіоті математика завжди давалася викладачами з лівих факультетів, типу фпм, мехмаш, ітф і таке інше. Програма всюди ± однакова, але викладачі make a huge difference. Наприклад, лекції з метану у нас вела молода жінка і вони були чудові, а практику — бабка, яка ще вчила мого батька. Вся практика у нас зводилася до того що «от раніше був підручник Бермана класний, а не це лайно сучасне» і «ви нічого не знаєте». А потім ще й абсолютно рандомно увімкнула недопуск-хаммер і забанила 30% групи (мене теж). Забанили як ботанів, які всій групі лаби робили, так і тих, хто не міг взяти інтеграл, складніший за табличний. Потім тій молодій викладачці довелося перед іспитом 40 хвилин проводити допити, щоб виявити, кому і справді потрібен недопуск, а кого забанили рандомно.
До чого це я, можливо є сенс перевестися чисто щоб змінити викладача, але також є ймовірність, що нічого не зміняться, або стане гірше

Якось не пощастило з практикою, або упереджене відношення через рандомний недопуск. У нас на фіот вів практику Орловський і я не памʼятаю ніяких критичних проблем з його викладанням, хоча мені ніколи не доводилося ходити до нього на перездачі, може на перездачах було якось інакше.

Для початку знайди і проаналізуй навчальний план на 2й курс, на різних факультетах і кафедрах найважчі роки йдуть по різному, може найгірше ти вже пережив і немає сенсу рипатись. В КПІ відсіюють на початку половину, викладачі прям стараються по максимуму, а потім вчишся собі нормально, може якщо вже повиганяли багатьох то ти у відносній безпеці, викладачі вже виконали свою місію.

В КПІ відсіюють на початку половину,

То легенди з далекого минулого)
Зараз кількість ставок викладачів залежить від кількості студентів. Тому той, хто буде «половинить» — буде першим в черзі на «до побачення».

Ага, коли я вчився мені теж так само казали, що їм не вигідно і тд і тп, але по факту першими відрахували якраз таки тих хто був на контракті, а далі майже половину бюджетників. І ніхто з викладачів взагалі не парився з того приводу, яка б не була група, 4 чи 15 людей — їм все одно проводити заняття. Тому те що їм виганяти не вигідно, а контрактників триматимуть все одно, бо вони платять гроші — ось це і є справжні легенди минулого.
Єдине що могло змінитись це те що старі викладачі вже пішли на покій, а молодшим викладачам не всім так цікаво дрючити студентів.

Был когда-то такой бабай всего ФИВТа — Кику (это фамилия, у него румынские корни были). Препод теории вероятностей и мат.статистики. Его все боялись до усрачки. Колоритный мужик был. Внешность как у эсесовца и юморок соответствующий. И на мозги давил профессионально — хотелось ползти на кладбище после его лекций.
Однако ж, как ни странно, я не помню никого, кто был бы отчислен из КПИ с его подачи. Сдавали со второго-третьего-четвёртого раза все.

И зуб даю, весь курс до сих пор отлично помнит его предмет.

Незрозуміла яка стоїть мета. Поки що я бачу як отримати найкрутішій пластик без напруження.

Хотілось би більшої лояльності від викладачів, і щоб хтось щось пояснював

Навчитися можна лише самому. Це праця, практика, скіл. Неможливо пояснити, як грати у футбол, треба виходити на поле й бігати, прокачувати фізику.

Є люди, які мотивовані це вивчати, їм цікаво. Їм ± байдуже же вчитися. Є інструменти заохочення, на кшталт відрахування. Але це протилежність лояльності. Щоб тебе не відрахували ти змушений щось зробити. А є просто хочете папірець — тримайте — там лояльність.

Тому «пояснити» неможливо. Можна «підказати». Коли ти вже бігаєш, але припускаєшся якісь помилки.

У 85% випадків в ВНЗ йшли не задля отримання спеціальності, а щоби не потрапити на строкову службу в армію тобто сплатити податок на бідність (і усеодно потім призивали студентів в Афганістан , бо несли там шалені втрати від новітніх американских зразків зброї яку надавали моджахедам через Пакістан). Інший великий процент йшов щоб вдало вийти заміж. Це має відповідний вплив на усю систему, нажаль .
Бо не може бути ефективна лише негативна мотивація.

несли там шалені втрати

залишу тут це посилання:
Втрати в Афганській війні (1979–1989)

Для 260 мільйонної країни з призивною армією — це дуже невеликі втрати. Від жодної людини не чув, що в радянські «виші» йшли, щоб відкосити від Афганістану.
В університет йдуть вчитися лише з двох причин:

  • бо батьки теж навчалися в університеті
  • бо батьки не навчалися в університеті
Від жодної людини не чув, що в радянські «виші» йшли, щоб відкосити від Афганістану

Не знаю, в 90-ті так казали. В мене на потоці на фізичному 30% були колишніми трієшниками. Вони пішли на фізичний щоб відпочити від армії і конкурс тут 1 до 1.

на потоці на фізичному 30% були колишніми трієшниками

якщо вже вчитися заради «відкосити» — то краще вже на філологічному (українська філологія) — там хоч гендерне співвідношення краще. За рахунок цього також простіше потрапити по квоті від факультетів на військову кафедру.

Щось мені підказує інтуіція на філологічному конкурс був значно вище 1 до 1.

філологів ще готують на факультеті іноземних мов, от там дійсно був конкурс, ще й учні спеціалізованих шкіл з поглибленим викладанням іноземної мови викривляли його. А на вчителя української/російської конкурс завжди був невеликий.

гендерне співвідношення

В контексті технарі-гуманітарії як доволі цікавий факт можна навести що —
на мехматі колись чоловіча складова серед студентів була мізерна, чому такий перекос був хз, яке зараз співвідношення на мехматах не знаю.

не знаю, які кафедри були на мехматі, але якщо більше педагогічного, аніж інженерного профілю — то тоді і не дивно.

Можливо, на мехматі не вчився тому не знаю. Але ще трохи додати можна (суб’єктивно вже, бо статистики такої напевно немає) — в школі на математичні олімпіади більш дівчат попадало, а на олімпіади з фізики більше хлопців було. (що теж трохи дивувало по відношенню до фізики чи математики).

бо фізика завжди сприймається як прикладна наука, тобто, щось ручками робити. Я свого часу паяв дротовий пульт керування іграшкового автомобіля на який почепив простенький електродвигун, відповідно від зміни полярності він крутив в протилежний бік. Ще один однокласник щось з діодами і конденсаторами робив. Фізика любителям помайструвати була цікавіша, ніж на 100% теоретична математика.
"Їй цікаво, а цікавість — це шлях в майбутнє."©Л.П.

Зновуж — можливо, і прийдеться додати як завжди але: у деяких в університетах така фізика (з математикою) були — що паяти, як й інше прикладне використання, — не дуже і знали (хоча теоретично знали/чули що то за девайс такий паяльник).

ну так, на теоретичних кафедрах паяльника в очі не бачили і дівчат там було більше «на глазок».

* фізфак (університет, не політех) був з мінімумом дівчат, на мехматі — дзеркально навпаки, кібфак напевно приблизно однаково (чи може просто різниця у співвідношенні не впадала в очі).
Приблизно десь так було.

У путіна тепер так само, всі задачі виконані — втрат нема, усе йде як положено по плану. Реально — втрати зменшили щонайменше в четверо і зараз це вже усе розсикретили.

зараз це вже усе розсикретили

Тут должна быть ссылка на пруф :-)

Підтримав коментар , але хочу додати, що деколи йде дуже велика нагрізка в універі. А кожному треба своя кількість часу щоб засвоїти і часто свій підхід, та навіть свій підручник. Знаю приклад, коли людину відрахували, бо не тянув математику (функан і т.д.) Людина перевелась на інший факультет, закінчив, захистив кандидатську і навіть в ЦЕРНі пропрацював..

Я б на вашому місці спочатку визначився чи взагалі вам потрібна та вища освіта. Чи вам просто папірець якийсь треба. Йти по шляху найменшого опору це не про вищу освіту.

Ми не можемо сказати наразі яким світ буде через кілька років. Але такої різноманітності аутсорсингу точно вже не буде. Епізодично диплом виручає. Можна жити і без нього, але з ним трохи легше.

Ну от, виходячи із сказаного вами, ціль — папірець. Наступне питання чи важливо ким виданий той папірець? Якщо ні — є купа 2-3 сортних шараг, які за мінімальні зусилля вам його випишуть.

Наразі диплом із ШІ, це далеко не диплом із маркетингу. А власне маркетологи якраз і зробили усю мега шумиху навколо, що значно перевищує поточні можливості технології, хоча применшувати їх теж не варто.
Відповідно чи потрібен буде диплом із ШІ на ринку, принаймні українського вищу невідомо. А от диплом : Гарварду, Йелю, Прістона чи Стенфорда з бізнесу, з дуже великою долею верогідноності буде запотребуваний на ринку і через 5 років, і через 10 років. Українській диплом із маркетингу напевно коштує на ринку стільки же, скільки і український диплом із ШІ, явно не університет в Торонто, і не Ліга плюща. Власне тому і така різниця в попиті і дуже часто той же математичний аналіз та Лейбніц зі своїми інтегралами та диференціалами, не має жодного завзяття при навчанні, підсвідомо навіть. Коли я вчився вже давно, була якась программа про бомжів на звалищі, там один шеголяв узявши інтеграл. Явно в житті не допоміг матан.
Інша справа — що при запортебуванності інженерів для військової справи в перешу чергу, треба це вивчати.

Я теж думав кинути КПІ, але якось виплив. Це така фішка КПІ, треба протриматися перші 2 курси, а там буде терпимо.

ФІОТ кафедри ТК/АСОІУ (їх там правда переіменували і частково об’єднали наскільки я чув, тому не знаю як там зараз), якщо вже сильно тяжко. До нас свого часу збігали люди з ІПСА через математику, тому думаю і зараз розрив зберігся. Але пояснювати будуть так само погано, система то не зміниться. За іншою системою вам кудись в більш модний вуз, Могилянку чи може КШЕ яке тут піарять регулярно, але про них нічого не знаю.

Попрацюйте з гарним репетитором. Під час навчання місяць був відсутній через травму, повернувся в процес з величезними очима. Все було незрозуміло, особливо лінійна алгебра. Був 13 рік, про ШІ і мови немає. Декілька тижнів додаткових занять і все стало чотко.

Тому пробивайте цю стіну, все вийде :)

Попрацюйте з гарним репетитором. Під час навчання місяць був відсутній через травму, повернувся в процес з величезними очима. Все було незрозуміло, особливо лінійна алгебра. Був 13 рік, про ШІ і мови немає. Декілька тижнів додаткових занять і все стало чотко.

Тому пробивайте цю стіну, все вийде :)

Ну основная проблема в том что в математике очень большой шаг идет и одновременно изучается 3 раздела, плюс на экзаменах например с матана не дают пользоваться никакими формулами абсолютно, все должен знать на память, ну и преподавательский состав грубо говоря не молодой, и никто не объяснят зачем можно использовать ту или иную тему из вышмата в ml к примеру, ибо они этого и не знают, и я учу математику просто как будущий учитель в школе, а хотелось бы наоборот

На память выучить придётся, просто зазубрить не получится, проше всего решать большое количество примеров, тогда перестанеш лазить в таблицы через время. Да тут чисто спорт и нормативы и преподавателям прямо скажем посрать для чего оно, они на другой кафедре работают где — положено, как и строем маршировать когда вооют давно дронами, а не копьями и алебардами. С другой стороны мозг тренирует.

1. Зазвичай кафедри математики дають «стандартний курс» для всіх одразу. Бувають виключення, якщо математику читають викладачі з випускової кафедри (такий приклад бачив в КНУ).
2. Про розуміння нащо воно і для чого в ML. Можете порівняти заробітні плати у викладачів і в індустрії — багато питань відпаде). Звісно є практикуючі фахівці, але вони знають відповіді на подібні питання)

З такими поглядами розгляньте «горний» чи «сварку»

Про зварку ти от дарма, це тобі не якісь компутери

Ну і покоління)

на экзаменах например с матана не дают пользоваться никакими формулами абсолютно, все должен знать на память,

То напиши собі кілька найскладніших на руці.
Радій що тобі доведення не треба вчити, а тільки формули)

никто не объяснят зачем можно использовать ту или иную тему из вышмата в ml к примеру

Так погугли, зайди на курси стенфорду і послухай.

Типу всякий літкод і аглоритми потрібні? Ні, але чогось на норм конторах це обов’язково

Когда я сдавал математику и активно её изучал чтобы сдать, очень помог вот этот сайт: http://mathprofi.ru/matematicheskie_formuly.html
Попробуй, может поможет. Лично для меня было написано предельно понятно, и в свое время благодаря этому сайту я очень многое понял и дальнейшая учеба в целом пошла как по маслу.
В принципе, и в физический смысл многих математических вещей въехал. Не скажу, что в работе математика сильно необходима, но знание и применение тех или иных методов ЦОС, которые и базируются на вышке, помогает. Но. Я в эмбедде и говорю со своей колокольни.

Посилання на російський сайт, ще й з без hhtps, а ви любите ризик

Така справа, що тут не переходити треба кудись — а налягти на те, що не вдається. Сенс вищої освіти, що студент вчится самостійно вчитись, це не молодша школа, куди не переводся одне і те саме буде. Потім матана точно буде не вистачати при роботі із аналізом данних чи image recognition, відповідно і з пошуком місця роботи на такий спеціальності так само. А Frontend формошлепство — усе, 70 людей на місце. Давно вже не 2005, коли метан не треба як і ШІ — а за PHP LAMP в дупу цілувати були готові.

Ну за PHP і LAMP якраз готові цілувати в дупу, бо ті хто це понаписував уже йдуть на пенсію.

Я думаю, буде в рази простіше навантажувати ChatGPT, щоб він розжовував вам складні теми з математики, раз ви все одно будете продовжувати навчання на ІТ-спеціальностях, ніж змінювати факультети та університети

навантажувати ChatGPT, щоб він розжовував вам складні теми з математики

це небезпечна порада: стосовно математики ChatGPT дуже часто помиляється, або несе просто ахінею. при тім, щоб зроміти, що це повна фігня, треба вже володіти матапаратом на достатньому рівні.

Шкідливо — це якщо сліпо вірити ChatGPT, а от якщо попросити пояснити іншими словами, то це вже матиме сенс.

стосовно математики ChatGPT дуже часто помиляється, або несе просто ахінею. при тім, щоб зроміти, що це повна фігня, треба вже володіти матапаратом на достатньому рівні.

Маю зворотні спостереження. Що за задачі/проблеми ви вирішуєте такі з допомогою llm , можна репродюснути щось крім галюцинацій з обчисленями?

обчислення я йому в принципі ніколи не довіряю, там навіть надії нема. питання різні, скажімо «навести приклад сімейства множин для яких об’єднання замикань відрізняється від замикання об’єднань». я періодично задаю йому це питання і слідкую за прогресом. до речі прогрес є, хоча відповідь кожен раз неправильна )) вчора перший раз я побачив у відповіді правильні ідеї: він спробував конструювати нескінченні сімейства і навіть можна можна додумати його результат до правильної відповіді. але все одно майже кожна формула з помилкою, часто такою, що для людини це був би незалік моментально. ще місяць назад він на цій задачі просто зависав: генерував неправильний приклад, перевіряв його, вибачався за помилку, генерував інший неправильний... так рази 3-4 і потім здавався. місяці два-три назад видавав неправильний приклад, разом з перевіркою що він неправильний і все. а ще раніше мало того, що видавав неправильний приклад, так ще впирався, що там все ок. при тім, що в нього твердження були типу 5 не дорівнює 5.

Ти можешь йому підручник/методічку завантажити, тоді він буде точніше.

а смисл? якщо я знайду підручник, де є відповідь на цікаве мені питання, то у мене вже буде відповідь на питання.

що в нього твердження були типу 5 не дорівнює 5

що він тобі відповів, і що очікував почути натомість?

що він тобі відповів

перші версії були типу «візьмем множину {1,2} і множину {2,3}. замикання їх об’єднання {1,2,3}. а об’єднання їх замикань {1,2,3}. очевидно що це різні множини». після питань типу «а точно {1,2,3} чимось відрізняється від {1,2,3}» він вибачався і давав такий самий приклад тільки брав {2,3} i {4,5}.

зараз ситуація значно краща: він бере нескінченну множину вікритих відрізків (0;1/n) для n=1,2,... це крок в правильну сторону, хоча таке очевидно не працює. він правильно рахує замикання об’єднання як [0;1], але помиляється на об’єднанні замикань: має бути [0;1], а він пише (0;1]. і зцієї помилки робить висновок, що знайшов рішення. з точки зору людини це дурне рішення, бо вже перший відрізок (0;1) містить в собі всі інші.

хоча я оцінюю його роботу як «стало краще», але треба врахувати, що «стало небезпечніше». уявіть людину, яка тільки вивчає математику і хоче розібратися. їй дали відповідь і навіть вкрай правдоподібну, але по дорозі в тихому місці захована помилка, яка не дає побачити, що відповідь неправильна.

що очікував почути натомість

та що завгодно, але правильне )) це питання не має єдиної відповіді, це як просити приклад парного числа — зійде будь що: 2,4,6,..., їх нескінченність, але натомість я отримую відповіді типу «3.5», «епсилон», «гумові чоботи». та навіть варіант «не можу навести приклад» теж зійде.

ну не знаю, наприклад останню відповідь чата можна поправити так: взяти систему відрізків (1/n;1). тоді замикання їх об’єднань дасть [0;1], а об’єднання замикань (0;1]. але знову ж: це я за ним правлю, а що буде робити людина, яка прийшла розібратися і не володіє матапаратом на потрібному рівні?

Та зараз повно матеріалів в інтернеті окрім ШІ. Не ясно завжди можна передивитись, якось у мене були проблеми із преділами функцій, викладачі щоправда давали можливість вирішувати через диференціювання. І от якийсь час тому знадобились, знайшов в інтернет пояснення як вирішувати. В цілому є усе що завгодно, від Бауманки з МГУ, до Гарварда із Оксфордом. Купа пояснень і т.д. Аби було бажання.

Підписатись на коментарі