Наскільки важливо самим користуватися продуктом, який створюєте?
Є дві думки, які постійно зіштовхуються.
З одного боку така: потрібно жити в продукті, знати всі його кути, щоденні незручності, дрібні баги й відчувати біль користувача на собі. Бо тільки тоді зʼявляється мотивація щось реально покращувати, а не брати ідеї зі стелі або ж користуватися винятково аналітикою.
З іншого — коли ти надто «всередині», зникає дистанція та об’єктивність. Замилюється око, ти вже не дивишся на продукт як новий юзер, який не має з ним досвіду. Можеш роками використовувати його за тими сценаріями, до яких звик, не розуміючи, що вони незручні або застарілі. А ще — підсвідомо підлаштовуєш продукт під себе, а не під потреби аудиторії та ринку.
Цікаво, як у вас: чи користуєтесь своїм продуктом? І як це впливає на рішення?
16 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів