Чи нормально писати колегам у неробочі години?

Я звик до того що я можу писати своїм колегам у будь-який час доби, але очікую на відповідь тільки у робочий час.

Але все частіше починаю отримувати відповідь в дусі що я турбую їх у неробочі години. Частіше таку відповідь отримую саме у телеграмі (наразі основний канал комунікації з колегами). Якщо це умовний Slack або пошта, то таких проблем немає.

В цілому я с повагою ставлюсь до прохання писати тільки у робочі години, але щиро не розумію їх. Якщо я отримую такі повідомлення, то відповідаю якщо зручно або вже надам відповідь наступного робочого дня.

Яке ваше ставлення до повідомлень від колег у неробочі години?

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Телеграм не має використовуватися для роботи взагалі. Я там спілкуюся з близькими, слідкую за тривогою і обстрілами, що куди летить, ще зверху не вистачало робочих повідомлень. Був такий досвід до ІТ, просто жах, виматує, навіть якщо відповідати можна пізніше. Але якщо вже у вас так сталося, то можна користуватися функцією відкладених повідомлень.

Телеграм — то персональний месенджер. Сам факт того що компанія використовує його як оснонвний канал — вже не ок. Треба поважати прагнення людини не бачити «пропущені з роботи» як такі. Це може здаватися дрібницею, але ця дрібниця намахує мозок.

Скажи мені що працюєш конторі без процесів не кажучи це напряму. Писати в персональний меседжер не нормально в принципі. Ніколи. Навіть виносячи за дужки те, що не поважаєш час інших, ти виносиш чутливу інформацію з контрольованого середовища слаку з ретеншн полісі і корпоративною сек’юріті в помийку телеграму. Недавно у американців був скандал з сигналгейтом, ти робиш те саме в мініатюрі. Я розумію, що гетьманкар то невловимий Джо і ваші секрети нікому не потрібні, але колись ти можеш потрапити в іншу контору де колеги просто накатають на тебе листа в сек’юріті, бо проходять тренінги з інформаційної безпеки.
Ну і стандартне — корпоративний месенджер можна поставити на мьют в неробочі години, а в телеграм мені пишуть друзі і ставити його на мьют через одного пма не хочеться.

Не плутайте e-mail — асинхронний спосіб спілкування і чати — частіше синхронний спосіб.
Мені нормально і писати отримувати листи в неробочий час, просто відповідати (і читати) я їх буду лише в робочий час.
Тому моя відповідь така, e-mail — ок, чатик — не ок.

Все правильно скаржаться. В телеграмі нема вбудованого функціоналу ігнорувати (не квакати) за межами робочого часу. В слаку — є. Якщо встановити _окремий_ телеграм для роботи і налаштувати такого робота — ок, можна. Інакше — ввечері ігноруватимуть, а зранку просто забуватимуть, що ти щось таке їм писав.
Для робочої комунікації використовуйте придатні для цього засоби.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ми обираємо гнучкий графік роботи, а це значить, що якщо Ви починаєте о 9:00 то хтось з команди може починати об 11:00 і це нормально.
Повідомлення читаю залежно від критичності!
Якщо це не «заливка» чи проблеми не на продакшені то все чекає на ранок (понеділок).

А ви знаєте, що в телеграмі є заплановані повідомлення? :)

у корпоративний тімз най пишуть коли завгодно, все одно побачу тільки у понеділок. а от у не-корпоративні месенджери писати у вихідні це взагалі не ок

Для мене особисто це не норма. Якщо я хочу написати колезі, а вже не робочий час, то я пишу це повідомлення собі десь в нотатку, і на наступний день в робочий час вже надсилаю те повідомлення. Якщо мені хтось пише в неробочий час, мене це дратує і я принципово не відповідаю і навіть не читаю його поки не почнеться робочий час.

вважаю, що повинен існувати робочий месенджер — наприклад слак (стояти тільки на робочій машинці)
там можна писати хоч круглодобово, але очікувати відповіді тільки в робочі години. — це вже проблема людини потурбуватись, щоб йому не йшли сповіщення 24/7

Писати в телеграмі чи інших — моветон, але якщо ви зружились чи це став засіб екстренної комунікації — ок.

Писати — можна і лише якщо рез корпоративні ресурси. Очікувати відповіді — ні в якому разі (окрім як оговорених овертаймів).

Писати — можна. Очікувати відповіді — ні.

Все дуже залежить від команди. Якщо команда міжнародна, якщо хтось працює в Канаді, хтось у Сполученному Королівстві, а хтось в Індії й в Гонконзі, то взагалі проблем немає. Можна бути певним, що в ранці буде певна кількість повідомлень до мене особисто.

Мені здається тут немає однозначної відповіді, залежить від людини й команди в цілому. Мене й самого на деяких проектах не напрягало таке, а на деяких бісило.

В будь якому разі, я як правило відповідаю в будь який час, мене це не напрягає, а ось писати намагаюсь тільки в робочій час, якщо прям щось треба таке щоб не забути — то просто пишу повідомлення але не відправляю.

Ну й не забувайте, що якщо часто писати в не робочій час, то ви будете як хлопчик який завжди кричав «вовки». В якийсь момент порібно буде швидке втручання тому що впав продакшн, а вас проігнорують, бо подумають що ви знов по якийсь хєрнє турбуєте й навіть не прочитають.

Коротка відповідь: ні
Довга відповідь: якщо людина не на on-call, то ні

«Отримую відповіді що турбую»: то ж ні
«Я щиро не розумію»: тим паче, ні
«...»: ні, ні, НІ

Якщо я отримую робоче повідомлення у неробочий час, та ще й у приватний месенджер, то це означає лише одне — все впало і компанія несе мільйонні збитки щохвилини, якщо я не втручуся. Інші причини не є приводом мене відволікати від особистих справ.

Уявіть собі ситуацію, я із сім’єю нарешті узгодили свої графіки, щоб подивитись будь яку класику кінематографу. Навіть не побилися обираючи тайтл цього разу. І ось Арвен знов рятує Фродо від назґулів заклинаючи річку, як мені приходить повідомлення, яке я розцінюю як супер-urgent, бо прийшло в особисті. Ми перериваємо сеанс, бо відмахнутися і помилитися з пріоритетом буде останнім, що я зроблю у цій компанії, я читаю, переналаштовуюсь на робоче сприйняття і розумію, що то якась фігня. Ми продовжуємо сеанс та трохи вайбу вже десь розгубилось, а я ще хвилин 15 не у Середзем’ї, повертаючись мізками з роботи.

Стільки редфлагів.. Гетьманкар тепер у мене асоціюється з менеджментом, що не поважає своїх співробітників.

Де ви побачили що «менеджмент не поважає своїх співробітників».

1. Коли у моєму тексті є речення «В цілому я с повагою ставлюсь до прохання писати тільки у робочі години»
2. Моє питання ніяк не стосується / не відображає норм менеджменту компанії. Я зіткнувся з проблемою та вирішив почитати думки спільноти з цього приводу.

все частіше починаю отримувати відповідь в дусі що я турбую їх у неробочі години.

Ви отримали фідбек від колег, але продовжуєте ігнорувати. Звідси і висновки.

Коли попросили, то не пишу. Комусь норм таке, хтось сам пише мені після шостої, а хтось просить і йому не пишуть більше

та нормас сервіс, я свою автівку продав у 2023 й зараз лише таксі та гетьманкар юзаю коли потрібно кудись швидко доїхати..
а ще вони відповідають на звернення, як користувач два-три рази слав пропозиції як краще, й вони кожен раз давали фідбек й таки робили як краще

Тесла, як авто, теж вроді норм, але продажі падають бо головний менеджер — неадекват 😉

ну таке собі порівняння...

я написав лише про те, що комусь — щоб шашечкі були на борту, а комусь — їхати потрібно тут і зараз, й цей сервіс ГК мені дуже підходе для того щоб їхати тут і зараз.
поки я їду за якісь адекватні гроші, мені не дуже важливо, — як там менеджер ГК спілкується з підлеглими. Мені потрібен сервіс.
(можливо ви, пане Кратос, не застали народження цієї мемної фрази про шашечки, бо з профіля не зрозуміло скільки вам років, то ось звідки воно: youtu.be/uDXJ5lZFaDg?t=172 )

Телеграм не має використовуватися для роботи взагалі. Я там спілкуюся з близькими, слідкую за тривогою і обстрілами, що куди летить, ще зверху не вистачало робочих повідомлень. Був такий досвід до ІТ, просто жах, виматує, навіть якщо відповідати можна пізніше. Але якщо вже у вас так сталося, то можна користуватися функцією відкладених повідомлень.

Це так, але питання це загальне. Маєте рацію в тому, що приватний акаунт й робочий мають бути різними, навіть якщо кожен з них зареєстрований на одному месенджері. В стародавні часи, коли вся комунікація йшла через скайп, я так й робив: був робочий скайп-акаунт (в ті часи компанія не турбувалася, щоб її співробітники мали корпоративний скайп) й приватний.

Ну якшо засабмітився в п’ятницю ввечері, то думаю можна писати.

В нас команди, менеджмент в різних тайм зонах, тому, ти все одне, попадаєш в їх неробочий час. Мені тех.команди шерять щотижнево свої календарі для інтерв’ю і я можу згідно їх слотів вже щось планувати.
Коли пишу на пошту , то очікую відповідь в робочі години людини згідно їх тайм зони. Так само і мені.

в одній відомій компанії керівниця (так, там оперують такими термінами) теж

щиро не розуміє

свої «підлеглих» чому вони не можуть приєднатися на дзвінок о 19-й чи відповісти на повідомлення о 20-й.
Звісно, забиваючи величезного болтяру, що вся команда починає працювати о 8-9, а вона лише о 12 приходить в офіс чи відкриває камплюхтер

ситуації різні, але мені дуже відкликуються між собою

Так, це не гуд. Але не бачу нічого такого в тому щоб отримати повідомлення у будь-який час доби. Це не зобов’язує відповідати на них.

Чуваче, якщо ти не бачиш, то це не значить, що це ок і це норма.

Пан не працював у європейських компаніях, мабуть.
Якщо так напише керівник до підлеглого — то цілком можливий кейс, коли підлеглий відповість, а потім виставить овертайм :)
І буде правий

Телеграм — то персональний месенджер. Сам факт того що компанія використовує його як оснонвний канал — вже не ок. Треба поважати прагнення людини не бачити «пропущені з роботи» як такі. Це може здаватися дрібницею, але ця дрібниця намахує мозок.

Залежить від компаніі/команди
Я працював в компаніі де мої колеги були в Тайвані, України, Британіі, Аргентині і штатах. Написати в корпоративний месенджер було ок 24 години на добу, а людина відповість коли буде її робочий час.
Я працював в компаніі де 95% колег були в Україні або та саме тайм зона, то писати в не робочий час було не норм, я навіть отримав умовно «по шапці» що в слаку є заскедулені повідомлення

Яке ставлення? Негативне! Якого біса я маю в неробочий час слухати сповіщення про твої повідомлення в телеграмі? Читати їх і потім думати про це у мій вільний час? Для чого мені це все в неробочий час? Пиши на пошту або Slack. Ти живеш на роботі — ну і живи, а нас не вплутуй це! Поважай хоча б трішки особистий простір людей.
Зараз би в російському телеграмі обговорювати робочі процеси, задачі...

В мене на проекті розподілена команда у Гватемалі, Бразилії, Казахстан, Індії та Україні. На практиці це означає, що коли я відпочиваю, хтось працює. І навпаки. Тому я поставив собі «коридор доступності» (використав робочий час замовника з Європейського Союза) і обробляю повідомлення та приймаю зустрічі тільки в рамках цього корридору.
А надсилати мені повідомлення можна в будь-який час, взагалі не проблема.

Не плутайте e-mail — асинхронний спосіб спілкування і чати — частіше синхронний спосіб.
Мені нормально і писати отримувати листи в неробочий час, просто відповідати (і читати) я їх буду лише в робочий час.
Тому моя відповідь така, e-mail — ок, чатик — не ок.

чати

це так само асинхроний спосіб спілкування

це так само асинхроний спосіб спілкування

Залежить від культури компанії/власного сприйняття.
Нащо мати 2 асинхронних способи?

для мене синхроний це дзвінок, в чаті відповідь можна чекати і 10 хв, це вже асинхрон.
в компаніях де я працював, пошта це комунікація формальна (звіти, результати ітд) месенджер це більш про поточку.

Пошта архівується і індексується різними методами незалежно від використаних засобів.
Месенджер — місце, з якого все швидко зникає. Але і поговорити там можна в рази швидче.

(Через це багато хто хоче користуватись тільки месенджерами — так потім легше зробити вигляд, що не писав чи писав не те.)

+1 , також з чатами можна «запланувати відправлення» на робочі години, щоб не замахувати в неробочий час, якщо і так немає очікування відповіді в неробочий час

Активніше користуйтеся функцією відкладених повідомлень, щоб уникати етичних дилем.

А чийсь ПМ не буде уникати їх — він буде писати (і вимагати відповіді в 22:00 у пʼятницю).

або повідомлень без сповіщення. Хоча теж напрягає

Все правильно скаржаться. В телеграмі нема вбудованого функціоналу ігнорувати (не квакати) за межами робочого часу. В слаку — є. Якщо встановити _окремий_ телеграм для роботи і налаштувати такого робота — ок, можна. Інакше — ввечері ігноруватимуть, а зранку просто забуватимуть, що ти щось таке їм писав.
Для робочої комунікації використовуйте придатні для цього засоби.

Скажи мені що працюєш конторі без процесів не кажучи це напряму. Писати в персональний меседжер не нормально в принципі. Ніколи. Навіть виносячи за дужки те, що не поважаєш час інших, ти виносиш чутливу інформацію з контрольованого середовища слаку з ретеншн полісі і корпоративною сек’юріті в помийку телеграму. Недавно у американців був скандал з сигналгейтом, ти робиш те саме в мініатюрі. Я розумію, що гетьманкар то невловимий Джо і ваші секрети нікому не потрібні, але колись ти можеш потрапити в іншу контору де колеги просто накатають на тебе листа в сек’юріті, бо проходять тренінги з інформаційної безпеки.
Ну і стандартне — корпоративний месенджер можна поставити на мьют в неробочі години, а в телеграм мені пишуть друзі і ставити його на мьют через одного пма не хочеться.

можна поставити на мьют конкретно якийсь 1 чат, а не весь телеграм. З іншим згоден.

Потім буде тема «чи нормально що я в мьюті у девелопера» від того самого топікстартера

Яке ваше ставлення до повідомлень від колег у неробочі години?

Ну за правилами етикету по робочим питанням можна діставати ще 30 хвилин після кінця робочого дня, а все що виходить за ці рамки повинно ігноруватись. Але в українських реаліях, якщо не хочеш стати першою тєрпілою на районі, ігнорувати треба все, що не в робочий час, і взагалі мати окремий телефон з робочими мессенджерами, який вимикається рівно в кінець робочого дня. Інакше ти будеш лохом, на якому всі катаються.

Є люди з підвищенною тривожністю, є люди з досвідом попередньої роботи, коли їх викликали у не робочий час «тут всього на годинку тасочка». Та й просто не комфортно, коли смартфон постійно дзвенить. Людина може чекати якогось приватного повідомлення і постійно відволікатися на вхідні. Так, можна «заглушати» чати, але коли тих чатів багато, а графік роботи — плаваючий, це може бути доволі не тривіальна таска.

Тому краще все-ж таки не писати. Або якщо дуже чешеться — попередньо обговорити з колегою, що таке може бути — і як він повинен на це реагувати. Бо ви, цілком можливо, можете не мати на увазі термінову реакцію, а менеджер (чи замовник, чи лід...), що цей чат побачив чи знав про факт повідомлення — так не вважати. І ви просто підставляєте людину, примушуючи її до виконання роботи у не робочий час. Тож, якщо дуже-дуже зудить — намагайтеся використовувати або загальні/робочі канали (чати, пошту) з відкладеними повідомленнями, або явно прописуйте на початку повідомлення, що це не терміново, і можна зробити пізніше.

Взагалі треба явно проговорювати всі ці правила перед їх застосуванням, не сподіваючись, що людина має ті самі упередження що і ви.

Ну і «розпорошувати» робочі обговорення по особистих чатах/месенджерах — вкрай погана справа. Бо черед деякий час починаєш шукати де і що обговорювали — коли одному колезі зручно написати в вайбері, іншому — в WhatsApp третьому — телегою і так далі. Через півроку хтось напише «так ми ж надсилали тобі цю інформацію» — тільки хто з того відділу і куди саме — вже не згадати. І починається...

Я взагалі не розумію, навіщо писати у чати, коли є тікети. Пригадав щось, що треба зробити — створив тасочку на людину і все. Людина прийшла на роботу — передивилась таски — зробила. Чати — виключно для робочого обговорення в робочий час. І, так, для цього є спеціальний робочий чат (вкрай бажано — в робочому месенджері). Бо коли приходиш на роботу, а тобі крім корпоративної пошти і тасок треба ще й всі месенджери переглянути — ну то пів дня на все це уходить. Ви тільки гірше зробите як людині (яка більше часу на початок роботи витратить) так і собі — бо ваша таска (чи відповідь на ваше повідомлення) затримається на той самий час, поки людина всі чати не перечитає. А то й взагалі забуде, бо робоче перемішане з приватний та й було кілька днів тому (наприклад — перед вихідними, відпусткою. лікарняним чи праздниками).

взагалі не бачу в цьому проблем.
колеги можуть бути в чотирьох різних таймзонах і слідкувати у кого коли робочі години немає сенсу, написав у тімс, а коли він вже відповість то його справа.
те саме і про себе, зранку ноут відкрив і продивляєшся шо тобі за ніч понаписували.

насправді саме так, працюючи в різних часових зонах, на різних континентах — іноді швидше зробити коротку переписку чи зізвон у неробочий час ваш чи колег на відстані, ніж дотримуватись строгих робочих годин і затягувати процеси узгодження важливих робочих питань

У таких командах по моїм спостереженням навіть більше поваги до особистого часу ніж у інших. Бо там акцент планування якраз ставиться на цьому.

проблема якраз в

написав у тімс

а автор пише про

саме у телеграмі

— особистому меседжері.
Де «я» перед сном дивлюся «гіфки з котиками», а приходить якась робоча срань, що треба зранку зробити

так згоден, не варто обʼєднувати особисті месенджери та робочі.
можливо варто було створити окремий робочий акаунт, щоб тримати роботу на відстані.

якщо у робочий мессенджер, то не бачу проблеми, бо асинхронна комунікація.

а завтра під обід чоловіе з чистим серцем пише : " Я просив ще вчора зробити цю таску, на яку максимум треба годину !"

якщо не по роботі — то чому б і ні)))

Робочі месенджери не тримаю на приватному девайсі. Нехай пишуть скільки влізе.

коротка відповідь: спробуйте функцію «надіслати пізніше»

оскільки зазначено телеграм, то базуватиму відповідь на цьому месенджері.
отже, в тг є зручне розділення чатів по папкам і можна вивести робоче або неробоче в окрему. роблять так одиниці (хоча на мою думку це зручно). багато людей дійсно тригериться, хоча я теж не завжди розумію чому. для себе повʼязую це із впливом сучасної теми типу «всі розніжені, легко ображаються, мають поважати треш-думки і тд».
енівей, використовуючи зазначену вище функцію, ви зможете убезпечити себе від негативу. обрали наступний початок робочого дня людини в таймері, відправили і забули. звичайно, краще узгодити з кожним окремо такий підхід, але як варіант...
удачі вам і менше стресу)

є зручне розділення чатів по папкам і можна вивести робоче або неробоче в окрему

та не надо никаких рабочих папок в личном мессенджере, если в конторе нет отдельного корпоративного мессенджера то там трэш. Тот же тимс стоит $4/mo за рыло, если жлобопомойка удавится даже эти деньги платить то вам точно там не стоит работать

Та нормально. Месенджер — спосіб асинхронної комунікації, який в багатьох компаніях вже майже витіснив пошту. Пишіть мені, коли хочете, я відповім, коли зможу. Кому я треба для синхронної комунікації — робіть мітинг в робочі години, я прийду.

Я звик до того що я можу писати своїм колегам у будь-який час доби, але очікую на відповідь тільки у робочий час.

А звідки колегам знати чи потрібна відповідь зараз або почекати до завтра?

все частіше починаю отримувати відповідь в дусі що я турбую їх у неробочі години

Це вам величезний натяк що потрібно зупинитись

але щиро не розумію їх

Не розумію чому б не скористатись функцією відкладених повідомлень. Дійсно буває таке, що прийшла блискавична ідея о девʼятій годині вечора, але не всі розділяють ваш ентузіазм

А звідки колегам знати чи потрібна відповідь зараз або почекати до завтра?

Це дуже просто, коллега дивиться на годинник, якщо зараз час не робочий, то вiдповiдь буде потрiбна тiльки в робочий час. Якщо працювати на мiжнароднi компанii, то в них усiм очевидно що я можу писати повiдомлення у будь який час, тому що в мене зараз може бути 10 ранку, а на Тайванi вже вечiр, тож мiй коллега тайванець вiдповiсть коли вийде у офic.

В робочий аккаунт чи на робочий емейл — так
В приватний аккаунт чи на приватний емейл — ні

Має бути чітке розділення роботи і особистого часу. В мене це просто — закінчив роботу — закривається робочий ноутбук, а на особистому в мене не залогінено в жодний робочий аккаунт. Телефон маю один — особистий, а отже там теж не залогінений в жодний робочий аккаунт.
Якщо ви пишете людині робочі питання в особисті — ви змушуєте її переключитись з режиму «я відпочиваю» в режим «від мене щось хочуть», навіть якщо це щось може почекати до завтра. Якщо менеджеру щось від мене треба зранку — він може у будь-який час (хоч в 02:30) просто створити в джирі таску з пріоритетом, а я зранку гляну оновлений список.

Поведінка типового манагера-маніпулятора. От я напишу зараз, а він/вона хай відповідає коли зручно. Але коли ти пишеш у позаробочий час, то одразу ставиш людину у незручне становище. Бо люди різні: хтось заб’є до ранку, а комусь буде муляти те непрочитане повідомлення і відчуття, що він повинен зреагувати. І ти звісно розраховуєш, що хтось та й відповість зараз. Тому хейт цілком закономірний. Така поведінка має переслідуватись на рівні компанії, звісно якщо там керівництво не таке ж відбите. Якщо ти, як керівник, не встиг порішати робоче питання в робочий час, то записуй в блокнотик і задавай його вранці наступного робочого дня. А не оця фігня з «що там у нас з тою таскою?» о 8 годині вечора п’ятниці.

Писати — нормально, очікувати відповіді — ненормально.
Яка різниця відносно пошти і слаку, якщо це все засоби асинхронної комунікації?

Частіше таку відповідь отримую саме у телеграмі (наразі основний канал комунікації з колегами). Якщо це умовний Slack або пошта, то таких проблем немає.

Висновок — не писати у телеграмі.
Писати в слак чи поштою

Нормально, враховуючи, що працюю у великій корпорації, а тіммейти розкидані по всьому світу. Але це не означає, що я буду відповідати на повідомлення у неробочі години (та й в мене сповіщення вимкнені з 19:00 до 08:00).

Анекдот фтему:

Мій син працює ПМ і «звик до того що може писати своїм колегам у будь-який час доби».
За цей час його лаяли, у нього плювали і навіть намагалися кинути в нього пляшку!
І це він ще на ремоуті, а що ж із ним буде, якщо він насмілиться вийти з дому?!

Я в неробочі години не відповідаю ні на що з роботи крім другого (!) дзвінка від менеджерського фудчейна

Тому я ніколи не записую номер жодного менеджера і свій не даю.

Яке ваше ставлення до повідомлень від колег у неробочі години?

Негативно

починаю отримувати відповідь в дусі що я турбую їх у неробочі години

Ну вам дали фідбек і все сказали, то що ви тут чекаєте ще почути? :)

так а че у вас телега для работы? Это вторжение в личное пространство. Все правильно они говорят, есть время DND в которое человек не работает, отдыхает, занимается своими делами, проводит время с мужем(женой) в постели. Знаю конторки, которые зажлобились на корпоративный мессенджер и ведут переписку в телеге, одно раздражение. Та и практически всегда чтоб дать ответ, нужно запускать рабочий ноут, открывать корпоративные ресурсы. Вы на собесе всегда можете задать вопрос — где ведется рабочая переписка, если слышите что телеграм, вайбер и дайте личный аккаунт, лучше туда не устраиваться то что там бардак. В слаке умно сделано, поставил время, в которое он железно мутит всех, хочу отвечаю, хочу нет

Чистаа теоретицки, телега может быть и корпоративной... хотя я таких ещё не видел.

там там просто хаос и бардак в компании в гетманкаре, нет внутри правильной организации процессов, я видел чаты в вайбере/телеге только в местных украинских компаниях, одна ненависть. Куча сидит под левыми никами, именами, шлют гифки, смайлы в рабочих чатах, и отключишь уведомления плохо и включишь тоже плохо. Самое лучшее помню был слак для работы, и отдельная группа в тг для позарабочего общения с коллегами. Про секурность данных компании можно вообще не говорить даже, когда в тех группах сидит куча уволившихся людей

Якщо я отримую такі повідомлення, то відповідаю якщо зручно або вже надам відповідь наступного робочого дня.

А якщо це досить відповідальна людина, яка допоможе у неробочі години якщо дійсно сталося щось дуже серйозне на проді або з колегою якому потрібна термінова допомога (і таке бувало).
Тому завжди реагує на повідомлення, а ти якусь хрінь пишеш що до завтра чекає.

А для чого писати в неробочий час? Повідомлення буде віднотифіковано як прочитано, завтра день розпочнеться з нових, а вчорашнє неробоче взагалі забудеться, і доведеться знову повторювати в робочий час.

Я не використовую персональні номери в робочому середовищі. Для роботи у мене є окремий робочий телефон, там же і вайбер з телеграмом. Закінчилась робота, все вимкнув і по-барабану коли мені хто там пише. Звісно, якщо щось термінове в неробочий час, то мої особисті контакти є у керівництва, а от всім іншим вони не потрібні.
Саме тому не бачу проблеми. Коли в робочий час вмикаю месенджер, тоді і відповідаю. Бачу, що клієнти пишуть і ввечері і по вихідних — хто коли працює.

Це ***ня, пане.
Якщо вам не терміново, то пишіть листа.
Месенджер передбачає відповідь після перегляду повідомлення, інакше ти вже потім не згадаєш наступного дня хто й що там тобі вчора писав. Особливо якщо це не окремий робочий месенджер, типу слека, а звичайна телега — там за дві години прийде стільки, що вже ніколи не згадаєш, що там вчора було.

а звичайна телега — там за дві години прийде стільки, що вже ніколи не згадаєш, що там вчора було.

В телезі можна нормально згрупувати чати по папочкам, налаштувати нотифікації, і також помітити повідомлення непрочитаним, якщо чомусь закортіло посеред ночі переглянути робочі чати.

У телеграмі довге натискання на кнопку відправки дозволяє запланувати відправлення повідомлення у конкретний час. Часто користуюсь цією функцією і пишу у робочі години.
Компромісне рішення. Назва функції «Відправити пізніше»

Проблема починається, коли не можеш вивчити всі робочі часи всіх колег.

Slack показує який час у людини. Коли відкладене повідомлення робиш, також саме по таймзоні отримувача прийде.

Вважав що таке повинно були у всіх корпоративних месенджерах

Slack показує який час у людини.

Slack — да. Телеграм — ні. Про інші корпоративного типу месенджери не знаю, зараз ніде подивитись, наприклад, для Teams.

З моєї точки зору месенджер, хоч і припускає більш швидку відповідь, але все ще дозволяє асинхронну комунікацію, і нічого страшного в тому, щоб писати туди в будь-який час, нема. Тому я так само як і ви, надсилаю в будь-який час, і просто чекаю, коли людина зможе відповісти.

Можу зрозуміти, що комусь ті сповіщення муляють, але мені теж багато що в світі муляє, це не означає, що світ має підлаштовуватися під мене ) Відповідальність за приймання повідомлень (від кого, коли та як) завжди лежала на тому, хто приймає, а не тому, хто надсилає. Хочеться тиші — є м’ют, закриття аппки (якщо це десктоп), різні режими фокусування в ОС, безліч засобів, які для цього й придумали.

Підписатись на коментарі