Чи можна обмежитися PWA і не розробляти застосунок?
PWA як термін з’явився ще 10 років тому, і сьогодні значна кількість відомих сервісів має окрему PWA-версію: Spotify, Tinder, Uber тощо. Водночас усі вони існують не як заміна нативним мобільним застосункам, а як доповнення.
Але якщо ви лише плануєте вихід на ринок, чи дійсно є сенс витрачати ресурси на розробку повноцінного застосунку, якщо можна обмежитися PWA?
Хочу почути вашу думку:
- Чи використовуєте PWA у продакшені і як воно працює?
- У яких випадках мобільний застосунок усе ж безальтернативний?
- Чи готовий ринок/користувачі сприймати PWA на рівні з нативним застосунком?
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів