«Угода року»: Perplexity запропонувала Google $34,5 млрд за Chrome

Американський стартап зі штучного інтелекту Perplexity зробив офіційну пропозицію придбати браузер Google Chrome за $34,5 млрд. Така ініціатива з’явилася на тлі антимонопольного розслідування у США, де регулятори пропонують змусити Google продати Chrome та надати ліцензії на пошукові дані конкурентам.

Федеральний суддя Аміт Мехта найближчим часом має оголосити рішення щодо конкретних заходів. Google уже заявила, що оскаржуватиме будь-які вимоги про примусовий продаж.

У Perplexity кажуть, що угоду готові повністю профінансувати кілька великих інвестиційних фондів. Компанія обіцяє інвестувати $3 млрд у розвиток Chrome та Chromium протягом двох років, зберегти команду розробників і не вносити «прихованих змін» у продукт. Окремо стартап готується запустити власний браузер Comet з вбудованим AI-агентом.

Водночас аналітики налаштовані скептично і вважають, що $34,5 млрд «значно занижують» реальну вартість Chrome, яку вони оцінюють ближче до $100 млрд.

Що відомо про Perplexity

Perplexity — американська платформа, яка працює як пошукова система на базі штучного інтелекту.

У 2025 році компанію оцінили у $18 млрд після залучення $100 млн інвестицій. Раніше стартап вже робив спроби придбати великі цифрові активи, зокрема пропонував об’єднатися з американськими операціями TikTok, щоб уникнути можливої заборони сервісу у США.

Рішення суду очікується вже у вересні цього року. Як думаєте, чи доведеться Google розлучитися з Chrome, чи все-таки компанія зможе обмежитися лише змінами у своїй бізнес-моделі?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тільки в Perplexity нема грошей взагалі, фейкова бульбашка, не чув, шоб його десь використовували, порівняно з тим же Клодом

Браузер найменша з проблем які цікавить суд, насправді. Де-де але в сфері браузерів насправді монополії корпорація не має і швидше за усеце це одна з фігур яким Альфабет згодна пожертвувати, щоби уникнути справді суттєвих проблем із монополізацією інтернет пошуку і бізнесу інтернет реклами (розкрутка інтернет сайтів, порядкові місця у видачі по коючових словах тощо).
Суд там має дуже чітки аргументи, проти реально монополії і вона зовсім не технологічна.
Звісно на це роками закривали очі коли душили Yahoo, наприклад. Але за перманентний бан Дональда Трампа, усім справам просто дали хід.

монополізацією інтернет пошуку і бізнесу інтернет реклами

самое смешное, что на фоне серьезных проблем у гугла в области AI, они могут стремительно потерять роль лидера в этих областях

проблем у гугла в области AI

Вони не у Google — а у маркетингу OpenAI направленому проти Google та усіх інших конкурентів. Власне, маркетинговий ситиль Стіва Балмера усього то.
Так то вони виграли конкурс Пентагону на AI для систем керування дронами в умовах РЕБ. Також саме вони (верніше придбаний стартап) є піонерами з трансформерів. Та Ларі Пейдж був не достатньо розумний, щоби не викладувати бізнес секрети у приватній розмові із Іланом Макском, що погано скінчилось (після чтого Ларі нарешті здогадався, що йому із Іланом жодним чином не треба спілкуватись). Тут явно ruslania.com/...​0/107/4605000010545_d.jpg

я про элементарный практический аспект
gemini тупой шо писец

Підписатись на коментарі