Чи актуально цілитись у професії системного рівня і наскільки це резонно?
Я студент який недавно захопився системним рівнем програмуванням, ну як системним, posix api мій максимум і то не весь, а по мілині. Прийшло дочасно запитання Чи актуально вчити зараз системні професії, як от наприклад drivers/kernel, malware analysis чи HPC?
Основна мотивація отримати роботу у саме цій tech зоні.
І навіть якщо це здебільшого актуально(бо я не шарю за ринок), Чи варте воно того і наскільки це взагалі реально? Особливо мені, хлопцю повністю без комерційного досвіду?
Якщо це неможливо, можете так і писати, я не засумую.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівАктуально, але попит набагато нижче, ніж на прикладне програмування:
— влаштуватися складніше
— вле і конкуренціії меньше
Вам треба розуміти, чи вам це справді цікаво, щоб у це вплутуватися.
Ще «posix api» — це прикладний рівень, а не системний.
Как бы так сказать попроще...
Таким вещам не учат на курсах. Тут надо быть уже достаточно глубоко в теме, чтобы копать ещё глубже. Это чем-то похоже на получение прав на автобус или фуру. С улицы никто не возьмёт — надо уже иметь стаж на маломере.
Так что welcome в обычный компьютинг, а дальше уже посмотришь — нужно ли оно тебе.
Дам натяк. Application девів AI може вже зараз якщо не замінити, то принайні зменшити на них попит. Системні штуки AI ше довго не зможе писати, як людина, бо там зовсім інший рівень відповідьальності, та й не уявлялю, в яку модельку зараз влізуть 20 млн строк лінкус кернела ;-)
А загалом, якщо палаєш — йди й роби, вчи, експриментуй. Без різниці, який напрямок. Гроші прийдуть згодом.
Це доволі різні речі і по знанням, і по місцям де ці позиції наявні.
Можу сказати про перше — реально, існує стабільний попит у виробників телекомунікаційного обладнання, в мілтеці величезний попит на людей, які можуть скажемо зістиковувати камери з тепловізорами з комунікацією або чимось, що виконує на нейромережах розпізнавання.