Прошу допомогти з вибором спеціальності
Всім привіт. Ставив тут питання тиждень тому, вже назріло друге. Я студент-гуманітарій, але думаю про повторний вступ на очну освіту на бакалаврат. Прошу вас підказати, яку IT / математичну спеціальність обрати, щоб вибор роботи був досить широким? Сам я дивлюсь на бекенд-розробку, але тримаю в голові думку про можливу подальшу перекваліфікацію (через ШІ тощо) за необхідності.
Я розумію, що справа в тому, який ти спеціаліст, але від спеціальності, здається, також багато залежить (=чим можна виділитися серед інших). Буду вдячний за пораду
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівІнженерія, будівництво, економіка
Я вже думав, що за критичної ситуації піду на оператора чпу. Але поки можу- трохи з цим зачекаю.
Подумайте ось про що: зараз 2026 рік, на бакалавра вчитися 4 роки, тож диплом ви отримаєте у 2030 році. Тобто вам потрібно думати не «Яку освіту отримати, дивлячись на те, які професії були популярними у 2010-2020-х», а «Яку освіту отримати, враховуючи які професії будуть затребуваними у 2030-2040-х роках».
На мій погляд це:100-150+ років, тож напрями біології, медицини і всього пов’язаного будуть в тренді.
1) Спеціаліст зі штучного інтелекту. Тут будуть потрібні глибокі знання у математиці та програмуванні
2) Rocket science. Враховуючи нещодавній політ людей до Місяця та амбіції Ілона Маска заселяти Марс, я думаю це перспективний напрямок. Тут потрібні фізика та математика.
3) Biotech, healthcare. Схоже люди планують суттєво збільшити середню тривалість життя до
4) Робототехніка. Це вже більше про фізичну/матеріальну частину. Тут буде потрібна також фізика і математика, а ще матеріалознавство і можливо хімія (для створення синтетичних матеріалів для тіл роботів). Або можна також працювати у сфері робототехніки, але не над тілом роботів, а на їхньою свідомістю, тоді повертаємося до пункту (1)