Програмування для дітей — перші кроки?
Всім привіт. У мене є молодший брат, і в школі вони вже починають проходити електрику. Він живе в Канаді, йому 11 років, і наразі в них доволі цікава програма. На математичних контрольних мають задачі з коду, наприклад з if-else — я сам був здивований, коли це побачив.
Я програміст, і зараз намагаюся зрозуміти, як можу підтягнути його в програмуванні.
Тож хочу зробити для нього перші кроки в програмуванні і зараз дивлюся різні ресурси — CodeMonkey та інші подібні. Але щось вони виглядають не дуже надійно або не дуже юзабельно.
Я сам — .NET full-stack developer, і, відповідно, для мене «рідна мова» — це C# і все, що пов’язано з frontend’ом.
Багато хто радить для дітей починати з Python, але я думаю, можливо, варто почати з чогось іншого — все ж таки C, C++ (мені теж трохи знайомі). Тим більше вони вже проходять електрику, і брат навіть робив презентацію з лампочками — як вони запалюються, потрібно було самостійно зібрати такий невеликий гаджет.
Тож цікаво, чи є тут хтось із досвідом: як ви залучали до програмування своїх дітей, братів чи сестер віком приблизно
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівнавчив8-мі річку вайбкодити, тобто перевернув процес, він промптує просту програмку, а далі ми її розбираємо щоб логіку зрозумів як програма взагалі працює, старших вчив по-класиці, але тут бачу прогрес швидше. мова головне щоб була знайома і пояснювати легко, тайпскрипт, пітон, шарп може теж
Навіщо? Може там росте талановитий біотехнік?!
А взагалі на що зараз краще давати дітей вчити?
Я думав на електроенергетику. Електрика завжди буде потрібна на АІ, майнити крипту, на війни і т.д.
Але навіщо?
Поки він стане дорослим — кругом буде суцільний AI
Лучшие результаты от AI получают те, кто понимает как работает код, логику, декомпозицию задач. Человек, который не умеет думать как программист, даст AI размытое задание и получит мусор. Человек, который умеет получит за час то, что раньше делал неделю.