Порадьте, де можна вивчити технічну англійську в IT
Гарного дня.
Я студент, який починає свою кар’єру в IT, але найголовнішою проблемою для мене залишається інгліш.
Зараз я розвиваюся в напрямку embedded та схемотехніки, і розумію, що в мене проблеми із спікінгом. Мені потрібно навчитись без зусиль розуміти технічну документацію та людей з форумів. Було б добре підтягнути граматику.
Прошу порадити мені платформи чи школи, де б я міг вивчити англійську на базовому рівні. Тривалість курсу чи програми не має значення.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівГугл уже синхронный AI перевод запилил для колов с сохранением голоса и интонации, так что вполне возможно, что скилл английского умрет раньше, чем скилл кодинга.
С любым ИИ.
Green Forest, класні курси де дадуть базову граматику та базовий словарний запас, кращої систематизації граматики, ніж у цій школі, я не зустрічала. Спікінг це окремий скіл, тренується саме на уроках спікінгу; щоб вийти на рівень 100 слів\хв, мені знадобився 1 рік, 1раз та тиждень заняття, один на один с тьютором, де я тільки говорила. Єдиний шлях розуміти техничну документацію читати ії і перекладати. Жоден курс не викладає спеціальний словниковий запас, характерний для вашої галузі. Першу свою техничну книгу, написану academic English я читала 5 місяців(200ст), наступну- 2міс(теж 200 ст), зараз 300 сторінок читаю за місяць, десь так. Для читання таких книг достатньо рівня B1граматики
Подивись курси Гарварду CS50 та інші. Ідеально, якщо дивитись в оригіналі з українськими субтитрами.
Що стосується граматики, то її повно в YouTube.
Дивитися фільми в оригіналі з англійськими ж субтитрами. Вибрати ті які вже вбилися в свідомість через неодноразовий перегляд раніше з перекладом. Буде довго, півторагодинний фільм з паузами на заглядання до словника сумарно займе, можливо, цілий день. Потім менше.