AI написав 100% коду, я зробив усе інше: мій досвід створення та релізу Android-застосунку з нуля
Три роки я записував нотатки великим пальцем — у транспорті, на ходу, з пакетами в руках. Щоразу думав: чому я досі друкую те, що можу просто сказати?
Перепробував майже все, що є в Google Play. І щоразу одне й те саме: реклама на пів екрана саме тоді, коли треба швидко зафіксувати думку; запис обривається, щойно замовкнеш на секунду подумати; українська — «одна з 40 мов, про всяк випадок», і половина слів перекручена. А головне — незрозуміло, куди летить голос і що з ним роблять на чужих серверах.
Тут би мала бути фраза «тому я вирішив зробити сам». Але чесно: я не програміст. Не знаю жодної мови програмування — навіть зараз не можу зі стовідсотковою впевненістю сказати, на чому написаний Movlo (Kotlin, як підказали). Весь код написав AI. Моя робота була в іншому: сформулювати, що саме має робити застосунок, прийняти продуктові й бізнес-рішення, і — це виявилось найбільшою частиною роботи — вручну перевіряти результат на живому телефоні й людською мовою пояснювати, що не так.
Приклад, як це працювало на практиці. Розпізнавання побудовано на системному Android SpeechRecognizer з офлайн-режимом (якщо заздалегідь завантажити мовний пакет). Один з тестувальників поскаржився, що мікрофон ніби записує, але текст не з’являється, коли немає інтернету. Я не знав, в чому технічна причина — просто описав симптом. Виявилось: при помилці мережі розпізнавач мовчки й нескінченно ретраїв спроби замість того, щоб показати повідомлення. Я цього не писав і сам би не здогадався, де шукати — але зміг чітко сформулювати проблему як користувач, і цього вистачило, щоб її знайти й виправити.
Монетизація вирішена ще до релізу. Free-версія без штучних обмежень (лімітована безкоштовна версія = гарантована 1 зірка у відгуках, це видно по конкурентах). Pro — разова покупка, не підписка. А тим, хто встановить застосунок на старті, — все залишиться безкоштовним назавжди.