Я не програміст. Я поставив ШІ-консультанта у свій магазин і за 37 днів отримав одне додавання в кошик
Я не з IT. У мене інтернет-магазин, я в ньому за все: закупівлі, замовлення, розмови з постачальниками. Програмувати не вмію.
Три місяці тому я почав робити цей магазин разом зі ШІ. Я кажу, що треба, він пише код, я дивлюся, що вийшло, і кажу, де не так. За цей час у нас зʼявилася купа автоматики, зокрема консультант на сайті. Людина питає своїми словами, він шукає товар і показує картку з кнопкою «у кошик».
Він працює з 13 липня. За цей час провів 17 розмов, коштував 133 гривні і дав одне додавання товару в кошик.
Цифра смішна, і я довго думав, чи варто про це писати. Але поки ми його робили, я побачив кілька речей, яких не бачив у жодній статті про ШІ в e-commerce.
Навіщо він мені взагалі
Магазин продає інтимні товари. Це важливо, бо мої покупці не хочуть питати живу людину.
За ці 37 днів у мене було 1746 візитів, 82% з телефонів. Картку товару відкрили в 892 сеансах, а в кошик щось поклали в 58. Тобто більшість людей доходить до товару, дивиться на нього і йде.
Запитання при цьому прості. Чи підійде для першого разу. Чи не буде боляче. Чим водна основа відрізняється від силіконової.
У чат із менеджером із такими питаннями не пишуть. Я перевіряв: за місяці роботи жодного разу.
Перше, що ми зробили, було поганим
Спершу зробили квіз. Три питання, кнопки з варіантами, підбірка в кінці. Дешево й безпечно, нічого не вигадає.
Я подивився й сказав: «Це якась недолуга фіча, я сам не розумію, що воно в мене питає». Квіз починався з «який тип стимуляції ви шукаєте». Людина, яка вперше зайшла в такий магазин, саме цього й не знає. Ми зробили штуку, яка вимагає від новачка знати слова, заради яких він і прийшов.
Переписали на діалог.
Чому він не вигадує товари
Тут перекажу своїми словами, бо сам розбирався довго.