Договір і акти виконаних послуг
Бюрократичне питання.
Я СПД ПП (чп) на єдиному не зед (вед).
Хочу мати всі папери в порядку якщо прийдеться закривати ПП.
Треба щоб були акти виконаних послуг на кожну проплату і договори.
Питання: як правильно оформити договір щоб до нього можна було докладати кожного місяця новий акт виконаних послуг?
Тобто — один договір і багато актів виконаних послуг. Як це правильно оформити в договорі?
У тих зразках договорів що я знаходжу у вебі всюди вписана конкретна сума договору у додатку. мені це напевно не підійде.
П.С. я чув думку що коли не ВЕД то не треба актів. але в податковій сказали що треба (битися об стіну нема бажання)
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів