Договір і акти виконаних послуг

Бюрократичне питання.

Я СПД ПП (чп) на єдиному не зед (вед).
Хочу мати всі папери в порядку якщо прийдеться закривати ПП.
Треба щоб були акти виконаних послуг на кожну проплату і договори.
Питання: як правильно оформити договір щоб до нього можна було докладати кожного місяця новий акт виконаних послуг?
Тобто — один договір і багато актів виконаних послуг. Як це правильно оформити в договорі?

У тих зразках договорів що я знаходжу у вебі всюди вписана конкретна сума договору у додатку. мені це напевно не підійде.

П.С. я чув думку що коли не ВЕД то не треба актів. але в податковій сказали що треба (битися об стіну нема бажання)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гугл дает что-то типа такого:

yurist-online.com/...ogovora/038.php

%)

ПС: разница с ВЭД только в том, что в ВЭД максимальную сумму в контракте приходится указывать для валютного контроля.

ЦЕ щось типу того що мені потрібно. Але ще б хотілося зразок договору більш наближений до розробки програмних продуктів.

могу проконсультировать вас по данному вопросу byhgalter.com/...edprinimatelej

Підписатись на коментарі