Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Розробка гри «Козацькі звитяги»

Друзі! Розпочав роботу над проектом «Козацькі забави». Це буде онлайн забавка з елементами РПГ та стратегії.

Наразі реалізовано гру з комп’ютером, тобто можна бавитись самому проти штучного інтелекту (якщо так можна назвати пару рядків коду). Зараз працюю над онлайн кодом, роботи орієнтовно ще на пару місяців. Ви можете значно допомогти у розробці гри, якщо долучитесь. Потрібно допомога в галузі програмування та художнього оформлення.

Тепер більш детальніше про гру. Правила гри такі: Наразі доступним є режим швидкої гри. В цьому режимі Ви отримуєте 4 випадкових воїна та 8 випадкових магічних умінь. Перший хід починається з вибору воїна. Тоді ворог обирає карту. Кожен воїн має дві характеристики — життя(зелена цифра) та атака (червона цифра). Очки життя та удару можна посилювати за рахунок використання магії в бою. Воїни атакують один одного одночасно, тому воїн навіть помираючи при великій атаці забирає життя у воїна ворожого. Ви не можете міняти воїна поки він не буде переможений. Воїни, що ходили, та магія, яка використалась, відсилається в лівий чи правий бік у відбій. Воїни, котрих було вбито без виходу на арену зникають. Магія застосовується один раз, після чого зникає.

З лівого боку екрана можна бачити біле напівпрозоре поле. В ньому записуватимуться Ваші ходи та ходи противника, а також результати ходів. Ви можете прокрутити список подій і з’ясувати чому щось пішло не так на полі бою. Декотрі воїни можуть воювати одразу зі всіма противниками. Такі воїни позначені білий хрестом на малюнку. Наприклад, характерник за один хід завдає шкоди силою атаки "3 «одразу усім воїнам супротивника, в тому числі активному воїну.

В майбутньо передбачається створення режиму гри «Кампанія», де гравець зможе пройти важкий та сповнений пригод шлях воїна, і в кінці подолати люту Хозарську імперію Орди.

Вкрай потрібна допомога для закінчення даного проекту. Якщо Ви можете в який-небуть спосіб долучитись до гри, така допомога буде дуже бажана! Зображення у грі наразі використані не авторські, тому для опублікування гри в онлайн режимі потрібно зробити ілюстрації героїв та краєвиди.

Пишу на php та jquery, база даних MySQL. Весь код прокоментований, тому якихось труднощів розібратись не мало би бути. Звісно, проект наразі чисто волонтерський, але твердо вирішив коли буде більш-менш готовий попередній вигляд шукати інвесторів. Можливості виходу на таких є.
Трохи фото є тут
humancentr.org.ua/...​ramuvannia/6-rozrobka-hry

Ви можете звязатись зі мною: [email protected]

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запустили підписку на нову версію гри. Підписатись на реєстрацію в грі можна за цим лінком- cossackglory.com Тут вже весь контент буде оригінальний, про всі нововведення читайте у статті playua.net/...vym-zavziattiam Якщо Ви хочете долучитись до команди та допомогти у розробці — я завжди радий поспілкуватись. мій скайп в разі чого jasentm

хочу просто пограти=Р

вже незабаром

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

гра розвивається, зараз знайшли інвестора, будемо все перемальовувати/перепрограмовувати. Як кажуть, на кожен товар є свій покупець. Зрештою, люди бавляться, їм подобається — думаю є сенс продовжувати.

Я считаю, игра обречена. Причины я вижу три
1) Промах по рынку.
2) Открытая математика. Она насколько полезна на продвинутых этапах, настолько же нудна в начальных.
3) Математическая модель. Я так понял, типичная пузомерка — фарминг.

Я вообще против давать жизнь прототипу, когда фейлится идея. Но это мой путь, а есть и другой — сначала эксперимент, потом идея. Этот путь, я считаю, более дорог, и опасен тем что может сильно демотивировать автора. Когда на очередном этапе он увидит стеклянный потолок. Выгода пути эксперимента — ранний трекшен, вовлечение 3F.

// Меня не слушай. Я уже однажды зафейлил подобное, если интересно — могу рассказать за что хоронил с почестями.

Кстати говоря, «грабувати чумакiв» — сделай. Пусть это и глупость в игре, но отличный способ войти в струю, поймать попутный ветер. А глупость, если честно, сама игра как явление. Так что не стоит избавлять игру от глупости, наоборот — глупости должно быть как можно больше.

ЗЫ. Главное не отправлять демо турецкому султану!

Шановні читачі теми та усі, кому не байдуже! Прошу Вас активно долучитись до голосування за наш проект тут startupline.com.ua/.../cossack-valor У фінал виходить 12 кращих проектів, зараз ми в трійці лідерів. Ваша підтримка дуже потрібна!!! Зараз у грі зареєстровано близько 100 гравців, запрошую усіх долучатись та реєструватись у грі. Гра в тестовому режимі, тому можливі різні баги :)

www.youtube.com/...h?v=l2b2Hv971yo Зробив відоогляд гри, можна подивитись як працюватиме реєстрація, кабінет, січ, крамниця, а також як відбувається онлайн бій

Робота кипить і хочеться отримати підтримку з боку спільноти програмістів. Дану тему переглянули вже понад півтори тисячі разів, можливо, багато вже проголосувало за наш проект. Та я прошу усіх, кому не важко двічі клацнути лівою кнопкою мишки та перейти за цим посиланням і проголосувати за гру ideax-nescafe.com.ua/...i-zvityagi#vote натиснувши «Я за». Для вас дрібниця, а для мене можливість реалізувати проект. На даний момент багато залежить від вашої підтримки та активності. Наперед вдячний усім, хто підтримає нашу розробку!

Друзі! Прохання голосувати за мою гру «Козацькі звитяги», і передавайте друзям, усім, хто може підтримати!!! Надіюсь на вашу щиру допомогу!!!! ideax-nescafe.com.ua/...i-zvityagi#vote Думаю, цих коштів вистачило б на те, щоб закінчити проект і зробити щось дійсно вартісне та корисне.

Головне щоб не вийшло як з «чорним козаком» від Лірника.

попробуйте собрать средства на boomstarter.ru. У одних моих знакомых недавно получилось таким образом собрать нужную сумму на запись музыкального альбома:

boomstarter.ru/...keltskogo_folka

Дякую за пропозицію. Буду вдячний, якби хто міг перекласти текст про гру грамотно російською

Сочетание рун, коловрата на фоне и козаков, которые, как известно, были православными вызвало у меня когнитивный диссонанс.

И да, слова “колада” в украинском языке нет по мнению академического толкового словаря украинского языка. Если это только не часть названия коктейля “піна-колада”.

чи були характерники та волхви до кінця християнами це питання спірне звісно, адже практикували речі, котрі категорично суперечили принципам християнства, зокрема, за віруваннями, застосовували магію, гіпноз та інше. Щодо рун. Обрав їх можливо тимчасово — не треба малювати іконок, зберемось із силами — намалюємо щось інше. Хоча, руни були знайдені і на території словянських країн, значить, хтось все-таки їх застосовував. uk.wikipedia.org/wiki/Руни Мабуть, не слід до гри відноситись надмір серйозно, наче це підручник, про що я вже писав раніше. Це буде історія прикрашена міфами.

Ну все-таки треба послідовно. я Думаю наша культура достатньо багата щоб не треба було прикручувати скандинавів. По-перше що робить упир в орді? Це зовсім не татарська штука. Якщо дуже кортить прикрутити всяку нечисть зробіть більше фракцій а не змішуйте в купу.
Руни можна замінити на купу речей, я б замінив на всіляких духів з мфіології ( ну там нявка вбиває ворогів суперника, залізний вовк і т.д.), так навіть візуально було б по карті видно що вона робить. Руни геть не інформативні.
Враження поки що такі: святий рандом. Я так зрозумів що те скільки життя я заберу в суперника тільки частково залежить від моєї атаки, тому при однакових картах виграє той кому більше повезе.

В швидкому бою все так і є — кому кращі карти випадуть тому і повезе) Хоча можна виграти і при поганих картах звісно. Може замінити вампіра джином якимось? Після реєстрації у вас буде набір карт статичний, який можна буде міняти за рахунок вивчення нових технологій (типу, покращена Січ, покращений монастир і тд.). Одним словом, все в процесі. Головна задача розміщення даної статті тут — знайти однодумців, а не отримати остаточну оцінку гри. Тому вдячний буду за різні конструктивні пропозиції, от як від Романа Цюпи.
Змінив упира на Шайтана. Так мабуть краще

типу, покращена Січ, покращений монастир і тд.

Останнім часом слово покращена має подвійне значення.

вот и название для дебафа готово :)))
«покращення»

провел бой — ничего не понял, что это было.
поскольку у меня закончились карты с бойцами, — наверное, я проиграл?..

Я тоже поклацал, и даже победил. Тоже ничего не понял:).

Звиняйте, туторіал наразі переробляю... Бо старий в дизайн не вписувався.

Якщо кому цікаво як просувається проект: вже можна спробувати онлайн режим. В даному режимі Вам видається випадковим чином колода карт із зображенням героїв. Також ви отримуєте магію, яку можете використати для посилення своїх воїнів або послаблення воїнів ворога. Одним словом, працює, бавитись можна. Є бажання протестувати/долучитись до команди — стукайте у скайп jasentm. Радісно, що на даний момент вже долучились 4 людини, і саме завдяки цьому сайту :)

Переніс гру на новий домен kozaks.com.ua, куплений на спонсорські пожертви :) Зараз доступний лише швидкий бій, онлайн бій тепер буде доступний після реєтрації, над якою працюю.

Онлайн рпг — гавно, пишите под iOS и Android и будет вам счастье.

Под андроид игры геморно писать

Игры вообще писать геморно. Да и писать просто геморно. Деньги с карточки снимать — негеморно.

Ты пробовал вобще игры именно под андроид писать ?

Пробовал- ничего сложно. В свое время, еще под андроид 2.2 писал. Был дико удивлен когда игрушка запустилась и работала без каких либо проблем на более современных разномастных девайсах
Главное как и с сайтами исользовать резиновую верстку.
Что касается 3D то пускать на рендер только видимую часть сцены (см дерево сцены) и тд. В вообще неплохо для начала посмотреть исходники какого нибудь популярного движка- квака например- очень познавательно.

Те що ви почали, насправді фігня. Ось коли гра буде готова відсотків на 90 на вашу думку, 10% ви будете робити ще стільки ж часу щоб мати нормальний продакшен. Так що кидайте одразу, грошей ви на цьому не заробите.

а що тільки за гроші є сенс щось робити? в спину ніхто не підганяє, часу є достатньо, принаймні на даному етапі

Та можна і без грошей, якщо ви можете все самі зробити. Але, як показує практика, вам потрібні будуть люді і вони не згодні працювати просто так. Тут рік тому була темка про те як створити клон еРепаблік, цікаво б почути про статус проекту.

Сам не потягну, це зрозуміло. Для цього й створив тему — щоб знайти тих, кому цікаво і хто має час на такі справи. Ну і напевно не варто приймати рішення за всіх, бо люди бувають різні, з різними можливостями та цінностями

може просто ми вже з них виросли :) нове — добре забуте старе

Не в обіду....але часи БК вже прошли як на мене.

в кампанії передбачається створити щось типу карти, де будуть локації. Буде основна сюжетна лінія і додаткові завдання. В додаткових локаціях можна буде заробляти якісь там бонуси — унікальні карти, магію і т.д. Грабувати навряд чи буде можливість, та й навіть по сюжету не вписується. Хіба якщо грати за орду :)

Будь ласка, зробiть щоб можна було грабувати чумакiв.

А корованы там можно будет грабить?

А корованы это что такое — караваны с коровами ?

Вы правда не знаете этого мема?

ворогами будуть татари насправді, ну назви ще не остаточні. Звісно, Хазарський каганат був розбитий Святославом Хоробрим, хоча з певністю можемо провести лінію між хозарами та ордою, якийсь зв’язок є. Щодо мови — виходив з того, що наразі знаю.

по гуманитарке я был жутким троечником, но разве орда не развалилась лет этак за 500 до появления казачества?..

А какое отношение имеет крымское ханство к хазарам?

Под ордой чаще понимают именно татар. Татарские орды и слово «орда» татарское

Орда (древнетюрк. ordu — «ставка, резиденция хана, дворец» [1]) — военно-административная организация у тюркских и монгольских народов. В средние века этим словом обозначалась ставка, столица правителя государства, откуда произошло название крупных феодальных государств и союзов кочевых племён, например, Золотая Орда, Ногайская Орда.
(цитата из той_что_все_знает)
какбэ, татарами и не пахнет..

какбэ, татарами и не пахнет..
Ногайская Орда, как и Крымская, Казанская, некоторые другие — были татарскими.
В Википедии, на той самой странице, есть список.
Крымское Ханство в документах современников и бытовой речи очень часто называли просто «Ордой».
Но связь с хозарами, конечно, притянута «за уши» :)

Це гра, в стилі фентезі дещо, а не стаття з історії.

Т.з. знавці історії просто не в курсі, що в Азії були свої татари, і що словосполучення монголо-татари не таке вже й абсурдне :-)

Просветите, а то есть подозрение что на ист.факе национального университета нас «кормили» заведомой ложью.

Да пожалуйста. Просто речь об азиатском племени, родство которого с волжанами весьма сомнительно, но в истории самого Чингисхана они сыграли свою роль (да ещё и были перебиты все взрослые, хотя дети-то остались). В общем, вот ru.wikipedia.org/...атские_племена

Хазары ассимилировались с той ордой, что Батыя и Чингисхана. Отсюда был Хазарский каганат.

С другой стороны есть версия что крымские караимы произошли от хазар (в Крыму вообще наций было намешано очень много — я имел счастье быть на месте бывших гостких поселений, например). Тогда вполне реально считать и Крым частично хазарским.

Гра на

php та jquery
це вже сумно.

Підписатись на коментарі