Підсумки Хакатону «Інструмент суспільної взаємодії»

28-29 грудня, в останні вихідні року, у Коворкінгу «Часопис» відбувся хакатон «Інструмент суспільної взаємодії» організований ініціативною групою «Хакатон», Коворкінгом «Часопис» та IT-наметом на Євромайдані. За результататми хакатону визначено три проекти-переможці, які на думку учасників, найкраще відповідають меті конкурсу.

Головною метою Хакатону «Інструмент суспільної взаємодії» учасники визначили запропонувати суспільству проекти, що зможуть виконувати важливу роль для вибудови нових суспільних взаємовідносин, горизонтальних зв’язків та надати для цього практичні інструменти.

Всього у Хакатоні взяли участь 61 учасник: програмісти, дизайнери, маркетологи, юристи. У перший же день, 28 грудня, о 10.30, на установчій сесії, були представлені 43 ідеї проектів. Шістнадцять новостворених команд провели 30-годинну роботу і вже 29 грудня, о 18.00 представили 18 проектів, більшість з яких поки знаходяться у стадії бета.

В результаті загального голосування три проекти були названі переможцями. Голосування відбувалося серед учасників хакатону. Більшістю голосів місця розподілилися таким чином:

1. CherryTea — сервіс для волонтерів, які хочуть допомагати іншим. Головна мета сервісу — зв’язати між собою людей, які хочуть допомогти речами, з тими, хто може відвезти ці речі в точки збору. Реєструючись на сайті учасник обирає, ким буде — водієм, чи людиною, яка хоче віддати речі. ttp://cherrytea.org. Команда проекту CherryTea — Вікторія Бондар — лідер проекту, Іван Пасічник — проджект менеджер, Назар Мокринський — фронтенд\бекенд, Антон Дятлов — дизайнер, Олександр Дятлов — маркетинг фахівець, Іскандер Мамедов — iOS розробник.

2. SpilnoTV 2.0 — редизайн спільнобачення, спрямований на розширення можливостей громадянської журналістики, платформа побудована на системі взаємодії користувачів інтернету spilno.trabler.com.ua

3. Колективна безпека. Проект програми-кнопки SOS, з потенціалом розвитку в систему альтернативної державній системі безпеки: координація існуючих проектів та груп, які займаються рішенням проблем громадської безпеки. fb.com/groups/p2psafety

Також були розроблені та презентовані такі проекти:

МалеДіло. Від малих справ до керування країною — Робоча назва «Kickstarter Лавочка». Краудфандінговий ресурс, який об’єднує людей для збору коштів на необхідні поблизу речі (наприклад, поставити лавочку під під’їздом). Користувач заходить на ресурс, бачить які проекти організовані поруч з ним і має можливість їх проспонсорувати або запропонувати свій проект та ресурси для його виконання. maledilo.t.proxylocal.com

Trabler — аналог «РосЯми». Сайт, що дозволяє збирати та інформувати про актуальні проблеми діяльності органів влади, пов’язаних з господарським благополуччям. На платформі Trabler розробляється SpilnoTV 2.0. trabler.com.ua

Керівництво з ненасильницької боротьби — посадкова сторінка для поширення книги Джина Шарпа «Від диктатури до демократії» про ненасильницький опір владі. sprotyv.org

Страйк-місця — інтерактивна карта місць, які можуть стати об’єктами пікетування учасників Євромайдану (будинки і офіси чиновників, державних установ, адреси підприємств, що належать чиновникам і т.д.). strikeplaces.alwaysdata.net

Сила мільйонів — проект покликаний надати можливості громадянам для формування спільної позиціі та рішень через створення громадських петицій та проведення громадських кампаній. Проект створює можливості для просування петицій на рівень реальних законів та рішень шляхом впливу на народних та місцевих депутатів до виконання ними прямих обов’язків представництва суспільних інтересів. cpower.zerogw.com

Вам Бойкот — сайт для створення та розповсюдження бойкотів проти підприємств, які з якихось причин мають негатив з боку населення. vamboykot.com

PolitCompass — інструмент аналізу політичних поглядів політиків для забезпечення прозорості їх діяльності. politcompass.info

GiveMeALift.net — геолокаційні сервіс об’єднує тих, хто хоче їхати і тих хто хоче підвезти. З його допомогою пасажири зможуть швидко знайти машину, яка підвезе до точки призначення, а водії — пасажира. givemealift.net

Твій.Голос — Facebook — додаток, що дозволяє громадськості контролювати діяльність влади. narodna-rada.org

Майдан 2.0 — платформа, що об’єднує у собі абсолютно всі інформаційні ресурси про Євромайдан. А також пропонує інструменти комунікації між Майданами через Google Hangouts. hackathon.feelgoodlabs.ru

Social Good — інструмент інформування про існуючі пільги людей, які ними володіють, але, можливо, про це не знають. socialgoodservices.herokuapp.com

Хата в центрі — інструмент збору ідей для надання можливості їх реалізації іншим людям.

Social Hyperlink — ноосфера Вернадського для громадянського суспільства. Система широкого поширення громадської думки. social-hyperlink.org

Суспільний голос — система електронного голосування через методику Net Promoter Score.

Кластер «Інтелект Економіка» — теоретичне підгрунтя інтернет-економіки, організованої споживачами.

Хакатон «Інструмент суспільної дії» став справжньою подією у світовій ІТ-спільноті. За перебігом Хакатону слідкував авторитетний оглядач та блогер ІТ-видання № 1 у світі TechCrunch Mike Butcher. Он-лайн трансляцію Хакатону забезпечив проект Spilno.tv

Інформація про перебіг проекту розміщена на сайті www.it-namet.com.ua та на Фейсбук-сторінках Коворкінгу «Часопис» ( www.facebook.com/coworkingchasopys ) та ІТ-намет на Євромайдані ( www.facebook.com/itnamet ).

Протягом усього марафону для учасників проводилися ментор-сессії, що допомагали вивести проекти на новий рівень, також учасникам надавалися юридичні консультації від ЮК «Юскутум».

Організатори дякують партнерам за допомогу: DOU.UA, Бізнес акселератору GrowthUp, Бізнес-Інкубатору Happy Farm, Стартап акселератору EastLabs за інформаційну та інтелектуальну підтримку.

Особлива подяка Компанії ДатаГруп за окремий канал інтернету у 100 мб/с, що забезпечив якісний трафік та онлайн трансляцію події.

А також велика подяка всім, хто підтримав Хакатон фінансовово — Ольга Бєлькова, Юрій Чайка, Валерій Явтушенко, Ярослав Дубіневич, Євген Ленг та інкогніто, що брав участь безпосередньо у Хакатоні.

Окрема подяка гурту «JT FRESH» за майстер-клас з командноъ роботи та джазову джем-сессію.

Фото:
www.facebook.com/...30.631243810243875&type=1

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

vamboykot.com — единственный достойный проект. Лёгкая для понимания идея, позволяющая привычно [без усилий] добавиться, и видеть к чему конкретно ты добавляешься.

Я считаю, что можно рвануть на этом бизнес. Содателям стоит поискать экономической поддержки у бизнес-групп.

Ключевой аспект бизнеса-идеи: выпилить конкурентов только за то что они Рыгоналы. И тут же указать, услугами каких предприятий можно пользоваться вместо них.

Для обкатки идеи стоит провести эксперимент с такси. Это высококонкурентный бизнес. И они очень-очень нуждаются в рекламе (тратятся некисло). Но можно и сразу идти ва-банк, используя остроту момента.

Пока майдан есть [не вечно], это шанс взять «высокий старт». Глубинная суть проекта — сегментировать рынок. Эта тактика — сама суть маркетинга. Позволяет сформировать денежному обороту нужное русло. И стать одним из двигателей развития украинского рынка. Дальше — русскоязычное пространство.

Единственный момент — уже сейчас стоит делать юридическое лицо. Как говорится, «на вчера».
Для DOU пусть автор[ы] черкнут отдельную статью. Это 100%-ное попадание в рынок, в пустую рыночную нишу. Такие события на Украине — редкость.

Небольшой промах: boycott с двумя «т», это важно если появится желание зарубежных инвестиций. Название сайта менять не стоит, просто в будущем засветить ключевое слово на страницах.

Небольшой промах: организационные движения обычно носят домен .org, я считаю стоит взять vamboykot.org — это придаст ему весомости при переговорах с организациями. Орг — звучить как организация, типа здесь много людей (ЦУ рекламы).

Небольшой промах: проект должен быть двуязычным. Это реалии Украины. Хотите быть услышанными — владейте обеими языками.

Небольшой промах: надо работать с email. Всех зарегистрировавшихся сразу на подписку. И в момент регистрации заслать презентацию на мыло.

Подписаться на комментарии