Креш-тест нашого сервісу — Trackolade.com

Всім дня доброго.

Думаю вам буде цікаво почитати про наш досвід та і мені цікаво почути критику і враження від продукту.

Передісторія:
Без зайвих ілюзій і з розумінням ринку і наявності 100500 конкурентів ми вирішили стартанути стопятсотпершу систему для управління задачами і «колаборейшна». Історія як ми на таке наважились довга і запутана, не буду вдаватись в деталі :)

Зараз:
Відштовхувались від власного досвіду роботи з системою Elance.com (раніше писав про них) і Basecamp, ASANA, JIRA, Trello кожен з яких є класним продуктом, ми зробили trackolade.com

На даному етапі не вкладали майже нічого унікального, намагались зробити зручний інтерфейс і виправити декілька незручностей Basecamp.

Задачі дуже реалістичні: показати динаміку, набрати мінімальну робочу базу живих акаунтів, «відполірувати» інтерфейс і функціонал.

Якщо проект покаже потрібну динаміку перейдемо до наступного етапу, дефіциту ідей по функціоналу, маркетингу і монетизації немає.

Так як одна з ідей напряму звязана з монетизацією для українських аутсорсерів і фрілансерів, вирішив поділитись історією і показати що в нас вийшло, а також послухати критику (бажано конструктивну).

Ростислав.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

по-перше, всім дякую за фідбек. Не очікував стільки конструктиву.

зробили деякі висновки і апдейти:
— пофіксили декілька багів про які тут писали в коментах
— повністю забрали сторінку Pricing і зробили сервіс на 100% безкоштовним, до моменту коли зберемо хоча б 1000 активним користувачів. Всі проекти які будуть на той момент залишуться безкоштовними.

на разі працюємо над туторіалами і візардами а також головною сторінкою яка б якомога краще описувала фнукціонал сервісу і як ним правильно користуватись (не всі відразу розуміють як працюють пріоритети наприклад)

ну і реєструйтесь, використовуйте, ми з своєї сторони спробуємо надати якісну підтримку і дослухатись до фідбеків наших користувачів.

з побажаннями, пропозиціями, питаннями пишіть сюди — ross.bilberrry@gmail.com

найблищим часом запустимо оновлений bilberrry.com, планів на 2014 багато.

Everything you need to easily control your projects, together — неправильний порядок слів.
Краще Everything you need to control your projects easily.

ну це писав житель Сіетла, який є ко-фаундером проекта, тому я з ним не сперечався як правильніше звучить. Підозрюю, що вони так можуть говорити, хоча в наших уявленнях про граматику це не правильно.

Легко проверить какое устоявшееся словосочетание. Идем в гугл, набираем «to easily», 14м результатов, вполне употребимо.

відпишу трохи про сторінку Pricing... насправді продукт зараз безкоштовний, і сторінка на разі є більше заглушкою (не прикручували навіть систему оплати ще ніяку).

Цінова політика буде така щоб бути значно дешевшими і гнучкішими в плані ціни ніж Basecamp і ASANA.

А смысл делать еще дешевле? Я бы понял если дороже — хоть какой-то USP. ;-)

)))) а чого, ідея цікава. По принципу «вам сюда нельзя». Колись здаєтсья була ідея платнох соц. мережі

навіяло..

За останні пару років було декілька замовників «стартаперів» з дуже цікавої логікою.

Наприклад один робив веб-браузер та ще й робив платним. Коли я його питав навіщо платний та ще й такий продукт який безкоштовних і класних є декілька, він відповідав «I need users to...»

Дуже символічна фраза «I need users to do smthng», а задатась питанням чи треба це користувачам це не актуально. Він відштовхувався в своїх рішенням виключно тільки від своїх потреб (потреб не які задовольняв сам продукт, а потреб які задовольнялись потенційним профітом від продукту)

премиум-ценообразование годится для эксклюзивных или очень качественных продуктов/услуг.
В данном случае я сомневаюсь в его применимости.

априклад один робив веб-браузер та ще й робив платним. Коли я його питав навіщо платний та ще й такий продукт який безкоштовних і класних є декілька, він відповідав “I need users to...”
Да-да, очень интересно узнать количество пользователей платных браузеров.

Як мені здається, реально зробити взагалі безкоштовно, а віддавати на стендалон за немаленькі гроші. Платні акаунти надавати для жирних клієнтів >30ти акаунтів. Або різати по Гб. Ось такий від мене фідбек, так би мовити.

дякую за фідбек, дуже влучно. схем вистачає і їх досить багато.

Все-таки зараз задача не монетизація, а аудиторія і вибір шляху куди розвивати сервіс (як СКРАМ тулзу, як ентерпрайз під окремі компанії, як тулзу для білінгу і моніторингу чи робити упор на інтеграції з Дропбокс, Гугл докс і так далі).

Доброго ранку Ростику.
Навіть дуже класно! Зручно, гарно, мінімалістично. Особливо відзначу gif-ку preloader на кнопках.

Для мене, як в принципі, і завжди — не вистачає можливості git-репозиторія. Мишкою файли підзаливати — зручно, якщо це документи, а проект на 2000 файлів тикати — геть не комільфо, як по мені. Це не баг звичайно, побажання про фітчу.

Чи перейшов би на Ваш продукт ? Навіть не знаю, маємо на даний момент немаленький вибір безкоштовних і умовно безкоштовних аналогів, Ваш продукт дійсно не вельми унікальний, але, якщо вірити старій єврейській поговорці — «для кожного товару є свій покупець» ©

Выглядит неплохо.
Я бы советовал купить SSL сертификат, а то незащищенный https в адресной строке не располагает к доверию.

По ценовой политике — пытаетесь бороться с JIRA ?
А та же trello 25$/месяц если я правильно понял по их сайту.

Что вы подразумеваете под «незащищенным https»? Отсутствие названия компании в строке адреса или браузер выдает ошибку про не валидный сертификат?

когда логинишься и переходишь на https соединение браузер тут же показывает, что оно не защищено.
Берите пример:
gyazo.com/...3530ddc7bcea1da

А та же trello 25$/месяц если я правильно понял по их сайту.

trello насправді взагалі безкоштовний.

видел какую-то подписку Group edition по 25$/месяц.
Если Trello бесплатно, то вопрос — зачем.

Какой USP (уникальность сервиса)? Почему пользователь выберет Trackolade вместо Trello или другого инструмента?

в данний момент унікальності ніякої, я про це писав в пості вище, читайте уважніше ;)

зараз більше орієнтуємось на marketing channel який є в Сіетлі, коли зявиться динаміка і критична масса користувачів то грубо кажучи почнемо Stage 2, а це вже розробка досить унікального продукту який вже буде більш цікавим користувачам. Але до цього треба спочатку відповісти на питання, а хто наші користувачі.

на рахунок ідей, є декілька моментів в тому ж Trello, ASANA, basecamp які роблять їх використання досить не зручним для команд які працюють над декількома проектами з різними замовниками. От ми цю задачу спробуємо вирішити. (як приклад)

Побурчу по главной страничке:
1. Надпись в кнопке «SIGNUP, IT’S FREE» выглядит неудачно как по цвету кнопки (слабо выделяется), так и по шрифту относительно размера кнопки (громоздкий), так и по тексту — лучше переформулировать без запятой.
2. Блок из четырех пиктограм — ниже пиктограм титулы в рамках а-ля олдскул мак кнопки провоцируют на них нажать и вызывают недоумение когда ничего не происходит. Или переделайте, чтобы не были похожи или уж пусть нажимаются.
3. Шапка, мимикрирующая броузер, имхо неудачна. Да и смысловой нагрузки не несет, а место занимает. И расстояние между кнопками вверху и ней слишком большое.

А вот саму идею похвалю. При всем богатстве выбора так и не удалось найти что-то и функциональное и при этом удобное. Так что мне кажется, что у вас есть потенциал и вполне может получится. Удачи вам!

по головній сторінці, згоден. Найбільша проблема це показати що може сервіс при чому це зробити з мінімумом тексту просто і наглядно. Поки що це нам не вдалось.

Это достаточно мелкие недоделки, они у всех есть кстати.
Наверное стоит кому-то креативному подумать над большой картинкой вверху больше, чтобы она как-то отражала суть сервиса и вызывала "wow"-эффект.
Перегружать информацией страницу не стоит — тут скорее нужно на чувствах играть, чем на разуме. Той информации, что на ней уже есть, вполне достаточно кмк.

Интерфейс красивый, но пока фич ровно столько же как и у трелло вы будете проигрывать ему, т.к. у них более эргономичный и удобный UI.

Мне понравилось:
1) Rich text редактор в тасках пусть и базовый — но его очень нехватает и в трелло и в бейскемп.
2) Поиск по таскам.

Хотелось бы:
1) Тайм-трекинга.
2) Поддержки скрама с блекджеком и шлюхами.
3) Аналитики и статистики производительности команды, причем с поддержкой спринтов — было бы очень круто на ретроспективе говорить команде о проблемах на основе чистых данных, а не наблюдений и при этом не заморачиваясь с самостоятельным сбором информации или с плагинами.
4) Жизненного цикла тасков — хочу видеть какие мои задачи в процессе, какие я отложил, какие сделаны, что еще надо сделать.
5) Вложенности тасков, указания на то что таски зависят друг от друга.
6) Приоритет для тасков.

Поиграюсь, но уже завязался на атлассиан — битбакет, крусибл, джира, конфлюенс.

частина лежить в backlog проекту.

а на рахунок 3) — 4) −5) тут дуже тонка грань, це по суті і буде конкуренція з Жирою, а це як ви самі написали трата грошей. Тому з цим фукнціоналом поки не спішимо.

6) — а пріоритети реалізовані. функціонал дуже простий чим вище таск в списку тим вище пріоритет. При чому пріоритет можна виставляти як в проекті так і окремо кожному користувачу між всіма його проектами. таски тягаються вверх вниз методом drag’n’drop

Я не QA, просто глянул на сайт, может это фичи?
— Под формой SignUp — «Terms of Service», в остальных местах «Terms of Conditions»
— На форме регистрации два раза указывается имейл но только один раз пароль, если я ошибся в букве?
— На кнопках фигурируют то Log In то Sign In
— В профайле в разделе Change Password надо ввести текущий, новый пароль уже два раза. А если я не помню текущий? Может сделать Reset by email?
— Поле поиска вообще работает? Создал два таска, пытаюсь их найти, поле поиска принимает вводи но при клике ентер ничего не происходит.
— Чтоэ то за слово в прайсинге «unlimitedmembers»? пробелы нужны.
— Change your package You have 0 members of 3 allowed. Тоесть я не в счете при триале? Всего можно иметь 4 вместе со мной?
— При вводе имейла на инвайт добавьте проверку может дополнительную на базовые домены, ато шлю инвайты на email@etxt.comcomcom
— Как удалить чувака-мембера? Токо зайти на все проекты и удались его оттуда? Почему не могу сделать это одним махом из раздела мемберс и он автоматом удалится со всех проектов? А спросить перед удалением, точно ли я хочу это сделать?
...
Ой, не судите, пошел работать, так, навеяло.)

дуже дякую.. сідаємо фіксити :)

Дякуємо зі відгук! Постараємось якнайшвидше пофіксити усі баги і «фічи» :).

— На форме регистрации два раза указывается имейл но только один раз пароль, если я ошибся в букве?
— В профайле в разделе Change Password надо ввести текущий, новый пароль уже два раза. А если я не помню текущий? Может сделать Reset by email?
Мені здається, що мейл при реєстрації важливіший за пароль (особливо, якщо спрацьовує автологін) і при будь-якій помилці в паролі можна легко його резетнути по імейлу ( app.trackolade.com/reset-password ).
— Поле поиска вообще работает? Создал два таска, пытаюсь их найти, поле поиска принимает вводи но при клике ентер ничего не происходит.
Повноцінний пошук покищо в розробці. На даний момент працює лише «швидкий пошук» завантажених на сторінці тасків.
— Change your package You have 0 members of 3 allowed. Тоесть я не в счете при триале? Всего можно иметь 4 вместе со мной?
Все вірно :).

А чому не зробили реєстрацію в 1 клік (наприклад через Google)?
В trello.com/signup є і це дуже зручно.

лежить задача в backlog. обовязково зробимо. більше того буде ще інтеграція з Google Drive

дякую! колись дула ідея зробити так, забули про неї. ще раз дякую що нагадав.

Было бы круче если бы ваша команда сделала упор именно на проджект менеджмент, на поддержку скрама и канбана, на просчет capacity, на статистку производительности команды.

Дело в том что конкурировать с JIRA — только деньги тратить.

Дело в том что конкурировать с JIRA — только деньги тратить.

100% з Жирою конкурувати і не пробуємо.

Ми більше орієнтуємось на маркетинг і продажі тим хто не використовує ніяких систем + хочемо зробити афілейтну систему для фрілансерів щоб вони «пересажували» замовників на наш продукт і отримували щомісячний пасивний дохід (реферальний прибуток)

Было бы круче если бы ваша команда сделала упор именно на проджект менеджмент, на поддержку скрама и канбана,

будемо орієнтуватись. зараз збираємо фідбек, набираємо базу користувачів. Одним словом слухаємо і дивимось.

хочемо зробити афілейтну систему для фрілансерів щоб вони «пересажували» замовників на наш продукт і отримували щомісячний пасивний дохід (реферальний прибуток)
...

три крапки це не дуже конструктивно. є сумніви щодо такої ідеї чи є питання?

Тут мало что конструктивного можно написать, кроме предложения поиска других вариантов монетизации.

Монетизация — продажа платных аккаунтов. А как источник траффика, аффилейтная программа на данный момент выглядит довольно интересным вариантом. Но понятно что не единственным.

дуже можливо, це лише ідея.

так як вже є досвід розгортання подібної афілейтної системи, сказати що це не спрацює не можу.

В двух словах: забудьте о подсадке заказчиков на системы подрядчика.

ми беремо за основу ту статистику якою володіємо. за 4 роки, 100% наших замовників користувались тою системою якою користуємось ми. Зараз це trackolade і поки що всі наші замовники досить охоче її використовують.

важко просто так взяти і прийняти за факт слова аноніма без будь-якої аргументації.

Ок, желаю вам всяческих успехов. Но упомянутого вами для меня лично достаточно, чтобы не пользоваться.

дякую, звичайно не всі будуть користуватись.

правда не зовсім розумію як завязані ідеї по збільшенню аудиторії з бажанням чи не бажанням конкретного користувача використовувати систему.

www.pivotaltracker.com вроде еще есть с таким упором.

Додайте фавіконку.

Подписаться на комментарии