Вийшов анатомічний 3D-атлас для Blender, він має відкритий код
Група спеціалістів з 3D-моделювання опублікувала докладний 3D-атлас з анатомії, який допоможе художникам створювати переконливих персонажів. Проєкт безкоштовний і має відкритий код.
Це інтерактивний файл для Blender з детальною інформацією про анатомію людини та моделями скелета, м’язів, нервової системи, внутрішніх органів тощо. Щоправда, називається атлас Z-Anatomy, але тут явно йдеться про його абетковий принцип. Проєкт доступний на Windows та Mac.
В атласі можна зближувати й обертати моделі, змінювати кольори, накладати м’язи лише на певні частини скелета, переміщати елементи тощо. Є версії англійською, польською, французькою, німецькою та кількома іншими мовами; української поки немає (але проєкт опенсорсний, тож можна долучитися і локалізувати його).
За словами команди, атлас зараз на стадії бета-тестування, офіційний реліз планують опублікувати у вересні 2022 року.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів