×

#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось29
До обраногоВ обраному7
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Unreal Engine 5, C++.

Знищуєм дроїда і він «розчиняється» у атмосфері.

Всім привіт, розробляю свою гру у жанрі клікер, під назвою Twilight Clicker, вона вже скоро буде доступна у Google Play. Буду вдячний за ваші поради щодо просування та коментарі!






Геймплей моєї гри

Всіх запрошую зіграти за посиланням. 3blackpixels.itch.io/spell-deck-thief

Що ви бачите? Ви бачите, як наші місцеві НПС бігають по мапі, щоб подратувати своєю присутністю наших гравців 😈

А якщо серйозно, це перший крок до розробки наших НПС, що ось так будуть ходити по мапі (але краще) та взаємодіяти з гравцем. Або ігнорувати, залежно від їх настрою 🙃

У будь-якому випадку, якщо вони будуть дратувати, їх можна буде втопити заспокоїти 😁

Більше новин з розробки та не тільки у телеграмі: https://t.me/project_new_generation

Miramixi Storyteller отримав новеньку расу Ра-Ксігісів! Ви б вибрали цю расу для своїх пригод?

Чом би й ні — адже за кішкоподібних каджитів у Скайрімі багато хто грався)

Усім привіт! Я продовжую працювати над своєю собачою пригодою Tailgate.


Це пригодницька фентезі-гра від третьої особи про собаку, що шукає свого хазяїна, який раптово пішов з дому і не повернувся. Головний герой, підстаркуватий лабрадор на прізвисько Хайд, дізнається від інших тварин, що їхні хазяї також зникли, як і усі люди у селі Сан Педро загалом, а деякі собаки взагалі втратили клепку. Лабрадор починає розплутувати цю історію, досліджуючи покинуте людьми село і його околиці. Реліз планую у 2025 році. Скоро планую випустити тізер, влітку перше демо.

Більше процесу в моїх лінках:
twitter.com/dyarynych
discord.gg/9DT8jsesXt

Усім привіт.
Розробляємо інді-гру DRONE ’EM ALL 🔥

Це динамічний однокористувацький роуґ-лайк про звільнення територій від загарбників за допомогою дронів. Це гра для гравців, яким подобаються мультяшний екшн, сатира і чорний гумор.

Маємо для вас свіжий геймплей для ПК — можна глянути відео чи яскраві моменти у гіфках 👇



Будемо раді бачити в наших соцмережах.
Там свіженькі новини, ассети, арти, відео від нашої команди KEEP UP GAMES:
www.instagram.com/drone.em.all
twitter.com/drone_em_all
t.me/drone_em_all

Всім привіт! Майже рік працюю над фентезійною, текстовою, антипутінською мобільною грою: «AFM-1: Northern Enemy» під Android. Реліз вже не за горами.
Світ гри — середньовіччя з магією, але деякі знакові політичні події сьогодення представлені тут у гротескно-гумористичній формі.
Гравцю зустрінеться гоблін-шаман, зомбі-боброїдка симоньян, генерал приг та багато інших, а у фіналі гри він вступить у двобій із злим чарівником владом жутіним :-)

i.imgur.com/iLjUd7f.jpeg

i.imgur.com/7K1mdVa.jpeg

Гра у жанрі 3rd person shooter. C++ та UnrealEngine 5.
Ви граєте за дроїда який має вбичаючи ворогів пройти лабіринт.
Попутно збираєте деталі для ремонту, набої, то що.
Додав функціонал дверей та кімнату для перенесення на наступний рівень.

Продовжую роботу над своїм сюжетним платформером Golden Blood.
До вашої уваги слайди інтро для демо.
Зараз активно працюю над демо та шукаю ентузіастів)

Одна з локацій — ’Телепортаційна кімната’, проте наразі вона ще не має всіх деталей та налагодженого освітлення.

Куди ж веде той телепорт?

ру*ні там точно нема, так що це чудовий світ)

Всіх вітаю, продовжуємо роботу над хорором «Bureau of Contacts» — першою грою, де нейромережа навчена вбивати. Саме вона визначає поведінку зла у грі, в якості якої виступають примари.

Враховуючи, що для них прописані різні темпераменти, то і по різному (але в межах дозволеного розробниками) вони можуть реагувати на слова та дії гравців — відповідно, словами або діями.

Тож, робимо налаштування одних параметрів поведінки, а інші вже тестуємо — ось, наприклад, невеличке відео з тестування реакції на провокацію:

Unity-3D
Всім привіт, створюю non-target solo rpg, де гравця прикликали до іншого світу заради спасіння) Шукаю єнтузиастів що бажають приєднатись до розробки

discord.gg/XZ8xqsEd — гра
br0wnfox — discord

наразі потрібно пару людей:
Графічний дизайнер (2D UI) загальний дизайн та іконки
Левел дизайнер(3D unity) є багато асетів, але потрібно поєднати гармонійно
Аніматор(3D unity)

Щойно закінчився 6 хакатон в ЛП ІКНІ, за 3 дні з командою зробили першу в житті гіперказуалку на мобілки (на пк теж можна грати через вебгл білд). Будемо вдячні, якщо знайдете хвилинку щоб пограти!


rockforest.itch.io/cocoquest-jungle-journey

Привіт! Ми команда Game Dev Gym і ми продовжуємо роботу над нашою грою «Anxirium». Це гра трилер з елементами головоломок, натхненна депресивною атмосферою американського мегаполісу 90-х років. Хочемо поділитися зі спільнотою скрінами з локацій.

Виглядає чудово

Шукаєте милу головоломку?
Зіставте чарівні сердечка, щоб потрапити на дошку рекордів в Love Heart Drop Pop!
play.google.com/...​ps/details?id=com.LOVEHDP

Продовжуємо роботу над PC ко-оп хорором «Bureau of Contacts», яка має стати першою грою, де нейромережу навчили вбивати.

Будьмо дуже вдячні за підтримку
store.steampowered.com/...​40210/Bureau_of_Contacts

Хочу поділитися прогресом гри над якою працюю. Це картковий рогалик з унікальною механікою бою. Потрібно комбінувати картки таким чином щоб сила ваших карт була більшою за силу карт ворога. Картки мають різні ефекти, що підсилюють або послаблюють інші картки. Ось коротке відео. Хочу зазначити, що це прототип який скоро планую опублікувати на itch.io. Буду радий коментарям ).

виглядає цікаво, скинье потім посилання на прототип)

Tyrlo Online поповнюється новим функціоналом!
На відео оновлений UI, змінений нетворк рушій з Photon Realtime на Photon Quantum 2 який забустив точність дій гравців незалежно від пінга на зовсім новий рівень! Результат на відео. Може здатись що це гра на одному девайсі або з ботом але ні. Це гра по мережі з іншим гравцем.

Створив інтерфейс головного меню для своєї гри. Коротке відео, де можна побачити анімації.

Ми робимо маленьку гру в якій вам треба розправитись з натовпом зомбі

twitter.com/...​tatus/1766542882335260752

Створюю за допомогою ШІ концепт арти для своєї гри “Prometheus”. Ось деякі напрацювання:

Працюю над RTS про бої на субмаринах. Це свого роду мікс Homeworld та класичного морского бою, тільки під водою. Юніти бачать не далеко, проте у них є сонар, що дозволяє бачити напрям звідки йде звук від ворожих юнітів, якщо вони рухаються.

Скільки субмарин буде у грі?

Якщо питання про кількість видів субмарин, то лише 6 видів. Якщо про кількість юнітів під час місії, то не більше 30 на одного гравця враховуючи дрібні субмарини як ті, що у формі таблеток зі стрілкою на скрінах.

Працюю над коопом, але тест був не дуже вдалий.

Сторінка в Steam 🐭
store.steampowered.com/app/1421520/I_Am_Mouse


«Twilight Tails» це кооперативна гра в жанрі виживання, де вам доведеться виживати, граючи за єнотів у дикому світі.В грі буде як кооператив так і соло виживання.Останні дні займався поведінкою диких тварин між собою та відносно гравця,для створення використовував EmeraldAI 3.0.

store.steampowered.com/...​p/2826140/Twilight_Tails

Буде 3д шутер для mobile (wolf3d-сіквел). Зараз поки працюю над level-дизайнером для швидкої розробки рівнів.

Збирай пір’їнки і грай за птаха в короткій грі з відкритим світом. Коли збереш все пір’я, то можеш просто літати та насолоджуватися! Ця гра у розробці і я її автор. Відео поточного геймплею (дві хвилини).

Вітаю всіх!
Нарешті додав звуки та музику до гри, стало набагато веселіше грати)
Сторінка Steam: store.steampowered.com/app/2701290/Neon_Net

Привіт усім.
Потроху розробляю власну детективно дослідницьку гру на Unity.
Локація з відсилками до українських провінційних міст, та трошки імпровізації

Тут прогрес по створенню: t.me/slumberdev

www.youtube.com/...​fMrO4pkA&ab_channel=Deiko

Продовжую працювати над I Am Mouse.

Весною планую випустити демо з першим розділом сюжетної кампанії.

Сторінка в Steam 🐭
store.steampowered.com/app/1421520/I_Am_Mouse

Лисичко, стрибай вище райдуги!

Експериментую з гравітацією та вигадую нові ігрові механіки для своєї гри Сон Забутих Пісень.

Відео:

Веб-сайт з описом гри: sites.google.com/...​ew/dreamofforgottensongs

Усім привіт! Я наративний і гейм-дизайнер (вчусь:), працюю соло над власним проектом Tailgate. Це наративна пригода про домашнього собаку, що шукає свого зниклого хазяїна. Наразі гра в препродакшені (працюю над усім паралельно — арт, механіки, прототип, ну ви поняли).
www.tailgatethegame.com (лендос гри + discord)

Мій твітер, де я здебільшого ділюсь процесом:
www.tailgatethegame.com

На скріні мої успіхи за тиждень — я поборов віртуальні текстури і тепер маю атмосферну травичку, дуже схожу на ту, що я намалював раніше в концепт-артах.

Всім привіт, продовжуємо розробку піксельного 2D платформера «Пригоди Принца» і наразі розробляємо невеличке інтро яке буде в демо версії гри.
Підтримайте нас вподобайками і підписками кого зацікавив наш проект :)
Twi:
twitter.com/PandaDreamGS
Steam:
s.team/a/2664160

А це шматочок з інтро

Працюємо над інтер’єром, освітленням та наповненням маєтку майбутньої горрор ко-оп PC гри «Bureau of Contacts»

Експериментую з освітленням, намагаюся підібрати кольори, які краще підходять атмосфері гри.

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі