×

В Україні готують переклад книги «Створення персонажів для індустрії розваг». Публікуємо уривок з неї

Українське видавництво ArtHuss готує переклад книжки «Створення персонажів для індустрії розваг. Дизайн персонажів у анімації, ілюстрації та відеоіграх».

Пропонуємо прочитати фрагмент книги про те, які ключові навички потрібні спеціалістам в цій галузі. Гадаємо, це стане у пригоді 2D й 3D-художникам, концептерам, ілюстраторам, аніматорам, дизайнерам персонажів та розробникам ігор загалом.

Авторами книги є Кеннет Андерсон, Девон Кейді-Лі, Сесіль Карре, Голлі Менґерт. Перекладачі українською — Леся Коцюк, Олексій Пелипенко. Видання ще не вийшло друком, орієнтовно його мають випустити в березні, поки що є передзамовлення.

На сайті ArtHuss можна скористатися промокодом gamedevdou, який дає знижку 15% на будь-які купівлі через кошик.

Зміст книги

Клацніть на зображення, щоб переглянути його збільшену версію у новій вкладці

Уривок з книги «Створення персонажів для індустрії розваг»

Ключові галузеві навички

У роботі з брифом є ключові навички й процеси, завдяки яким результат стає непересічним. Зокрема це вміння працювати зі складними брифами та проводити відповідні дослідження, додавати автентичності, шукати свій стиль і професійно вдосконалюватися.

Дослідження та брейнстормінг

Дослідження може здатися нудним етапом творчого процесу, особливо коли вам страшенно кортить узятися до малювання! Однак навіть найелементарніше дослідження може принести багато користі, тому варто приділити йому якийсь час. Для цього є кілька причин:

• Не дослідивши предмет, ми обмежуємося лише своїми знаннями про нього. Наприклад, якщо мене попросять намалювати вікінга, без додаткового вивчення я спиратимуся на свої упереджені та, можливо, неточні уявлення про те, як виглядав вікінг (шоломи з рогами й т. ін.), на ідеї, що, ймовірно, були в основі чужих інтерпретацій, із якими я стикався. Як наслідок, дизайнер малює за звичкою, і це зрештою може зіпсувати дизайн, що буде здаватися застарілим і позбавленим творчої фантазії. Покладаючись суто на свої обмежені знання про предмет, навряд чи можна створити унікальне й оригінальне бачення. Дослідження може змусити нас вийти із зони комфорту, відірватися від упередженого бачення предмету й надихнути на нові ідеї, які б інакше не постали перед нами.

• Дизайнер повинен додати у свій дизайн нотку автентичності й правдоподібності. Нам, як дизайнерам персонажів, потрібна авдиторія, яка б взаємодіяла з нашими персонажами та вірила в них. Належне дослідження особистостей, костюмів, поз і культури — ось те, що відрізняє поганий дизайн від хорошого. Хороший дизайн — це вирішення проблем, і якщо ми розуміємо лише частину цих проблем та їхнього контексту, то можемо вирішити їх лише наполовину.

• Відмовляючись від досліджень, ми ризикуємо зобразити персонажів стереотипно, особливо коли маємо справу з іншими культурами. Існує величезна кількість інформації, яка просто чекає, аби дизайнери розгребли її, тому жодної причини цього не робити апріорі немає.

Беручи це все до відома, ми розуміємо, чому дослідження — значущий етап у творчому процесі будь-якого дизайнера. Воно може надати роботі оригінальності й автентичності та надихнути на нові ідеї.

Автентичність

Дослідження не тільки заповнює прогалини в знаннях, але й додає автентичності вашим персонажам.

Дослідження на ходу

Збираючи матеріал для дослідження, достатньо ввести запит у пошукову стрічку в інтернеті, щоб знайти зображення або вебсайти з фото. Теж не зайве, але не завадить і відійти від комп’ютера. Музеї, галереї, бібліотеки, книги, фільми, подорожі, спостереження за життям з-за столика в кафе, — такий великий вибір матеріалу для вивчення допоможе розширити кругозір дизайнера. Якщо немає часу чи бюджету, щоб інвестувати в розгорнуте дослідження, я б порекомендував таке:

• Завжди будьте пильними до речей навколо, які надихають вас або можуть стати корисними в певний момент.

• Створіть електронну папку з дослідженнями, куди ви зможете швидко й легко закидати цікавинки, які знайдете.

• Зберіть альбом із замальовками й ідеями, що надихають.

Реальність

Дослідження вкрай важливе, якщо ви зіткнулися в роботі з чимось, що існує в реальності, але вам ще не знайоме.

Відкриття

Покликання на реальний світ можуть бути захопливими й надихати на нові дизайни та забезпечувати таку важливу оригінальність.

Інвестуйте

Головне — постійно вчитися, особливо в темі, яку ви розробляєте. Будьте готові відірватися від швидкого пошуку в інтернеті, щоб знайти нові ідеї та натхнення. Якщо бачите, що персонаж, якого ви створюєте, сягає за межі вашої обізнаності, украй важливо інвестувати час у дослідження цієї теми.

Додаємо оригінальності

Є три основні причини, чому в дизайні важлива оригінальність

1. Перша причина дуже практична — бо інакше ви вскочите в халепу з незадоволеним клієнтом або тим, кому належать права на персонажа, у якого ви, можливо, забагато запозичили. Якщо наш продукт не унікальний, якщо ми запозичуємо чужі ідеї без дозволу — ми, по суті, крадемо, порушуємо авторські права.

2. Брак оригінальності — ознака «лінивого дизайну». Адже незліченні оригінальні персонажі тільки й чекають, щоб хтось утілив їх у життя! Не треба копіювати чи запозичувати щось у когось, бо коли таке трапляється — страждають усі.

3. Важливо, щоб ідеї були комерційно привабливі. Глядачі прагнуть оригінального продукту, а видавці й продюсери шукають наступну велику НОВУ річ, щоб задовольнити цю потребу.

Ми, художники й дизайнери, покликані створювати самобутнє. Що більше унікальності ви здатні вкладати, то краще ви зможете задовольнити і власний мистецький внутрішній імпульс, і потреби клієнта й аудиторії. І з тим більшою імовірністю ваш дизайн вирізнятиметься в уже насиченому персонажами світі!

Занадто типово

Неоригінальний персонаж-чудовисько Франкенштейна, що має всі ознаки прототипа — дуже сподівано.

Занадто віддалено?

Самобутність лише заради неї самої призводить до того, що версія, мета якої — ефективно представити класичного персонажа, надто сильно відхиляється від загального сприйняття.

Збалансовано

Ці нові варіації покликаються на традиційні ідеї, водночас знаходячи інші кольори, форми й деталі, щоб запропонувати оригінальніші результати.

ДО РЕЧІ...
Авторське право
Варто ознайомитись із законами про авторське право вашої країни, щоб захистити власні твори та зрозуміти, як і чому можуть траплятися порушення в галузі.

Повертаємося до дослідження

Однак я мушу зазначити, що самобутність заради самобутності не веде до гарного дизайну. Іноді гонитва за оригінальністю за рахунок усього решти може призвести до жахливих результатів! Звичайно ж, деякі типи персонажів створюються так часто, що вигадати щось справді оригінальне буде важко (як того-таки чудовиська Франкенштейна чи Дракулу). Ось кілька порад щодо того, як визначитися з напрямом у процесі дизайну:

• Проведіть дослідження, і хай те, про що ви дізнаєтеся, вплине на дизайн. Без цього ми просто будемо переробляти старі ідеї в голові.

• Довіртеся процесу. Як дизайнер персонажів, ви сподіваєтеся, що вас узяли на роботу, аби ви втілювали в життя свої оригінальні ідеї. Але навіть якщо вони не надто оригінальні — як дизайнер ви відповідальні за те, щоб дизайн таки був оригінальним.

• Будьте обізнані з тим, що вже існує, і впевнені, що не копіюєте інші проекти.

• Відкиньте ідеї, що надто схожі на роботи інших.

• Продовжуйте дослідження, не обмежуючись своїм першим дизайном, і рухайтеся далі, до нових знахідок, експериментуючи з формою та переглядаючи старі ідеї в новому світлі.

• Пошук власного стилю може посприяти розвитку оригінальних ідей!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі