— розуміння принципів ігрової економіки та монетизації ігор;
— навички роботи з Excel і Google Sheets;
— базове розуміння математичної статистики й економіки;
— знання ігрових KPI та розуміння зв’язків між ними;
— багатий ігровий досвід у мобільних проєктах free-to-play;
— володіння англійською мовою на рівні Intermediate і вище.
— ігровий досвід у жанрі Action-Shooter;
— розуміння принципів гейм-дизайну;
— вища економічна або математична освіта;
— знання Python, R, SQL (будь-який діалект).
— участь у повному циклі розробки продукту;
— офіційне працевлаштування;
— 28 днів оплачуваної відпустки;
— повний медичний супровід співробітників і їхніх дітей;
— оплачувані семінари, майстер-класи, тренінги й конференції світового рівня;
— освітні програми з англійської, онлайн-заняття з носіями мови;
— консультації наших менеджерів з туризму;
— тренажерний зал і заняття пілатесом з інструкторами онлайн та в офісі компанії.
— під керівництвом ментора створювати нові інструменти монетизації проєкту;
— створювати баланс ігрових подій, запускати їх і аналізувати результати;
— взаємодіяти з командами художників, розробників та аналітиків;
— брати участь у формуванні календаря ігрових подій.
Action Games Department розробляє проєкт Mech Arena: Robot Showdown — мобільний багатокористувацький шутер від третьої особи в режимі реального часу.