GameDev ринок праці у лютому 2023: компанії шукають досвідчених художників, а категорія Sales виходить у лідери

Що відбувалось з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні у лютому? Ми продовжуємо аналізувати розділ «Вакансії» на GameDev DOU.

Отже, розберімося, яка ситуація у геймдеві для потенційних шукачів роботи!

Падіння після вдалого січня та стабільність відгуків

Попри те, що в січні спостерігалася позитивна динаміка вакансій, у лютому їх кількість була найнижчою за останні дванадцять місяців — 200 вакансій. Показники останнього місяця зими виявилися навіть гіршими за грудень (203) та березень (260) минулого року.


Нагадаємо, що у 2022 році піковими місяцями були січень (580) та лютий (436). Тож, якщо порівнювати відповідні місяці рік до року, то зниження у лютому 2023-го становить майже 55%. Додамо, що найкращі показники вже після початку повномасштабного вторгнення були у травні (337) та липні (321).

При цьому третій місяць поспіль майже незмінним є показник співвідношення кількості відгуків на вакансії та безпосереднього самих пропозицій — 0,7. Так, у лютому було 143 відгуки на 200 вакансій, у січні — 170 на 239, а у грудні — 143 на 203.

Ситуацію можна порівняти з тою, що склалася в IT-секторі, який не пов’язаний з розробкою ігор. Наприклад, у лютому на DOU середня кількість відгуків на одну вакансію збільшилася до 14,4. Наша гіпотеза: напротивагу традиційному IT, gamedev лишається ринком працівника, оскільки тут все ще більше вакансій, ніж реакцій на них. Якщо маєте інше пояснення ситуації, що склалася — діліться думками в коментарях!


Також цікавим є той факт, що найбільше відгуків у лютому було на вакансії для досвідчених фахівців (від 3 до 5 років) — 62. Менше всіх отримали реакції вакансії без досвіду.

Географія та форма роботи

Тренд на пошук фахівців для віддаленої роботи у 2023 році нікуди не дівся — 74% або ж 148 вакансій лютого мають таку опцію. Загалом, цей показник лишався відносно сталим протягом усього 2022-го. Що ж стосується роботи, де була опція «за кордоном», то таких вакансій у лютому 2023-го було опубліковано 68. Тобто, понад 34% від загальної кількості. Серед найбільш популярних країн — Польща (22 вакансії), Німеччина (17) та Кіпр (7). Зазначимо, що у січні було опубліковано 38 вакансії з варіантом роботи у Польщі. Кількість пропозицій, де була зазначена Німеччина за місяць зросла на 6, а от кількість «кіпрських» лишилася незмінною.

Міста, в яких найбільше шукали фахівців у лютому


🥇 Лідером за числом вакансій серед українських міст лишається Київ — тут для геймдев-фахівців було опубліковано 105 пропозицій або ж 52,5% від усіх доступних. При цьому у 70% з них була опція працювати віддалено. Якщо ж казати про окремі компанії, то найбільше київських вакансій розмістили студії Gunzilla Games (11), Frag Lab (10) та RetroStyle Games (7).

🥈 На другому місці знову Львів, у якого 28 вакансій. Зазначимо, що у січні з міста лева було 29 вакансій, у в грудні 2022-го — 35. Це був один з найкращих показників минулого року.

🥉 На третьому місці Дніпро та 26 пропозиції. Нагадаємо, що торік у цьому місті було кількамісячне плато, а в січні з Дніпра було 23 пропозиції.

Artist не здає позицій, а у п’ятірці опинилися Sales-фахівці

Розглянемо детальніше, яких спеціалістів шукали на GameDev DOU в лютому 2023 року. П’ять найпопулярніших категорій — Artist, QA, Design, Unreal Engine та фахівці з продажів.

До графіку не потрапили вакансії, які не належали до жодної категорії вакансій на сайті, тому їхня загальна кількість відрізняється від зазначеної вище*


Як і завжди, активніше за все компанії шукали фахівців на позицію Artist. Категорія була найпопулярнішою минулого року та у 2023-му тенденція зберігається. Втім, якщо в січні пропозицій для художників стало більше на 30%, то у лютому маємо невеличкий спад.

Найбільше ж втратили QA та Project Manager: кількість вакансій у першій категорії зменшилася на 12, а у другій — на 13. І це попри те, що у січні ці категорії продемонстрували рекордне зростання. У лютому таких помітних змін майже не відбулося, бо лідером за кількістю нових вакансій стала категорія Sales. Хоча вона зросла лише на 3 вакансії.

Лідери шукають художників, С++ програмістів та фахівців з Unreal Engine. 10 компаній з найбільшою кількістю вакансій у лютому

На перше місце серед компаній, що найбільш активно шукали співробітників, вийшла Gunzilla Games. При цьому у січні студія була третьою з 13 вакансіями. Минулого місяця компанія активно шукала художників (8 пропозицій), дизайнерів та фахівців з С++ (по 4).

Другу сходинку займає N-iX, у якої 9 вакансій. Тут найактивніше шукають спеціалістів з Unreal Engine (7). Несподіванкою є третя сходинка — там опинилася Playtika з 8 вакансіями. Ізраїльська компанія шукала різних спеціалістів, але найбільше пропозицій у неї для Front End розробників.


Несподіванкою така ситуація є через те, що недавно у Playtika заявили — вони тимчасово зупиняють створення і випуск нових ігор.

«Враховуючи поточну ситуацію з маркетингом, ми вирішили тимчасово зупинити наш пайплайн розроблення ігор, доки інвестування в нові проєкти не стане рентабельним і економічно життєздатним», — зазначив президент і CFO Playtika Крейг Абрахамс (Craig Abrahams).

Він також додав, що у 2022 році компанія розробляла нові ігри, які мали «чудові» результати монетизації та утримування гравців. Але через зростання індексу споживчих цін, «математика повернення інвестицій просто не працювала».

Тренд на досвідчених спеціалістів лишається актуальним

Ситуація з досвідом на українському gamedev-ринку стабільна, прогнозована та логічна — компанії, як і завжди, шукали досвідчених фахівців. Найбільше вакансій розміщено для тих, хто має від трьох до п’яти років досвіду (77). Далі йдуть пропозиції з вимогою 1-3 роки досвіду (53) та вакансії де компанії не вказували цей аспект (37). Для тих, у кого понад п’ять років досвіду розмістили 21 вакансію.

Невеличкі перетоки спостерігаються в секції вакансій, що не потребують досвіду. Так, у січні вакансій з вимогою до одного року досвіду було 8, а в лютому — 10. Разом з тим у січні пропозицій взагалі без досвіду було 4, а у лютому — 2.


В розрізі категорій лідером лишається Artist з 3-5 роками досвіду — таких вакансій у лютому було опубліковано 16 штук. На другому місці також художники, але з досвідом від одного до трьох років (9 пропозицій). А от з третьої сходинки вибув QA (3-5 років). Тепер там Unity (3–5 років) — тут маємо 8 вакансій.


Найвибагливішими до досвіду є компанії Idenon та Gunzilla Games, які розмістили по 4 вакансії для спеціалістів з 5+ роками досвіду. Також сюди можна додати 4A Games (3) та Recruiting agency Escadra (2). А от серед тих, хто шукає людей без досвіду чи з мінімальною кількістю практики: RetroStyle Games, Pushka Studios, Playwing та Sinspired Studio.



Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі