×

На Шри-Ланку за досягнення цілей та в Нью-Йорк за 10 років у компанії. Як організовано закордонні подорожі ІТ-команд

Закордонні поїздки — не рідкісна практика в IT-компаніях. Тож ми вирішили розпитати компанії та з’ясувати, чому і куди їздять, за що спеціалістам можуть організувати поїздку в якості винагороди, хто оплачує відпочинок та що в програмі. Спочатку про найцікавіше.

У всіх випадках поїздки виконують роль тимбілдингів — спілкування, відпочинок, розваги. Компанії, які мають розподілені команди, наприклад Railsware, iDeals Solutions, використовують поїздку ще і як нагоду перезнайомити співробітників. Майже усі компанії їздять у подорож традиційно раз на рік.

Знайшлося кілька кейсів, коли співробітники отримують поїздку як винагороду. Наприклад, команди appflame та BetterMe вирушають у подорож (Балі, Шри-Ланка, Іспанія тощо), щойно досягнуть визначених бізнес-результатів, Tranzzo організувала подорож до Франції за перемогу у внутрішньому хакатоні, а Symphony Solutions винагороджує найлояльніших співробітників: за 5 років роботи в компанії вони їдуть до Амстердама, а за 10 — до Нью-Йорка.

Найчастіше компанії покривають перельоти, проживання та активності, які самі організовують. У деяких випадках оплачують навіть харчування. Цікавий кейс у Binary Studio. Компанія оплачує екскурсії, роботу гідів, чайові, фуд- та паб-краули, а ось перельоти і проживання — за кошт учасників (крім джуніорів, їм покривають 50%). Судячи з того, що в компанії відбулося вже 6 поїздок у такому форматі, він цілком дієвий.

Щодо того, чи можна брати в подорож членів родини та дітей — кожна компанія вирішує по-своєму. Хтось наголошує на тому, що подорож організовують передусім для того, щоб співробітники спілкувалися між собою, тож «+1» не беруть у будь-якому разі. Деякі компанії беруть, але члени родини самі сплачують подорож, а є й ті компанії, що покривають і їхні витрати повністю. У SMART business подорож була з самого початку задумана як об’єднувальний сімейний відпочинок — компанія бере в поїздку та покриває витрати всіх членів родини. І таким чином поки що б’є рекорд (принаймні в цьому огляді) з кількості осіб, які брали участь в одній поїздці — 320 людей їздили до Вільнюса (Литва)!

Щодо програми, крім традиційних екскурсій, вечірок та розваг, деякі компанії використовують подорож як привід підвести підсумки за рік, поділитися зі співробітниками планами на наступний рік, провести кілька робочих майстер-класів. Та в більшості в планах передусім відпочинок. Є компанії, які розписують план подорожі майже похвилинно, а є й ті, які віддають майже весь час на розсуд людей. Наприклад, у YouScan планують лише один-два загальні заходи на всю подорож, щоб відпочинок був невимушеним.

Нижче читайте деталі щодо кожної компанії. Обирайте, який формат подорожі вам найбільше до вподоби та діліться в коментарях.

Astound Commerce

Закордонні поїздки проводять кілька років поспіль. Найпопулярніші напрямки: Угорщина, Туреччина, Єгипет, Греція та Словаччина. Були й поїздки в Індію.

Серед цілей закордонних тимбілдингів:

  • підвищення мотивації в команді проєкту (зокрема й нових членів команди);
  • винагорода за ефективну й успішну роботу над проєктом;
  • поліпшення загальних результатів роботи, якщо проєкт зараз триває;
  • поліпшення комунікації, балансу взаємовідносин між усіма членами команди.

Зазвичай у поїздці беруть участь від 10 до 30 спеціалістів.

Поїздки здебільшого фінансуються із загального корпоративного бюджету на тимбілдинги з можливістю додаткового залучення коштів (бюджет проєкту/компанії або кошти тих учасників команди, які погоджуються на перевищення лімітів). Члени родин спеціалістів дуже рідко приєднуються до таких подорожей, але бувають винятки, і в такому разі вони їдуть власним коштом.

Що саме оплачує в поїздці компанія, вирішується кожного разу окремо. В більшості випадків покривають витрати на транcпорт, проживання, вечері та активності.

Плануванням активності, погодженням усіх дозволів та пошуком додаткових бюджетів здебільшого опікується проєктний менеджер, зацікавлений в ефективній роботі своєї команди. Організацію тимбілдингів для спеціалістів забезпечує фахівець з Events-команди. Якщо група невелика, проєктний менеджер організовує всю поїздку самостійно, адже він/вона може швидко зібрати всю інформацію та побажання від своєї команди.

Як правило, поїздка триває близько трьох днів. Дати й період вибирають такі, що підходять більшості членів проєктної команди. Це може охоплювати й вихідні, й державні свята. Переважно програма містить екскурсію містом, популярні туристичні маршрути.






SMART business

Здійснили 3 закордонні подорожі: до Угорщини, Словаччини й Литви.

Ідея належить керівникам компанії — зробити об’єднувальну сімейну подорож, щоб до неї долучилися діти й «половинки» співробітників — разом відпочити, добре провести час, дізнатися одне про одного щось нове поза роботою. Запрошують усіх колег та членів їхніх родин (останнього разу брали участь 320 осіб). Поїздки почали проводити з 2012 року, перша закордонна була 2014-го. Проводять їх традиційно раз на рік. Намагаються об’єднувати з українськими святами й беруть 1 робочий день.

Компанія оплачує для співробітників та їхніх близьких транспорт, проживання зі сніданками, усі заплановані активності в програмі й завершальну вечірку.

Поїздка триває 4 дні. У програмі є колективні активності (байдарки, тролей, гольф), екскурсії, квізи, забіги на 1, 3, 5 км, конференція, вечірка й дискотека, є вільний час на розсуд співробітників. До загальних активностей не примушують долучатися, але в компанії кажуть, що беруть участь майже всі.

Для кожної подорожі продумують головну ідею. Востаннє це була Grand White Party: 300+ учасників біля озера на тлі великого готелю білого кольору. Усі, включно з дітьми, одягнені відповідно до дрес-коду.

SPD-Ukraine

Провели дві закордонні поїздки в Туреччину (2011) та Єгипет (2015). Тепер їх не організовують, оскільки компанія значно виросла й складно везти в подорож усіх. Зараз співробітники об’єднуються в групи за бажанням і подорожують самостійно.

Поїздки — це формат корпоративного тимбілдингу. Їздили, щоб відпочити, поспілкуватися, провести час у неформальній атмосфері, познайомитися спеціалістам з різних проєктів. Запрошували всіх охочих (у Єгипет полетіла половина команди).

Під час поїздки в Єгипет компанія оплачувала 60% від вартості туру. Могли приєднатися й члени родин, вони оплачували свій тур самостійно.

Поїздка тривала 5 днів. У програмі пропонували екскурсії на вибір, настільні та спортивні ігри. Кожен обирав те, що йому до вподоби.

Symphony Solutions

Здійснили 4 поїздки. Відвідали Амстердам і Нью-Йорк.

Мета — винагородити найлояльніших співробітників компанії. Поїздка в Амстердам — для тих, хто з компанією 5 і більше років; до Нью-Йорка їдуть ті, хто в компанії понад 10 років. Наразі понад 50 людей відвідали Амстердам, а двоє побували в Нью-Йорку.

Поїздки проводять щороку, починаючи з 2016-го. Ідея належить нідерландцю Тео Шнітфінку, засновнику компанії, який прагнув поділитися зі співробітниками особливостями своєї культури. Цікаве питання: чому для другої поїздки вибрали Нью-Йорк? Це місто голландці заснували як фортецю Новий Амстердам. Лише згодом, коли місто захопили англійці, воно було перейменоване на Нью-Йорк.

Поїздки дають змогу спеціалістам побачити, що саме стало натхненням для створення Symphony Solutions. Усі офіси в різних локаціях оформлено в стилі Зансе-Сханс, невеликого села-музею просто неба поблизу Амстердаму, яке співробітники відвідують під час поїздки. Наприклад, воно надихнуло додати в інтер’єр офісу вітряки й дерев’яні будинки, що виконують роль офіс-румів.

Компанія оплачує витрати на візу, авіаквитки, проживання та страхування. Долучатися можуть і члени родини, проте свої витрати вони покривають самостійно.

Поїздка в Амстердам зазвичай триває 3 дні, їдуть групами по 12-15 осіб; у Нью-Йорк — 1 тиждень, 1-2 особи. Компанія надає певну суму коштів на поїздку, якими спеціаліст може розпорядитися самостійно. За бажанням можна докласти свої кошти та залишитися в Нью-Йорку на 2 тижні. Так співробітниця, що відвідала Нью-Йорк, окрім музеїв і визначних пам’яток, подивилася мюзикл «Чикаго» на Бродвеї та потрапила на концерт Мадонни.

В Амстердамі в програмі багато музеїв і прогулянки містом.

appflame

За кордон подорожували 6 разів. Відвідали Чехію, Єгипет, Кіпр, Шри-Ланку та двічі Іспанію.

Поїздки влаштовують як винагороду для команди за досягнення бізнес-результатів та як мотивування. Щойно досягають визначених цілей — бронюють квитки. Уперше з’їздили до Праги 2017 року з ініціативи CEO. У компанії кілька проєктів, у кожного свої KPI. У подорож їде завжди команда всього проєкту, без членів родин.

Компанія оплачує переліт, п’ятизіркові готелі All Inclusive, екскурсії, трансфер, солодощі в дорогу, страхування.

Подорож зазвичай триває 3-4 дні, до Шри-Ланки їздили на 7 днів. Під час планування подорожі вибирають декілька варіантів екскурсій, опитують команду та бронюють те, що вибрала більшість. Під час подорожі завжди заплановано одну екскурсію, яку просять відвідати всіх. Щовечора компанія разом вечеряє, обмінюючись враженнями.

BetterMe

Мандрували за кордон двічі: 2018 року до Шри-Ланки, 2019-го — на Балі.

Поїздки організовують як винагороду співробітникам за бізнес-досягнення. У компанії впевнені, що подорожі підвищують згуртованість і рівень довіри в команді. Запрошують усю команду (наприклад, на Балі їздили 65 осіб без членів родин).

Компанія оплачує дорогу, проживання, їжу, заплановані активності.

Подорож на Балі тривала 4 дні. У програмі були різні види активностей: відвідали культурні та природні пам’ятки (древні храми, вулкан, ліс мавп), навчалися серфінгу, спостерігали за заходом сонця, спробували снорклінг тощо.





Binary Studio

Усього поїздок було 6. Щоразу це 2-3 країни та 3-4 міста. За цей час відвідали Німеччину, Францію, Італію, Нідерланди, Португалію, Угорщину, Польщу, Австрію, Бельгію, Словаччину.

Мета поїздок — відпочити, провести час разом з командою та отримати нові враження. Уперше в подорож вирушили 2013 року різдвяною Європою. Після цього вирішили проводити подорож щороку як виїзний корпоратив. Зазвичай її організовують у грудні на різдвяні свята. Їдуть усі охочі співробітники, найчастіше це третина компанії (в останній подорожі взяли участь 25 осіб), але без членів родин.

Здебільшого за одну поїздку компанія оплачує 3-4 екскурсії, роботу гідів, чайові, фуд- та паб-краули. Джуніор-девелоперам покривають 50% витрат на дорогу та проживання. Решта учасників оплачують вартість перельотів і проживання самостійно.

Як правило, поїздка триває 5-6 днів. Найдовша тривала 7 днів. People Operations команда розробляє декілька варіантів маршрутів, з яких вибирають оптимальний за вартістю та цікавістю. Як кажуть у компанії, маршрут планують ретельно й складають похвилинний розклад. Зазвичай програма містить велотур містом, відвідування музеїв, різдвяних ярмарків, спільні ланч і вечерю. В основному всі учасники дотримуються програми та майже весь час проводять разом.

Сodeminders

Здійснили 2 поїздки — до Словаччини та Єгипту.

Мета — тимбілдинг, підтримка командного духу. Поїздки почали проводити з 2018 року за ініціативи керівників компанії замість традиційних передноворічних корпоративів. Запрошують усіх спеціалістів.

Компанія оплачує проїзд, харчування, проживання. Додаткові активності — коштом співробітників (наприклад, квитки в музеї, картки на лижні підйомники). За бажанням з собою можна взяти членів родини, включно з дітьми. Вони покривають витрати самостійно.

Зазвичай поїздка триває 4 дні. Перед подорожжю здебільшого проводять опитування серед співробітників щодо їхніх побажань. Усі активності — за бажанням.

iDeals Solutions

Здійснили 3 поїздки — до Словаччини (Татранська Ломниця), Греції (Халкідіки) й Туреччини (Каппадокія).

Позаяк офіси компанії є у 8 країнах, мета подорожі — не лише відпочинок, а й знайомство між собою всіх членів команди. Їздять починаючи з 2018 року (на той рік також припало 10-річчя компанії, тому поїздок було навіть дві). Поки що подорожі організовують постійно з однаковою періодичністю, але в компанії зазначають, що думають над тим, як пов’язати закордонні тимбілдінги з досягнутими результатами. До участі запрошують усю команду (у Туреччині, наприклад, побувало 120 людей), однак без членів родини. Якщо в останню мить хтось через особисті обставини не може поїхати в подорож, його місце пропонують новачкам, що вже підписали офер, але ще не вийшли на роботу.

Компанія оплачує перельоти, таксі, розважальну програму, індивідуальні затрати на їжу, напої, платні розваги.

Середня тривалість поїздок — 3-4 дні. Програму складають так, що майже завжди є можливість вибрати з кількох активностей. У Каппадокії, наприклад, літали на повітряних кулях, каталися на лижах і сноубордах на гірськолижному курорті, ходили на екскурсію до печер і провели тематичну вечірку. Як зазначають у компанії, тимбілдінг у Каппадокії посів друге місце на конкурсі Best Event Awards World 2019 у категорії «Найкращий тимбілдінг», що проходив у Мілані.

Команда продажів також проводить робочі зустрічі для обговорення планів і підсумків своєї діяльності. Запланований у програмі й вільний час.

InterLink

Здійснили 4 поїздки, з них 3 до Туреччини й 1 до Єгипту.

Подорожують для об’єднання колективу, починаючи з 2016 року, а також святкують день народження компанії, який припадає на 29 травня. Запрошують усіх охочих співробітників, зазвичай їде 80 осіб. Можуть приєднуватися також члени родин разом з дітьми.

Компанія оплачує трансфер, авіаперельоти та проживання в готелі з харчуванням All Inclusive або Ultra All Inclusive. Коштом учасників зазвичай екскурсії та шопінг.

Поїздка триває тиждень. У програмі — спільні екскурсії, pool parties, ігри в «мафію» та «крокодила», вечірні посиденьки зі спогадами про шлях компанії, ретроспективи по проєкту з командою. Участь у цих івентах не є обов’язковою, проте, як стверджують у компанії, співробітники активно долучаються.

Yukon Software

Здійснили 5 подорожей. Відвідали Угорщину, Польщу, Австрію, Словаччину, Німеччину, Латвію, Литву, Естонію, Чехію, Румунію, Молдову й Нідерланди (по кілька країн за раз).

Мета — заохочення співробітників, пізнання світу, відпочинок. Корпоративні подорожі проводять з 2014-го року постійно раз на рік. Спершу їздили взимку, тепер у травні. Запрошують усіх співробітників. Бере участь приблизно 50-60 осіб + 50-60 «половинок» / братів / сестер / дітей. Наприклад, 2019 року їхало близько 120 людей — два туристичні автобуси.

Компанія оплачує транспортування, проживання, екскурсії та сніданки. Додаткові витрати — коштом співробітників. Можна брати членів сімей, але вони оплачують поїздку самі.

Здебільшого подорож триває 7-8 днів, лише винний тур до Молдови тривав 2 дні. У програму туру зазвичай входять екскурсії (містом, у музеї, замки), відвідування термальних вод або аквапарків, дегустація національної кухні, спа-центри, парки атракціонів і дискотеки.





P-Product

Здійснили 7 подорожей. Відвідали Грузію, Ізраїль, Нідерланди, Чехію, Італію, Іспанію, Кіпр, Грецію.

Мета — відпочинок, тимбілдинг, налагодження комунікації між колегами. Почали їздити з ініціативи одного з перших співробітників компанії. Подорожують постійно, раз на рік на травневі свята. Беруть участь усі охочі (зазвичай до 30 учасників).

Компанія оплачує квитки на літак, трансфер (за потреби), проживання в готелі. Усе інше — коштом співробітників. Можна брати членів родин, але вони оплачують подорож самостійно.

У середньому поїздка триває 5-7 днів. Іноді це одне місто, де команда проводить усі дні, а іноді мінітур декількома містами або країнами. Країну вибирають методом колективного голосування. Під час поїздки передбачено колективні заходи (екскурсії, естафети, дегустації) й один вільний день для особистого відпочинку.




Railsware

Усього здійснили 4 поїздки. Перша була до австрійських Альп 2016 року. Згодом вирішили спробувати літній формат і вже побували в Греції, Італії та Хорватії.

Понад третина співробітників Railsware працює віддалено, тож поїздка — це спосіб познайомитися, поспілкуватися, дізнатися новини компанії й отримати нові враження. Подорожують постійно, раз на рік. Участь беруть усі без винятку full-time-співробітники, які пройшли випробний термін на час подорожі. Можна брати із собою членів сімей включно з дітьми. 2019 року їздило 130 осіб, якщо враховувати й членів сімей.

Компанія оплачує витрати співробітника та його/її партнера: перельоти, проживання в готелі, медичне страхування, харчування (сніданок і вечеря), а також організацію командоутворювальних заходів. Витрати на дітей і додаткові «плюшки» (номер з краєвидом на море, екскурсії, додаткове харчування) співробітники покривають самостійно.

Подорож триває 7 днів. У програмі 2-3 бізнес-конференції (презентація результатів команд і стратегії подальшого розвитку, робота в групах над удосконаленням різних аспектів життя компанії), майстер-класи й тренінги з hard і soft skills, спільні сніданки й вечері з використанням рандомайзеру (розробили тул для випадкового вибору сусідів за столиком, щоб команда змогла краще роззнайомитися), великі командоутворювальні заходи (pool party, похід в аквапарк, квести тощо), спортивні заходи (волейбол, футбол, баскетбол), заходи, організовані співробітниками (наприклад, ранкова йога під керівництвом одного з інженерів), екскурсії та особистий час.

Під час планування подорожі орієнтуються на побажання команди, тож проводять опитування й збирають ідеї заздалегідь.

Synebo

Здійснили 2 поїздки — до Туреччини та Єгипту.

Подорожують з метою тимбілдингу раз на рік з ініціативи СЕО компанії. Перша спільна поїздка відбулася 2017 року до Карпат, 2018-го поїхали до Туреччини (35 осіб), а 2019-го — до Єгипту (45 осіб). Запрошують усіх охочих співробітників.

Компанія оплачує переліт, проживання в готелі та харчування, усі екскурсії. Додаткова розважальна програма оплачується співробітниками. Членів родин не беруть, оскільки поїздки організовують для спілкування команди.

Зазвичай подорож триває 4 дні. Для подорожі вибирають дні, на які припадають офіційні державні свята, щоб не пропускати багато робочих днів.





Tranzzo

Усього було 4 подорожі. Відвідали Францію, Польщу, Німеччину й Нідерланди.

Поїздки — це частина постійного плану з тимбілдингів, а також винагорода. Зазвичай це пригода для невеликої частини команди — 1-3 відділи (від 4 до 15 осіб).

Крім покращення спілкування в команді, співробітники перевіряють, чи працює для них формат віддаленої роботи. Важливо, щоб під час подорожі мандрівники хоча б раз на день виходили на зв’язок і готові були долучитися до робочого процесу, якщо виникне якийсь форс-мажор. У компанії досліджують, чи може команда бути ефективною віддалено, і використовують цю інформацію, щоб потім надавати співробітникам опцію гнучкого графіка так, щоб він був зручним для всієї команди. Так, 2018 року 4 співробітники відвідали Німеччину й Нідерланди, а 2019 року 5 співробітників — Польщу.

Подорож як винагорода — це приз за перемогу у внутрішніх хакатонах. Таку традицію започаткували минулого року. Суть хакатону в тому, що співробітники об’єднуються в команди (за бажанням) й розробляють продукт, що так чи інакше пов’язаний зі сферою фінансових технологій. Для реалізації мають 2 місяці. Потім кожна команда презентує своє рішення журі. До журі входять учасники команди Tranzzo. У хакатоні 2019 винагородою стала подорож до Франції. Журі сподобалися обидва проєкти, тому поїхали дві команди. Подорож тривала 7 днів. 13 осіб проїхали майже 3000 км і побували в понад 10 містах Франції.

Компанія завжди оплачує дорогу й проживання. Інші пункти — варіативно — у кожній поїздці по-різному. Опції «+1» немає, оскільки поїздки розглядають як нагоду провести час з колегами.

У програмі може бути відвідування конференцій, екскурсії.

ViSoft

Здійснили 5 закордонних подорожей. Відвідали Німеччину, Італію, Чехію, Словенію, Нідерланди.

Мета — знайомство й налагодження комунікації між співробітниками з різних країн світу, розповідь про досягнення компанії та плани на майбутнє. Поїздки розпочалися майже відразу після створення львівського офісу 2006 року. Ініціатором став засновник компанії. Тимбілдинги проводять раз на два роки, їдуть усі охочі співробітники, однак без членів сімей.

Компанія оплачує квитки на літак/автобус, готелі, вечері й музеї. Видає добові, щоб люди мати змогу придбати собі обід під час прогулянки. Співробітникам потрібні кошти на власні розваги, шопінг, сувеніри тощо.

Зазвичай такі поїздки тривають до 4 днів. Найдовшою була подорож до Мілана, на тиждень, адже там поєднали й тимбілдинг, і всесвітню виставку, на якій презентували продукт компанії, щоб співробітники дізналися, як усе це відбувається.

Як правило, поїздка складається з офіційної частини й вільного часу. Офіційна частина — загальні збори, презентація досягнень компанії за два роки, воркшопи, відвідування магазинів кераміки клієнтів (у компанії розробляють програму, що допомагає створювати дизайн ванних кімнат). До неофіційної частини входять прогулянки, екскурсії та спільні вечері. Складають приблизний список музеїв і місць-мастхевів для візиту, але співробітники вирішують самостійно йти туди з усіма, чи піти за своєю програмою.





YouScan

Відбулося 2 подорожі — в Болгарію й Чорногорію.

Компанія YouScan має декілька локацій (Київ, Харків, Дніпро, Москва, Лондон). Поїздка дає змогу всім перезнайомитися, отримати спільні враження і, найголовніше, відпочити. Подорожують раз на рік, переважно влітку. Запрошують усіх співробітників, навіть тих, хто нещодавно приєднався до команди. Болгарію відвідало 43 співробітники, Чорногорію — 80.

Компанія оплачує авіаквитки, трансфер у готель, проживання у двомісних номерах, харчування в готелі й під час виїзних заходів, медичне страхування. Членів сімей співробітників не беруть навіть власним коштом, оскільки мета поїздок — поспілкуватися з членами команди.

Поїздка в Болгарію тривала 3 дні, у Чорногорію — 5 днів. У підготовці активно беруть участь топменеджери: щодо вибору напрямку, бюджету, програми й партнерів. На всіх етапах діляться інформацією з командою. У програмі лише відпочинок: жодних презентацій, стратегічних сесій або звітів не планують. У компанії зазначають, що намагаються не перегинати з плануванням, щоб відпочинок не був вимушеним. Зазвичай організовують не більше ніж 1-2 загальних активності, на кшталт катання на яхті, поїздки до аквапарку або вечірки, але участь у жодній з них не обов’язкова. Решта часу — на власний розсуд людей.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Схожі статті




34 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Коллег я вижу 5 дней в неделю по минимум часов. Если я хочу поехать отдохнуть — то поеду с семьей когда я хочу и куда я хочу.
Отдельно хочу обратиться в рекрутерам — бизнес трипы это НИХРЕНА НЕ БЕНИФИТ! Это блин тяжкий труд. Бенихит это блин для 20литних джунов, которых к клиентам и пускать нельзя. Нет блин, рекрутеры пишут восторженные предложения — «и как бенефит, возможны бизнес трипы в США» Охренеть блин бенефит. Для меня бенефит — возможность не ездить в бизнес трипы :)

Научу правильно ездить в коммандировки, дорого!

спасибо не надо, хочу иметь жизнь вне работы :)

тот кто не считает это бенефитом

ну а в каком месте это бенефит вообще? полет в выходной день через атлантику эконом классом это прям верх мечтаний. И прошу держать в уме что не знаю как вам, а мне в бизнес трипе обычно надо работать тупо все время.
Конечно в те трипы где работать не обязательно я не езжу

в топ города мира
те же 6 часов работы

тут слишком много асампшнов :)

Отношусь с подозрением

у меня семья, маленькие дети и я не люблю их оставлять. Зачем спорить не понимаю даже, это в любом случае не бенефит, а часть работы, не всегда приятная

ничего не меняется, у нас всего лишь разное отношение к этой части работы, от этого она не стала быть бенефитом

прос/конс и бенефиты отличаются + пожить и бизнес трип тоже отличаются. Не будем наверно больше продолжать это :)

как я понял это был просто буджет трипа

Я за 15 лет в IT только дважды в коммандировках был. Ответ от людей обычный: depends on project. Правда что-то попасть на такой депендс сложновато

надо занести кому надо всё работает я проверял ))

а ты сколько занёс? значит мало занёс ))

а ты кому занёс? значит не кому надо занёс ))

это как очередь за жигулями в 82м

Думаешь сильно жирно как для 10 лет?

Иногда за это дают всего лишь ужин с СЕО, и даже в морду дать нельзя.

Сплав по Гудзону для працівників, що пропрацювали більше 10 років в компанії :)

Або в Ухань за недосягнення цілей...

У Visoft очень символичное фото с лодкой)) Только почему они там все без весел сидят?

Мем про Васю и 10 манагеров.jpg

Підписатись на коментарі