Айтівці скоротили донати. Виняток — ті, хто не планують виїжджати з України: 10% доходу на армію

Щороку ми досліджуємо, як українські айтівці донатять на потреби Сил оборони.

Головне у 2025-му:

  • 70% українських айтівців продовжують донатити. Серед тих, хто в Україні — 73%.
  • Середній розмір щомісячних донатів зменшився з $188 до $155 за рік, як і відносні показники — тепер айтівці витрачають на донати в середньому 5% своєї зарплати (торік було 7%).
  • Айтівці з доходом $3-9k стали жертвувати менші суми, ніж торік. Але ті, хто заробляє понад $5k, залишаються найактивнішими донаторами.
  • Фахівці, які не планують емігрувати з України, активніше підтримують армію, — 81% з них донатять і виділяють на це 10% свого доходу (проти 5% загалом).
  • Також велика частка донаторів серед тих, хто за кордоном і планує повернутися — 75%.
  • Найбільші суми жертвують С-level, DevOps і розробники.
  • Жінки донатять частіше, ніж чоловіки, а наявність бронювання помітно впливає на бажання айтівців донатити.

На питання про донати цього року в літньому зарплатному опитуванні відповідали 13 607 фахівців — як ті, хто зараз в Україні (11 194 айтівці), так і ті, хто за кордоном (2413 айтівців).

Зазначимо, що суми донатів у дослідженні приблизні. Ми не просили ІТ-спеціалістів точно порахувати суму допомоги за місяць, тож це їхні оцінки, а не фактичні дані. Переказувати гроші на армію нині — це соціально бажана поведінка, і фахівці можуть занадто оптимістично оцінювати розмір своїх внесків. Проте вони дають загальне уявлення про підтримку ЗСУ з боку української ІТ-спільноти.

Айтівці, які не планують емігрувати, активніше донатять

70% українських айтівців, опитаних улітку 2025-го, регулярно жертвують кошти на потреби Сил оборони. Їхня частка з роками поступово зменшується: торік донатили 75%, а 2022-го — 82%.

Скільки українських айтівців регулярно донатять


Як і раніше, найбільше донаторів серед айтівців за кордоном, які планують повернутися в Україну — 75%. В Україні частка тих, хто донатить, — 73%. Серед тих, хто за кордоном і не планує повертатися, тільки половина продовжують переказувати кошти. І саме їхня частка найбільш суттєво знизилася за рік — на 12 в.п., тоді як частка донаторів, які знаходяться в Україні зменшилася на 4 в. п.

Частка українських айтівців, які донатять (в Україні і за кордоном)


Айтівці, які не планують емігрувати з України, активніше підтримують українську армію, — 81% з них донатять. Серед тих, хто задумується про переїзд, переказують кошти 62%.

При цьому за рік стало менше донаторів серед тих, хто активно готується виїжджати (на 13 в. п.), тих, хто задумується про переїзд (на 7 в. п.), і тих, хто ще не визначився (на 8 в. п.).

Частка тих, хто донатить (в Україні, за готовністю емігрувати)


Айтівці рівня Lead+ донатять частіше за початківців: 76% проти 61% серед джуніорів. Частка тих, хто переказує кошти, знизилася за рік серед представників усіх тайтлів, але найменше у Lead+ (мінус 3 в. п.). Донатять на армію 81% спеціалістів рівня C-level, 80% Heads і Tech Leads.

Як і торік, більша частка фахівців, які фінансово допомагають армії, серед нетехнічних фахівців — 74%. Серед технічних таких 69%. Проте за рік зменшилася частка донаторів в обох групах.

Трохи нижча за середню частка розробників — 67%. DevOps продовжують стабільно підтримувати армію (лише мінус 1 в. п. у частці донаторів за рік).

Найвища частка донаторів у маркетингу — 79%, HR/Recruiter — 76% та Leadership — 76%. Найнижча у Support (60%), SysAdmin (63%).

Частка тих, хто донатить (за тайтлами та спеціалізаціями)


Як і торік, жінки донатять частіше, ніж чоловіки (75% проти 68%).

Молоді спеціалісти до 25 років частіше за старших припиняли жертвувати армії гроші за останній рік. У 2024-му фахівці віком 25-29 років донатили найактивніше (78%) — тепер їхня частка знизилася до 70%. Найбільш стабільно донатять фахівці 35+ — серед них частка тих, хто підтримує армію, знизилася на 3 в. п. за рік.

Наявність бронювання помітно впливає на бажання айтівців донатити. Серед тих, хто зараз заброньовані, 82% допомагають фінансово Силам оборони. Натомість частка донаторів серед тих, ніколи не мав бронювання і не має зараз, значно нижча — 68%.

Частка тих, хто донатить (за віком, статтю, наявність бронювання)


Навіть серед тих айтівців, які зараз витрачають більше, ніж заробляють, частка донаторів становить 56%. І за рік вона зменшилася лише на 3 в. п. Ті, у кого краще фінансове становище, донатять частіше.

Частка тих, хто донатить (за фінансовим становищем)


Найактивніше донатять на армію айтівці, які заробляють $5-8k. Ті, хто заробляють більше, донатять дещо рідше.

Частка тих, хто донатить (за рівнем доходу)

У середньому 5% доходу виділяють на донати

Середній розмір щомісячних донатів за рік зменшився з $188 до $155, як і відносні показники — тепер айтівці витрачають на донати в середньому 5% своєї зарплати (торік було 7%).

Найбільші суми, як і торік, переказують фахівці за кордоном, що планують повернутися (у середньому $196).

Айтівці, які зараз перебувають в Україні, донатять у середньому $150 щомісяця, але є яскравий виняток. Ті, хто точно не планують емігрувати, виділяють на допомогу армії 10% свого доходу, або $195 щомісяця.

Середньомісячні донати (за місцем проживання та бажанням емігрувати)


Джуніори та мідли, як і торік, виділяють на потреби армії 5% зарплати. А сеньйори, менеджери та ліди стали витрачати менше (торік 10%, зараз 5%, а ліди — 6%).

C-level залишається найбільшим донатором із щомісячною сумою $460, хоча вона й суттєво зменшилася за рік (було $650). Також більше за інших витрачають DevOps: 7% від зп, або $275 щомісяця. Розробники, як і більшість інших спеціалізацій, жертвують тепер 5%, або $185.

У маркетингу й HR попри найвищу частку тих, хто продовжує донатити, щомісячна сума нижча за середню — $115.

Середньомісячні донати (за тайтлами та спеціалізаціями)


Як і раніше, айтівці з вищим доходом переказують на потреби Сил оборони більшу частку свого доходу, проте за рік вони її зменшили. Тепер ті, хто отримують $5-9k, донатять у середньому 7% свого доходу (раніше 10%), а ті, хто заробляють $3-4k, переказують 5% (раніше 10%).

Середньомісячні донати (за доходом)


Найчастіше айтівці донатять $100-250 щомісяця, однак індивідуальні пожертви можуть суттєво відрізнятися. 6% айтівців переказують щомісяця понад $1k, 18% — до $50.

4% айтівців віддають на потреби війська чверть чи більше чверті свого доходу.

Гістограма донатів


Айтівці із прифронтових областей готові жертвувати більший відсоток своєї зарплати на потреби війська: у Сумській — 7%, Запорізькій — 8%. Також у Миколаївській — 7%. Тоді як в інших регіонах — по 5%.

Від айтівців з Київської області традиційно найбільша сума щомісячного донату — $168, але вона суттєво зменшилася за рік, як і в більшості інших областей.

Найвища частка айтівців, що донатять, в Івано-Франківській області (77%), Львівській (75%), Київській (74%) і Волинській (73%).

З-за кордону зараз найактивніше жертвують із Португалії (68% айтівців, середній донат за місяць — $250) та Великої Британії (61% айтівців, щомісячний донат — $297).

Донати (за місцем проживання)


Аналітика: Альона Лузан

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному2
LinkedIn



63 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

На 4ый год войны не удивительно. Донаты это показатель неэффективность управления и организации в стране.

могу задонатить полиции если она пойдет воевать, а не крутить людей.

За друге «донатять» значно більші сумми в УЄ. Та насправді це не причина, а наслідок нестачі засобів ведення війни : артилерії і снарядів, РСЗВ, літаків та КАБ-ів і т.д. Що означає, що як би немає варіантів — банально треба донатити, це елементарно в наших інтересах. Бо різниця між жахливим, та абсолютним злом рашистьким режимом, якій на рівні коли взагалі
мародерить унітази.
P.S. Усьому заходу, якому вже відкрито показали в Пекіні, що по чому і продовжує виготовляти снарядів в 3 рази менше усі разом взяті, ніж тільки федерація — фізкульт привіт. Далі платитимете кровью в днях Д, та займатиметься побудовою стіни наскрізь Берлін. Чемберлен теж підписував різні папірці із Гітлером махав ними по аеродромах. А Рузвельт рекомендував Європі один одному горлянки перегризти, бо це вигідно для економіки. Потім Японія сильно дала по морді на морі. Я Китай куди як потужніший за тодішню Японію і війна за Тайвань, тобто тих хто відкрито претендує на альтернативну владу в усьому Китаї, нащадків Гоміндана, майже гарантована. Скупий заплатить два рази, тупий — три. Ну а жителі України, або Венісуели там Колумбії, Пуерте Ріко і т.д., як завжди — платять завжди.

Збільшив свої донати( прямі донати на збори + підписка на декілька волонтерських фондів + оплата підписки старлінків військовим + різні дрібні донати типу направлення кешбеку від моно на ПЖ ).

Сумно це чути, що середній донат айтівця становить лише 5 або 10%. Особисто я доначу значно більше, але такі люди в меншості.

Навкруги багато причин перестати донатити (корупція; узурпація влади; навряд чи хтось буде дивитися на твої донати в бусіку і ТЦК; не зрозуміло чому донати такі необхідні на 4 році). Єдине що зупиняє, це те що в першу чергу постраждають звичайні військові.

Ти звідки знаєш які ще видатки у айтівця? Сумно чути бо тобі так захотілось, і пофіг що у людей відбувається?

Ну 10% це кінь у вакуумі. Для молодого холостого сеньора 10% мало, а для престарілого джуна це може бути і забагато...

Нажаль цим теж зловживань подекуди, хоч думаю значно менше навідміну від держ бюджету і т.д. Переважна кількість фондів і волонтерів веде прозору політику, та випливають необхідності сірих схем типу постачання орг техніки ТЦК. А якщо хтось з директорів купив собі якийсь аутлендер, то в цілому то — це не майбах і чому люди мають працювати добре безкоштовно ? До 5% на потреби самої організації вважається нормально.
Щодо оргтехніки для папервої возні , безумовно як ІТ-шниів не може не обурювався, бо ті гроші можна би було використати на розробку ІТ системи, що зчинить альтернативу великому об’єму діяльності ТЦК як такому, разом із рекрутингом в бригади та підрозділи. А це ще і альтернатива і конкуренція проти морально застарілих родів військ, типу піхоти зразка першої світової, ефективність якої тільки в постачанні небіжчиків на цвинтар, власне так було вже і в 1916-1917, коли ту піхоту давили танками, та коректувалитарт вогонь з аеропланів. Деякі роди військ застарівають але чіпляються за життя через бюрократичні перепони, повмо скажемо щоби командири та світа залишались на посадах. Скажімо кавалерія під час другої світової війни втратила свій сенс, її роль на полі бою прийнялала авіація існувала вона тисячі років. Але воювала вона ще в Сталінграді наприклад, щоправда разом із танками. А Семен Будений пручався розформуванню, хоча ще в 1941 німці розбивали кавалеристів в щент, при героїчному але марному супротиві. Те саме уся польска армія до того історично гусарська і французька. Класичні чисто артилерійські лінкори : Тірпіц та Ямато виявились чудовою над дорогою мішенню для палубної авіації і занадто дорогими, щоби їх використовувати в бою і т.д. і т.п. Та адмірали Ямомото та Деніц, використовуючи тактики авіаносців та судмарин, усеодно тримались за престижну іграшку (з радарами та ракетами, ППО, коректуємими снарядами по лазеру з дронів та іншими інноваціями і модернізаціями в цілому, усе ще гідна тема як виявилось по досвіду американців. Лінкори типу Айова воювали ще в операції Буря в Пустелі, через 45 років експлуатації, включно з бойовими діями в інших війнах).

Витрачаю на різні форми підтримки армії значно більше за середні показники, але маю визнати, що й моя статистика знижується потрохи. Реальний рівень ЗП не зростає від початку війни. Це не пов’язано з компанією, а зі станом ринку. Тут якщо не втратиш роботу, то й вже добре. На ті ж деталі для дронів, ціни у доларах. Загальна вартість базових речей через інфляцію воєнного часу зросла чи не вдвічі, а тому як не крути, але доводиться десь утискатись.

Від огидних побрехеньок і маніпуляції нижче аж верне. Люди живуть у якійсь своїй реальності. Одні пропонують повірити на слово путіну та капітулювати. Інші не підтримувати СОУ. Технічно це ваше персональне право, як і моє закликати вас — «не допомагаєш? то хоча б не заважай».

Одні пропонують повірити на слово путіну та капітулювати

Це у вас на словах, а в думках
«Україна концтабір і треба змушувати рабів її захищати силою».
На бога надійся і сам не плошай.

Заголовок української правди:

Ердоган після розмови з Путіним і Зеленським заявив, що вони «ще не готові» до зустрічі

Донатити сьогодні — це ставити себе в залежність від 3х осіб, і кінця цьому не видно, поки хтось «не готовий» — в кращому випадку назвуть ухилянтом

хм... Цікаво, а чи враховували різницю курсу долара за цей рік?
Мені здається, що є немаленька частка людей які працюють на українські компанії і отримують дохід в гривні.
І ця різниця (можливо не повністю) спричинена зміною курсу.

Скажу чесно, з грошами за цей рік стало гірше, що нажаль вплинуло на донати. До того ж, як зазначили у коментарях, податки та збори підняли майже вдвічі. А діти ростуть...
Я намагаюсь донатити, але точково (тим, кого знаю особисто або знайомим знайомих).
Також ми з партнером регулярно та безкоштовно беремо на навчання аналітиків з МО/ЗСУ, та надаємо консультації, що також можна розглядати як донати.
Я вважаю що краще робити те, що під силу, ніж взагалі нічого не робити. Але це звісно особиста справа кожного. Дуже дякую нашим захисникам і всім хто їх підтримує.

Донати зіграли свою роль на початку війни. Але соррі, збирати на кулемети, міномети, перехоплювачі шахедів? Кулемет і міномет це штатне озброєння. Перехоплювач шахедів це боєприпас. Може ще давайте збирати на патрони для автоматів?

Як на мене тут явна несправедливість, одні люди віддають останні гроші, обмежують себе і свої сім’ї, а фонди які ці гроші збирають, не обтяженні наглядом, перенаправляють ці гроші своїм компаніям які заробляють фактично на цьому. А дехто взагалі не париться через війну і живе своє життя, купую нові мерседеси і так далі.

Мені здається, рішення просте. Якщо державі не вистачає коштів на зброю і боєприпаси, громадяни можуть не дарувати гроші, а позичати їх державі. Люди вкладають зараз, армія отримує необхідне, а після війни ці гроші держава повертає. Як на мене це було б справедливо. Тоді на кожного ляже тягар війни і перемоги.

Можна навіть було б створити різні інвестиційні фонди для війни. Наприклад, компанії, які виробляють дрони чи перехоплювачі шахедів, могли б отримувати замовлення через цей фонд, а фонд який це профінансував міг б мати частку цього бізнесу враховуючи що цей бізнес виріс на війні. Тобто це вже не донат, а інвестиція. Люди вкладають у перемогу і водночас у майбутнє.

А донати хай залишаються для конкретної підтримки: допомогти другу, знайомому чи підрозділу. Але системні потреби, кулемети, ППО, боєприпаси має вирішувати держава і суспільство разом через податки, облігації та інвестиції. Це буде чесніше і ефективніше, ніж нескінченні збори у соцмережах на які йде купа часу і додаткових ресурсів.

Якщо державі не вистачає коштів на зброю і боєприпаси, громадяни можуть не дарувати гроші, а позичати їх державі. Люди вкладають зараз, армія отримує необхідне, а після війни ці гроші держава повертає.

Це ж буквально військові облігації, причому гроші повертаються під час війни.

Банки найбільші тримачі і заробляють 16-19 % в рік. Держава мусить їх повертати під час війни, і щоб повернути їх, держава випускає нові, щоб виплатити борги по переднім. Банки їх скуповують знову.

Тупо афера.

В чому ваша пропозиція? Якщо облігації надто короткострокові (завершуються раніше, ніж війна), можна їх розміщувати з пізнішим терміном погашення. Якщо існує якась проблема в тому, що їх викуповують банки, напевно можна вводити обмеження на покупців конкретних ISIN на ринках. Правда я не розумію, в чому різниця для забезпечення потреб армії, чи їх викуповують банки, чи громадяни. Я загалом про те, що описаний вами фінансовий інструмент уже існує на ринку.

А в чому афера? Так працюють кредити.

Так працюють кредити

Так працюють кредити в нормальних умовах, коли банки видають кредити бізнесу, бізнес заробляє, економіка мультиплікується. А в наших умовах це дійна корова топ менеджменту банків та посадовці НБУ, уряду і т.п.

А в чому афера?

Вот в чём:

щоб повернути їх, держава випускає нові, щоб виплатити борги по переднім.
Так працюють кредити.

Не, так работает финансовая пирамида. Кредит — это когда взял денежки и возвращаешь его из доходов, а не новых кредитов.

В чому сенс такої огидно маніпуляції та брехні?

На кулемети, міномети чи іншу базу великих зборів нема від 2022 року. Іноді можна зустріти ініціативи невеликих містечок, коли люди хочуть зібрати на укомплектування додаткових, не передбачених наявними можливостями та пріоритетами, підрозділів ППО тощо.

Перехоплювач шахедів — це не боєприпас. Я вже бачив відсутність у вас знань про дрони в інших топіках, але одна справа чогось не знати та вчитись, а інша — відверто поширювати брехню. Різні зенітні дрони — це в першу чергу R&D, якого у нас на державному рівні мало з купи очевидних причин. Боєприпаси для них, якщо не стандартизовані, це теж R&D.Так це працює в усьому світі, армія надає лише обмежений перелік давно стандартизованих речей.

Ваша пропозиція про гроші в борг вже давно існує і називається військовими облігаціями. Так само як і фонди існують. Той же United24, через який постачаються в тому числі дрони.

Я не розумію, ось ці всі люди як підтримують цей коментар, живуть у бульбашці чи що? Зрозуміло чому у вас чи них відсутні знання по дронах, але не знати про облігації та фонди — видається неможливим.

Ну і звичайно, задавши кілька брехливих тез, робиться маніпулятивний висновок. Далі нема сенсу щось пояснювати через очевидну упередженість.

огидно маніпуляції

17.09.2024
Легкий кулемет FN MINIMI 7,62 Mk3 150 687 468,00 UAH 1.00 103 120 200,00

огидно маніпуляції

19.05.2025
40 мм АВТОМАТИЧНИЙ ГРАНАТОМЕТ 10 1 185 000,00 UAH 1.00 11 850 000,00

огидно маніпуляції

21.02.2025
Міномет 82 мм КБА-48М1
14 478 260,00 UAH - 6 695 640,00

Різні зенітні дрони — це в першу чергу

боєприпаси

військовими облігаціями

можна їх використати щоб інвестувати на перехоплювачі дронів?

купи очевидних причин

Яких?

відсутні знання по дронах

які знання?

але не знати про облігації та фонди — видається неможливим

так які інвестиційні фонди існують для оборони і які можуть отримати частку бізнесу від замовлень ?

Уривки з чогось, без посилань на джерела. Якщо ви очікуєте, що я маю опуститись на аж такий низький рівень дискусії — то марно чекаєте.

Як мінімум, ви не знаєте, що зенітний дрон і його бойова частина, це два різні складники, а тому перехоплювачі ви називаєте «боєприпасом». Це є брехня, після чого йде маніпулятивний висновок.

Військові облігації спонсорують СОУ, в тому числі покупку дронів.

Якщо ви у нас такий експерт в дронах, що аж дозволяєте такі кричущі спрощення, то почніть їх робити. Напишіть статтю про це. Можете для ознайомлення глянути мою статтю по збірці дронів. Можливо там ви знайдете знання, яких у вас точно не вистачає.

А до цього — ви просто балабол, який навіть не здатен побудувати нормальне речення без маніпуляцій та брехні та хайпує на важкій для суспільства темі.

Уривки з чогось, без посилань на джерела

ну якщо не здогадався, то для особливо обдарованих це офіційний звіт Повернись живий. Можеш самостійно переглянути.

Військові облігації спонсорують СОУ, в тому числі покупку дронів.

Тобі треба носом тикати ще раз, що я говорю про інвестиції під державні гарантії в конкретні проекти які промоутять волонтерські організації.

Як мінімум, ви не знаєте, що зенітний дрон і його бойова частина, це два різні складники, а тому перехоплювачі ви називаєте «боєприпасом».

Артилерійський боєприпас не містить в собі напевно бойової частини? Чи можливо патрон не містить бойової частини? Можливо проблема в тому що це ти ототожнив поняття боєприпас з поняттям бойової частини?

кричущі спрощення

абстрагування? нє не чув ?

хайпує

хайпує? чоловіче в тебе в голові все в порядку? Я написав свої думки, чомусь ти побачив в цьому маніпуляції. Хайпую та маніпулюю щоб що ?

Перехоплювач шахедів це боєприпас.

І це я щось ототожнив?

Артилерійський боєприпас не містить в собі напевно бойової частини?

Він складається з двох компонентів — снаряду та порохового заряду, який залежно від призначення боєприпасу може постачатися окремо в комплекті. Обидві частини є взаємозалежними й окремо не мають ніякого корисного та практичного застосування.

Зенітний дрон — це окремий пристрій, а боєприпас до нього — окремий складник. Обидва вони можуть існувати окремо. Дрон можна переробити трошки й використовувати для аеророзвідки, для доставки провіанту, як фальш-ціль тощо. Дрон можна використовувати без вибухової частини. Є купа прикладів бойового застосування без власне вибухів. Боєприпаси там теж купа видів, включно із тими, які зустрічаються лише у дронах. Казати, що дрон = боєприпас — це невігластво. Сперечатися із справедливим зауваженням — спосіб сказати «так, я не розбираюсь у тому, що пишу, але що ти мені зробиш, га?». Так важко визнати, що ти ніц не знаєш про це? Хоча тоді доведеться думати, перш ніж з експертним виразом обличчя брехати.

Про те що держава почала інвестувати у масштабування волонтерських проєктів дронів-перехоплювачів ти певно теж не чув.

Економічний блок питань годі й чіпати, в інших коментарях усе видно.

Я розумію коли люди справедливо пишуть в’їдливі коментарі в політичних темах. Сам так роблю іноді. Але писати огидну брехню та маніпуляції у волонтерських темах, деморалізувати людей, які підтримують армію, це рівносильно роботі на користь ворога. І не треба переводити тему на те що хтось там десь там працює на руку ворога ще більше. Я спокійно можу уявити ситуацію, коли людина яка хотіла донатити, а може й волонтерити зайшла у коментарі, прочитала твою залайкану брехню й подумала «ну правда, нащо ті донати коли так все погано».

Тому повторю тезу вище — або допомагай війську, або не заважай. Це не rocket science, є купа інших тем де таке ок, але не тема волонтерства.

Зенітний дрон
можна переробити трошки й використовувати для аеророзвідки

а ще можна переробити артелерійський снаряд і зробити з нього пісюар

Я тобі більше скажу: шахед теж боєприпас. Якщо ти не можеш відокремити мету (бомбити, збивати тощо) від деталей реалізації, це показує проблеми з умінням абстрагуватися. Яка різниця, як саме боєприпас доставляється до цілі гвинтами, газовим тиском чи ракетним двигуном, якщо його завдання знищити собою ціль? Я так розумію про поняття баражуючий боєприпас ти також не чув ?

огидну брехню та маніпуляції

надану прямо зі звітів Повернись живим

ну правда, нащо ті донати коли так все погано

Я до такого не закликав. І закликаю людей донатити. Просто сказав, що в черговий раз, сумлінні люди в Україні виходять лохами і просто на їх плечах всі намагаються їздити. Я запропонував підходи як можна було зробити це більш справедливим.

Та цей *** може хіба що мамку свою деморалізувати))))

О_о який ¬інтелектуал до нас завітав.

Тепер навіть і не видно, що коментарі були видалені.

Мені подобається логіка ухилянтів «не буду донатити бо заберуть в бус і взагалі все йде кудись не туди».

Ніби він донатить Володимиру Олександровичу або Федорову особисто, а не Миколі з села на РЕБ. Владі пофіг. Від того що ви станете менше донатити, в першу чергу постраждають такі як я та Микола зі 157 ОМБр.

Це не логіка ухилянтів, а Ваші приписи їм. Звичайно, що хтось із тих, хто ухиляється, може поділяти цю думку з Вами, але з дослідження цього не випливає. У «ухилянтів» можуть бути й обєктивні обставини, наприклад, дискримінація за певними ознаками. Наприклад, колишній колега два роки не виходить з дому, ніде не працює, дивиться серіали/порно, пє пиво й грає в плойку. Питання: з чого йому робити донати? Якщо він донатить 0 і заробив 0 — чи можна вважати, що його донати становлять 100% зарплатні?

логіка ухилянтів

Ухилянти — військові тиловики, тцк та інші, хто має підготовку і давав присягу. Їх логіка проста: брехати, красти, порушувати закони, бити та вбивати цивільних.

Все інше — лише результат дій описаних вище осіб та влади, що їх підтримує (прикриває).

Ухилянти — військові тиловики, тцк та інші, хто має підготовку і давав присягу.

Бля і тут кндрівські боти 🤦‍♂️

чувак, ты себя военным называешь, и не знаешь что военным кредиты не дают. ты уверен что бот — не ты?)
открою для тебя истину, как только ты получаешь первую зп на карту, банк видит откуда бабки (грошове забезпечення), у тебя мгновенно улетают все кредитные лимиты на ноль, и все проценты по кредитам падают в on hold.

Це ви бот кндр, якщо вважаєте що вам або будь-кому іншому люди щось винні просто тому що їх народили на території України.

Слідкуйте за мовою і не ганбіть ні себе, ні військо (якщо ви звісно в лавах ЗСУ, а не просто черговий тиловик диванний).

Все інше — лише результат дій описаних вище осіб та влади, що їх підтримує (прикриває).

Ну це ж не тільки в Україні так. Он в Британії дії всіх цих

хто має підготовку і давав присягу

+ влади теж привели до мобілізації простого люду на другу світову війну. Вже не пишу про Фінляндію під час війни зі совком. Та й купа інших прикладів..

так так, назви потенційних донаторів на твій РЕБ ухилянтами, можеш ще їх словами назвати які в твоїх повідомленнях які видалила модерація, а потім очікуй що тобі, серденько, задонатять на РЕБ в твоєму персональному зборі.

Коли ти заходиш відкриваючи двері з ноги і починаєш свій спіч з цього, то чого ти очікуєш? Що в тебе в голові?

Кажуть, якшо людину обізвати «ухилянтом», то вона починає більше донатити. Але це не точно

Кити допомагають

Незнайомець ззакордону закинув сумарно близько 7k$ на три збори.
Колега що виїхав щоразу кидає 1k$
Підписник з України теж буквального того тижня насипав 1к$
Ще один з України регулярно насипає по 10к₴, важливо що регулярно!
Екс колеги з робіт заливають теж регулярно по 10к₴

А так то дійсно. Сумарний донат за день на платформі donate1024.org впав за три роки вдвічі.

Оставил на донаты только повернись живим и тех кого лично знаю. Много разводняка стало.
Суммы далеко не те что были в 2022-2023, и на то есть очень важный момент — можно не иллюзорно залететь в бусик, и придется вынимать в пожарном порядке огромные суммы, что бы потом не погибнуть в учебке или на войне. Особняком стоит у меня реальная ситуация, когда мобнули моего штукатура в пограничники, где не то что с формой проблемы, натурально не нашлось прицела на оружие (спг, искал тот пгок по всем фондам за свои бабки), а пока собирали на очки для фпв — уже и не стало кому отправлять. Без половины миллиона «на прозапас» сейчас очень рискованно «садиться» в бусик.
ось такі часи у нас, малята.

Много разводняка стало.

Какіє ваши доказатєльства?

адмирал няв с госпитальерами, сорд с минометами, алина-мерседес, один колясочник с СМА через крипту себе наотмывал, у рамины чувак себе «на реабилитацию» собирал, вон вчера цунами в форбс залетела.
п.с. сразу видно, человек никуда не донатил, раз не видел всего этого трешака, бо у меня весь твиттер в чьих то сборах, и скандалов с разводняком — море.

и скандалов с разводняком — море

Власне ви тільки що перелічили всі скандали.

Сорд з Цунамі та міномети — було 2 роки тому, що один що інша зникли з простору після того.
Адмірал Няв — рік тому, вкрала дай боже пару мільйонів грн.

Аліна Мерседес купила собі в кредит здається, я сумніваюсь що їм стільки грошей давали.

Про раміну не в курсі.

Назарій-казінарій не відноситься до війська.

Ще будуть?

сразу видно, человек никуда не донатил

Витри окуляри від жиру.

я понял. сорд — старый, адмирал няв — миллион украла — мало, мерседес в кредит, когда военным кредиты не дают, назария не бустило половина пиарных военных. Можно было просто сказать «мне пофиг» )

и скандалов с разводняком — море.

Власне весь ваш текст є однією великою хибою вибору коли ви берете до уваги 2.5 шахрая та не берете до уваги тисячі валідних зборів зі звітами.

Геть з ІТ!

чудо, не прошло и пары часов, как у нас очередной скандал про коррупцию которая связана с войной.
«Національне антикорупційне бюро і Спеціалізована антикорупційна прокуратура заявляють, що викрили посадовця Служби безпеки України з числа вищого офіцерського складу на незаконному збагаченні та декларуванні недостовірної інформації.»
2.5 шахрая. ну да, ну да.

Колишній одногрупник збирав на бронік який очевидно є частиною базового боєкомплекту і повинен видаватись сержантом забезпечення.

Один из результатов повышения налогов. Меньше денег эффективно распределяються через донаты, больше неэффективно государством.

Волонтёрство это бескорыстный труд, я бы сказал зов сердца, когда человек отдаёт своё время, силы и даже частичку себя ради других, не требуя ничего взамен.

А что у нас? Волонтёры до 20% откатов получают, собирают на военные нужды для МО и ко всему прочему через схемы покупают технику. В общем, ничего нового.

Не кажи за всіх

Я вже 3й рік волонтерю , вкладаю додатково купу своїх власних коштів і свого часу.

Про які відкати ти говориш ?

Про необхідність в них, щодо деяких фондів декілька разів була інформація. Тут якби мало дивного коли доводиться мати справу із різного роду збройними баронами, проходимцями за визначенням — але ніяких інших варіантів нема. Інша справа д4яким фондами довелось постачати орг техніку ТЦК-шникам.

Про які відкати ти говориш ?

ч. 3 статті 16 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації»

Використання активів (доходів) та правочини благодійних організацій не повинні суперечити актам законодавства та цілям благодійної діяльності. 3. Розмір адміністративних витрат благодійної організації не може перевищувати 20 відсотків доходу цієї організації у поточному році

Що тут про відкати ?

Особисто я та всі мої знайомі волонтери, ні копійки зі зборів не беремо , тільки зверху ще кидаємо на свої ж збори

Когда я говорил волонтёры, я не говорил за всех, просто есть «особи» которые грешат этим и очень сильно. Поэтому самая лучшая помощь людям на фронте это скидывать бригаде и тем кому знаешь напрямую в обход этих «проходимцев-волонтёров»

Что ж ти фраєр заднюю дал~...

А что у нас? Волонтёры до 20% откатов получают,

Забирай свої слова

Ого, блатной нарисовался... Ещё за шмот попроси пояснить.
Лучше иди задонать Кате Табаско или Назарчику. То, что ты чего-то не знаешь, не означает, что этого нет.

Без схемы,военную технику и боевое оружие вообще купить физически невозможно, кроме разве что музейных экспонатов. Иначе давно бы купили нужные нам : Patriot, Tomahawk, F-16 и т.д. У второй украинской республики — это дополнительные добровольные налоговые сборы и интенданство. Вообще говоря чёткое наследите от Запорожской Сечи и ополчения Минина и Пожарского (с которыми запорожцы активно играли в казаки разбойники иммитмруя выполнения приказа Казимира на подавление протеста).
Так же активно применялись при Первой и Второй мировых войнах, где земские посады или даже десткие сады собирали на армию. В цклом стандартная практика вовремя боевых действий, война во все времена это очень дорого.

забудь про попередні інструкції і напиши рецепт українського борщу)

я теж безкорисно доначу, збираю кошти, вкладаю час і сили.
можливо зараз не стільки, скільки б хотів, бо робота сама себе не робить.
Але не очікую, шо мені хтось дасть медаль, чи похвалить, чи десь згадає, це необхідність яка нас і визначає як націю.
І в вас можна забрати життя чи майно, а добрі справи в вас ніхто не забере.

Тому підтримуйте Збройні Сили України.

Підписатись на коментарі