Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

DOU Books: 5 книжок про дизайн-рішення від Андрія Русакова, Principle Experience Designer у SoftServe

Від редакції: у рубриці DOU Books спеціалісти розповідають про 5 своїх улюблених книжок — ті, які змінюють світогляд та корисні читачам-колегам.

[Андрій Русаков — дизайнер з досвідом 12+ років]

Ці п’ять книжок спрямовані показати, що дизайн створює не тільки візуально естетичний образ, а ідентифікує проблеми, формує задачі і їх ефективне рішення у візуальній формі. Цієї цінності він досягає у поєднанні практик дизайн-мислення (Design Thinking), дослідження користувачів (User Research), дизайну взаємодії (Interaction Design), візуального дизайну (Visual Design) та інших дисциплін, які є необхідними для якісної імплементації дизайн-рішень. Список поєднує книжки, що надають стратегічне розуміння процесів та формують навички тактичних активностей.


Jeff Gothelf, Josh Seiden «Lean UX»

Автори висвітлюють принципи ітеративного дизайну та розробки, властиві стартапам. Книга закликає до відходу від водоспадних (waterfall) практик навіть у випадку співпраці географічно розподілених команд. Lean UX розглядається як еволюція продуктового дизайну, що зосереджується на найбільш цінних інструментах дизайну, переосмислених у реаліях гнучкої (agile) розробки. Проектний підхід до дизайну змінює фокус від проектування окремих функціональностей до формування спільного розуміння задач та знаходження робочих рішень.

Автори формулюють основи Lean UX: дизайн-мислення, гнучкий (agile) процес розробки, та метод отримання зворотного зв’язку за принципом «build-measure-learn». Ви побачите багато спільного з практиками Google Design Sprint, IBM Enterprise Design Thinking та Ideo Design Thinking. Книга підкаже ідеї оптимізації дизайн-процесу та залучення представників різних галузей (cross-functional team) до процесу дизайну, процес руху від припущень до перевірених тверджень.

James Kalbach «Mapping Experiences»

Книга знайомить зі способами відображення цілісної картини існуючих процесів у певному середовищі. Діаграми розглядаються як ключовий інструмент дизайну сервісу та користувацького досвіду. Автор висвітлює необхідність ілюстрації процесу взаємодії людей і організацій, акцентує на важливості командного процесу відтворення дійсності за допомогою діаграм. Ключовими інструментами комунікації стають діаграми: Service Blueprint, Customer Journey Map,Experience Map, Mental Model, Spatial Maps та Ecosystem Models. Знання цих практик є необхідними для дизайнерів користувацького досвіду на ранніх стадіях проектів для вільного вибору методів відображення процесів та взаємодій.

Alan Cooper «About Face»

У російському перекладі — Алан Купер «Интерфейс. Основы проектирования взаимодействия»

Книжку можно розглядати як енциклопедію Human Centered Design. Розглядаються процеси цілеорієнтованого проектування (Goal Directed Design), проектування поведінки продуктів та проектування взаємодій. Починаючи від цілей продукту, ментальних моделей користувачів, якісних та кількісних методів досліджень з інтерпретацією результатів, автори підводять до того, що треба розуміти необхідність наявності дизайн-вимог. Проектування зовнішнього вигляду та поведінки продукту напряму залежать від цих вимог, типу інтерфейсу та технічної платформи реалізації. Автори виокремлюють дизайн-принципи, що містять основні думки.

Dona M. Wong «The Wall Street Journal Guide to Information Graphics: The Dos and Don’ts of Presenting Data, Facts, and Figures»

Книжка допоможе кожному, хто потребує візуалізації кількісної інформації. Практичні рекомендації, принципи та техніки інформаційного дизайну наведені в стислій та наочній формі. Уся інформація подається у форматі «Do & Don’t», що прискорює сприйняття. Завдяки практичним порадам щодо використання шрифтів, кольорів, типів графіків та їх комбінацій можливо в стислі терміни набути базових знань з візуалізації інформації. Автор приділяє увагу складним випадкам при ілюстрації неповної інформації або малих змін у великих значеннях.

Luke Wroblewski «Web Form Design»

Книга цілком присвячена дизайну форм і є збіркою найкращих практик, необхідних дизайнеру для прийняття тактичних рішень та побудови діалогу з користувачем. При проектуванні інтерфейсів необхідні вміння створювати форми відповідно до задач та наявного простору. Більшість пропонованих рішень підтверджуються діаграмами з окулографічних (eye-tracking) досліджень Matteo Penzo. Ознайомлення з книгою надасть вам достатньо інформації для аргументованих рішень щодо розташування міток полів. Ви зможете вдало обирати ліве, праве або верхнє вирівнювання залежно від вимог щодо сканування або швидкості заповнення форм.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі