×

Розмова з Максом Іщенком про Джин, продуктовий майндсет, тягу до маленьких команд. Подкаст DOU #39

DOU — найбільша українська ІТ-спільнота, Djinni — найбільший сервіс з пошуку роботи в ІТ. І нарешті до нас завітав Макс Іщенко, фаундер цих двох проєктів. Макса важко зараз витягнути на публічну бесіду, адже він майже не спілкується з медіа. Але для DOU Подкасту зробив виняток (чого б це?).

Ми розпитали його про те, як зараз справи у Djinni, чому він як засновник тяжіє до маленьких команд, як ставиться до конкурентів. Було ще багато різних тем, тож краще подивіться випуск.

І, користуючись нагодою, 27 серпня в Києві ми записуємо черговий випуск подкасту з глядачами. Якщо ви наш постійний слухач чи слухачка, приходьте. Проведемо файно час і зберемо трішки грошей на ЗСУ. Усі деталі — в анонсі або в телеграм-каналі подкасту.

Дивіться, ставте лайк і залишайте коментар не менше як на шість слів.

У випуску обговорюємо

00:00 Інтро.
00:49 З нами Макс Іщенко!
02:50 Ну коли вже 50к!
03:31 Чи мають бути команди маленькими?
13:12 Про команду розробки Djinni.
18:14 Про ризик втрачати людей з команди.
23:17 Легко відпускати проєкти?
31:20 У Djinni дух стартапу?
34:33 Як успішно гратись у проєкт?
40:57 Як Максу український ІТ-ринок?
44:00 Про продуктовий майндсет і найм.
52:25 Юра vs Макс.
54:00 Чи розігріває DOU ринок?
56:00 Про монополії.
58:40 Які цілі у Djinni?
1:00:00 Про конкурентів.
1:03:13 Чи розумна стратегія багато донатити?
1:08:40 Коли вже перемога?
1:16:16 Прощаємось!


👉 Підписуйтеся і слухайте нас на всіх платформах, зокрема на iTunes, SoundCloud, Google Podcast, RSS.

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному2
LinkedIn

Схожі статті

10 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

я дико вибачаюсь, але редакція взагалі розуміє, що є така собі чимала кількість людей, яким до вподоби читати текст, а не довбитися вухами у всі ці ваші «підкасти»?..

Это для 20-, поколения ютуба и тиктока. Просто проматывайте, голосуйте кликами.

Наш час вже давно пішов, брате. Люди вже розівчились читати та писати подякуй що це біль-менш змістовна дискусія а не 30-секундні тіктоки.

На счёт содержательности 50/50
Слушал и не мог понять это интервью у Ищенко или Тищенко)

Шок! В TikTok з’явився корисний контент. Підписався.

Зачем читать и тратить время на чтение чьей-то болтовни?)
Многим удобнее выйти на пробежку/прогулку и воткнуть в уши. Одним махом закрываешь два вопроса.

Це можливо відповідь на питання — чому досить немає 50К підписників.
Бо все ж мабуть цільова аудиторія, на яку орієнтується подкаст — має перевагу в читанні.

Багато людей не читають ДОУ. Серед колег на роботі я і ще може пара людей ±читають ДОУ, всі інші роблять це тільки коли якась потужна новина пробивається в їх інфополе. 50К підписників немає тому що відоси не попадають у рекомендації та тому що їх недостатньо промоутять.

Я працював 7 років в супер великій конторі, потім задовбався і сказав «хочу працювати в маленькій компанії». З тих пір успішно працюю в маленьких компаніях або взагалі в соляного все роблю, а від великих контор мене верне.

Підписатись на коментарі