Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Освіта в Україні все ж досягла дна. Що робити? — DOU Podcast #52

У новому спецвипуску DOU Podcast говоримо про українську освіту: чому онлайн-навчанням не можна замінити офлайн, ситуацію в регіонах, зарплати вчителів, рейтинг ІТ-вишів та чи замінить штучний інтелект освітян.

Цей подкаст ведуть Єгор Стадний, ексзаступник міністра освіти й науки, віцепрезидент з бакалаврських програм KSE, Юра Федоренко — Service Manager в MacPaw та Влада Зацаринна — Head of Operations в DOU.ua.

Дивіться, ставте лайк і залишайте коментар не менш як на вісім слів.

👉 Підписуйтеся і слухайте нас на всіх платформах: iTunes, SoundCloud, Google Podcast, Telegram, RSS.

Нагадуємо, що ми оновили формат: подкаст завжди ведуть двоє наших ведучих — Юра, Влада чи Олекс, а третім виступає запрошений гість. Хто? Завжди сюрприз.

У випуску обговорюємо:

00:00 Інтро
04:39 Про новенький ноутбук ASUS Zenbook S 13 OLED
07:44 Освіта на дні?
16:33 Про важливість лабораторій в школах
18:25 За чим приходять у ВНЗ
28:03 Про викладачів, які виїхали за кордон
32:28 Як організувати гібридну форму навчання
35:45 Чи зможе новий міністр освіти хоч щось змінити
38:37 Яка ситуація в регіонах
40:44 Про кадри в Міністерстві освіти
46:14 Про зарплати вчителів
52:20 Рейтинг ІТ-вишів
1:02:41 Про Американський університет
1:08:25 Про цікаві освітні стартапи та проєкти
1:12:02 Про студентів-ухилянтів
1:20:08 Про пільгові кредити на навчання
1:32:08 Про освіту в Грузії
1:34:22 Про ІТ Generation
1:38:51 Штучний інтелект замінить освітян?
1:52:28 Українці почали приділяти більше уваги освіті
1:58:53 Конкурс

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Питання:
1. Яка доля проекту моніторингу працевлаштування випускників?
Про нього говорять вже близько 10 років. Отримувати фідбек з ринку праці дуже важливо — наскільки є попит на випускників того чи іншого ВНЗ.
2. Яка доля проекту з розподілу освітньої субвенції, яким опікувався Ян Герчинський. Чи вдалося запровадити збір необхідних даних та програмне забезпечення для розрахунку та розподілу субвенції?
3. Яка доля вільного доступу всіх бажаючих до окремих лекцій\предметів у ВНЗ?
У деяких країнах можна просто заплатити за ті лекції, які тобі цікаві, і ходити тільки на них. Звісно це не передбачає отримання диплому, але для розвитку «освіти протягом всього життя» це буде дуже корисно.

Підписатись на коментарі