Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

DOU Ревізор у Чернігові: «Власне видання, камерні кабінети та панорамні вікна Astound Commerce»

Цього разу DOU Ревізор завітав до Astound Commerce — глобальної сервісної ІТ-компанії, що забезпечує повний цикл eCommerce послуг: від планування, UX/UI дизайну та розробки до їхнього просування і операційної аналітики. Компанія створює рішення на базі технічних платформ електронної комерції — Salesforce Commerce Cloud, Magento, Oracle NetSuite, SAP Hybris та інших. Серед її клієнтів — бренди зі сфери ритейлу: L’Oreal, Crocs, Adidas, Puma, Calvin Klein, Columbia, Ralph Lauren та інші.

Компанія заснована 2000 року в Сан-Франциско трьома вихідцями з України. Сьогодні Astound Commerce має 20 офісів у 14 країнах світу, з яких 9 центрів розробки в Україні, Словаччині, Болгарії, Колумбії та Індії. В Україні компанія представлена офісами в Києві, Вінниці, Чернігові, Луцьку та Ужгороді.

Наразі в команді інжинірингу понад 1000 фахівців, з них понад 800 спеціалістів — в Україні. Команда чернігівського офісу налічує 74 особи, з яких 85% — технічні спеціалісти.

В околицях і поблизу

До офісу за адресою вул. Святомиколаївська, 19 компанія переїхала лише в липні цього року. Команда Astound Commerce займає майже всю будівлю. Хоча частково на першому поверсі є вільне місце для потенційних сусідів, яке наразі лишається вільним.

Поблизу — безліч закладів харчування різних цінових категорій, від їдалень до модних кав’ярень: «Фотель», «Акцент», «Абажур», Small. Також поруч у пішій доступності є кафе та ресторани: «Велюров», «Балувана Галя», Pasta Basta, кілька пабів, наприклад «Махно», «Робата», «Білий налив», Rusty Amber.

Середній чек повноцінного обіду у закладах складає 70-100 грн.


Спеціалісти компанії користуються безкоштовним паркувальним майданчиком, що розрахований на 25 автівок та 20 велосипедів. Місця не закріплюються за співробітниками — їх отримує той, хто раніше дістався на роботу. Наразі Astound Commerce — єдина компанія у БЦ, тож на паркомісця, окрім спеціалістів компанії, ніхто не претендує. Коли місця на закритому паркуванні за офісом закінчуються, авто зазвичай лишають на вулицях біля офісу.





Місце для куріння облаштували в альтанці біля паркування.

Офісний побут

Чернігівський офіс займає чотири поверхи площею близько 2000 м2, крім того, має терасу площею майже 200 м2. Відповідно до даних компанії, у середньому на одну особу припадає 5-6 м2 робочого простору.


В офісі діє система контролю доступу на вхід чи вихід з будівлі або на терасу. Влітку на терасу планують додати необхідні меблі та облаштувати комфортні зони для відпочинку і післяробочого дозвілля команд.


Офіс відчинено 24/7, тож кожен може планувати свій час та графік залежно від потреб і зайнятості на проекті. Графік роботи команди — п’ять робочих днів із вісьмома годинами зайнятості: переважно з 9:00 до 18:00, з 10:00 до 19:00 або з 11:00 до 20:00.

Приводити домашніх тварин на роботу у чернігівському офісі не забороняють, проте і не заохочують. До офісу часто навідується померанський шпіц Веня. Інші тварини з’являються дуже рідко, оскільки це викликає ряд складнощів через алергією у деяких членів команди.

На кожному поверсі біля сходів та ліфту є невеликий кава-поїнт з маленьким холодильником, вичерпним вибором чаю, кави, води та різних варіантів перекусів.


На другому поверсі офісу знаходиться спільна простора кухня для усіх спеціалістів. Саме там можна знайти все потрібне для кави, швидкого сніданку чи відновлення енергії солодким перекусом. Для зберігання продуктів та підігрівання їжі на кухні є холодильники та мікрохвильова піч. У компанії проводять ініціативу з вітамінізації: двічі на тиждень столи на кухні наповнюються свіжими фруктами, щосереди з’являються батончики зі злаками, щомісяця — порція горіхів та цукатів для кожного.






Для гарячих напоїв на кухні є одноразові стаканчики, які можна загорнути в картонні накладки, аби не обпектися. Кожен спеціаліст має власну брендовану чашку, яку він отримує у перший день у компанії. Сортування сміття в чернігівському офісі наразі немає через відсутність сортувального центру в місті.

На кухні та на рецепції встановили екрани, на яких транслюють актуальні новини компанії: щомісячний Astound TV Digest, у якому анонсують події, діляться результатами проведення мітапів, конференцій, повідомляють про зміни в політиках, процедурах для усіх інжиніринг-центрів Astound Commerce. Також у ТБ-дайджесті компанія представляє нових спеціалістів у всіх локаціях Delivery, що допомагає краще інтегрувати новачків до команди.





Серед внутрішніх каналів комунікації компанія також має журнал Core News, який виходить щоквартально в онлайн- та друкованому форматі. У виданні є традиційні рубрики, серед яких: реалізовані проекти для клієнтів, функціональні команди, внутрішнє життя різних локацій Astound Commerce, захоплення спеціалістів та інше. Друкована версія журналу розповсюджується невеликим накладом на усі офіси компанії. Видання користується популярністю серед спеціалістів: зазвичай усі журнали забирають, аби показати рідним та друзям фото чи публікацію з собою.


Чернігівський офіс має сім кімнат для проведення переговорів. Так, на другому поверсі є великий лекторій на 40 осіб, де проводять мітапи чи спільні зустрічі усієї команди, та дві кімнати для зустрічей на шість та вісім спеціалістів відповідно. На третьому і четвертому поверхах — невеликі переговорки для зустрічей сам на сам. Кімнати бронюються через Google-календар.





У компанії діє соціальна підтримка для усіх членів компанії при одруженні, народженні дитини, втраті близького родича. Також є бонус при переїзді, якщо кандидат заради роботи переїхав до іншого міста. Реферальний бонус виплачується після того, як рекомендований кандидат проходить випробний термін. Розмір бонусу залежить від рівня фахівця, якого порекомендували. Для швидшого закриття вакансії розмір бонусу збільшують, а також дарують подарунковий сертифікат при успішному проходженні технічної співбесіди.

Медичне страхування оформлюють після завершення випробувального терміну. Страхування також поширюється і на чоловіка або дружину та дітей спеціаліста.

Офіс досить просторий і світлий. Так, на третьому поверсі у трьох кабінетах — великі панорамні вікна, в інших спейсах — звичайні. Втім, великі вікна мають і недоліки: аби відчинити їх на провітрювання, деяким спеціалістам доводиться ставати на портативні східці.


Вентиляція у будівлі — центрально-витяжна з регуляцією інтенсивності за поверхами, але у кожній кімнаті можна перенаправляти самі решітки і визначати напрям повітряних потоків. До того ж у всіх кімнатах є кондиціонери: у кабінетах на 3-4 особи — звичайні, у більших — стельові. За даними представників компанії, до кондиціонерів планують ще додати захисні екрани.





На кожному поверсі офісу є вбиральні, а також дві душові кімнати — на другому та четвертому поверхах. У жіночих вбиральнях влаштовано beauty boxes, в яких знаходяться різні необхідні засоби гігієни. Під час проведення ревізії у туалетах відчувався запах з каналізації. Наразі представники компанії запевнили, що його вже усунули.





Робочий простір

Простір організовано за кабінетною системою, в кожній робочій кімнаті в середньому від трьох до десяти осіб. Більшість кімнат — на чотири особи.

У кімнатах команди спеціалістів зосереджені не за проектами, оскільки часто над eCommerce-рішенням працюють фахівці з різних країн. Функціональний менеджер визначає робоче місце для нового спеціаліста. Якщо ж фахівець хоче змінити місце, він формує заявку і змінює локацію в офісі.






Робоче місце спеціаліста — це стіл, крісло, тумбочка та необхідна техніка. Третина спеціалістів мають спеціальні столи, за якими можна працювати також стоячи — вони регулюються. Аби отримати такий стіл, необхідно записатися в чергу. У середньому столи замовляють приблизно раз на півроку та надають тим спеціалістам, що мають проблеми зі спиною та показання працювати стоячи, а також тим, хто записався у чергу.


Переважно розробники працюють за HP Probook або MacBook Pro з 8 або 16 GB RAM 17-18 року. В якості моніторів — один або два Dell на 23.8". Мишка, навушники й комп’ютерна гарнітура — Logitech.

Віддалено на постійній основі працюють 2% спеціалістів. Відпустки та віддалену роботу членів команди регулюють за допомогою Jira. Для того щоб скористатись можливістю працювати з дому, необхідно створити тікет «work from home», який має затвердити проектний та функціональний менеджер. Останній відповідає за 30-40 спеціалістів та часто знаходиться не в тому офісі, де ці спеціалісти. Наприклад, функціональні менеджери чернігівської команди перебувають у Києві.






Спеціалісти також мають опцію «work from another location» для роботи з будь-якого іншого офісу розробки. Деякі з них активно користуються цією опцією, подорожуючи локаціями та спілкуючись з колегами з інших офісів. Новачкам бажано перші півроку перебувати на одній локації, аби легше минав процес адаптації. Йому у компанії приділяють значну увагу.

Під час онбордингу розповідають про компанію та можливості в ній, подробиці використання систем. Кожен новачок отримує доступ до roadmap, де перераховані основні тренінгові матеріали, презентації та інструменти з посиланнями, які йому необхідно прослухати, прочитати та ознайомитися протягом перших місяців у компанії. HR-спеціаліст перші кілька днів супроводжує нового фахівця, а далі за кожним новачком закріплюється коуч (технічний спеціаліст з досвідом), який допомагає та вводить у курс справи з технічних питань.






Welcome pack складається з блокноту, ручки та чашки, упакованих у паперовий пакет. Після проходження випробного терміну дарують брендовану футболку. На річниці роботи в компанії також дарують брендовану продукцію: на рік — термочашку, два роки — худі, на три роки — жилет. Серед мерчу — еко-блокнот, виготовлений з 413 перероблених паперових стаканчиків.

Відпочинок і натхнення

Музичний куточок спеціалісти створили власноруч: компанія надала приміщення, а фахівці розмістили там музичні інструменти. У команді грають на барабанах, клавішних та гітарі, тож часто збираються вечорами на джем-сесії. Традиційно на літньому корпоративі компанія дає можливість музикантам, бендам чи окремим співакам з-поміж спеціалістів презентувати свою творчість для усього колективу. Це мотивує проводити репетиції частіше.


Спортзали у чернігівському офісі немає, проте компанія компенсує заняття спортом спеціалістам у межах встановленого бюджету, тож офіс не передбачає спеціальних спортивних зон чи масажної кімнати. Щодо останнього, то проводили опитування про облаштування масажного куточку, але ця ініціатива не отримала достатньої підтримки в команді. До того ж страховий поліс гарантує компенсацію курсу масажу для кожного спеціаліста компанії.

Безкоштовні півторагодинні заняття англійською мовою відбуваються двічі на тиждень. Аби доєднатися до однієї з груп, необхідно скласти тестування з викладачем. Після визначення рівня знання мови підбирається група, зазвичай в одній три-шість осіб. У внутрішній бібліотеці компанії є багато електронних видань іноземною мовою як на професійні теми, так і для розвитку soft skills, навичок управління та комунікації. Загалом уся внутрішня комунікація та спілкування з колегами з інших офісів відбувається англійською мовою.


На другому поверсі розташована ігрова кімната, де можна відволіктися та відпочити упродовж робочого дня. Популярністю користується ігрова консоль PlayStation, особливо такі ігри, як FIFA та Mortal Kombat. Також в ігровій є тенісний стіл та кікер (настільний футбол). Якщо раніше спеціалісти надавали перевагу кікеру, зараз головна розвага — матчі два на два у теніс.






У кімнаті облаштували дитячий куток. Няні у компанії немає, тож це варто врахувати, якщо залишати у дитячій зоні зовсім маленьку дитину. Також в ігровому спейсі розмістили комбінований станок для фізичної активності, а поруч — кубки та нагороди за участь у спортивних змаганнях. Спеціалісти компанії зауважують, що освітлення в ігровій кімнаті недостатнє, і його варто було б покращити.


У лекторії на другому поверсі регулярно проводять різні активності для внутрішньої і зовнішньої аудиторій: мітапи, тренінги, воркшопи і лекції. Відбуваються тут і заняття програми Boot Camp з підготовки ІТ-спеціалістів тривалістю два-три місяці в залежності від напрямку (JS, QA, UI та інші). Реєструючись, потенційні учасники відповідають на питання про мотивацію та спеціалізацію, а далі спілкуються з представником компанії. В середньому група учасників програми складає 12-15 осіб. Так, нещодавно завершився JS Boot Camp, за результатами якого до чернігівської команди веб-розробників доєдналися п’ять найбільш успішних учасників проекту. А вже в січні наступного року стартує перша програма з підготовки UI-дизайнерів.


У компанії реалізують також і серію внутрішніх тренінгів для спеціалістів. Існує навіть окремий проект Training Day, на якому спеціалісти розповідають про процеси розробки, досвід роботи над конкретним проектом чи діляться досвідом з розвитку soft skills.

Вже кілька років діє внутрішня програма Ideas Incubator, до якої можна подати соціальну, професійну пропозицію чи ініціативу і отримати підтримку для її реалізації. Щодватижні заявки розглядає команда, яка складається з представників адміністративного департаменту, HR, Communication та Event-команд. Іноді до комітету залучають колег з інших департаментів, якщо запропонована ідея дотична до їхнього функціоналу. Заявку опрацьовують упродовж місяця. На всі заявки завжди формується відповідь з дедлайнами з реалізації або ж поясненням, чому пропозиція наразі переноситься до резерву.

Одним із прикладів реалізованих проектів у межах Ideas Incubator є Astound Walking Challenge. Цього року ужгородський веб-розробник запропонував ідею з популяризації здорового способу життя, що полягала у змаганні між офісами за результатами кількості пройдених кроків щодня. Ініціативу підтримали і у вересні запустили глобально у всіх інжиніринг-центрах компанії через спеціальний додаток, який і фіксував фізичні активності — біг чи ходьбу — усіх учасників проекту. Команда чернігівського офісу посіла друге місце у програмі: 35 колег за 30 днів разом пройшли 11 239 750 кроків (~ 7 768 км).

DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди Astound Сommerce, у якому взяли участь 40% фахівців чернігівського офісу, з них 97% — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Розташуванням офісу та графіком цілком задоволені 80% опитаних. При цьому графік роботи отримав найвищий бал з усіх критеріїв — 4,8, та жодної оцінки нижче четвірки.

Щодо офісного простору, то 80% опитаних оцінили простір для відпочинку на тверду п’ятірку, 10% — на двійки та трійки. Найнижчу оцінку отримав стан периферійних пристроїв — 4,1 з 5. Паркувальний майданчик у середньому оцінили на 4,4 бали, а робочий комп’ютер — на 4,3.

За традицією, ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Олексій, UI Designer, 3 роки з компанією

Офіс набагато більший за попередній. У нас, власне, окрема будівля і немає сусідів, тож нам ніхто не заважає.

Також це дає певний простір для творчості: ми маємо власну барабанну установку та синтезатор, тож можна спокійно джемити вечорами і нікому не заважати. Музичні інструменти ми зібрали власні, компанія не закуповує оптом до кожного офісу однаковий набір музичних інструментів. Може, в перспективі знайдемо місце для якоїсь творчої кімнати для малювання.

Було б круто, аби влаштували ідеальну звукоізоляцію, проте такий лофтовий стиль її не передбачає. Наразі вона на нормальному рівні — мене влаштовує. Мені важливіше, аби моя робоча техніка працювала без збоїв. Я просто завалений пристроями: маю і PC, і MacBook, і все, що потрібно для проекту.

Щодо меблів, то крісла у нас нормальні — не скриплять, не люфтять. Я працював у компаніях, де крісло треба заслужити. Тут усім надають однакові з першого дня роботи.

Анна, Web Developer, 4 роки з компанією

Я була однією з тих, хто «боровся» за окрему ігрову кімнату в новому офісі. Раніше вона була у холі. Усі, хто грав, гучно демонстрували свої емоції (я не виняток), тож заважали працювати іншим. Зараз і консоль PlayStation, і турніки, і тенісний стіл — в окремій кімнаті. Це дуже зручно.

Дизайн у нас комфортний: багато світла, кабінетна система, велика кількість зон для спілкування на кожному поверсі. У цьому офісі ще додали багато мітинг-румів, тож зручно проводити one-on-one зустрічі. Вентиляція, стільці, освітлення та інша інфраструктура мене влаштовує, але хотілося б, щоб на кухні була ще одна мікрохвильовка та більше поверхонь, де можна щось приготувати.

Артем, Front-end Developer, 2,5 роки з компанією

Працювати мені комфортно. Коли переїхали до цього офісу, отримав стіл з можливістю регулювати висоту. Чекав на нього два роки.

В офісі круто те, що ми маємо ігрову кімнату з тенісом та PlayStation. Користуюся нею майже щодня. З недоліків — ігри на PS4 не оновлюються, FIFA є, проте не остання версія.

Я не бачу у нас жодних глобальних проблем: маємо панорамні вікна та багато місця, у моїй кімнаті усього чотири особи. З паркуванням теж проблем немає, хіба що у тих, хто приїжджає на роботу після 11-ї ранку. Мав зауваження щодо запаху з вентиляції, але за тиждень до ревізії цю проблему вирішили.


Ну що, ми рушаємо далі... А якщо ви хочете, аби DOU Ревізор завітав до вас, пишіть: [email protected]

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Леся Коверега

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Схожі статті




13 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дуже і дуже круто, що в інших обласних центрах з’являються різні ІТ компанії. По фото офіс крутий :)

По фотографиям — очень круто.

Круто! Рада, что в Чернигове есть компания «здорового человека»

В офісі круто те, що ми маємо ігрову кімнату з тенісом та PlayStation. Користуюся нею майже щодня. З недоліків — ігри на PS4 не оновлюються, FIFA є, проте не остання версія.

навіть не розумію, як в таких умовах можна працювати :(

Ігрова кімната знаходиться на поверсі з кухнею. Там не так багато спейсів, де працюють спеціалісти. Приходьте до нас в гості, все покажемо і познайомимось :)

Дуже гарний офіс навіть для Києва, а для Чернігова це просто прорив. Молодці! Може на фото не дуже видно, але локація просто ідеальна — центр міста, великий відреставрований парк через дорогу, десятки кафешок, але в той же час саме в цьому місці доволі тихо.
Щодо сортування сміття, то в Чернігові повно пунктів прийому, де приймають ПЕТ1 (балсанки), металеві бляшанки, скло, батарейки, папір і картон. Якщо пошукати, то мають бути пункти прийому поліетилену (пакетики) і стрейч-плівки.
chernigiv-rada.gov.ua/news/id-311

Ярославо, думаю, редакція ДОУ має розглянути Вас в якості журналіста-ревізора. І справді, помітили важливі речі. А ще ж поруч філармонія :)
Спасибі за інформацію щодо сортування, передамо чернігівським колегам!

да, Чернигов вообще довольно хорошо причесали за последние годы, приятно прогуляться и провести там время. Рад что туда потянулись IT компании

як можна здогадатися поставити турнік прямо за тенісним столом?!

пучки переносок в «актовом зале» как-то портят общую картину)

Так и не съездил я в Черниговский офис (((
Судя по фото — поинтереснее киевского.

раритетный моник) i.imgur.com/rvSvtad.png
и в городе есть приём вторсырья, а сортировать какбы самим нужно ;)

Підписатись на коментарі