Репутація українського ІТ. Пройти опитування Асоціації IT Ukraine
×Закрыть

DOU Ревізор у Львові: «Офіс Elitex з видом на Оперу»

Цього разу DOU Ревізор завітав до львівського офісу Elitex. Головний фокус аутсорсингової компанії спрямований на JavaScript-розробку, проте також команда має справу з технологіями Java, Python та .NET. Компанія працює з клієнтами з США, Великої Британії, Європи, Ізраїлю та Сінгапуру.

Компанія заснована у 2015 році та зареєстрована у Британії, а єдиний офіс розробки знаходиться у Львові. Команда налічує 45 осіб, 30 з них — технічні спеціалісти. Найбільше в команді senior-позицій, трохи менше middle-, а найменше — junior-спеціалістів.

В околицях і поблизу

Уже два роки офіс Elitex знаходиться за адресою вулиця Городоцька, 2 навпроти Львівського оперного театру.


Оскільки офіс розташовано в історичному центрі міста, команда має можливість обирати місце для обіду з вичерпного переліку закладів поблизу. Популярністю користуються паби «Феркель», де чек обійдеться у суму до 100 грн, та «Когут», у якому вартість бізнес-ланчу складає 89 грн. Також поруч знаходяться «Пузата хата», McDonald’s, Оpen, а ще фудкорт у ТЦ «Форум». Усіх закладів можна дістатися за п’ять хвилин пішої прогулянки. Тим не менш, спеціалісти регулярно замовляють доставку їжі до офісу.


Для тих фахівців, що дістаються до роботи громадським транспортом, розв’язка дуже зручна. Для власників авто компанія орендує чотири місця на паркуванні ТЦ «Магнус», що в двох хвилинах від офісу, також дві автівки можна розмістити у дворі біля будівлі. Безкоштовних місць вистачає не для всіх спеціалістів. Тож ті автомобілісти, що встигли зайняти місця, повідомляють про це у чаті. Ті, що не встигли, можуть залишити машину на платному паркувальному майданчику біля офісу за власні кошти (100 грн/день) або на паркуванні в п’яти хвилинах від офісу (5 грн/година).

Офісний побут

У будівлі працює охорона, що відкриває офіс для співробітника, який приходить раніше за всіх, та зачиняє після останнього. Щоб потрапити всередину, наприклад, на вихідних, необхідно зателефонувати та попередити охорону.

Рекомендовані години роботи в Elitex — з 10:00 до 19:00. Втім, усе залежить від проекту, а саме — від країни його замовника. Спеціалісти самостійно погоджують зручний час для синхронізації зі стороною клієнта. Дехто в компанії приходить о 8:00, дехто — о 12:00, жорсткої регуляції немає.


Спеціалістам надають 12 днів віддаленої роботи на рік зі 100% оплатою. Працювати віддалено можна і більше, але оплата додаткових днів складатиме 80%. Компанія також забезпечує 10 оплачуваних днів лікарняного на рік, кількість днів для опції «хворію, але працюю» вираховується окремо. При народженні дитини, весіллі, смерті близької людини спеціалісту надають два додаткових дні відпустки.

У компанії є маленька та велика кухні з усім необхідним, від кавоварок до посудомийок. Сміття в офісі не сортують, проте відмовилися від одноразового посуду та бутильованої води. Натомість шафи заповнили брендованими чашками та встановили фільтри.






В офісі є чотири переговорні кімнати та одна маленька кабінка для перемовин. Як зауважують спеціалісти компанії, на 45 осіб їх цілком вистачає. Бронюють кімнати стандартно через Google-календар.






Пульти управління вентиляцією розташовані у кожному спейсі. У коридорах та в кабінетах немає задухи, у робочих зонах та місцях для відпочинку встановили зволожувачі повітря. Підлога в офісі підігрівається, проте на початку робочого тижня дещо прохолодно, оскільки наразі вихідними опалення відключають.


Зона для куріння розташована на балконі, що веде у внутрішній дворик.


В Elitex спільні жіночі та чоловічі вбиральні, також є душова в офісі.




Робочий простір

Офіс займає один поверх та 468 м2 площі. За даними компанії, кількість квадратних метрів на одну особу в робочому приміщенні складає близько 8,67.

Робочий простір реалізовано у форматі опенспейс. У найбільшій кімнаті працюють 19 спеціалістів. Бухгалтерія, рекрутери та відділ продажу і маркетингу мають свої окремі кабінети.






У просторі, що відкрили минулого літа, встановили панелі під стелею, які поглинають шум. Проте між цим простором та великою кухнею немає дверей, тож в обідній час працювати заважає гамір.





Робоче місце кожного спеціаліста передбачає стіл, крісло, тумбочку та необхідну техніку. Також на весь офіс є дві підставки для роботи стоячи. Спочатку планували, що вони будуть спільними, і спеціалісти, що схочуть попрацювати стоячи, просто до них підходитимуть. На практиці великого зацікавлення підставки не викликали і згодом осіли на конкретних місцях.


Перед виходом на роботу спеціаліст може обрати, якою технікою він користуватиметься. Стандартно надають iMac 27’ з Retina дисплеєм, також популярністю користуються MacBook Pro 13/15, ноутбуки Acer Swift 3, HP 250 G6. Також кожному фахівцю надається монітор, зазвичай iMac або Dell 23.8, навушники (JBL T500BT White або Sony WH-CH500) та мишка з клавіатурою.


Якщо спеціаліст має зауваження щодо техніки або іншого обладнання, він може замінити їх на інші. Обладнання замінюють того ж дня, за умови, що воно наявне на складі. Найчастіше залишають заявки на підставки під ноутбуки та адаптери.


Першого дня в компанії спеціаліст отримує welcome pack, що наразі складається з брендованих футболки, блокноту, ручки, стикерів, вітальної листівки, шоколаду та кубику Рубіка, в якого грані, окрім кольорів, відзначені назвами технологій.


Щомісяця у компанії виділяють Happy Budget — $200 на реалізацію ідей у офісному просторі. Голосуванням вирішують, що покращити цього разу у межах бюджету. Наприклад, влаштувати майстер-клас, купити нову гру на PlayStation, зволожувачі, соковижималку, барбекю, бутербродницю до офісу тощо. Пропозиції висувають самі члени команди.

Спеціалісти мають змогу скористатися профільною літературою в офісній бібліотеці або замовити її. Для цього треба залишити заявку HR-спеціалісту. Також можна залишати запити на відвідування курсів та конференцій. Їх розглядають в індивідуальному порядку і вирішують, компенсовувати витрати повністю, частково або відхилити заявку. У більшості випадків профільні курси та конференції компенсуються у 100% обсязі.

В межах менторської програми кожен охочий в Elitex може отримати ментора і розробити з ним PDP (personal development plan). Ментором виступає хтось зі спеціалістів компанії.

Відпочинок і натхнення

В офісі є дві основні зони для відпочинку. Перша знаходиться в залі біля ресепшену та невеликої кухні. Там можна пограти в кікер, настільні ігри або просто відпочити. Також раз на два тижні спеціалісти збираються в залі на кіновечори.





Поруч із залою у коридорі розмістили турнік. На внутрішньому хакатоні компанії з Internet of things його диджиталізували: додали датчики, що підраховували, скільки разів людина підтягнулася. Хакатон тривав кілька тижнів: учасники збиралися у команди, у межах певного бюджету закуповували датчики та все, що потрібно для проекту, у вільний час займалися розробкою. Завершився хакатон презентацією, визначенням та нагородженням переможців.


Друга зона відпочинку — велика кухня. Саме там щодня о 15:50 спеціалісти збираються та роблять планку, а раз на два тижні організовують внутрішні Tech Talks з лекціями на технічні та довільні теми. Наприклад, про досвід соло-походу в гори, правила бізнес-комунікації, React Native, GraphQL тощо. На кухні також розташований тенісний стіл, тож в Elitex грають щодня. Тому восени організували внутрішній турнір. На кухні зона зі сходами несе і функціональне навантаження: під сидіннями зберігають каремати, додаткові стільці тощо.






Окрім того, відпочити можна на гамаках, кріслах, диванчиках, що розміщені в опенспейсі.


В останній четвер місяця команда Elitex збирається на кухні на Happy Thursday. Це невелика вечірка з випивкою та частуванням, де вітають новачків та підбивають підсумки Happy Budget. На день народження спеціаліста влаштовують привітання, збирається вся команда, а іменинник отримує презент, зазвичай солодкий. У компанії відзначають літні та зимові корпоративи, часто виїздом на природу.


Спеціалісти можуть займатися англійською мовою тричі на тиждень з україномовним викладачем граматики та тричі на тиждень відвідувати розмовний клуб із носієм мови з Великобританії. Тривалість кожного заняття — одна година.

В Elitex є кімната для відпочинку з PlayStation 4 та масажним кріслом. Влітку до зон відпочинку додається ще й тераса. На балкон виносять багато рослин, а іноді на ньому влаштовують барбекю.




DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди Elitex, у якому взяли участь 65% фахівців львівського офісу, з них 63% — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Розміщення офісу отримало середній бал 4,78, хоча 94% спеціалістів оцінили характеристику на п’ятірки та четвірки. Високі оцінки отримали такі характеристики, як графік роботи та стан периферійних пристроїв, — по 4,84 бали. Робочому комп’ютеру дали найвищу оцінку — 4,91 з 5 балів.

Хоча в кожному просторі є регулятор температури та зволожувачі, вентиляцію оцінили лише у 4,63 бали. Можливість віддаленої роботи отримала оцінку 4,19, а офісне паркування показало найнижчий результат у 3,69 бали. При цьому 53% нічого не хотіли б змінювати.

Серед пропозицій до покращення: прибрати шум, додати більше місць для паркування, посилити освітлення.

За традицією, ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Андрій, JavaScript developer, 1,5 роки з компанією

Мені подобається, що це квартирна компанія. У нас багато місця, дуже класно виглядає інтер’єр загалом: світлі кольори, білі стіни, зелень. Тут я всіх знаю більш-менш тісно, а не просто на рівні «привіт-привіт». У нас немає усіляких зайвих речей, притаманних великим компаніям. Наприклад, великих опенспейсів, закритих приміщень, тренажерних залів. Втім, я сумніваюся, що тенісний стіл на кухні гарно вписується в нашу атмосферу. Він має бути в якомусь окремому приміщенні.

Локація офісу дуже подобається, бо йдеш на роботу не промзонами, а центром міста з самого ранку.

Коли мені пишуть рекрутери в LinkedIn про вакансії у центрі Львова, я відповідаю, що в нас вид з вікна на золоту пальмову гілку, і центральніше може бути тільки партер оперного.

Жодної роботи додому я не беру — у мене стаціонарний iMac, та й я не бачу сенсу працювати віддалено.

Інна, QA Engineer, 1 рік з компанією

В офісі дуже крута, простора та комфортна кухня. Там, власне, сила-силенна різних активностей: і планку робимо, і просто спілкуємося. Це наче об’єднаний простір між нашими двома опенспейсами.

Я не прихильник того, аби виходити за межі офісу на обід: якщо день завантажений, це потребує багато часу. Плюс, я люблю їсти свою домашню їжу, а не куплену. Тож переважно готую щось собі та приношу до офісу. В нас є купа обладнання для того, щоб доробити щось в офісі.

Ми часто з дівчатами граємо в Overcook у gameroom, а от тенісним столом користуюся рідше.

Я дуже задоволена, що в нас не такі стандартні кондиціонери, що дують просто на людину. У нас дме зі стелі, тож влітку в офісі не спекотно і не холодно. Взимку у нас теж тепло, бо тепла підлога. Я мерзляк, тож часто гріюся у ковдрі біля батарей.

Рома, Front-End developer, 1,5 роки з компанією

Мені дуже подобається дизайн нашого офісу — тут світло і приємно, а масажне крісло взагалі бомба! Іноді, коли треба відволіктися, це найкращий варіант посидіти та розслабитися. Настільний теніс та кікер теж дуже класні. Оскільки цілий день на роботі сидиш, це крута опція, щоб трішки поворушитися. Так само, як і шведська стінка. Тільки частіше б на неї ходити.

Щодо шуму від тенісу, то у нас розуміють, що все окей. Сам я часто використовую навушники, тож не чую, як хтось галасує.

Зараз зима, і досить сухо. Але добре, що ми маємо систему зволоження повітря, і вона реально допомагає. Я навіть міркую про те, щоб таку саму купити додому. Зауважень у мене немає. Хіба що можна додати гру Broforce на PlayStation, хоча не знаю, наскільки часто я буду у неї грати. Сподіваюся, цього разу на Happy Budget додадуть аудіосистему: мікрофон та колонки на кухні біля проектора, щоб був кращий звук на кіновечори.

Андрій, Senior Manual QA, 1 рік з компанією

Робоча техніка у нас класна. Тим паче, що можна самому обрати, на чому працювати. Хочеш — іMac, хочеш — ноут на Windows. Периферію та робоче місце теж можна обирати на власний смак. Тобі не накажуть сидіти саме там, де посадили.

Добре, що в офісі є PlayStation. Ми з хлопцями часто збираємося грати, раз на день так точно. Так і працюється легше, і комунікація з людьми налагоджується.

До офісу діставатися зручно, оскільки розташування в самому центрі Львова. Власне, з будь-якої точки можна доїхати за пів години. Переважно о 9 ранку я вже на роботі, тож завжди встигаю залишити авто одним з перших на паркуванні біля офісу. У Львові дуже великий трафік, особливо в понеділок та в п’ятницю зранку, коли люди повертаються з-за міста або їдуть до Карпат.

Влітку в офісі працюють кондиціонери, тож у нас не спекотно. Але зараз на вихідних опалення вимикається, тож по понеділках зранку може бути прохолодно.


Ну що, ми рушаємо далі... А якщо ви хочете, аби DOU Ревізор завітав до вас, пишіть: revisor@dou.ua

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Євгеній Щегольський

LinkedIn

Похожие статьи

20 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.
Спеціалістам надають 12 днів віддаленої роботи на рік зі 100% оплатою. Працювати віддалено можна і більше, але оплата додаткових днів складатиме 80%.

Штоооо?

весьма оригинальное решение

Тоже вызвало недоумение. Нужно учиться доверять людям

Давно пора запилить базу данных контор с такими вот оригинальными решениями, чтоб можно было быстро чекнуть перед походом на собеседование.
Типа там 12-часовой рабочий день в генезис, бесплатные парковки для скрам-мастеров забыл где, работа по праздникам в кипсолид и тд.

Лучше так, чем вообще нельзя работать из дома

В таком случае можно и работать процентов на 70%.

нет, лучше адекватная компания, где оценивают результат, а не присутствие в офисе

Согласна с вами, но таких мало

што не што, а дома я делал за 4 часа то што в офисе целый день заливают кофе. 80% за сфокусированный и тихий рабочий день, — конечно хуже чем 100%, но пять лет назад я бы злоупотребил таким правилом и стал бы фуллтайм удалёнщиком

Пропрацювала півтори роки в Elitex. Вважаю, що в статті описано багато речей так, як є. Цілком хороший опис. Зустріла багато крутих людей та отримала хороший досвід , за що вдячна компанії.

Что настораживает в подобных позитивных отзывах, что они в целом позитивны (без всяких «НО»), но при этом люди пишут в прошедшем времени. Логично, что если не остались там работать, значит там что-то настолько плохое, что перевесило все плюсы.
Похоже, об этом плохом не хочется вспоминать, или просто со временем в памяти остались только хорошие воспоминания.

А якщо теперішні спеціалісти почнуть писати відгуки, то одразу в коментарях напишуть що це компанія так піариться:)

Причин, через які люди йдуть з компанії не один десяток. І часто вони зв’язані з особистими причинами, а не компанією.

Так и надо их писать тогда — ушла мол, из-за того, что противный колега начал проходу не давать. Или удручал цвет здания. Или из-за переезда в другую страну. Сразу станет понятно про адекватность отзыва в целом.
А так — непонятно, что же там такого плохого было. Может, это компания заплатила, чтобы плохие отзывы не писали.

Классный, уютный офис. Не совсем только ясна мотивация ставить теннисный стол на кухне, тем более, когда возле кухни работают сотрудники и дверей там нет.

Для власників авто компанія орендує чотири місця на паркуванні ТЦ «Магнус», що в двох хвилинах від офісу, також дві автівки можна розмістити у дворі біля будівлі.

Резервировано для СхО и скрам мастеров видимо?)))
У меня просто аллергия на офисы в центре. Не понимаю смысла напихивать все больше людей. Для меня местоположение компании в центре, даже с паркоместом, это очень жирный минус....

У нас місця займають по принципу першості. Є бесіда в Skype для автомобілістів. Хто зайняв місце — пише туди, щоб інші знали ситуацію з паркінгом :)

У матеріалі про це пише: «Тож ті автомобілісти, що встигли зайняти місця, повідомляють про це у чаті».

Все равно очень неудобно...

— Умеете ли Вы играть на пианино?
— Может умею, никогда не пробовал. :)
Попробуй ;) Може якраз сподобається

Не вижу смысла в обратном релокейте, сорри.

Подписаться на комментарии