DOU Ревізор у Львові: «Кубрики для чотирьох в опенспейсі GlobalLogic»

Цього разу DOU Ревізор завітав до GlobalLogic — міжнародної аутсорс-компанії, що має експертизу у сферах комунікацій, автопрому, охорони здоров’я, технологій, медіа і розваг, промисловості та фінансів.

Центральний офіс GlobalLogic знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. Зокрема, в Україні компанія представлена п’ятьма офісами у Києві, Львові, Харкові та Миколаєві.

Компанію було засновано майже 20 років тому, наразі загальна кількість консультантів у світі перевищує 16 тисяч осіб, з них 4 800 — українські спеціалісти. Ми завітали до одного з двох львівських офісів, де залучено понад 600 консультантів, з них 97% — технічні спеціалісти.

В околицях і поблизу

До нового львівського офісу за адресою вул. Козельницька, 1а команда переїхала восени 2018 р. Офіс знаходиться поруч зі Стрийським парком, одним із корпусів Українського католицького університету та Центром Шептицького. Вибір локації не випадковий: у перспективі офіс буде у центрі інфраструктурного комплексу IT Park Lviv, будівництво якого ще не розпочалося.


GlobalLogic має два офіси у Львові, і між ними курсує автобус, що о 10 годині виїжджає з офісу, що знаходиться у центрі на вул. Шептицьких, до цього офісу, а о 19 годині повертається назад. Із завантаженням проблем немає: автобус вміщує до 20 осіб, зазвичай 20-30% місць залишаються вільними.


Поблизу не так багато місць, де можна пообідати. За сім хвилин пішої прогулянки можна дістатися їдальні від FEST в УКУ, де середній чек складає близько 70 грн. За п’ять хвилин можна потрапити до невеликої продуктової крамниці або мінімаркету. На першому поверсі в будівлі офісу розташоване бістро Intempo, обід у закладі обійдеться приблизно у 70-80 грн. Як ми дізналися з анонімного опитування спеціалістів, деякі з них не задоволені якістю їжі у бістро. Додатково компанію обслуговує кейтерингова агенція «КолоСмаку», яка доставляє їжу безпосередньо в бізнес-центр з 12.00 до 15.00. Ці страви сервіруються на найбільшій кухні офісу на третьому поверсі. У середньому, обід коштує спеціалістам 70-80 грн.


На території бізнес-центру є невеликий безкоштовний паркувальний майданчик, розрахований на 29 автівок. Він відгороджений, а місця тут закріплено за консультантами GlobalLogic. Пріоритет у черзі на паркомісце мають директори, а також ті, хто довше у компанії. Ті, хто поки що власного місця не має, паркуються вздовж дороги поблизу офісу. Для велосипедів також передбачені 30 місць під накриттям та ще 20 просто неба. Втім, вони знаходяться поза межами огляду охорони.





Місце для куріння під накриттям розташоване на вулиці навпроти бістро Intempo.

Офісний побут

У 2019 Employee Services департамент, що займався запуском цього простору, отримав нагороду GlobalLogic за найкращу реалізацію офісу серед інших приміщень компанії. Уся будівля, окрім Intempo та кафе-суборендатора у зоні відпочинку, цілком у розпорядженні команди GlobalLogic.


Біля входу до офісу розташований банкомат та два пристрої для чищення взуття, а одразу всередині — просторий хол зі скляною стелею.





Про гостей спеціалісти мають попередити охорону завчасно. Охорона проводить гостей до стійки реєстрації, де необхідно заповнити поля форми: номер телефону, персональний номер документа, власне ім’я та прізвище, ім’я того, з ким гість прийшов на зустріч, та мета візиту. Далі гість фотографується, а вже після цього йому видають пропуск, за допомогою якого він може пересуватися між просторами.

За даними компанії, інформація про відвідувачів призначена лише для внутрішнього використання. Але поки вона ще жодного разу не знадобилася.





Консультанти компанії також мають власні іменні пропуски, за якими обчислюється час перебування в офісі. Завдяки такій системі можна дізнатися, в якому офісі знаходиться спеціаліст, а також підрахувати, скільки годин він перебував на місці. Пропускні елементи встановлені на турнікеті на вході до офісу, а також біля дверей, що ведуть до робочих просторів. При цьому у спортзалі та зонах відпочинку час не нараховується. За даними компанії, менеджери звертають увагу лише на досягнуті результати, а не час перебування в офісі. Відповідно до анонімного опитування Ревізора, 8% спеціалістів воліли б або не зупиняти трекінг часу у зонах відпочинку, або відключити звук на пропускних пунктах, оскільки він дуже відволікає. Представники компанії запевняють, що звук відключити можна. Для цього треба подати запит до Employee Services департаменту.





Офіс займає 5337 м2 площі і, відповідно, усі чотири поверхи будівлі. В середньому простір відповідає показнику близько 8 м2 на одну особу. Наразі спеціалісти можуть дістатися з одного поверху на інший лише сходами. Проте для ліфту залишили місце на майбутнє, поки що встановлювати його не планують. Евакуаційні виходи мають систему контролю доступу. Вони розблоковуються при спрацюванні пожежної сигналізації.






На всьому просторі встановлені панелі, що розсіюють прямі потоки повітря, а також реалізована автономна система клімат-контролю, яку можна налаштовувати індивідуально для різних зон. У деяких просторах за запитами консультантів додатково встановили зволожувачі повітря.






Усього в офісі три кухні та вісім кава-поінтів. Відповідно до анонімного опитування консультантів GlobalLogic, 25% респондентів в офісному просторі найбільше подобається саме кухня як просторе та затишне місце з якісною технікою. І дійсно, на третьому поверсі на кухні відокремили зону, де можна прилягти та відпочити. Натомість, 14% спеціалістів вважають, що цю зону варто було б покращити: збільшити кількість посуду або швидкість прибирання, замінити печиво свіжими фруктами. Ще 12% бажають мати на кава-поінтах більш якісну каву або ж безкоштовне молоко.








Якщо батарейки збирають вже давно, то сортування в офісі з’явилося нещодавно. Наразі в компанії використовують останні запаси одноразового посуду. А у березні організували тренінг з правильного сортування сміття. Запрошували усіх спеціалістів, яким це цікаво.


Також на кухнях розмістили екрани з інфографікою та інформацією про життя компанії. Наприклад, можна дізнатися про майбутні тренінги або такі ініціативи, як книжковий клуб. На середину березня запланували його перші зустрічі, де консультанти GlobalLogic дискутуватимуть зі знаним літературознавцем, есеїстом та викладачем Українського католицького університету.


Здебільшого консультанти надають послуги у форматі проектних команд, кожна з яких має свій графік. Офіс відчинено 24/7, крім того, спеціалісти GlobalLogic мають змогу надавати послуги і дистанційно — все залежить від специфіки окремо взятого проекту. У компанії немає чітко прописаної політики віддаленої співпраці, проте консультанти можуть про все домовитися з менеджерами. Компанія надає 20 оплачуваних днів відпустки на рік, для матері — 120 календарних днів на догляд за новонародженою дитиною або 70 днів, якщо дитину усиновили, та 3 дні для батька, 5 днів на лікарняні і 20 днів при госпіталізації. Також є можливість взяти до 20 неоплачуваних днів відпустки.


Новачки у перший день отримують welcome pack, що складається з блокноту, чашки, ручки, футболки та обкладинки на паспорт. Після проходження випробувального терміну особливих змін не відбувається: на вибір спеціаліста з’являється можливість медичного страхування або компенсації занять спортом.


Вбиральні для чоловіків та жінок — окремі. На жаль, вони отримали дуже багато критики у формі анонімного опитування. 18% респондентів відзначають, що оскільки на першому та другому поверхах туалети відділені кабінками, то вентиляція там потребує покращення.





Робочий простір

В одному просторі перебувають приблизно від 30 до 50 осіб, усього в офісі їх 14. До того ж, кожен опенспейс поділений на блоки, призначені для чотирьох осіб.






Кожен консультант має стіл, тумбочку, крісло, полицю для особистих речей, комп’ютер та периферійні пристрої. Столів для роботи стоячи в офісі немає. Коли ж спеціалісту щось потрібно, він має подати запит. Швидкість його задоволення залежить від того, наскільки чітко сформульовано запит та чи наявне замовлення на складі. Серед техніки найчастіше замовляють периферійні пристрої: монітори, навушники, мишки, клавіатури. Також популярністю користуються вазони, підставки під монітор та нові бейджі для пропусків.


Новачки отримують нову техніку залежно від напрямку діяльності. Дизайнери та iOS-розробники — Apple-комп’ютери, інші розробники — нові HP-ноутбуки. Стандартний набір: ноутбук, монітор, клавіатура, мишка. Точні характеристики техніки визначаються в hardware-стандартах компанії.





На четвертому поверсі розташована кімната, де тестують розробки компанії: рішення для керування розумною оселею, різноманітні системи розпізнавання: дорожніх знаків та перепон, облич, інших об’єктів.







Загалом офіс налічує 23 переговорні кімнати: 4 на першому поверсі, 9 — на другому, 8 — на третьому, 2 — на четвертому. Усі кімнати пронумеровані тризначними числами: «7» — це номер львівського офісу, друга цифра — поверх, остання — номер кімнати. Дизайн кожного мітинг-руму унікальний.






Забронювати кімнати можна через Google-календар або ж на внутрішньому порталі GlobalLogic. На планшеті біля мітинг-руму можна одразу залишити зворотній зв’язок, якщо в кімнаті щось зламалося, чогось не вистачає або хтось її зарезервував і не використовує.





На внутрішньому порталі GlobalLogic консультанти можуть знайти записи лекцій, мапу офісу з детальним описом просторів, переглянути власний трекінг часу, інформацію про себе, менеджера та субординатів.





Відпочинок і натхнення

GL Club — це кімната для відпочинку на першому поверсі офісу з кав’ярнею, де можна власним коштом придбати напої. У просторі розмістили столи для настільного футболу, тенісу та російського більярду. Консультанти компанії мають змогу забронювати залу GL Club для святкування з колегами.






В офісі є спортивна зала. Щоб її обладнати, запросили професійного тренера, що визначив навантаження та види вправ, які користуються попитом серед спеціалістів. Але зал продовжують наповнювати за запитами спеціалістів. На жаль, кабінка для переодягання, що відгороджується шторою, лише одна. Також у залі розмістили комірки для особистих речей та прохід до душу.

Спортзал призначений для загального користування, але його бронюють окремо для занять з йоги, що проходять тричі на тиждень. Також спеціалісти GlobalLogic мають змогу взяти участь у спортивному заході раз на рік. Це може бути веломарафон, забіг, щось інше — компанія відшкодовує витрати на участь.






В офісі є тренінг-зона, яка вміщує до 70 осіб. Використовують її для інженерів різного напрямку: від bootcamp для молодих спеціалістів до майстер-класів технічних подій та лекцій із загальної тематики. Також тут проводять заняття менторської програми для тімлідів та менеджерів, що навчаються, як правильно давати зворотній зв’язок, проводити зустрічі, взаємодіяти з командою. За два роки в тренінг-зоні провели 434 події — як внутрішні, так і зовнішні. Часто організовують онлайн-трансляцію заходів, а також запис для внутрішнього використання.





Платні заняття з англійської мови проходять двічі на тиждень для кожної групи в окремій кімнаті на четвертому поверсі. Групи налічують від 6 до 10 осіб, тривалість заняття — 90 хвилин.


Лікарка приходить двічі на тиждень: щовівторка та щочетверга. Решту днів тижня вона консультує в іншому львівському офісі GlobalLogic. Під час консультації спеціаліста можуть спрямувати до профільного лікаря, виписати лікарняний тощо. У цій же кімнаті проходять масажі — щодня за попередньою домовленістю. Кожен консультант GlobalLogic має змогу пройти 10 сеансів масажу на рік, однак, тільки за призначенням лікаря і за страховкою.




DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди GlobalLogic, у якому взяли участь 117 (або 20%) фахівців львівського офісу, з них 107 (або 91%) — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Найвищу оцінку у 4,5 бала отримав графік. Почесне друге місце з результатом у 4 бали розділили такі характеристики, як комп’ютер та розташування. За результатами опитування, 9% спеціалістів воліли б покращити якість техніки та периферії: отримати більш потужний комп’ютер, навушники з активним шумопоглинанням, специфічне обладнання. Також 8% опитаних зазначають, що необхідність чекати на додатковий монітор у черзі є значним недоліком. Один з респондентів зауважує, що роздільної здатності Full HD у 2020 році явно недостатньо для повноцінної роботи з багатьма вікнами одночасно.

Трохи гірша ситуація з особистим простором, можливістю надати послуги віддалено та периферійними пристроями, які отримали 3,8-3,9 бала з 5 можливих, хоча місцем абсолютно задоволені 9% опитаних. Простір для відпочинку спеціалісти компанії оцінили у 3,7 бала. Хоча 13% опитаних консультантів вбачають у наявності відпочинкової зони велику перевагу, 9% воліли б ще її покращити. Наприклад, додати більше диванчиків та простору саме для відпочинку, а не для розваг.

Найгірші результати отримали стан вентиляції (усього 3,4 бала) та офісне паркування (лише 2,6). Також 18% консультантів воліли б удосконалити офісну вентиляцію — зокрема, покращити провітрюваність та налаштувати клімат-контроль. При цьому 4% опитаних відзначають, що вентиляція — одна з головних переваг офісного простору.

Серед пропозицій щодо покращення також більші шафи для верхнього одягу та змінного взуття, більше зелені у просторі, відміна пропускних пристроїв або відключення звуку на них та організація повноцінного сортування в офісах, а не лише збирання паперу та батарейок.

За традицією, ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Ірина, Middle Tester Automation, 1,5 роки з компанією

Коли ми переїхали до нового офісу, в робочому просторі було досить гамірно. Ми одне одному заважали, але пізніше народ пристосувався. Тож зараз з шумом проблем немає.

Мені подобається, що у нас є настільний футбол. Я часто виходжу на 10-15 хвилин трошки пограти та відпочити від роботи.

До офісу мені добратися трошки далеко — доводиться їхати двома автобусами. Але наш офіс працює 24/7, і кожен може підібрати собі зручний графік. Я маю маленьку дитину, тож не знаю, коли саме приїду на роботу. Проте знаю, що я не запізнюся.

Запити в компанії реалізовують доволі легко. Собі я замовляла зелені вазони та зволожувач повітря. Ще круто було б, якби замість печива у нас були свіжі фрукти раз на тиждень. Це було б набагато корисніше.

Діма, розробник ПЗ для вбудованих систем, 2,5 роки з компанією

Як розробник вбудованих систем, я працюю з мікроконтролерами, тож мені потрібно багато додаткового обладнання. Це можуть бути і звичайні мікроконтролери, і плати, що треба виготовляти під замовлення, і супутнє обладнання на кшталт осцилографів чи аналізаторів логічних сигналів. Компанія дуже легко надає все, що потрібно для роботи.

Я дуже прив’язаний до обладнання, тож не часто можу собі дозволити віддалену роботу. Але коли мені потрібно лише щось з програмного боку і не треба тестувати програму на обладнанні — я спокійно можу працювати з дому. Робота має бути виконана, і не важливо звідки.

Так, в опенспейсі іноді буває гамірно, але навушники ніхто не скасовував. Проблем з концентрацією або фокусом особисто я не відчуваю. Хотілось би покращити вентиляцію, бо часом буває недостатньо свіжого повітря. Знаю, що компанія над цим працює, і сподіваюся, що найближчим часом це буде зроблено.

Паркування для велосипедів у нас під відеонаглядом, але без охорони. Тож відео того, що велик поцупили, не дуже втішить. Особисто я залишаю велосипед на вулиці, іноді заношу до офісу. Було б файно, якби була змога якось відгородити велопаркування від проходу.

Євген, Software Engineer, 3 роки з компанією

Раніше я працював в офісі на Шептицьких, де у нас були невеликі кімнати. Там мені найбільше подобався інтер’єр. Тут же все біле та більш суворе. Тепер в опенспейсі наче і непогано, але люди навколо постійно щось обговорюють... Опенспейс — це трошки гамірне місце, тож людям варто думати про те, що вони можуть заважати іншим. Та я до цього вже звик. Загалом усе класно.

У нас достатньо великі робочі місця, обладнання до проектних вимог надають спокійно. Мітинг-кімнат в офісі багато, але деякі мають певний недолік: чути те, що відбувається зовні. Другий мінус — люди, трапляється, говорять на робочих місцях, і це заважає. Це не критично, але від роботи все одно відволікає.

З апаратурою все гаразд. Коли ноутбук вийшов з ладу — його одразу замінили на новий. В принципі, навушники могли бути й кращі... Іноді чую, як мої колеги слухають музику в навушниках. Проте це не надто критичне зауваження.


Ну що, ми рушаємо далі... А якщо ви хочете, аби DOU Ревізор завітав до вас, пишіть: [email protected]

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Євгеній Щегольський

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



55 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

каким бы ни был офис, с таким видом из окна захочется только повеситься s.dou.ua/...​ballogic-lviv/1/s2/04.jpg

а шо ви хтіли пальми, море та пісок?

там еще и налоговая напротив)

Цілий день у вікно дивишся замість працювати?

вид з вікна нагадує де ти знаходишся

Кубрики для чотирьох в опенспейсі

Проектировал мизантроп с больной фантазией. Внутрикомандному общению мешают точно так же, как отдельные кабинеты, но шумно, как в опенспейсе и постоянные ссоры из-за вентиляции.
Т.е. собрали все минусы и не добавили ни одного плюса.
Я выдержал в том офисе пол-года, после чего сбежал в нормальную компнию. Хотя и проект и команда были супер, но офис — это пипец...

предал значит )) вот так и Родину...

Сейчас на клавиши он давит, а завтра нам колодцы травит!

Eugene, дякуємо за Ваш коментар! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація.

Андрію, дякуємо за ваш коментар! Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Спеціалісти можуть прикрасити свою зону у будь-який спосіб — це більше місце для самовираження.

Я собі робоче місце обставив так як мені подобається. Зручно і все під рукою.

Кубики для 4х, а выглядят, как на двоих... Хотя радует, что хоть где-то появилась динамика в лучшую сторону.

Хотя, паре человек удалось себе «полуперсональные» кубики себе отбить. Менеджеры низшего звена, наверное?
s.dou.ua/...​ballogic-lviv/3/s2/44.jpg

А парень постарше (судя по надписи на кружке, тоже менеджер), всё-таки отбил себе свой отдельный «угол», с непонятной конструкцией (здание аварийное что ли?)..
s.dou.ua/...​ballogic-lviv/3/s2/51.jpg

За массажный стол, игровую и спорт комнату — уважение.

Stanislav, дякуємо за Ваш коментар! Ми намагаємось надати спеціалістам комфортні умови. Щодо кубиків, то вони розраховані на 4 осіб, але також бувають для 2. Окремі кабінети мають менеджери команд.

Ні ну а шо? Дуже актуальна стаття під час коронавірусного карантину...

Встигли провести зйомки до перших випадків в Україні👍 Тому на фото без маски

Victor, дякуємо за коментар! Розуміємо ваше занепокоєння, Ксенія вище вже дала відповідь на це питання:)

Не те щоб я надто за вас непокоївся, але будь-ласка.

Даешь печеньки и в Харьковский офис!

Не надо углеводов. Лучше такие заслоны для кондеров.

О_о! Классная штука! Надо будет предложить команде сделать коллективную заявку на такие.
Я как-то сидела под кондиционером — выдержала 3 дня, потом заболела. Муж предлагал поставить над рабочим местом пляжный зонт, но мне удалось поменять место :)

Охохо, я аж ридонли покину на 2 минуты, текущий проект когда переезжал, лет 5 назад между корпусами глобала в Киеве — мне выпало так, что лампа светила прямо в зрачок, варианты решения проблем были забавные, типа передвинуть лампу, чтобы она дальше светила немного под другим углом или вырубить её, чтобы мне стало норм, но зато тиммейтам темно. Хорошо, что я не из робкого десятка, потому как в конце-концов я смастерил нечто, что решило проблему, спс департменту за то, что смирились с моим решением.

Хлібобулочні вироби в сучасних реаліях — зло. Краще свіжі хрукти.

Ну ладно, уговорили. Согласна на фрукты в Харьковском офисе :)

Что ж вы раньше то не сказали? Т.е. зарплату вам теперь можно не платить? Да, и верните в кассу ошибочно начисленные вам деньги, пожалуйста:)

Anna, дякуємо за Ваш коментар! Ми передамо колегам у Харкові:)

Кубрики взагалі-то житлове приміщення для матросів. Ксеніє, ще ніхто так вишукано та елегантно не обзивав ГлобалЛоджик галерою!

На галерах не було кубриків :) Вони з’явились пізніше і на значно більших кораблях ;)

Працюю в офісі на Шептицьких. Ходив на тренування в цей офіс. В порівнянні з з офісом на Шептицьких, офіс на Козельницькій більш просторий та сучасний. Але офіс на Шептицьких мені більше подобається, бо він має якусь свою історію та атмосферу, а не просто бетон, скло та метал. Але це просто особисті вподобання — обидва офіси класні :)

Андріє, дуже приємно чути, дякуємо за Ваш коментар!

Загальні зони класні. От робочі місця якісь скучні

На дно всі ідем))

Віталіє, дякуємо за ваш коментар! Ми відкриті до пропозицій, як краще облаштувати місця:) Також спеціалісти можуть прикрасити свою зону у будь-який спосіб — це більше місце для самовираження.

розрахований на 29 автівок. Він відгороджений, а місця тут закріплено за консультантами GlobalLogic. Пріоритет у черзі на паркомісце мають директори,

тут як завжди

Пошук по сторінці видає згадування «консультантів компаніії» 15 разів, не працівники ж, ну!
Не палимося :-Р

Офіс займає 5337 м2 площі і, відповідно, усі чотири поверхи будівлі. В середньому простір відповідає показнику близько 8 м2 на одну особу.

600 человек?

GlobalLogic має два офіси у Львові, і між ними курсує автобус, що о 10 годині виїжджає з офісу, що знаходиться у центрі на вул. Шептицьких, до цього офісу, а о 19 годині повертається назад. Із завантаженням проблем немає: автобус вміщує до 20 осіб, зазвичай 20-30% місць залишаються вільними.

и при этом 15 человек едет в автобусе между офисами?
Что-то цифры не сходятся.

та обкладинки на паспорт

Половине сотрудников штука уже наверняка бесполезная :) лучше давать документницу с микро-файликами — для карточки и для справки о прописке.

и при этом 15 человек едет в автобусе между офисами?

А зачем 15 человек ездит между офисами? И зачем вообще этот автобус?

Valentin, обкладинки часто використовують для закордонних паспортів, тому поки вони не втрачають актуальності. Але дуже дякуємо вам за ідею:)

Valentin, дякуємо за коментар! Так, в цьому офісі простір розрахований в середньому для 600 осіб (600*8=4800 м2). Решта — коридори та інші офісні приміщення.
Автобусом користуються не усі спеціалісти, а лише ті, кому це потрібно, тому проблем з завантаженням у нас наразі немає :)

Підписатись на коментарі