×Закрыть

DOU Ревізор в Одесі: cуто робочий простір HYS Enterprise

Цього разу DOU Ревізор завітав до одеського офісу HYS Enterprise — компанії, яка спеціалізується на розробках у галузі фінансів, телекомунікацій, e-commerce, нерухомості й туризму. Компанія має три офіси, головний розташований в Амстердамі, решта — в Одесі. Усього з HYS Enterprise співпрацюють 180 спеціалістів, 150 з них — в Україні.

Офіс на площі Тираспольській, який відвідала знімальна група DOU, налічує 70 людей, 60 з них — технічні спеціалісти.

В околицях і поблизу

Офіс на Тираспольській площі відкрили два роки тому. Він міститься в старовинній будівлі за 10 хвилин ходьби від історичного центру Одеси й усього за хвилину від трамвайних і маршрутних зупинок «Преображенська» й «Тираспольська площа». Зі слів спеціалістів компанії, найкраще дістатися до офісу маршруткою або ж пішки.

Минулого року Тираспольську площу реконструювали, а бруківку біля офісу замінили на асфальт. Це дещо поліпшило роботу транспортної розв’язки, однак перетин п’яти шляхів на кільцевій дорозі біля площі ще створює складнощі для проїзду.

Здебільшого спеціалісти HYS Enterprise не залишають офіс, щоб поїсти, оскільки з понеділка до п’ятниці для команди замовляють безкоштовні обіди. Але якщо все-таки виникає бажання поїсти деінде, поруч із офісом — вичерпний перелік місць для обіду:

  • «Італійський Квартал», мережа ресторанів-піцерій, розташований за 4 хвилини від офісу (середній чек — 200 грн);
  • кафе-пекарня «Тітка Клара» міститься також за 4 хвилини прогулянки пішки;
  • дорога до сандвіч-бару FreshLine триватиме всього 5 хвилин;
  • обід у гастрономічному барі DeVine, що за 4 хвилини від офісу, коштуватиме приблизно 200 грн;
  • після 13-хвилинної прогулянки до кафе Nonna Letizia можна замовити обід усього за 100 грн.

Перед входом до будівлі офісу розташовані безкоштовні місця для паркування, розраховані на 24 велосипеди й 8 мотоциклів. Свій транспортний засіб там може залишити кожен охочий. Уздовж дороги біля площі паркують і автомобілі, однак спеціально відведеного паркінгу для команди HYS Enterprise немає. Спеціалісти компанії залишають свої мотоцикли на публічному паркованні, однак зізнаються, що велосипеди зазвичай піднімають із собою до офісу, оскільки парковання не охороняють.





Офісний побут

Офіс HYS Enterprise займає сьомий і восьмий поверхи бізнес-центру. Загальна площа всіх приміщень становить 785,9 м². Площа робочого простору — 700 м², тож у середньому на одну людину припадає 10 м².

У спеціалістів компанії 8-годинний робочий день. Зазвичай з 10 до 18-ї, але можна змістити початок робочого дня на годину раніше або пізніше за домовленістю з командою. Також спеціалісти мають змогу працювати віддалено, але, за їхніми словами, цю можливість зазвичай використовують під час хвороби.

З понеділка по п’ятницю для спеціалістів компанії замовляють безкоштовні обіди. Трапезу можна розділити з колегами на кухні або ж з’їсти обід в будь-який зручний час.

Також на обох поверхах розташовано курилки, а поруч з ними облаштовано точки з кулером, кавоваркою та диванчиком, на якому можна відпочити.




Вбиральні розташовано на кожному поверсі. На сьомому поверсі біля вбиралень обладнана кімната із душовою кабіною, якою члени команди можуть скористатися у разі потреби. На восьмому поверсі також є вбиральня, щоправда без душу та розподілу на чоловічі та жіночі кабінки.





Робочий простір

Сам офіс — це набір зон open space і мітингрумів, назви яких посилаються на персонажів, планети й елементи всесвіту «Стар трек». У назві компанії можна знайти посилання на 80 000-тонний зореліт Enterprise.





Тему космосу підтримують мотиваційні плакати, розвішані по всьому офісу, але деінде можна зустріти й просто постер з краєвидами Амстердама або написом «Ти зможеш усе».

Усього в офісі 4 мітингруми: Spock, Klingon, Alliance і Deep Space. На кожному поверсі — по одній зоні open space, де працює по 30-40 осіб. Кожна зона має кілька пуфів і пульт керування вентиляцією, що відповідає за температуру повітря. Нічого зайвого.




Усі спеціалісти в перший робочий день одержують welcome pack, до якого входять стикери, чашка, футболка, блокнот і ручка. За замовчуванням кожен член команди має стандартний набір зі стола, крісла, тумбочки, ноутбуку, навушників та мишки. Потужність робочого комп’ютера залежить від проекту. Як ми дізналися у розробників, це зазвичай ноутбук із 16 GB оперативної пам’яті. Склад периферії залежить від побажань конкретного спеціаліста — хтось просить додатковий монітор або два, а хтось воліє працювати виключно за ноутбуком.




Відпочинок і натхнення

На сьомому поверсі є невелика лаунж-зона з журналами, книжками й настільними іграми. Частину з них закуповували для бібліотеки офісу, проте більшість належить спеціалістам компанії. Стелажі досить порожні, 5 коробок-«настолок» і не більш як двадцять книжок.




У кімнаті з назвою game room, на сьомому поверсі, можна пограти в настільний теніс. Вона відокремлена від робочого простору масивними дверима, тож зайві звуки не заважають процесові.

У цьому приміщенні також розташована інсталяція у вигляді галактики із зірками. Раніше в HYS Enterprise додавали до галактики по одній зірочці з появою кожного нового члена команди. Однак, як зізнаються в компанії, після 137-ї зірочки традицію вже не продовжують і залишили інсталяцію в нинішньому вигляді.

На восьмому поверсі компанії — власний міні-лекторій на 50 місць. Зовнішні заходи зазвичай проводять в орендованих хабах, тож цей простір призначений лише для невеликих лекцій або внутрішніх зборів. Наприклад, у компанії є внутрішня ініціатива QA Labs, коли тестувальники обмінюються досвідом, проводять для колег лекції та майстеркласи. Відбуваються вони раз на два тижні.

DOU Ревізор запитує

Ми поцікавились у спеціалістів компанії, як же їм живеться, і поставили два нескладних запитання: що найбільше подобається в офісі й що хотілося б поліпшити або змінити.

Нікіта, .NET Developer, 2 роки з компанією

Локація в нас зручна, досить просто дістатися до офісу, що для мене дуже важливо. До того ж у нас дуже багато вільного місця. Ми витрачаємо якнайменше часу на їжу, бо обіди для нас замовляють, тож мені не треба щось готувати або виходити кудись за межі офісу.

Комфортні умови допомагають підтримувати пульти керування вентиляцією, це дуже зручно, та й конфліктів у нас ніколи не було, що комусь дме, а комусь дуже спекотно. Коли багато роботи, у тебе немає часу на якісь ігри, тому я вважаю, що в нашому офісі всього вдосталь. Інколи тихо, ледь чутно гуде вентиляція. Але 80% команди сидить у навушниках, а на нарадах цього взагалі не помічаєш.

Стандартний графік роботи в нас — із 10 до 18-ї, але нічого страшного немає в тому, щоб прийти трошки пізніше або раніше. Та все залежить від роботи, яку треба виконати. Я можу одного дня затриматись, а іншого не прийти взагалі. Усе це узгоджуємо з тимлідами, тож ти розумієш, яке в тебе завантаження. Ніхто тебе не карає й не змушує відпрацьовувати якісь години.

Віктор, Senior Developer, 6 років з компанією

Офіс дуже зручний, і ми самі маємо змогу зробити його кращим. У нас є спеціальний документ у ґуґл-доках, де позначаємо, чи нам щось потрібно. До речі, саме так з’явився тенісний стіл.

На роботу я іноді приїжджаю на мотоциклі й без проблем залишаю його на паркованні перед входом. Мені ніколи не доводилося «нарізати» кола, щоб знайти собі місце. Але якщо в тебе машина, то треба приїхати на роботу або до 9-ї ранку, або в проміжок часу після 10:30, щоб припаркуватися.

Яна, Junior .NET Developer, 1,5 року з компанією

У нас в офісі багато простору для спілкування. Можна пограти в настільний теніс або відпочити на диванчику. Мені подобається, що в нас комфортні кімнати для перемовин і завжди свіже повітря. Можна ще хіба що поставити диванчик біля командного стола, щоб далеко ходити не доводилося.

Якщо комусь щось потрібно, ми можемо записати це у wish list. Це такий Google-документ, де ти залишаєш своє ім’я і пишеш щось на кшталт: «Я, Яна, хочу собі новий монітор, тому що старий не комфортний для роботи». Монітор упродовж дня можуть дати, а якщо замовив щось більше, то кілька днів можна чекати.


Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: revisor@dou.ua

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Анастасія Завадська

LinkedIn

19 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Это здание 100% не старинное

Здание позапрошлого века постройки. Недавно его сильно доработали, поменяв фасад и добавив пару этажей, на которых размещается сабж.

То есть перестроили

Архитектуру оставили. Поменяли фронтенд и добавили пару модулей в проект))

Ну такое, не особо напоминает то, что было раньше. Ну да бог с ним

Да, здание совершенно не старинное — это Инкоровский новострой с монолитными перекрытиями и подземным паркингом, построенный с нуля в 2008м — 2010м

И это, конечно, плюс, а не минус :) С трудом представляю себе, какой БЦ мог бы получиться из старого здания по этому адресу
uc.od.ua/...​1175423/images/163_40.jpg

Нет там никакого подземного паркинга.
И это далеко не новострой. Я там полгода проработал, можете мне не рассказывать

Про паркинг ошибся, согласен.
А можно конкретнее, что осталось в этом первом этаже:
incor.com.ua/...​oads/2015/12/DSC_0712.jpg

От этой пельменной:
uc.od.ua/...​1175423/images/163_40.jpg

Здесь пишут, что старое здание снесли в 2006-2008
uc.od.ua/news/city/1175423

«Примечателен и бывший дом № 2 по улице Тираспольской — сначала это была кондитерская братьев Пауля и Эмиля Дитманов. В советское время здесь была сначала легендарная пельменная, а затем — первая в Одессе пиццерия. Старое двухэтажное здание снесли в 2006-2008 гг., а на его месте сейчас стоит высотка с названием „Марсель“ — построенная компанией Руслана Тарпана в подражание старому одесскому модерну.»

Как то был на собесе у них — хотелось, чтобы быстрее оно закончилось) Я правда не на .NET собеседовался, но отношение к проектам как я понял — непрофессиональное (опять же, возможно это только для того языка на какой я проходил, по скольку компания больше .NET). Пару человек на проект, код ревью нет (возможно в других их проектах есть. Когда я спросил, мне сказали, что если что, то смогу в «курилке своему напарнику сказать что так не надо»). Как лично я понял, опыт мало у кого можно будет перенять. Собеседование было скучное как смерть, вопросы скучные, монотонно, без улыбок со стороны тех.специалиста, что немного напрягает. Еще прикольно, что вакансию предлагали как бэкенд разраб, а на собеседовании по итогу много по фронту гоняли, и сказали «мы ищем человека какой будет больше фулл стек» =)) Количество выходных в году заставляет мягко говоря плакать, а самое прикольное — их эйчары специально не отвечают сами после собеседования и не дают ответ никак. Это не только мне так из моего окружения) Они хотят чтобы вы написали первыми, побегали, поинтересовались, что в принципе, к счастью, я не сделал)

Проработал там 4 года.
Могу много написать и хорошего, и не очень, и совсем плохого. Но не буду)
Относительно дотнета только, соглашусь. Да, там это основное направление. По остальным направлениям — с процессами печалька, есть такое. Ну, бедные родственники, на то и бедные родственники))

Игорь, добрый день.

Спасибо за ваш комментарий. Прежде всего, я хочу извиниться за то, что вы не получили обратной связи. В этом есть моя оплошность, признаю. Причина не в моей забывчивости, а в обстоятельствах, связанных с этой конкретной позицией. Вакансия была нестандартной и поиск специалиста затянулся на несколько месяцев. Мы должны были вас предупредить, это правда.

Что касается непосредственно вакансии, то в требованиях были указаны знания части front-end, для наглядности прилагаю ссылку на нее: jobs.dou.ua/...​terprise/vacancies/69407 (вакансия уже неактивна). Благодарю вас за обратную связь.

моя оплошность таки была, что я сразу не спросил про фронт =) обычно хотят базовые знания, но тут хотели достаточно. Опять же, тогда и название вакансии, я думаю, должно быть Full Stack Developer, хоть это уже и не важно)
Но, действительно, не особо профессионально не отвечать людям. За частую для компании разработчики нужнее, чем компания разработчику. Но да ладно, забыли =)

Интересно, а работников с поселка Котовского будут отправлять домой уже в обед, если намечается дождик?

просто я с того же Таирова еду намного дольше, чем мои коллеги с Поселка)

да, но таки есть разные пути. а на поселок одна дорога ) и во время ливня печалька

ну тогда кроме самого Поселка, у них с любым районом будет такая проблема увы

В бытность мою в этом офисе парковки для мотоциклов ещё не было, приходилось парковать байк в правом ряду на кругу. Не застал я покращення)))

Подписаться на комментарии