Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

DOU Ревізор у Львові: офіс Impressit з п’єцами в історичному центрі

Цього разу DOU Ревізор завітав до Impressit — digital-агенції, заснованої влітку 2018 року. Компанія фокусується на розробці веб- і мобільних продуктів для іноземних замовників.

Офіс компанії розташований у Львові. Сьогодні команда Impressit налічує 40 фахівців, з них 31 технічний спеціаліст.

👉🏼Ревізії цікавіше дивитись на YouTube!

В околицях і поблизу

До офісу на вулиці Руданського компанія переїхала у лютому 2021 року. Команда працює в історичній будівлі в самому центрі міста. Тому поруч доволі багато місць, де можна пообідати. Наприклад, Green Garden або True Burger Bar, де середній чек становить близько 200 гривень. Також поруч розташовані кав’ярня з десертами «Вероніка», ресторан-кондитерська «Французькі канікули» і кілька десятків інших закладів, до яких від офісу йти п’ять хвилин.

Бізнес-ланч обійдеться в середньому в 120 гривень. Барів у центрі теж чимало, тож є де відпочити й після роботи.

Це центр, тому безкоштовні паркомісця знайти можна, але шанс на це буде вищий, якщо приїхати раніше. Навколо будинку, де розміщений офіс, є вдосталь платних і безплатних паркомісць. Вартість парковки в середньому 100 грн/день. Також біля будівлі встановлена відкрита велопарковка. Компактний електротранспорт, як-от електросамокати, можна залишати безпосередньо в офісі.

Офісний побут

Офіс займає близько 300 м2 на одному поверсі. Одразу при вході можна залишити верхній одяг у шафі або захопити парасольку в разі негоди.


У компанії не підтримують full-remote, водночас вимог щодо мінімальної частоти відвідування офісу теж немає. Офіс відвідує 60% команди.


Система організації простору в Impressit кабінетна: усього чотири кабінети, розраховані на 8–16 людей. Робочі столи закріплені за кожним спеціалістом. Нині в офісі 49 робочих місць, і це більше, ніж учасників команди. Систему бронювання столів планують запровадити у майбутньому, коли кількість людей збільшиться.

Офіс дружній до домашніх улюбленців, спеціалісти іноді приводять своїх песиків.

Вентиляція централізована, стелі тут заввишки чотири метри, тож повітря тут вистачає. Для контролю температурного режиму є пульт у кожній кімнаті. Для захисту від небажаних повітряних потоків додали спеціальні прозорі панелі до кожного кондиціонера. В одному з кабінетів є невеликий балкон.




Офіс розташований в історичній будівлі. Коли розробляли дизайн простору, вирішили зберегти оригінальні елементи ремонту — автентичну австрійську ліпнину на стінах і стелі, а також реставрувати п’єци (печі). Для обігріву їх не використовують, вони слугують декораціями.





В офісі є кухня з холодильником, двома мікрохвильовками, системою фільтрів замість бутельованої води та своїм барним арсеналом. Тут можна перекусити фруктами, печивом та горіхами. В Impressit не сортують відходи, але збирають батарейки.

З кухні можна вийти на другий балкон з виглядом на внутрішній двір будівлі. Він слугує зоною для куріння.

Вбиральні в офісі дві, одна з них з душем.





Робочий простір

У офісі є два мітинг-руми, які резервують через Google Calendar. Логіка назв проста — великий на 9 місць і малий на 7 місць. Також є одна кабінка для дзвінків, або phone-booth.




Стандартне робоче місце — це стіл, стілець. Якщо треба, можна додати один або два монітори з arm-підставками. А також замовити навушники, клавіатуру й мишку, підставку для ноутбука.




Працюють тут суто за ноутбуками. Стандартно для розробників це Apple MacBook Pro 16’’ з процесором Intel i7 або чипом M1 Pro. Для нетехнічних спеціалістів — Apple MacBook Pro 13″ на M1.




У перший робочий день спеціалістам дарують Welcome pack у великій брендованій коробці із soft-touch покриттям. Всередині можна знайти дерев’яну чашку з вигравіюваним прізвищем та іменем новачка, блокнот, ручку, чорну та білу футболки, а також худі з різними варіантами написання літери «і» та стікерпак з локальними героями.




Відпочинок і натхнення

Відпочинкова зона розташована поруч із кухнею. Спеціалісти тут нерідко обідають. А ще тут можна пограти в кікер або ж увімкнути проєктор і подивитися кіно. У цій зоні періодично проводять святкування, грають у настільні ігри та просто неформально збираються командою.




Звідси можна піднятися в ігрову зону з PlayStation 5, шахами та настільними іграми. А ще тут є кілька місць, де можна пообідати або попрацювати.




Також є невелика зона відпочинку в одному з кабінетів. На полицях робочих просторів можна знайти книжки офісної бібліотеки. Облік літератури веде офіс-менеджер, а також приймає запити на книжки, які варто замовити.

Щодо соцпакета, то щороку спеціалістам надають 24 робочих дні відпустки, а також 10 лікарняних. З них перші п’ять днів можна брати без довідок і підтверджень, а ще п’ять — у випадку серйозних захворювань і лікування в стаціонарі. Два додаткові вихідні дні дають на важливі події, як-от одруження або народження дитини, а також у разі смерті близького родича.

Кожен спеціаліст має бюджет на навчання $500 та медичне страхування. У планах — додати компенсацію на заняття спортом. В Impressit діє партнерська програма з travel-агенцією, що надає консьєрж-послуги команді. Наприклад, можна замовити безкоштовний трансфер бізнес-класу з або до Львівського аеропорту, безкоштовно здати ПЛР-тест, якщо країна того вимагає, для туру вартістю понад 2000 євро або отримати знижку 4–8% на всі пакетні тури.

Спеціалістам, які переїжджають з іншого міста, допомагають з релокацією — покривають витрати на рієлтора.

У компанії проводять уроки англійської з носієм мови: по два заняття на тиждень для кожного з трьох рівнів. Їхню вартість повністю покриває компанія.

Щодо подій та вечірок, то в офісі приблизно раз на два тижні збираються на імпровізовані вечірки та святкування днів народжень і релізів. Раз на 2–3 місяці команда вирушає на тимбілдинг. Двічі на рік в Impressit влаштовують корпоративні вечірки, наприклад, їздять разом у Буковель.

DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди Impressit, у якому взяли участь 28 фахівців львівського офісу. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики.

Найвищі бали 5 з 5 здобули графік роботи та особистий простір. Робочий комп’ютер, периферія та вентиляція також отримали високі оцінки — по 4,9 бала. У трохи менше балів оцінили простір для відпочинку та розташування — 4,8 та 4,7 бала відповідно. А найнижчі 3,5 бала отримала парковка.

За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Костянтин, Senior Software Engineer, 1,5 року з компанією

З віддаленою роботою в компанії усе добре — я іноді користуюся цією опцією і жодного разу проблем не було. Зважаючи на те, що я більше екстраверт, мені подобається приходити в офіс, та й вдома, на жаль, не ті умови, щоб повноцінно комфортно працювати.

Хочеться зазначити, що для мене офіс — це перш за все про людей, а не про будівлю. Я можу не помічати якихось недоліків, коли отримую задоволення від спілкування, проте в Impressit мені подобаються обидві складові. Хоча не завадило б додати сортування — вдома я намагаюся розділяти відходи, тож добре було б впровадити таку ініціативу тут.

Олег, Full Stack Engineer, 1 рік з компанією

У нас класне розташування в центрі: добра інфраструктура, приміром, є варіанти, де пообідати. Хоча живу поруч, в офіс потрапляю рідко — уже звик працювати з дому. Однак в офісі мені подобається — тут завжди є класні люди. А ще ти ніби перебуваєш в атмосфері австрійської домашності. В офісі є все необхідне для продуктивної роботи та відпочинку.

Технічне забезпечення у нас на класному рівні — новачки завжди отримують останні моделі ноутбуків, та й усім їх періодично оновлюють. Загалом, коли з техніки комусь щось потрібно, це дуже швидко вирішують.

Трапляються і звичні офісні проблеми: інколи заважає, коли колеги проводять мітинги у загальному просторі, хоча переговорні у нас є. Можливо, через те, що я вже звик працювати з дому, мене це відволікає.

Максим, Tech Lead, 1,5 року з компанією

Офіс розташований в історичному центрі міста, я живу далеко звідси, але добираюся легко. Міська інфраструктура орієнтована саме на центр. Переважно приїжджаю на авто, це займає 20 хвилин. Щоб безкоштовно запаркуватися, варто приїжджати доволі рано — о 8–9 годині. Я зазвичай добираюся ближче до 10–11-ї та користуюся платним паркінгом, у пішій доступності їх багато.

В офісі мені дуже подобається моє робоче місце — воно велике та просторе, можна розмістити все необхідне, щоб почуватися комфортно. На попередніх роботах з цим бували складнощі. Ще у нас є дуже атмосферна точка біля кавоварки. Кава виходить класна, і це такий собі ранковий ритуал з колегами.

Раніше я пропонував додати індивідуальне освітлення робочих місць. Загалом у нас освітлення вмикається на всіх, а комусь потрібно більше світла, комусь менше. Компанія на запит зреагувала, і тепер можу спокійно ввечері додавати собі освітлення і при цьому не заважати колегам.

Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: [email protected]
Стежте за нами у Facebook.

Фотограф: Євген Щегольський


Кожна підписка на наш YouTube підіймає настрій усій команді. Підписуйся.

👍ПодобаєтьсяСподобалось13
До обраногоВ обраному3
LinkedIn

Схожі статті




48 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Не розумію причини негативних відгуків щодо компанії та офісу.
Особисто я побачив багато класних фіч , які не в усіх інтерпрайзах присутні:
Видача адекватної техніки для роботи всім спеціалістам, це суттєвий плюс!
Тім-білдинги з виїздом кудись, навіть, в Буковель — теж дуже і дуже класний плюс!
Офіс у центрі Львова, теж плюс, адже якщо говорити про «за містом», то одній частині спеціалістів потрібно буде долати ціле місто для того, щоб потрапити в офіс або залишатись фулл-ремоут...
Ну і не примусова відправка усіх на ремоут формат, для оптимізації витрат чи інших причин.
Якщо б добавили без-лім на відпустки, як в продукті та навчальну частину для трейні/інтернів, зростали б в рази швидше при потребі :)
ІМХО

Дуже сподовася Ваш офiс. Все так затишно. Як на компанію до 50 чоловiк — саме те. Пам’ятаю часи, коли офiс Ciklum був у квартирiв одному з будинкiв в центрi мiста в Харковi. Там схожа атмосфера була, так тепленько. Ех, були ж часи 15 рокiв тому )
Добре, що Ви теж таке пiдтримуєте.

Працюють тут суто за ноутбуками.... Для нетехнічних спеціалістів — Apple MacBook Pro 13″ на M1.

— ага — и очки сразу в придачу

Там також сказано:

Якщо треба, можна додати один або два монітори

Працювати в офісі в центрі Львова — це, канєшно, весело. З парковкою проблеми. Оренда дорога. Впевнений, за таку ж ціну деінде можна було знайти щось, де і для людей більше місця, щоб не сидіти, ніби в школі за партами, і більше простору для інших активностей.

депрессивненько, особенно вид с балкона

Це джинса чи на правах реклами? Скільки коштує «замовити ревізора»?

Та нормальний офіс, чого ви. Інша справа що взагалі офіси ось в такому форматі несуть приблизно такий же функціонал, як оті старенькі австрійські п’єци на фотках. Артефакт минулої епохи — прикольно подивитися, поміркувати як жили колись люди, ну але ж не користуватися, камон :)

Сейчас бы в 2022 году показывать офисы во времена ковида, да даже после. Все поняли, что люди могут работать удалённо и делать это эффективно и у людей больше времени и возможностей. Да, пусть есть те, кто всё ещё хочет работать из офиса или те, кто не может работать удалённо, это не проблема, наверняка этим людям необходимо место работы. Но что может офис предложить такого, что айтишник не может позволить себе сам у себя дома? PS4? Да запросто. Кофемашину? Может, печеньки за 50 гривен килограмм позволить себе не может? Что есть такого уникального в офисе?

Опция офиса — я считаю это гуд. Но без всяких корпоративных решений — «надо так и не иначе».

Офис трижды не упал)
Опция — коворкинг если приспичило(по непонятной причине) ощутить амбре подмышек коллег по цеху)

Офис может предложить коммуникацию с другими профессионалами, относительно здоровый режим работы и питания

относительно здоровый режим работы и питания

разберем на примерах:

— типичные БЦ у нас — мало кислорода, пересушенный воздух
вентиляция работает плохо (владельцы экономят)
окна открывать можно не всегда да и ...
про шум и прочие эффекты от стандартного офиса — молчу
про цену и доступность паркомест — вообще лучше не упоминать
Это все касается в том числе супер. пафосных мест и в центре

— питание
еда в столовых как при БЦ так и около — вредная для ЖКТ
пример проблемы: жирность пищи выше нормы.
печеньки: практически во всех офисных печеньках есть такие милые приветы как «пальмовое масло»
кофе: в среднем так себе, основной грех — пережарка
и так далее.

Якщо людина слідкує за своїм режимом харчування, то зміна локації на це аж ніяк не впливає)

Когда-то была интересная рубрика. Сейчас ваще всё равно что там у кого в офисе.

Как будто бы раньше не одно и тоже было)))
Стол/Стул/Монтор

дякую за гарні слова))))
але зроблю заувадження про туси і погоду — в нас цей, є дах і вікна)))))

Гарна стаття, як ніби перший день весни — тільки стаття :)

Місце, де створюються твої відео-дива, було важко не впізнати :-)

На-алло, це HR директор компанії Імпресіт! Доу? Це той, шо Доу-Джонс? Жіночку, ви наш індекс GINI бачили? Нє, нам таких не треба. Це компанія Імпресіт, звоніть ше!

Жіночку

ЖіночкО.

як ніби перший день весни

Це коли довкола витоптана до літосферної плити трава та розталі собачі какахи, в т.ч. розведені до рідкого стану в кожній зустрічній калюжі? ))

Решта працівників прокоментують статтю та відео?
Ще не подивився відео, часу не було. По 2-4 співбесіди в день.

У компанії не підтримують full-remote, водночас вимог щодо мінімальної частоти відвідування офісу теж немає.

Угу, типове менеджерське «поміж крапельок». Фу!

And you just don’t make a minimum so that employees could express themselves?...
imagesvc.meredithcorp.io/...​01/office-space5-2000.jpg

але ж... всім так ок...

Фулл ремоут це в першу чергу про здоров’я та безпеку своїх співробітників. Далі йдуть всі інші пункти: про налаштовані процеси, довіру до спеціалістів, зменшення часу та витрат на добирання на роботу.

От якби у вас був фулл ремоут з можливістю виходити в офіс, то це була б інша справа. А так з розмитим вимогами по ’мінімальній частоті відвідування’ не зовсім зрозуміло про що йдеться.

Чому «поміж крапельок»?
Ми в Impressit сформували власну корпоративну культуру і докладаємо зусиль, щоб її зберегти. Одним з важливих її елементів є off-line спілкування колег і проведення спільного часу. Тому ми обрали «гібридну» модель роботи в компанії, де кожен обирає зручний стиль роботи. Від компанії є лиш одна вимога — періодично відвідувати офіс, щоб попрацювати або потусити з колегами після роботи. І другий момент для нас є більш важливим. :)

Детальніше про гібридну модель роботи в Impressit можете дізнатися у нашій статті:
impressit.io/...​blog/hybrid-working-model

потусити з колегами після роботи

Кек)

Від компанії є лиш одна вимога — періодично відвідувати офіс, щоб попрацювати або потусити з колегами після роботи. І другий момент для нас є більш важливим. :)

То есть для компании очень важно влазить в личные отношения сотрудников в их свободное время.
Я думаю что такого рода отношение к личному пространству стоит «оценить по достоинству».

Да, это просто прекрасно. Прям вот вспоминаю один такой приятнейший нюанс в моей работе. Рабочий день, ещё два часа до его окончания, подходит коллега и заявляет, что я обязан собирать свои вещи и ехать на корпоратив/тимбилдинг. Заверения, что я хочу поработать не сработали. Я тогда предложил просто провести это время так, как я хочу. На что мне сказали: «Это твоё рабочее время и ты будешь делать то, что нужно делать на работе. А мы едем гулять и ты с нами.» Без денег, наплевать на планы, на всё. Такие компании нужно бросать в чёрный список и забывать навеки.

дивно, працюю тут вже півроку, але ще ніразу ніхто не змушував мене тусити. Хм... але коден напевне бачить для себе ту картинку яку хоче побачити))))

Это не было в сторону Impressit :-) Это пример из моей практики) Замечательно, если в Impressit так не делают, искренне.

Повод попрактиковаться в отмазках)
В жизни пригодится)

Добрый день, Роман. Внимание вопрос: Детки сами без воспитателей и учителей не могут устроить себе утренник или тусич? Ну, если относиться к людям как к малолетним детям, то так и называть, иначе какой смысл с того, чтобы устанавливать политику людям где и с кем и как общаться. Если людям интересно — они общаются. Их не заставишь. Это не так работает. Да, с собаками можно так, закрыл в одной клетке, они и спариваются. Человека если закроешь вместе с другим человеком — максимум чего получится, если им не интересно, то они хорошо подерутся и это можно будет снять на видео.

Андрію, давайте я спробую влізти в цю дискусію з своєю скромною думкою. Що для вас «потусити після роботи» (зауважте, після роботи, і ніде не сказано, шо прийде колега і змусить вас їхати на корпоратив чи тімбілдінг)? Для нас потусити після роботи це:
1. Написати в чатік — хто сьогодні грає в покер? І всі хто хоче залишається (всі хто хоче)
2. Написати в чатік — в нас сьогодні Tech Talk про (умовно якусь там Java). Всі кому цікаво — залишаться, мені не цікава джава, тому я не залишусь.
3. Всі хто народився в січні вирішують в кінці місяця виставитись за це діло — всіх попереджають завчасно. Хто хоче накидатись- той залишається.
4. Сьогодні презентація (умовно Apple) і в холодильнику є пиво а на кухні чіпси — ключили проектор, виставиили все на стіл — хто хоче — ю а велкам. Якщо нікого нема, склали все назад.

Це для нас тусовки після роботи. А що тусовки після роботи для вас Андрію?

3. а хто не нароБився, той замість побухать — працюють

я едітнув, але твердження теж вірне)

Вот честно, курнуть травы с веселыми типами, еще и своими сотрудниками, после работы, сходить на обед с девчатами разок в неделю, кальян, покер, чудилово всякое, ДР с шотиками, барчики-стриптизклубы. Я это все обожаю.

Но когда приходит кто-то и обзывает это «корпоративной культурой» и он там «докладает зусиль», чтоб я сделал баночку ровно по рабочей разнарядке в 4 вечера. Звиняйте.

PS Свинг-клуба у Вас там нет корпоративного?

ну ж річ в докладанні зусиль була не для того щоб ви зробили так звану баночку, а в тому, щоб вам було комфортно зробити цю баночку))) Thats all folks) Щоб ця баночка була, щоб в ній була чиста джерельна вода, щоб потмі було де кинути свої мощі і в шо повтичити. Ну ю ноу — комфрот плейс, фор гуд піпл)

У компанії не підтримують full-remote, водночас вимог щодо мінімальної частоти відвідування офісу теж немає.

Хехе
Ни вашим ни нашим)

шоб всім було комфортно :)

О, ти той самий скетчер.
Я тебе впізнав на фотці в переговорці.

Підписатись на коментарі