Tired of outsourcing? Get hired at a top product startup from Silicon Valley 🚀
×Закрыть

DOU Ревізор у Львові: «Окремі кабінети для команд у Lohika»

Цього разу DOU Ревізор завітав до Lohika, міжнародної аутсорсингової компанії, серед клієнтів якої Skype, Airbnb, BuzzFeed та інші. Lohika було засновано у 2001 році, а два роки тому компанія стала частиною Altran, що має представництва у понад 30 країнах світу і налічує понад 47 000 співробітників.

В Україні Lohika представлена в 4 містах (в Києві, Одесі, Рівному та Львові), де працюють понад 1000 спеціалістів. Зокрема, у львівському офісі 325 співробітників, 267 з них — технічні спеціалісти.

В околицях і поблизу

Львівський офіс Lohika знаходиться у бізнес-центрі за адресою Лемківська, 15 уже 8 років. Локація розташована у 20 хвилинах пішки від центру міста. Розташування досить зручне, оскільки від офісу можна за 3 хвилини пішки дістатися зупинки маршрутного таксі «Хімічна», а щоб дійти до зупинки трамваю «Палац культури ім. Гната Хоткевича», потрібно 8 хвилин.

Також у пішій доступності доволі багато місць, де можна втамувати голод:

  • за 10 хвилин — ТЦ «Форум Львів» (де багато магазинів, кафе і є Le Silpo);
  • за 5 хвилин розташовано ТЦ «Ашан», де можна пообідати в «Хінкальні» або «Domino’s Pizza»;
  • за 3 хвилини можна дістатися кондитерської «Братванка».

Середній чек у цих закладах складає від 95 до 105 грн. Також поблизу є стандартна їдальня — «Кухня», де вартість обіду — лише 50-70 грн, та кав’ярня на першому поверсі бізнес-центру.

Як приємний бонус від БЦ, спеціалісти мають у розпорядженні безкоштовну авто- та мотопарковку на 120 місць, а також дві безкоштовні зарядки для електрокарів. Місця не закріплюються за співробітниками — їх отримує той, хто раніше дістався на роботу. Оскільки, крім Lohika, у бізнес-центрі лише одна компанія, проблем з паркінгом немає. Для велосипедистів на паркуванні виділено 25 місць.

На паркуванні є альтанки, які використовуються як зони для відпочинку та куріння.





Офісний побут

Офіс займає три повних поверхи та ще половину п’ятого поверху БЦ. Приблизна площа — 3500 м2. В планах Lohika — розширятися: наразі триває ремонт на першому поверсі, тож у січні простір збільшиться ще на 841 м2. Зараз кількість квадратних метрів на одну особу в робочому приміщенні складає близько 6 м2 (відповідно до даних компанії).

В Lohika діє карткова пропускна система, що відстежує, чи був спеціаліст в офісі. Йому надходить «Absence request», в якому необхідно вказати причину відсутності: наприклад, він залишив вдома перепустку або просто працював з дому. Спеціаліст визначає причину, а менеджер її верифікує.

Кухні з усім необхідним, від кавоварок до посудомийок, є на кожному поверсі офісу. Три місяці тому, після того як в компанії відмовилися від одноразового посуду, посудомийки стали користуватися особливою популярністю. Також кожна кухня обладнана сортувальними контейнерами, де можна залишити для переробки папір, пластик та батарейки. Люмінесцентні лампи, що освітлюють офіс, також збирають та відправляють на переробку. Вторсировину вивозять приблизно раз на місяць.





На кухнях можна помітити екрани, на які виводять інформацію про новачків компанії, дні народження, свята, актуальні вакансії, тренінги та майбутні мітапи.

Щоп’ятниці на кухнях з’являються смаколики в межах традиції «Friday treats». Влітку це може бути морозиво, взимку — різна випічка та солодощі. А ще на кухнях розміщено продукти від зовнішніх провайдерів — там можна перекусити салатами, сендвічами, морозивом, горішками чи батончиками. Розрахуватися за них можна готівкою, а в деяких автоматах — карткою.





У компанії існує можливість замовити обід в офіс через офіс-менеджерів. Для цього слід до 10 ранку зробити замовлення у внутрішній системі Voracity, яке офіс-менеджери візьмуть в обробку. Замовлення доставлять до обіду, а розрахуватися за нього можна на рецепції.

Пульти управління вентиляцією розташовані на кожному поверсі. У коридорах та в кабінетах немає задухи, проте інколи чутно, як вентиляція працює. За даними компанії, щопівроку вентиляційні фільтри міняють.

Крім того, в кожній кімнаті команд є кондиціонери. Не всі спеціалісти мають бажання ними користуватися, тож вони можуть натомість надіслати запит на вентилятор. Щоб отримати його або інше приладдя: зволожувач повітря, новий стілець, стіл, лампу тощо — слід надіслати запит у внутрішній системі Cube. Він одразу потрапляє до відповідного відділу, узгодження менеджера для цього не потрібне. Якщо ж спеціаліст хоче новий робочий комп’ютер або вирушити на конференцію за кордон, йому спершу необхідно отримати згоду менеджера.




На четвертому поверсі є невелика зона для куріння. Дістатися туди можна сходами або ліфтом, який зупиняється на всіх поверхах, крім п’ятого. Справа в тому, що зону виходу з ліфта на п’ятому поверсі та інше крило офісу орендує інша компанія.

На кожному поверсі є по одній чоловічій та жіночій вбиральні, а на третьому поверсі — душові, розташовані в роздягальнях біля спортзали.




Робочий простір

В офісі реалізована кабінетна система: в одній кімнаті працюють спеціалісти з однієї команди. Спочатку четвертий поверх бізнес-центру був частково опенспейсом, але, врахувавши побажання спеціалістів, додали перегородки та кімнати, і від такого формату планування простору відмовилися. Наразі в одному кабінеті працює близько шести осіб. Спеціалісти можуть облаштувати простір так, як їм подобається: принести особисті речі та встановити, наприклад, гамак. Однак таке облаштування не стосується фарбування стін та капітального ремонту.






При виході на роботу спеціаліст отримує робочий стіл, стілець, ноутбук, навушники та периферійні пристрої. Welcome Kit включає чашку, набір стікерів, блокнот, еко-олівець, який після використання можна посадити, а також дисконтну картку на знижки в магазинах і кав’ярнях міста. З першого робочого дня спеціалісти отримують доступ до всіх переваг для співробітників, крім медичного страхування.

Стандартний робочий день в компанії розпочинається о 9-11 годині і завершується о 18-20 відповідно. При цьому немає жодних офіційних обмежень, крім тих випадків, коли години роботи спеціаліста чітко прописані у контракті з клієнтом.

Як такої можливості віддаленої роботи в компанії немає. Якщо домовленості з клієнтом не перешкоджають, то логіканці можуть скористатися опцією «work from home». Спеціаліст лише має надіслати запит на узгодження своєму менеджеру.





В Lohika знайшли засіб боротьби з «мертвими» зустрічами, що лише займають кімнати для переговорів. Кожен мітинг-рум обладнано планшетом, на якому відображаються всі бронювання і на якому спеціалісти мають підтверджувати, що зустріч відбудеться. Для цього протягом 15 хвилин (за п’ять хвилин до і десять хвилин після початку зустрічі) необхідно натиснути кнопку «підтвердити» на планшеті біля входу. Якщо ж учасники зустрічі запізнилися більш ніж на десять хвилин та не підтвердили зустріч, вона автоматично видаляється з календаря, і кімната стає доступною для бронювання. Забронювати мітинг-рум можна через Outlook-календар або просто на планшеті біля переговорної кімнати.

Усього в офісі 16 мітинг-румів та п’ять невеликих переговорних. У планах компанії — ще шість невеликих мітинг-румів на першому поверсі. Концепція назв кімнат географічна: на другому поверсі — острови, на третьому — столиці, на четвертому — країни, на п’ятому — гори.





Логіканці мають змогу займатися англійською по одній годині двічі на тиждень. Для цього спеціалісти проходять тестування у вчителів, що визначають їхній рівень. За результатами тесту обирають групу та зручний час навчання.

Відпочинок і натхнення

Спеціалісти Lohika можуть скористатися кімнатою для йоги. На її дверях розмістили розклад занять великих груп із тренером, щоб той, хто бажає займатися індивідуально, міг спланувати свій час. Послуги тренера логіканці оплачують самостійно.

Після обіду в кімнаті для йоги відбуваються масажі. Записатися на сеанси можна за допомогою Outlook-календаря. Страхова компанія відшкодовує 10 сеансів масажу на рік, але якщо спеціаліст перевищить цей ліміт, він все одно може замовити сеанс та домовитися із масажистом про оплату. При цьому не обов’язково відвідувати масаж саме в офісі: можна самостійно знайти масажиста деінде, а страхова проґарантує сеанси.

В Lohika є кімната для настільного тенісу — досить простора, з різноманітними ракетками та м’ячами. Щоб не йти до кімнати марно, логіканці спершу перевіряють, чи вона вільна. Для цього вони або дивляться онлайн-камери із залу, або читають чат гравців у теніс, де більшість попереджають, коли планують грати.




В тренажерному залі Lohika є все необхідне спорядження: тренажери, гантелі, лапи для кікбоксингу і годинник для тих, хто не може дочекатися кінця тренування. Можна займатися як самому, так і запросити тренера. Як і у випадку з кімнатою для йоги, на вхідних дверях до спортзали розміщено розклад занять великих груп.





Поруч із тренажерним залом є невеличка ігрова кімната, де можна пограти в дартс, настільний футбол або на PlayStation 4 PRO.




Щовівторка і щочетверга з 13:00 до 15:00 в офісі знаходиться лікар від страхової компанії. Терапевт займає один з мітинг-румів, і у форматі живої черги можна звернутися до нього з питанням. Він може або спрямувати до іншого лікаря, або ж виписати ліки чи лікарняний.

В офісі існує власна бібліотека, що регулярно оновлюється. Її розміщено в окремій кімнаті, де спеціалісти компанії час від часу полюбляють почитати або просто розслабитися. Узяти книжку з бібліотеки в Lohika доволі просто і зручно, для цього логіканці розробили внутрішню систему BookShelf: кожен може подивитися, чи є книжка в наявності в конкретному офісі, чи вона зараз вільна, а також забронювати її. Система наразі працює у web-версії, але вже незабаром стане доступним також мобільний застосунок. Його розробку ініціювали самі співробітники — щоб застосувати знання з останнього внутрішнього курсу з Flutter.




Якщо література в бібліотеці більш технічна, то у форматі BookCrossing спеціалісти обмінюються зовсім різними книгами.

Щопівроку в компанії проводять планування тренінгових активностей. У спеціальному календарі кожен може переглянути, які тренінги плануються найближчим часом, приблизні дати їх початку та зареєструватися на ті активності, що його цікавлять. До речі, тренінги переважно проводять самі логіканці, зовнішніх експертів залучають доволі рідко.

Будь-яку активність та ініціативу в компанії помічають і винагороджують брендованими подарунками: виступ на внутрішній чи зовнішній конференції, проведення чи організацію тренінгу, ведення блогу, технічні інтерв’ю тощо. Нагородження відбувається на традиційних для компанії HeartBeat-зустрічах з усіма працівниками офісу в лекторії на 140-150 осіб. У цьому ж просторі проходять зовнішні заходи.

У вечірній час Lohika приймає в офісі такі технічні ком’юніті чи клуби за інтересами, як Python Lviv, SQL user group чи Lviv Travel Club, а вранці по суботах проводять регулярні технічні мітапи Morning@Lohika (в інших офісах їх називають TechTalks і проводять увечері).

Також логіканці утворюють технічні спільноти, серед них Java, Node.js, Scala, DevOps. Наприклад, спеціалісти, що вивчають Java, збираються вранці кожного четверга, дивляться відео на конкретну тему та виконують завдання.

DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування львівської команди Lohika, у якому взяли участь 55 співробітників, серед яких 46 технічних спеціалістів. Й поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики, серед яких розташування, графік роботи і офісний простір.

Найвищі оцінки від логіканців отримали графік та робоча техніка: три чверті опитаних оцінили їх на тверду п’ятірку, на трійку та нижче ці показники оцінили менше 5% опитаних.

Щодо можливості працювати віддалено, то нею абсолютно задоволені 56% опитаних, але 16% оцінили її в три та менше балів. Такі показники пов‘язані з тим, що деякі проекти, через особливості домовленостей з клієнтом, не передбачають опції роботи з дому.

Розміри особистого простору та простору відпочинку отримали більше половини схвальних відгуків, 40% респондентів оцінили параметри на 3-4 бали. При цьому саме простори для відпочинку очолюють рейтинг того, що спеціалісти хотіли б покращити. 35% спеціалістів зазначають, що саме кабінетна система та відсутність опенспейсів подобається в офісі найбільше, друге місце в переліку посіли світлі та просторі кухні на кожному поверсі.

Периферійні пристрої не задовольняють 7% опитаних, але коли ми запитали про те, що логіканці хотіли б покращити, почули пропозиції щодо якості кави або кавомашин, кольорів стін на другому поверсі (зараз вони фіолетового кольору), а також пропозиції збільшити кількість душових кабін.

Серед інших ідей логіканців щодо покращення офісу: додати їдальню, дитячу кімнату, штатного психолога та зону з музичними інструментами.

Також ми особисто поцікавились у спеціалістів компанії, як же їм живеться, і поставили два нескладних запитання: що найбільше подобається в офісі й що хотілося б поліпшити або змінити.

Віталій, Java STL, 2 роки з компанією

Мені дуже подобається, що в нас доволі гнучкий графік. Фактично ми маємо офіційні години, проте є можливість владнати особисті справи, скажімо, зранку. Відчувається ставлення як до дорослих людей. В нас орієнтація на результат.

Розташування офісу, як мені здається, ідеальне. Бо де б людина не мешкала, чи-то на Чорновола, чи-то в районі Варшавської, — дуже зручно добиратися. Хіба що з Сихова складно.

Щодо парковки є нюанс — певні люди мають враження, що їхня машина дуже широка, і їм потрібно займати по два паркомісця. А так місць завжди вистачає і можна спокійно припаркуватися.

Наш менеджмент дослуховується до зауважень, тож зміни відбуваються постійно. Наприклад, стіни в спортзалі були не в найкращому стані, але зробили ремонт, і зараз там приємно знаходитися.

Є нюанс із кавою: у кав’ярні на першому поверсі біля охорони роблять класну каву, а от в офісі — як пощастить. Чи то залежить від якості зерен, чи від того, наскільки ти пошаманиш біля тієї кавоварки, але час від часу буває така кава, що ти п’єш, і вона краща, ніж внизу, а іноді — щось пересмажене. Ще було б непогано розібратись із загальною системою кондиціонування, що є в будівлі — в деяких кімнатах вона не працює. Хоча і це не є критичною проблемою, адже усі кімнати обладнані окремим кондиціонером. Але це вже питання не до нас, а до власників цієї будівлі.

Володимир, BigData Project TL, 8 років з компанією

Компанія активно розвивається з плином часу, динамічно зростає у своєму інженерному складі, відкриває нові офіси і разом з тим інвестує у створення максимально комфортних умов праці для своїх людей.

Якщо пересічного логіканця такими благами, як тренажерний зал, ігрова кімната, пінґ-понґ, кімната для заняття йогою, просторі кухні з напоями, снеками та різними смаколиками, зручні та технічно облаштовані мітинг-руми, не здивуєш, то для позаІТшних працівників це радше виняток, ніж правило, як це не прикро.

Особисто я активно відвідую офісний тренажерний-зал — це дуже зручно, бо не доводиться гаяти час, аби дістатися до віддалених спорткомплексів. Інколи є потреба у максимальній концентрації, попрацювати наодинці або просто змінити звичне середовище — в таких випадках доречними є затишні та стилізовані конференц-руми, які можуть перенести тебе до Іспанії, Бразилії чи на Гаваї.

Що б хотілося покращити? Ну, знаєте, це із серії захцянок, проте Lohika купує дорогу смачну каву, але поточні апарати частково нівелюють це, можна в цьому плані трішки попрацювати.

Я вже 8 років із «Логікою», і за цей період були різні виклики, зміни проектів, непорозуміння, але на кожному етапі я відчував підтримку, увагу, співпереживання, радість новим звершенням, — це певна «сімейна» єдність та душевність, що дає відчуття впевненості у завтрашньому дні.

Андрій, Data Engineer, 2 роки з компанією

У нас на кожному поверсі є кухня зі своєю атмосферою та дизайном. Це місця, де видно темперамент компанії. Загартовані роками досвіду люди, які, здається, бачили вже все, жартують, наче продакшен щойно і не лежав.

Ще класно, що в нас не опенспейс. Дуже комфортно. Якщо ви команда екстравертів, то до вас можна приходити в гості, грати на гітарі і веселитись, а якщо ви інтроверти і надаєте перевагу тиші — маєте можливість перебувати в своїй зоні комфорту.

Смітники для пластику та іншої сировини можна зробити більш видимими та доступними. Вони є, але в шафках. Якби винести їх із шафок, ними б частіше користувалися.

Також класно було б використати дах будівлі, простір, який зараз не задіяний. Перше, що спало на думку: зробити зелені насадження, поставити сонячні батареї, дати можливість там працювати безпечно і організувати захист від сонця. Це місце користувалося б неймовірною популярністю для роботи.

Василь, JavaScript AE, 2 роки з компанією

Робочий графік у нас доволі вільний, немає якихось обмежень — наприклад, що треба в офісі сидіти 8 годин. Хочеш — 4 години сиди, хочеш більше — будь ласка, ніхто тебе не обмежує. Також дуже зручно, що є спортзал — до мене приходить тренер, і мені не потрібно кудись їхати на тренування.

В нас не дуже велика тенісна кімната. Круто було б, якби там було більше місця, щоб можна було грати спокійно. Вентиляція в нас ок, але час від часу, коли багато людей в конференц-румі, вона гуде, проте дискомфорту я не відчуваю.

З сонячної сторони офісу влітку доволі задушливо, тож літом мусиш вмикати кондиціонер. На іншому боці все ок.


Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: revisor@dou.ua

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Євген Щегольський

LinkedIn

38 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

s.dou.ua/...​evisor/lohika/3/s2/04.jpg — какой треш с проводами... Интересно люди часто цепляются об эти провода? )

После прохода уборщицы заново всё переподключают. И таки треш.
А свет из окон на мониторы — это вообще пипец. Но может они по ночам там работают, когда за окнами темно.

Доброго дня! Ми могли б віджартуватися, що мотивуємо людей не тільки в небо дивитися і думати про веливе, але й під ноги :) Але ви, безумовно, маєте рацію. Передаємо коментар у адмін департамент і виправлятимемось!

Поражет, что только после стебных комментов какая-то реакция. Неужели самим не понятно.
Провода там у вас — это прямое и явное нарушение основ техники безопасности (хотя бы в короба их уложили).
Ремонтов налепили, а народ курит у открытого окна в коридоре. Сделать закуток с вытяжкой додуматься было сложно? Тупик коридора отгородить дверью и поставить там вытяжку на улицу (даже кухонная бы подошла)
Мониторы в окна направить — это вообще жесть для тех кто пытается за ними работать.

Иногда впечатления, что в руководстве таких контор от наркотиков не просыхают.

Прикольно, что отреагировали адекватно ) Это очень радует когда компании даже в мелочах воспринимают критику людей, не имеющих вообще никакого отношения к Вашей компании! Respect!

Вот эти все теннисные ракетки на фото — пора уже выкинуть и закупить новые:)
s.dou.ua/...​evisor/lohika/4/s2/07.jpg

Кто играет, а не тупо шарик перекидывает — имеет свою

я ще ніколи в житті ні в одному офісі не бачив придатних ракеток :) чому я хз, волни дешеві

Годные ракетки как раз нет, не дешёвые.

До чего дорозвивалося ИТ
Уже стандартные кабинеты на 10-12 человек выставляют как ДОСТИЖЕНИЕ.
Не, вы серьезно?

Потому что для местной галерной гребли это реальное достижение.

Да просто в 2000х в таких помещениях практически все тогдашнее ИТ сидело. Это называлося большим кабинетом, не считалося чемто классным, поскольку были еще малые(на 3-4) и отдельные.

На 10 лет ты ошибся. Молодой еще. В 90-х еще стоил просто не было.
И да я помню, как многие помещения с перегородками переделывали в стойла.

Ну может у вас и переделывали, в Киеве я таких случаев не помню.
Опенспейсы пошли, когда начали строить торговые центры монолитной конструкции и занимать под ИТ старые производственные помещения, заводы.
Это уже гдето 2005-7й год.
В старых зданиях просто не было возможности устроить опенспейсы. В основном использовалися гостиницы, КБ и квартиры. Денег на перестройку заводских зданий не было.

Оскільки, крім Lohika, у бізнес-центрі лише одна компанія, проблем з паркінгом немає
Справа в тому, що зону виходу з ліфта на п’ятому поверсі та інше крило офісу орендує інша компанія.

то як?

В чому ти побачив протиріччя?

Есть же все таки компании, которые к сотруднику относятся как к человеку, а не норовят поставить в стойло на 300 голов!
За отдельные комнаты для каждой команды, точно плюсик в карму.

Мне кажется что проблема в том что компания не смогла найти подходящее стойло, пришлось работать с тем что есть.

Не совсем так:

Спочатку четвертий поверх бізнес-центру був частково опенспейсом, але, врахувавши побажання спеціалістів, додали перегородки та кімнати, і від такого формату планування простору відмовилися.

Открытая парковка для великов = парковки нет=)

В Lohika діє карткова пропускна система, що відстежує, чи був спеціаліст в офісі. Йому надходить «Absence request», в якому необхідно вказати причину відсутності: наприклад, він залишив вдома перепустку або просто працював з дому. Спеціаліст визначає причину, а менеджер її верифікує.

Г-споди, да что ж вам так неймется всем привязать гребца к его рабочему месту? Каменный век какой-то.

Потому что те менеджеры, которых нанимают — не умеют делать оценку изменения работе айтишника. Вот и сводят все ко времени.

Смотрел видео про Северную Корею. Там у входа в школу сидит человек, который отмечает, кто во сколько пришел :)

за подобным так далеко ходить не нужно, в большинстве локальных украинских компаний — точно такая же ситуация
более того, я помню одну историю, когда у одного из бывших работодателей даже бухгалтерам поездки в налоговую/банки в рабочее время засчитали за прогулы и сняли часть зарплаты
и, более того — потом не возместили
а я не пострадал тогда только потому, что предварительно(!) предоставлял охране служебку с визой своего руководства, на каждую поездку в другой офис компании
а вы говорите — Северная Корея...
P.S. да, та группа компаний занимала в своем сегменте 2 место в мире, но в итоге обанкротилась

Случайно не это: youtu.be/ZpUKJ6-LMI8 ?
Эдакая квинтэссенция всех неофициальных (т.е. не одобренных) репортажей про эту страну. :)

а в нашей галере ворк фром хоум неограниченный (пост оплачен как рекламный)

О, стойл на фотках нет? Афигеть.

Но тем ни менее прикалывает, что в коридоре около окна курят, а при имеющихся площадях оборудовать курилку с вытяжкой не додумались. По итогу вонь от курева разносится по всему офису.

Вікторе, для куріння в офісі обладнана окрема кімната. Тому щодо витяжки і запаху — проблема неактуальна. Будете у Львові — запрошуємо на каву, щоб змогли переконатися особисто :)

А что там банка с бычками на фотке делает около окна?
Ну и я курящий, но я знаю, как вонь от курения достает не курящих.
Да, хороший табак пахнет, если его не жечь, приятно, но соженый и выдохнутый — это жесть.

Ще раз наголошуємо, що для куріння у нас окрема кутова кімната з дверима, витяжкою і кількома вікнами. Можливо, з фото складається хибне враження. З ваших коментарів під матеріалом розуміємо, що питання для вас принципове, тому наше запрошення в гості залишається в силі.

Да не поеду я к вам из Минска. Но если есть такая комната, то тех, кто около окна там курит, а не в комнате для курения, бить надо и сильно.
Так что претензия к вам снимается.

Чудовий огляд. Стосовно самого офісу — непогано, трохи неохайно виглядають дроти від моніторів.

Бо де б людина не мешкала, чи-то на Чорновола, чи-то в районі Варшавської

:-)))))))

Это типа «Или на Крещатике или на б-ре Шевченко»? Не очень понятно, что вызвало такой восторг :)

дві суміжні вулиці в одному районі Львова, в якому, за щасливим збігом, знаходиться офіс Lohika.

«Де б людина не мешкала... дуже зручно добиратися»

, окрім Сихова, і Левандівки, і Пасічної, і Рясного, і Наукової. А так дуже зручно

Нарешті, чудовий огляд.

Подписаться на комментарии