DOU Ревізор у Sombra: офіс на Золотих воротах з домашнім кінотеатром і вініловим програвачем

У новому випуску DOU Ревізор ми завітали до української сервісної компанії Sombra, яка працює з клієнтами зі США, Канади та Європи. На сьогодні в Україні компанія має три офіси: у Львові, Києві та Івано-Франківську. Загалом тут понад 300 працівників, з них 43 фахівці — у київському офісі.

Вйо дивитись! 🙂

👉🏼 Ревізії у відеоформаті цікаво дивитись на YouTube!

🏙️ Розташування

Новий офіс Sombra розташований в історичному центрі української столиці — на вулиці Володимирській, 38 (до станції метро «Золоті ворота» йти три хвилини). До вибору локації, як стверджують у компанії, підійшли дуже вимогливо — обирали з урахуванням таких факторів, як зручність, доступність транспорту, безпека та комфорт працівників, наявність просторих кімнат і переговорних, відпочинкових зон, а також можливість забезпечення локації безперебійними джерелами живлення та резервами питної води, їжі, додатковими генераторами, стабільним інтернетом тощо.





У центрі Києва спеціалісти компанії можуть легко обрати серед місць, де можна пообідати: «Львівські круасани», «Трішки Більше», «Євразія», «МАМА МАНАНА», «Ярослава» та багато інших закладів.




Під час анонімного опитування працівників ми запитали, що в офісі їм хотілося б покращити або змінити. Найбільше відповідей було про брак паркомісць — їх тут всього три. У компанії пояснюють це розташуванням офісу в історичному центрі міста. Тож місцинку для свого транспорту краще бронювати заздалегідь.

☕ Офісний побут

Офіс розташований на четвертому поверсі бізнес-центру, вхід — за індивідуальними картками-перепустками.

Поруч біля входу є гардеробна зі спільними парасолями. Також тут попіклувались про безпеку працівників — у безпосередній доступності є аптечка першої допомоги та вогнегасник.

На кухні працівники можуть приготувати чи розігріти їжу та провести спільний обід. Щовівторка тут проходить «вітамінний день», а у п’ятницю — спільне завершення тижня з пиріжками з «Ярослави».





А ще є великий вибір чаїв, кави на звичайному, безлактозному чи рослинному молоці. Саме на цій кухні вітають усіх працівників з днем народження і за традицією ласують тортом.




У вбиральнях у вільному доступі є засоби гігієни та все необхідне, щоб подбати про свій одяг, взуття і зовнішній вигляд.

🖥️ Робочий простір

У кімнатах є зручні столи, крісла та інше приладдя для комфортної роботи. Робочі місця закріплені за працівниками, також є кілька вільних місць для гостей офісу. Вони є як з моніторами, так і без, а за отриманням периферійної техніки можна звернутися до адміністратора.







Переговорні кімнати названі з локальним колоритом, на честь районів Києва: Борщагівка, Троєщина, Поділ, Печерськ. Там працівники можуть усамітнитись і проводити офлайн- й онлайн-зустрічі. Проте варто заздалегідь попіклуватись про вільні місця — зазвичай переговорні заброньовані наперед.






🧘 Відпочинок і саморозвиток

З кухні можна перейти до зони відпочинку. Тут є диван, пуфи, кікер, баланс-борд, вініловий програвач, караоке. У цій зоні працівники можуть розслабитися, відпочити та поспілкуватися в невимушеній атмосфері.







А ще можуть зібратися з колегами і влаштувати кіновечір. Разом з командою Sombra DOU Ревізор навіть почав дивитись нещодавню українську прем’єру на Netflix. Здогадалися, що за фільм?

Компанія наголошує на важливості саморозвитку, і саме тому в офісі завжди можна взяти нову книжку з офісної бібліотеки — для цього варто лише створити запит до офіс-менеджера.

Ще тут є килимки для йоги, шахи та вініловий програвач.




В офісі є спеціальний куточок для дітей з розмальовками й олівцями. Ще тут розміщені пеленальні столики, є дитяче харчування тощо.





💟 Соціальний пакет

У Sombra доволі багато бенефітів: компанія компенсує перевірки зору, щеплення, річний медогляд, роботу з реабілітологом і психологом. Також мають корпоративного сімейного лікаря.

Серед інших бонусів:

  • заняття з англійської;
  • великий відеолекторій з різними професійними курсами;
  • покриття 50% вартості зовнішніх курсів, які обирає працівник;
  • бонуси при одруженні та народженні дітей;
  • подарунки на свята.

Кожному новоприбулому дарують welcome pack, що складається з робочої техніки (ноутбук, мишка, навушники), брендованого рюкзака, футболки, горнятка, блокноту, ручки, стікера, ретрактора, картки до офісу і батончиків без цукру для перекусу. Також двічі на рік компанія проводить корпоративи й тимбілдинги.





Крім цього, компанія заснувала благодійний фонд Sombra for Ukraine, який активно волонтерить за різними напрямами: допомога військовим, переселенцям, постраждалим від війни.

💡 Укриття і blackout tips

В офісній будівлі є підземний паркінг, який частково переобладнали під сховище. Саме там працівники можуть перечекати повітряну тривогу або ж спуститися в метро, яке розташоване за три хвилини від офісу.

Під час ревізії нам розповіли, що компанія подбала про безперебійну роботу навіть під час блекаутів, а також допомогла працівникам з додатковим автономним живленням і придбанням генераторів.

❓ DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди Sombra, у якому взяли участь 22 фахівці київського офісу, з них 50% — технічні спеціалісти. Ми попросили їх оцінити за п’ятибальною шкалою розміщення офісу, робочий графік і задоволеність простором.

Найвищі оцінки здобули графік роботи, можливість безперебійно працювати в офісі та його розташування — по 4,9 бала з 5. Робочу техніку оцінили у 4,7 бала. Найнижчий бал отримала парковка — 4,1 бала.

За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Максим, DevOps Team Lead, 1,5 року в компанії

Офіс прикольний, мені зручно добиратися (до метро близько, до того ж у мене зелена гілка). Деякі люди переживають за паркомісця, чи їх буде достатньо, але для мене це не проблема, оскільки я добираюсь до офісу на метро. Офіс доволі просторий, тому тут завжди є де провести мітинг, а ще можна навіть просто гуляти по ньому і розмовляти. Поруч є великий вибір, куди піти на обід чи щось відсвяткувати.

Що хотілося б покращити — трохи незручно прикладати карту доступу до ліфту. Це дрібниця, але доволі дратує.

Ще я запропонував менеджеру розмалювати стіну — сподіваюсь, вийде втілити ідею.

Олександр, 7 місяців у компанії, QA Automation Engineer

Оскільки моя команда перебуває у Львові та Івано-Франківську, мені хочеться трохи соціалізації. Я приходжу в офіс за емоціями, перезарядитися, пограти в ігри, поговорити з людьми. А ще тут поруч є «Львівські круасани», для мене це дуже важливо ;) А ще від офісу близько до метро — це зручно.

Андрій, 5 років у компанії, Team Lead

Офіс має крутезну локацію, зручно добиратися, довкола багато закладів, неподалік «П’яна вишня» :) Сам офіс комфортний: коли прийшов уперше, то було відчуття затишку і робочої атмосфери водночас.

У нас люди почуваються вільно, ми гарно проводимо час за кавою, розмовляємо та жартуємо. Я полюбив ходити в офіс, бо тут є соціальне життя.

Звісно, хотілося б мати безлімітну кількість паркомісць, але, мабуть, для такої локації це неможливо.

Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор завітав до вас, пишіть нам на скриньку: [email protected]

📸 Фотограф: Єгор Линник


Кожна підписка на наш YouTube підіймає настрій усій команді. Підписуйся.

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



26 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
Переговорні кімнати названі з локальним колоритом, на честь районів Києва: Борщагівка, Троєщина, Поділ, Печерськ.

Конче необхідно купити набор міні-залізниці, та зробити екшн-інсталяцію між переговорками «Троєщина» та «Солома» (якщо така є) у вигляді лінії метро. Най хоч десь воно буде))

От зроблю опитування. А «міні футбол» і фотка із ним для огляду офісу це вже моветон чи ні?
Чи перейде це у статус «фотка у норковій шапці на фоні ковдри» чи ні?

www.youtube.com/shorts/IEeLG1f70Yw фотка за столом футболу — нова банальна сторіс

В нових офісах завжди якісь : кікери, більярд, чи пінпонг. Зазвичай це через якийсь час з офісу пропадає, а на тих місцях з’являються робочі столи.

Crosley це дешманский вініл зі вбудованими динаміками, які звучать доволі так собі, якщо понтуєтесь то робіть це якісно

дюшманський, але хіпстери люблять його за зовнішній вигляд

Ті, що ходять з маршалами замість навушників? :)

Сорі, Сомбра, виглядає як дефолтний офіс)) Єдина велика перевага це розташування в центрі.

А ти чекав будівлі як в Маунтін Вью чи Купертіно або Річмонді ? P.S. Перший офіс де мені довелось працювати була така діра, що цей виглядає просто чудово. В таких офісах тільки один мінус він же і плюс, суди неможливо напихати пару сотень співробітників, доведеться ставити столи-оргизки по проходах та коридорах, а ще буде черга в туалет та на кухні і таргани розведуться через порушення санітарних норм.

Ну така собі перевага — офіс в центрі)
А помаранчеві стіни нагадали київський GL.

майже 3 роки був офіс на Майдані, від офісу Собри десь хвилит 10 пішки. Жив при цьому на подолі. Парковок ніде немає, на метро добиратись десь пів години від дверей до дверей. На самокаті десь хвилин 15-20 (дивлячись в яку сторону), але на самокаті у туфлях і брюках не дуже поїздеш =)

з початку було кльово, бо багато місць де можна на обід сходити, але згодом половина зпоганилась чи коштувати стало дофіга.

Коли у центрі заходи всякі — не проїдеш, коли парад був я залишив машину і поїхав на рентованому самокаті додому, бо там все стояло.

Отже — фігня ці офіси у центрі. Кращий офіс — домашній офіс.

треба вже огляди домашніх офісів, бо у класичні можна заманити тільки початківців без досвіду роботи

завтра буде великий фотоогляд робочих місць українських айтівців)

ідея для стартапу — можна обрати в якому домашньому офісі можна попрацювати один день

А є технічна можливість подивитись офіси : Gooogle, Apple, Microsoft, Amazon тощо? Для порівняння.

Завдання із зірочкою і мабуть не однією ;)

Але можемо просити героїв наших інтерв’ю з цих компаній робити «живі» фото офісів спеціально для нас.

Це ж було вже!

DOU Ревізор у штаб-квартирі Facebook: «Місто з власною інфраструктурою та 7000 мешканців»
dou.ua/...​les/dou-revisor-facebook

Дякую побачів. P.S. Коли вони скаржаться, що не хочуть ходити в такі офіси — з жиру бісяться. (Хоча як я розумію більшість не хоче жити поряд із офісом в передмістях Сан-франциско і в самому місті).

а можна огляди коворкінгів? на зиму буде актуально)

Реально. Це більш актуально

Гарна ідея, подумаємо над реалізацією ;)

Підписатись на коментарі