DOU Ревізор в SQUAD: власна лабораторія, 2 тераси та 12 сортів кави

Цього разу DOU Ревізор завітав до SQUAD — R&D-центру, що створює сучасні системи безпеки розумного будинку. Розробники та інженери SQUAD спеціалізуються у напрямах: Research, Embedded, Hardware, Mobile, QA, Infrastructure, Delivery, Product і Design. Компанію засновано у 2016 році, нині вона має три офіси: два в Києві та один у Львові.

В Україні близько 1300 фахівців, з них технічних фахівців понад 900. Більшість з них у Києві, 10% у Львові, а 5% працюють віддалено на постійній основі з різних куточків України та за її межами.

👉🏼Ревізії цікавіше дивитись на YouTube!

В околицях і поблизу

Головний офіс розташований у Києві на Короленківській, 3, у БЦ «Платформа», до якого від автобусних зупинок «Центр зайнятості» та «Володимирська» йти пішки п’ять хвилин, а від станції метро «Олімпійська» — дев’ять хвилин.


Поблизу можна знайти:

  • «МегаМаркет» і ТЦ «Олімпійський»;
  • заклади «Альпака», La Spezia, Sam’s Steak House, Smartass;
  • y самому БЦ «Платформа» є кафе на першому поверсі, а також чимало закладів на будь-який смак біля метро «Олімпійська».


Спеціалісти можуть користуватися підземним паркінгом «Троїцький», що біля ст.м. «Олімпійська» та забронювати паркомісце через WFO-запит. Доступ на паркінг за офісною перепусткою, яка автоматично активується на обрані дні. У SQUAD є 150 паркомісць, які перебувають під цілодобовою охороною.





На паркінгу БЦ команда SQUAD має 38 паркомісць для авто, з них 3 — для зарядки електрокарів. Ще 17 місць для мотоциклів і 39 для велосипедів.

Персональний електротранспорт, як-от самокати чи моноколеса, можна залишати біля своєї робочої станції за умови, що він не заважатиме сусідам.

Офісний побут

Усього офіс займає п’ять поверхів загальною площею 7600 м2. Один з них призначений для зустрічі з гостями та роботи частини операційних команд.


Одразу при вході до офісу спеціальні термокамери безконтактно та автоматично вимірюють температуру кожного, хто заходить.

Більшість команд працює віддалено. Ті, хто хоче відвідати офіс, мають створити запит через внутрішню систему. Спеціалісти, які мають:

  • будь-які ознаки ГРВІ;
  • контактували протягом останніх двох тижнів з тими, хто хворий на COVID-19;
  • або перебували за межами України протягом останніх семи днів

... не можуть приходити в офіс до зникнення симптомів або протягом тижня у разі повернення з-за кордону або контакту з хворими на COVID.

У запиті на відвідування варто вказати й мету візиту. Спеціаліст може безкоштовно отримати обід і забронювати для себе паркомісце. Про ці опції докладніше розкажемо трохи згодом.


Хоч в офісі є 550 місць, наразі одночасно тут перебувати можуть до 150 людей. Тобто приходять ті, хто першими надіслали запити.

Кількість фахівців, які можуть одночасно працювати в офісі, коригують відповідно до карантинних норм. Нині це від 100 до 300 осіб залежно від зони, в якій перебуває Київ. Фахівці самостійно обирають і формують свій графік роботи. Зазвичай усі зустрічі відбуваються між 10:00 та 19:00.


Водночас правильно одягнена маска та дотримання соціальної дистанції є обов’язковими умовами для відвідування офісу. Всі засоби для дезінфекції та засоби особистого захисту можна взяти на рецепціях кожного поверху. Тут є навіть дефібрилятори. Окрім цього, тут розміщені й побутові речі, наприклад парасольки, засоби для догляду за взуттям і його дезінфекції.





Для безпечного переміщення між офісами та офісом і домом спеціалісти можуть викликати Uber, ці витрати компенсує SQUAD.

Співробітники можуть працювати і з-за кордону. Для цього треба створити відповідний запит. Важливо, щоб фахівець працював за київським часом і мав стабільний інтернет-зв’язок.

Офіс доволі великий, орієнтуватися, на якому поверсі той чи інший простір, допомагає система навігації. Складається вона з навігаційних мап, айстоперів попід стелею та вказівників руху по всіх транзитних зонах офісу.





На кожному поверсі є окрема гардеробна зона, де залишають верхній одяг і змінне взуття. Зокрема, на одному з поверхів гардеробна — це окрема кімната. Тут є усі засоби для догляду за взуттям. Офіс пристосований для потреб людей з інвалідністю, які є частиною команди SQUAD. На поверхах, де працюють команди розробки, для верхнього одягу розмістили при вході шафки, а для змінного взуття — невеликі кімнати.


У просторі є спеціальні локери, де можна залишити особисті речі. Інструкції з використання розміщені за QR-кодами на поверхні. Головне — не забути свій код.





У SQUAD немає традиції приводити домашніх улюбленців до офісу. З домашніх тварин тут лише місцеві рибки.





Система вентиляції централізована. Окремо в кожному просторі можна регулювати температуру та інтенсивність потоків повітря за допомогою вмонтованих у стіну панелей.





На кожному поверсі є зона з кава-поїнтами, холодильниками, смаколиками, свіжими фруктами та сортувальними баками.


Сортують пластик, скло, залізо, тетрапак, папір. Також збирають відходи на високотемпературну утилізацію. Для всього іншого сміття є вмонтовані баки Other waste та сенсорні баки в гостьовій зоні біля входу на кожний поверх.

На кожному баку — QR-код з інструкцією. Ще на них є фотостикери з основної тари, що туди потрапляє. Головне, щоб вторсировина була сухою і чистою.

Відсортоване збирають в особистий вуличний бак на кодовому замку, звідки партнери з Центру управління відходами забирають його і згодом досортовують.


До екоініціатив ставляться серйозно:

  1. Біля принтерів встановлені контейнери для збирання макулатури.
  2. Біля кулерів — тубуси для сортування одноразових стаканчиків.
  3. Батарейки та засоби індивідуального захисту збирають біля постів охорони.
  4. Посуд миють тільки в посудомийках, щоб не витрачати зайву воду.
  5. Щоб не використовувати пластикові бутлі та не залишати карбоновий слід, у SQUAD відмовилися використовувати кулери (крім тренінг-центру і спортзалу), віддали перевагу стаціонарним фільтрам і пурифаєрам.


SQUAD забезпечує всіх членів команди обідами в офісі, їх можна замовити у чотирьох постачальників на вибір і скласти для себе індивідуальне меню. Перед замовленням пропонують ознайомитись з детальним описом кожної страви, дізнатися її склад, калорійність тощо. Ті, хто не хоче вивчати меню, можуть обрати стандартну страву на цей день, у тому числі вегетаріанську або веганську.

Забрати їжу можна в одному з холодильників верхнього поверху та розігріти у відповідній зоні. Кухня зонована таким чином, щоб розділити потоки між тими, хто хоче розігріти їжу, помити посуд, приготувати собі чай або каву.


У SQUAD є своя кавова культура. Про технологію приготування фільтр-кави тут дбають спеціальні coffee ladies, а у кожній кавомашині є кілька різних сортів кави. Причому на різних поверхах вони різні. Усього у SQUAD 12 різних сортів кави.


На кухні діють сезонні пропозиції. Наприклад, можна спекти собі вафлі або випити глінтвейн. Щоправда, безалкогольний. Діє «безалкогольна політика», у межах якої вживати алкоголь в офісі не можна.

А от Pepsi пити можна — для цього є спеціальна машина, з якої солодкі напої набирають просто у склянку. Взагалі з-поміж напоїв у металевій тарі залишилася тільки боржомі.





На кожному поверсі є вбиральні — чоловічі, жіночі, для людей з інвалідністю, а також душові. Останні особливо популярні влітку, коли спеціалісти приїжджають до офісу на велосипедах.






Робочий простір

Під стандартні робочі місця технічних спеціалістів виділено три поверхи. Усього в офісі облаштовано 550 місць для фахівців, з них 364 стандартні робочі станції в опенспейсах. Окремі кабінети мають лише лідери деяких команд та операційні команди.


Кожна стандартна робоча станція оснащена акриловою фронтальною перегородкою та високими тумбами по боках, що також слугують розділювачами між сусідніми станціями. Окрім цього, всюди дотримана дистанція 1,5 м між людьми. На будь-якому місці є змога налаштувати висоту стола, крісло, а також освітлення, що регулюється за допомогою смартфона (від холодного до теплого та від яскравого до темного).





Зазвичай параметри техніки підбирають залежно від проєктів, над якими працюватиме розробник, тому чіткого стандарту немає. Здебільшого це техніка Apple — MacBook Pro на 16 дюймів і монітор Dell на 23,8 дюйма.

Спеціалістам частково компенсують витрати на обладнання віддаленого робочого місця. Тобто можна придбати стіл, крісло, підставку для ноутбука. До того ж у SQUAD розробили гайд, який допомагає організувати свій час і розібратися з приладами. Ще спеціалістам надають інформаційну підтримку щодо ментального здоров’я, взаємодії з віддаленими командами тощо.


Окрім стандартних робочих станцій в опенспейсах, фахівцям доступні 170 місць у функціональних лаунжах і 16 робочих столів лаунж-формату. Коли спеціаліст надсилає запит на відвідування офісу, може обрати місце в будь-якому з них.


Проводити дзвінки пропонують в одній з восьми телефонних будок з шумоізоляцією, які не потрібно бронювати. Окрім них, у просторі є лекційна кімната й 30 мітинг-румів, оснащених рециркуляторами повітря.


Оскільки кожен поверх офісу має певну тематичну назву (Science, Sci-Fi, Wonders, Music, Deep Thought), то й мітинг-руми назвали відповідно.

Наразі на кількість людей, що можуть перебувати у переговорних, наклали додаткові обмеження. Щоб дотримуватися необхідної соціальної дистанції. Про обмеження нагадують наліпки на вході до переговорних і повідомлення у календарі. За допомогою календарів і бронюють мітинг-руми, далі вони синхронізуються із планшетами, що при вході до кожної кімнати.





Через специфіку задач деяким фахівцям іноді потрібно взаємодіяти із залізом і паяти. Зробити це можна в окремій кімнаті. Вона є на кожному поверсі для розробників, бронювати її не потрібно.


Продукти, що розробляють у SQUAD, тестують у лабораторії. Одна сторона містить багато елементів, що допомагають тестувати обладнання, а інша сторона менш навантажена об’єктами. Тут є змога тестувати ширококутні камери, навіть на 140 або 180 градусів.





Відпочинок і натхнення

В офісі є кімната матері та дитини, де є все потрібне — від підгузків до іграшок. Наразі в будні офіс з дітьми не відвідують, проте спеціалісти SQUAD можуть запросити сюди близьких на вихідні.


Також окремий простір для заняття спортом. Обладнання найрізноманітніше — тренажери, кулі для аеробіки, гантелі. Увійти до спортивного залу можна через чоловічу або жіночу роздягальню з локерами та душовою кімнатою. Тут подбали про засоби особистої гігієни, гелі для душу, є навіть рушники й капці.


Навчальний центр на 80 осіб нині не використовують, багато активностей перевели в онлайн. Навчання відбувається на спеціальній платформі LEARN, яка дає змогу проводити групові тренінги, навчатися за індивідуальними програмами та створювати плани особистого розвитку.


Спеціалісти SQUAD можуть піти на безкоштовні курси з англійської та української мови. Заняття проводять для різних рівнів як у форматі уроків, так і розмовних клубів. Окрім навчальних, є багато спільнот за інтересами. Наприклад, музичні чи книжкові клуби.

Співробітники мають змогу користуватися спеціалізованою літературою. Зберігається вона у шафі біля рецепції, проте книг тут не так багато — більша частина на руках.


До того ж у SQUAD діє Wellbeing Benefit Policy, що передбачає підтримку:

  • ментального здоров’я (терапія, остеопатія, консультування з нутриціологом, психологом тощо);
  • творчої діяльності (курси з різних артнапрямів, квитки до музеїв та галерей);
  • спортивної активності: заняття, участь у марафонах, придбання спортивного обладнання.

Соцпакет охоплює медичне страхування. Програма страхування розширена і покриває будь-які тести та ліки для хворих на ковід.


Першого дня в SQUAD фахівці отримують welcome pack, що складається з брендованих блокнота та ручки, двох футболок, наліпок і термочашки в екоторбі. Кожен спеціаліст може замовити для себе брендовану продукцію. Її доставляють додому або ж пропонують забрати посилку самостійно.


Окремий поверх відведено під зону відпочинку, де можна поспілкуватися з колегами в неформальній атмосфері, а також з’їсти свій ланч. Іноді тут також влаштовують заходи. За рецепцією є гардероб, а далі починається зона з диванами та кухнею.


Тут є змога пограти на музичних інструментах, наприклад на синтезаторі або гітарі.


Поруч із великою кухнею є велика їдальня, де кожний стіл розрахований лише на одну людину.





Останній поверх офісу схожий на велику лаунж-зону, хоча звідси теж працюють.


Для виходу на власну терасу SQUAD обладнали інклюзивний ліфт. Перед виходом можна взяти книгу з бібліотеки, ковдру або ж електроподушку з підігрівом.





Щоб відчинити двері, достатньо їх штовхнути. Вони відчиняться та зачиняться автоматично. Від літньої спеки тут захищає пергола. Вона теж розумна: ідентифікує сильні пориви вітру і складається автоматично, щоб зберегти механізм. Сама тераса світла та простора. Атмосфера доповнюється музикою, яку підбирають вручну залежно від сезону чи особливої події.






Спеціалісти мають доступ до загальної тераси БЦ «Платформа». Палити можна тут або на вулиці внизу.


Лаунж-простори є і на інших поверхах. Наприклад, кожен опенспейс розробників межує з відпочинковими зонами з пуфами, гамаками та кріслами.





DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди SQUAD, у якому взяли участь 142 фахівці київського офісу. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і простір.

Найвищу оцінку у 4,9 бала з 5 отримали простір для відпочинку, комп’ютери та периферійні пристрої. Особистий простір теж оцінили високо — у 4,8 бала, а графік і вентиляцію у 4,7. Найнижчі оцінки отримали розташування та парковка — 4,5 та 4 бали відповідно.

За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Марк, Senior QA Engineer, 3 роки зі SQUAD

В офісі буваю приблизно двічі на тиждень, так мені комфортніше організовувати свій час. Добираюся зазвичай на таксі — у нас є можливість безкоштовно замовляти Uber, хоча іноді, коли ввечері затори, їжджу додому на метро.

Більшість часу в офісі я працюю за комп’ютером. Робочі станції максимально комфортні та універсальні. У будь-яких площинах станцію можна відрегулювати та кастомізувати під себе. Хочеш постояти — легко. Потрібно більше світла — будь ласка. Причому все це можна зробити самостійно без жодних додаткових запитів.

Хотілось би ще сказати про терасу. Нещодавно туди додали електроподушки, пледи та обігрівачі. Тому там затишно навіть у холодну пору року. Проте краєвид там на «Вокзальну» та недобудови... Та це більше про архітектуру Києва, ніж про недоліки офісу. Візуально більше хочеться дивитися на саму терасу, ніж на те, що за нею.

Простори доволі великі, тому справді можна загубитися на поверхах, де не був до цього. Тому, коли у мене зустріч на новому поверсі, беру кілька хвилин про запас, щоб встигнути зорієнтуватися. Коли вже приходиш туди вдруге, втретє — стає простіше.

Марія, Research Engineer, 1,5 року зі SQUAD

Мені подобається, що офіс дуже просторий і у нас зручні робочі станції, на яких все легко регулюється. Мені навіть здається, що я не регулюю усе, що можна. Також імпонує, що наша кухня обладнана таким чином, що всі можуть комфортно дотримуватися безпечної дистанції. І загалом офіс дуже безпечний та продуманий. SQUAD швидко реагує на зміни та адаптується. На кухні завжди є готова їжа, це набагато зручніше, ніж кудись виходити або відволікатися на те, щоб щось собі замовляти.

Хоча в офіс ходить мало людей, саме на нашому поверсі о 10–11 ранку часто бракує переговорних і спеціалісти проводять зустрічі просто в опенспейсі. Але загалом переговорки є, просто потрібно спуститися на інший поверх у кімнату або будку для одного. Оскільки в нас ретельно дбають про безпеку, іноді бувають черги на пропускних пунктах. Але я б не сказала, що це сильні мінуси. Думаю, що скоро й ці нюанси виправлять.

Сергій, Radio Frequency Engineer, 4 роки зі SQUAD

Оскільки ми як інженери працюємо саме з фізичним пристроєм і потрібен доступ до високотехнологічного вимірювального обладнання, то бувати часто в офісі необхідно. Я приїжджаю сюди від 2 до 5 разів на тиждень, і ми з командою багато часу проводимо в лабораторії. Необхідне обладнання, на жаль, забрати додому неможливо. Водночас простору для експериментів у нас більш ніж достатньо.

Хоча на поверсі з їдальнею багато різних зручностей, я там буваю суто заради кави та відпочинку на терасі. Тераса якісно зроблена, тож там зручно прогулятися та подумати над новими ідеями, а потім вже зі свіжою головою повернутись у свій простір.

Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: [email protected]
Стежте за нами у Facebook.

Фотографка: Леся Коверега


Кожна підписка на наш YouTube підіймає настрій усій команді. Підписуйся.

👍ПодобаєтьсяСподобалось14
До обраногоВ обраному2
Підписатись на автора
LinkedIn



77 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Був у тому офісі, ще до карантинів, як на мене в зоні опенспейсу — людей було як оселедців в банці, духота. При спробі повішати верхню одежу чекало фіаско — всі вішаки вже були зайняті. Зара офіс не заповнений то може і норм.

Величезний офіс — і опенспейс. В 2021 році. Сумно.

Що хтось ще не награвся в опенспейс.

Працюю віддалено, але в такий офіс сходив би кілька разів на тиждень, якщо б жив недалеко. Корисно змінити атмосферу і розвіятись.
Респект за регульовані столи, якщо це вони.
А взагалі — компанія молодці. Успіху і процвітання!

Якщо компанія рахує 8 робочих годин починаючи з виходу з дому, то все супер)! В такий офіс дійсно приємно ходити.
Якщо ж витрачати 8 годин в офісі + дорога... ну ви зрозуміли)

якщо вам компанія оплачує робочі години, а не ваш результат — ну ви зрозуміли... ;)

Розкажіть про це всім нашим аутсорсерам які продають попогодини гребців, а також всім тим ефективним менеджерам(в тому числі й в продуктових конторах), які скоріше вдавляться ніж дозволять тобі піти раніше з роботи, тому що ти зробив всі свої таски на сьогодні :)

Пусть ревизор зайдет к кому-то в гости домой чтоб показать пример обустройства домашнего офиса. А это все уже не актуально, не пойму зачем они этим занимаются.

Таких тут тоже полным-полно было, но резонанс получают те, что на берегу моря под пальмой и красивым горным хребтом за спиной. Ах да, из воды должен выпрыгивать дельфинчик.

Офис настолько хорош (без приколов!), что мне было бы даже обидно из дому работать зная что есть такой офис :D

И все же он не стоит того чтобы в день тратить больше 20 минут туда-обратно)

По обладнанню в лабораторії, видно зразу, що користуються дуже-дуже рідко )
P.S. Офіс світлий, це приємно )

Просто цікаво, що ви маєте на увазі?)

Перше, коли паяти часто то видно, хто паяє — той знає це, і чому це відбувається.
Другий момент, це ергономіка, вона просто відсутня.
По третє, це обладнання, нічого поганого про бренди і моделі, що я помітив, не хочу поганого сказати, але це любительський рівень. І про відсутнусть іншого обладнання.. це лабораторією назвати не можна.
Можливо, там де активно інженери — електронщики працюють вони не показали, а це так, якщо десь провід відпав, можна перепаяти )

Там сидят девелоперы, которые именно подпаивают что-то по мелочам.

тогда это не лаборатория )

Лаборатория) Так просто называют руму, напичканую железом, при чем совсем не важно, какая у неё начинка.

да что то я там напичканости не увидел )))

может потому, что у компании есть деньги не ютиться в маленькой комнатушке? ;)

это никакого значение не имеет в данном случае, ни к количеству денег, ни к комнатушке...

Наче компанія не спеціалізується на пайці... Чи я шось не так розумію... Ну і я думаю там прибирають)) Тим паче перед тим як знімати і показувати всім)

SQUAD спеціалізуються у напрямах: Research, Embedded, Hardware, Mobile,QA

тоді Hardware тут лишнє і лабораторією це називати не можна, я тільки із-за цього і глянув відео...
Я тут не говорю про конвеєрну пайку, я говорю про лабораторію розробників hardware, наприклад можна глянути в гуглі laboratory for hardware electronics, свою показувати не буду, в мене там трохи хаос ))))

Враховуючи ії продукти простий паяльник або станція аналізатор та простий осцилограф ім більш ніж достатньо. Але черех згадування про лабораторія я також очікував чьогось більшого.

але в відео тільки паяльники... і то любительскі. По хорошому осцилографи та спектроаналізатори, лабораторні блоки живлення, та навіть лабораторний тестер, цього всього немає у відео ... Тому як мінімум, те що показали, називати лабораторією не можна.

У них очень много ембеддед проектов, так что паяльная станция нужна.

тогда должно быть осциллографы, тестеры, спектранализаторы, одного паяльника мало будет ) Опять же, это не лаборатория....

Открою секрет — осциллограф не настолько большой чтобы его не поставить на рабочий стол себе ;) да и там далеко не вся лаба сфоткана, если чего-то нет в статье, то это не значит, что его нет вообще.

открою секрет, погуглите кто я, и потом поймете, какую только что глупость написали, указывая, какие есть осциллографы. Вы как тестировщик, к тому же senior, должны читать вводные, могли б прочитать мои сообщение, что б понять суть, о чем я говорю, а то как junior все по верхах и не о чем ))))

Да я уже поняла, что мсье скучно, а спор ни о чём.

Стандартний комплект це мінімум блок живлення, генератор сигналів та осцилограф, паяльник, пара мультиметрів, це та столі займає добряче місця, якщо хороший осцилограф з спектроаналізатором і дешифратором CAN, UART, SPI, то інші вимірювальні прилади зараз не потрібні(але не це не точно). Я веду до чого,може все це у них і є, але приведене фото більше схоже на місце де можна просто щось підпаяти, а не на лабораторію. По моделі паяльника це власне і видно.
P.S. до офісу і іншого притензій не маю.

У меня когда-то рабочий «стол» был как 3 обычных рабочих места по размеру, только мониторов штук 10+))) потому не вижу причины, почему чуток лишнего железа нельзя себе прихватизировать. Единственное это паяльная станция — ей место в отдельном помещении чтобы не вонять на весь офис.

Наче компанія не спеціалізується на пайці...

кажуть спеціалізується на перегрядах відео )) але то був геть інший офіс у геть іншій будівлі і навіть геть інша компанія ))

Вешалок для одежды нет, но зато 12 сортов кофе.

ещё и канализация на потолке...

И опять канализация на потолке — это вам что — центр Помпиду? На подвесной потолок денег не хватило наверно) Ячейки для работников выглядят убого: узко, зажато, для двух полноценных мониторов места нет. И опенспейс в рядочек, в котором ты видишь что сосед смотрит на своём телефоне — ну это вообще треше-угар. Не думал что такое еще осталось — просто позор

Даёшь кабинеты и массажистку чресел, каждому!

Секта свидетелей подвесных потолков негодует!) Как откроете компанию с кабинетами для каждого, с таким же количеством сортов кофе (которые не будут влиять на компенсацию), зовите к себе пожалуйста!

Потрудитесь почитать строительные нормы и зачем нужен подвесной потолок. А 12 или там 112 сортов кофе или не кофе — это понты для приезжих

потрудился, не нашёл ничего убедительного в НОРМАХ. Ведущие компании мира делают офисы в стиле лофт и они тоже не потрудились почитать строительные нормы?) Что знаете вы, чего не знают строители? Мне правда интересно, без юмора

Потрудитесь почитать строительные нормы и зачем нужен подвесной потолок.

в общем излишество типа для экстетики ни в каких промышленных нормах требования к нему нет только в житейских

Расскажите, чем же важны эти подвесные унылые ужасы из 70х, очень интересно

Ну вот играешь ты в пионербол в офисе, а мяч с силой полетел вверх... продолжать?

продолжай )) даже я время от времени чиню такие и в самом простом случае просто выбьешь 1 панель панельного потолка которую надо будет просто поставить на место в худшем случае варианта 2 с возможными комбинациями либо заденет и поведёт каркас потолка и придётся перебирать минимум весь смежный сегмент либо заденет и повредит ещё и коммуникации которые проходят там за потолком

подвесной потолок современного офиса держит только сам себя и там плита 600×600 весит максимум 800 грамм это хорошая звуковой изоляции а простая декоративная алюминиевая панель грамм 200-300

продолжай )) даже я время от времени чиню такие и в самом простом случае просто выбьешь 1 панель панельного потолка которую надо будет просто поставить на место

Ну вот она самортизирует и спасёт все эти трубы и провода.

чем она «самортизирует» она просто лежит на направляющих которые в свою очередь просто висят на перекрытии которое уже сверху реально несущее стань на табурет залезь на стал руками дотянись до потолка приподыми панель и посмотри сам как оно ))

чем она «самортизирует»

Погасит часть кинетической энергии.

стань на табурет залезь на стал руками дотянись до потолка приподыми панель и посмотри сам как оно ))

Много раз делал. Провода протягивал. Ты серьёзно думаешь, что открываешь что-то новое?

Предлагаю не ограничивать себя. Надо сразу в бейсбол.

Ненене. Это уже спецоборудование нужно. Для пионербола хватит мяча.

«канализация на потолке» это стиль лофт xD

Демарко писав про це ще в 1987 році.

Do goldfish really have a 3-second memory? ... The answer is a definitive NO.

dou.ua/...​dou-revisor-ring-ukraine

Но это совсем другой офис в другом здании.

Куча фоток всякой не слишком нужной для работы фигни, и одна стыдливая фотка традиционного стойла для гребцов в общей конюшне.
Я думал, что время опенспейсов ушло безвозвратно, ан нет...

Выглядит не плохо.
Если бы такой был через дорогу — ходил бы

А я думал, что время быдланов использующих термины «стойла», «конюшни», «гребцы» при разговорах о людях и компаниях безвозвратно ушло, ан нет... У вас какая-то обида на IT?) Вам кто-то стойло не предоставил в конюшне?) Переворачивайте себе пингвинов и не позорьтесь)
p.s. офис просто шик — подтверждаю. Кто считает что для работы не нужна вся эта «фигня» — просто не пользуйтесь ну :)

Индустриальная терминология сложилась не просто так)

Кто считает что для работы не нужна вся эта «фигня» — просто не пользуйтесь ну :)

Є тільки ще один момент важливий: все, це кимось оплачується і можливо навіть впливає на компенсацію кожного, незалежно від того, користуєшься чи ні, потрібні тобі понти деякі чи ні...

Ніколи не розумів навіщо рахувати чужі гроші. Все ж дуже просто: якщо вам здається, що 12 сортів кави не даюсь компанії можливості матеріально підвищити компенсацію вашого надзвичайного таланту — ви про це комусь говорите і вирішуєте шо робити далі. Потім або компанія таки знаходить цю можливість, або ваш талант не такий вже й талант, або ви просто змінюєте компанію на ту, де менше сортів кави, але трохи більша компенсація на теперішній момент вашого існування. Ніхто ж нікого в заручниках не тримає?) Чи тримає?( Ви моргніть якщо шось... І так — не для всіх важлива тільки компенсація :) І так 2 — як показує практика (з мого особистого досвіду), компенсація прямопропорційно залежить від кількості сортів кави :)

Проблема, шо компанії ідуть все далі і далі в своїх намаганнях когось вразити. Іноді, додаючи абсурдні, незручні та дорогі в обслуговуванні речі. Як вам штучний водоспад, який добре чутно та який треба обслуговувати чи не кожні два тижні, перебираючи і миючи всі каміньці?
Є і добрийиприклад про каву, як можна і інакше зробити. У нас домовились, що компанія купувала зерно і єдиноразово недороге обладнання щоб варити фільтр каву. І повірте, 4-5 сортів дійсно якісної свіжої кави достатньо. Люди самі це робили, і все більша кількість цим цікавилася. І водили так час, спілкуючись і знайомлячись. Без всяких кавових леді та понтів.
В мене 2 думки: компанії гроші не друкують, а всі «хороші» при цьому займаються такой фігнею. Звісно, це не великий мінус, але обирати все складніше.

Если конкретно моя компенсация как сотрудника компании Х меня устраивает, то зачем париться?

Не забувайте, що це все zero sum game

Компания получает профит от крайне низкого аттришена.

А от чего тот аттришен зависеть будет в реале — от сортов кофе или таки от качества задач и уровня насилия типа «завершить эту задачу сегодня во что бы то ни стало, вот вам кофе и печеньки, но не уходить»?

Задачи это совсем другой вопрос, тут обсуждается именно офис.

Денежный ресурс ограничен. Можно его потратить на зарплату, можно на печеньки, можно на компы. «обсуждается именно офис» это обструктивный подход.

Он ограничен, но не на столько чтобы выбирать между зарплатами и печеньками.

А по-моему как раз настолько, или даже больше. Мало того что печеньки не те, которых хочется, так ещё и потратились на роскошную кухню, её постройку и сопровождение...

И что? Зато людям нравится))) А если бы не нравилось — они бы поувольнялись))

А я думал, что время быдланов использующих термины «стойла», «конюшни», «гребцы» при разговорах о людях и компаниях безвозвратно ушло, ан нет...

А я думал, что время... мнэээ... не совсем умных людей, использующих «передовые» идеи 1900-х годов типа опенспейса, безвозвратно ушло, ан нет...
А терминология — рабочая защита против тех, кто, ханжески избегая этих слов и ругая «быдланами» за их использование, реализует их на практике. Настоящий быдлан — не тот, кто оценивает это, а кто строит это (или, если он зависит от тупоголовых погонщиков с кнутами, не хочет менять их на нормальный персонал).

Не создавайте объекты для такого называния, и не будете называемы.

У вас какая-то обида на IT?)

У вас какая-то обида на (реальных и потенциальных) сотрудников, что загоняете их в такое?)

Кстати, на одной из прошлых работ был офис в здании, которое изначально было конюшней, и комнаты сделаны из стойл. Было хорошо заметно по формату :)

Переворачивайте себе пингвинов и не позорьтесь)

Переворачивать пингвинов это как раз достойная полезная работа... в отличие от 90% того, что творится в таких офисах.

Ну во-первых, никто не говорил, что переворачивание пингвинов это не полезно:) Во-вторых (это вам так для размышлений), то что «творится» в таких офисах, с некой периодичностью спасает людям жизни например. В-третьих, работать ли в таких условиях — решать лично каждому сотруднику (реальному или потенциальному).
То что для вас конюшни, для кого-то — лучшее место для работы в жизни. Кто-то открывает офисы и даёт людям возможность работы и хорошего заработка, а кто-то покрывает своего внутреннего быдлана некой «рабочей защитой» и показательно рассказывает об этом везде где это возможно :) Ваша роль во всём этом мне понятна)

Во-вторых (это вам так для размышлений), то что «творится» в таких офисах, с некой периодичностью спасает людям жизни например.

А если бы оно было устроено более удобно для работы сотрудников, оно бы «спасало людям жизни например» эффективнее, дешевле и в большем количестве случаев.
Кто-то может работать и в вокзальной уборной с лаптопом на коленке, и посреди цыганского базара, но чем больше шума и отвлекающих факторов, тем ниже эффективность.

В-третьих, работать ли в таких условиях — решать лично каждому сотруднику (реальному или потенциальному).

Когда альтернативы нет, потому что опенспейс у 3/4, а остальные из-за несоответствия модным тенденциям малы или неинтересны — сцепляешь зубы и работаешь (в полтора-два раза хуже нормального эквивалента).

То что для вас конюшни, для кого-то — лучшее место для работы в жизни.

По опросам (включая здесь), таких резкое меньшинство.

а кто-то покрывает своего внутреннего быдлана некой «рабочей защитой» и показательно рассказывает об этом везде где это возможно :) Ваша роль во всём этом мне понятна)

И какая же у меня в этом роль? Не таите столь важные откровения.

А если бы оно, то оно бы... Вы, наверное, уже не одну компанию, спасающую жизни, такого типа открыли и наверняка знаете о чём говорите?)
Если у сотрудника падает эффективность от «отвлекающих факторов» и ему это не нравится, то я подозреваю, что у него есть как минимум четыре альтернативы: открыть свою компанию посреди цыганского базара без отвлекающих факторов, пойти работать в другую компанию в вокзальной уборной, заняться фрилансом (работать из дома и со счастливой душой продолжать всем рассказывать, что кругом сплошные конюшни), остаться работать из дома в текущей компании.
Мне на самом деле абсолютно всё равно на вашу роль, у меня то всё хорошо :) Мне и оупенспейсы нравятся и производительность моя от этого не меняется. И я лично знаю огромную кучу людей которые тоже чувствуют себя прекрасно в таких условиях и смеются с ваших комментариев про конюшни и про то, как лучше строить it компании :)

А если бы оно, то оно бы... Вы, наверное, уже не одну компанию, спасающую жизни, такого типа открыли и наверняка знаете о чём говорите?)

То есть «спасающая жизни» компания должна иметь опенспейс? Вы серьёзно?

Ну да, вот и первый приём Высокой Полемики с вашей стороны. Так, что следующим будет?

И я лично знаю огромную кучу людей которые тоже чувствуют себя прекрасно в таких условиях и смеются с ваших комментариев про конюшни и про то, как лучше строить it компании :)

А-а, anecdotal evidence. Ну ok, продолжайте в том же духе.

Мне на самом деле абсолютно всё равно на вашу роль

А перед этим говорили, что понятна... ну как же так...

При чём тут должна? Никто никому ничего не должен. Компания открывает офис такой, какой считает нужным. Работать в нём или нет — решать вам.
Человек хейтит «„передовые“ идеи 1900-х годов» и при этом кидает ссылки на лурк в 21 веке.
А про роль что не так? Она ясна, но мне всё равно. Как-то более детально пояснить? Вас это задело?

Работать в нём или нет — решать вам.

А делать так, чтобы в нём работалось _лучше_ и не терять эффективность на ровном месте — решать им.

Человек хейтит «„передовые“ идеи 1900-х годов» и при этом кидает ссылки на лурк в 21 веке.

Да. А ещё я пишу это азбукой, спроектированной изначально где-то в конце 9-го века н.э. на основе адаптации 8-го века до н.э. предыдущей адаптации 18-го века до н.э. письменности 25-го века... а руку для этого «спроектировано» ~50 миллионов лет назад... страшно...

Она ясна, но мне всё равно.

Ну я очень сомневаюсь, что вы хотя бы на 1/10 попали правильно с уяснением, но таки дело ваше. (Жаль, что мы так и не заслушали начальника транспортного цеха...) И нет, не задело. Скорее вызывает скуку.

Підписатись на коментарі