DOU Ревізор у TechMagic у Львові: панорамні вікна, космічні мітинг-руми й світло 24/7

DOU Ревізор повертається! Цього разу ми завітали до української компанії TechMagic з офісом у Львові. TechMagic спеціалізується на розробці вебпроєктів різної складності, здебільшого для клієнтів зі США та Великої Британії.

У портфоліо компанії є сервіси, якими користуються компанії зі списку Fortune 500, зокрема Sony, Ryanair, Hilton, Cisco, Deloitte.

Донедавна фокусом в TechMagic був JavaScript, AWS і Serverless стек, та цього року вона придбала компанію Dynamo, тому в портфоліо з’явились й інші технології. Зараз тут працюють близько 300 спеціалістів. В Україні офіси компанії відкриті у Львові та Києві, а нещодавно запустили ще й мініковоркінги у Дніпрі та Одесі. Також найближчим часом планують відкрити офіс у Кракові.

👉🏼 Ревізії цікавіше дивитись на YouTube!

🏙️ В околицях і поблизу

Головний офіс розташований у Львові на вулиці Стрийській, 108, у ЖК «Національний»,
за шість кілометрів від історичного центру й ратуші. Це 15 хвилин на авто через вулицю Княгині Ольги.

Якщо потрібен громадський транспорт, поруч ходять автобуси № 3Н, № 3А, № 16, № 18 та № 1004, тролейбус № 25 і маршрутні таксі № 13, № 27, № 44 та № 57.

За кілометр від будівлі є три парки: Стрийський, «Горіховий гай» і «Бондарівка». А ще невелике озеро.

У пішій доступності розміщений торговий центр Fabrik, де можна пообідати у Pizza Celentano, Shoco, «Хінкальні». Крім того, пропонують скуштувати комплексний обід у ресторані української кухні «Гуцульська Гражда», куди йти від офісу п’ять хвилин. У самому комплексі, де міститься офіс TechMagic, є продуктові магазини, кав’ярня, аптека.

У дворі офісу — наземна стоянка, а ще підземний паркінг із зарядними станціями для електромобілів. Для спеціалістів TechMagic доступно 17 паркомісць (12 наземних і чотири підземних), які оплачує компанія. Також на території є велопарковка. Спеціалісти бронюють паркомісця за допомогою внутрішнього застосунку.




☕ Офісний побут

До офісу можна піднятися двома ліфтами. Вхід на поверх — за спеціальним пропуском лише для фахівців компанії.

Загальна площа офісу становить 620 м², займає весь останній 15-й поверх будівлі.

Верхній одяг фахівці зазвичай залишають у гардеробі. Особисті речі можна замкнути в локерах. Орієнтуватися в офісі допомагають позначки на стінах та інфографіка на дверях.




Кухня простора, тут є довгий загальний стіл для спільних обідів, а також кілька менших столів. У компанії є традиція щомісяця командами збиратися на спільний обід — тімланч. Зазвичай це відбувається в офісі, але інколи ходять у кафе чи замовляють доставку додому й зідзвонюються онлайн. Частину витрат на спільні обіди покриває TechMagic.

На кухні є холодильники, мікрохвильовка, кавова машина. Також можна обрати чай і доповнити його лимоном і медом.

Обов’язково на кухні є щось солоденьке: печиво чи тістечка до кави. Щотижня по кілька днів на кухні можна знайти сезонні фрукти, йогурти та морозиво.




В офісі сортують сміття, на кухні встановлені спеціальні баки — для паперу та пластику, а ще контейнер для використаних батарейок.

У шафці у вільному доступі канцелярія для фахівців: блокноти, ручки, олівці, наліпки та інше офісне приладдя.

Вбиральні розділені на чоловічі та жіночі. Є душова з рушниками та засобами гігієни.




🖥️ Робочий простір

З початком блекаутів люди почали повертатися в офіс, і якщо у ковідні часи його відвідували 25–30 спеціалістів на день, то нині буває заповнений весь простір, розрахований на 80 місць.

Зараз, у період вимкнення електроенергії, компанія заохочує спеціалістів відвідувати офіс. Багато хто приходить попрацювати разом зі своїми партнерами й дітьми або ж з домашніми улюбленцями. Під час відеоревізії ми встигли побавитися познайомитися з котиком Сирником, місцевою зірочкою, тому let’s go дивитися 😉




Робочий простір влаштований у форматі оупенспейсу. Спеціалісти самостійно бронюють робоче місце заздалегідь. Також у корпоративному застосунку можна переглядати план офісу, розташування мітинг-румів, обирати вільні столи та бачити, хто забронював стіл поруч. Місце є змога забронювати на весь день, кілька днів чи на три місяці вперед.




Три столи призначені для роботи стоячи. Вони промарковані на плані в застосунку.

Кожен спеціаліст отримує техніку згідно зі своєю кваліфікацією. Якщо фахівцю на ремоуті потрібне крісло, стіл або додаткове обладнання, компанія надсилає все це додому — для цього роблять відповідний запит.

Загалом в офісі 15 мітинг-румів. Назви вони дістали на честь космічної тематики — як-от Moon, Morning Star, а кімната команди підтримки називається «Houston, we have a problem».








Крім того, є кабінки, що розраховані на одну людину. Переважно їх використовують для перемовин чи телефонних дзвінків.

У TechMagic самостійно планують час початку й завершення робочого дня, офіс відчинений з 7:00 до 23:00, а також доступний в суботу з 10:00 до 18:00.

Спеціалісти, які не мають змоги відвідувати офіс, можуть дати запит на часткове покриття витрат на альтернативні джерела енергії (EcoFlow, Starlink тощо).

Для офісу розробили автономну систему опалення та кондиціонування, у кожному спейсі є датчики контролю температурного режиму.

До стандартного welcome pack входять брендована футболка, іменне горнятко з цитатою/кредо, яку кожен спеціаліст обирає сам, стікерпак, листівка і блокнот з ручкою.

🧘 Відпочинок і саморозвиток

В офісі є кімната для відпочинку, з диванчиком та пуфами, столом для настільного тенісу, кікером, настільними іграми. Кімната трансформується під різні потреби. Саме тут проводять освітні офлайн-події та святкування. Кімнату можна забронювати, наприклад, під тренінг чи командну зустріч.





З кімнати для відпочинку є вихід на розташовану на даху терасу (400 м²). У теплу пору там відбуваються святкування чи освітні івенти. Гучно команда тут святкуватиме вже перемогу України.




У планах на літо 2023 року — покращити благоустрій тераси, обладнати її вуличними меблями.

На балконі є місце для куріння.

В офісі міститься бібліотека — з понад 200 сучасними книжками для саморозвитку. Якщо зацікавило якесь видання, спеціалісти його можуть сміливо брати й читати, але обов’язково треба заповнити форму.




💟 Соціальний пакет

Щодо соцпакету, то спеціалісти TechMagic можуть обрати медичну страховку, компенсацію на спорт або повний Healh check із вакцинацією від грипу раз на рік. Також в компанії діє проєкт для підтримки ментального здоров’я «Tell Me», що включає одноразову компенсацію на послуги психотерапевта і компенсацію 50% на Headspace.

Є внутрішні навчальні програми: Leadership 3.0, BA, AQA та регулярні техтоки. Спеціалістам покривають 100% при успішній здачі сертифікації та компенсовують 50% вартості конференцій та курсів.

Також є штатна команда викладачів англійської мови. Фахівці компанії мають можливість приєднатися до групи відповідно до свого рівня.

З початку повномасштабного вторгнення компанія активно розпочала волонтерську діяльність. Регулярно організовуються збори на потреби військовим. За минулий рік TechMagic задонатила понад 8 млн грн — це закупівля дронів, автівок, старлінків, техніки, амуніції та теплого одягу для військових.

Самі спеціалісти теж об’єднуються, щоб творити власні волонтерські проєкти, до прикладу таким проєкт є GoAskMe, мета якого надавати кар’єрні консультації за донат у Фонд «Повернись живим».

В Techmagic оновили опцію релокейту, тепер окрім бюджету на релокацію до Києва чи Львова, спеціалісти, що планують переїхати в Польщу отримують одноразову фінансову допомогу.

💡 Укриття і blackout tips

Частину підземного паркінгу компанія переобладнала під сховище. Туди провели безперебійний інтернет, розмістили обігрівачі та меблі. Підготували приміщення до того, щоб можна було в безпеці, теплі та зі зв’язком перечекати тривогу. Також там є мікрохвильова піч і снеки для перекусів.




Офіс забезпечили генератором і Starlink, щоб гарантувати спеціалістам безперебійну роботу під час блекаутів. За джерелами альтернативного живлення та зв’язку стежить окрема команда.

❓ DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди TechMagic, у якому взяв участь 31 фахівець львівського офісу, з них 77% — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Найвищі оцінки здобули графік роботи й робочий комп’ютер — по 4,9 бала з 5 відповідно. Парковку теж оцінили високо — у 4,7 бала. Найнижчий бал отримало розташування офісу — 4,2 бала, вентиляцію оцінили у 4,4 бала, а простір для відпочинку та особистий робочий простір — у 4,7 бала.

За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Павло Гонсевич, Web developer, 2,5 роки разом з TechMagic

Працювати в офісі чудово. Мені як розробнику потрібно, щоб був стабільний інтернет, світло — компанія це вирішила моментально. Команда підтримки зробила так, що буквально тієї ж секунди, коли вимикають світло, офіс перемикається на нашу систему. На інтернет знеструмлення взагалі не впливають.

В офісі є все необхідне. Час від часу співробітникам пропонують заповнити опитувальники, що їм хотілося б поліпшити.

Я стабільно працюю з офісу і не можу нічого згадати з незручностей. Нещодавно в нас оновили тенісний стіл — мені це дуже подобається, адже інколи з колегами організовуємо імпровізовані мінітурніри.

Наталія Матюшенко, Salesforce Developer, 3 роки разом з TechMagic

Мені подобається дизайн офісу, приваблює його космічна тематика. Ми переїхали сюди торік, і цей офіс дуже відрізняється від попереднього. Тут все продумано: колористика, принти, назви кімнат. Це все поєднується в один простір.

Класно зроблені переговорні шумоізольовані кімнати — ти можеш підібрати ту, яка підходить за кількістю людей.

15-й поверх передбачає доступ до тераси та балконів — це фішка офісу.

Тут продуктивне середовище, і я розумію, що краще можу зосередитись, ніж під час роботи вдома. Люблю прийти до офісу та поспілкуватися з колегами.

А коли по всій країні почалися блекаути, то компанія швидко відреагувала та забезпечила фахівцям безперебійну роботу.

Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор завітав до вас, пишіть нам на скриньку: [email protected]

📸 Фотограф: Євген Щегольський


Кожна підписка на наш YouTube підіймає настрій усій команді. Підписуйся.

👍ПодобаєтьсяСподобалось12
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


16 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Була у вас в офісі — все ідеально і продумано :) Від локації до маленьких детальок. Бажаю вам ще більшого розвитку та успіху в подальшому!

Із задоволенням прочитав статтю про TechMagic і нагалися 2015 — 2016 — ті роки, коли у вас працював 😉 Кожного разу згадую із ностальгією часи праці в цій компанії і досі залишається для мене найкращою компанією у Львові !

Так тримати, ви круті 👍

PS: прікол — у вас досі є іменні горнятка :) :) :)

Дуже затишний офіс!

На мою думку — жахливо.

Це 15 хвилин на авто через вулицю Княгині Ольги

Це хіба під час комендантської години. В пікові вранішні і вечірні години там все забито — Княгині Ольги, В.Великого, Стрийська, Наукова, тому розташування офісу — 4,2 бала це щось занадто багато як для такої локації, хіба що переважаюча більшість працівників живе на Сихові.
В тому районі вже добрий десяток компаній відкрили офіси, чому їх так туди тягне ніякого логічного пояснення не бачу, логістично воно програє Технопарку на Федьковича чи тому ж Кінескопу в рази.

До офісу можна піднятися двома ліфтами.

Сподіваюсь, є і сходи? Ліфтами користуватись зараз небезпечно, можна застрягнути надовго.

Загалом в офісі 15 мітинг-румів

на ~80 людей D:
У TechMagic ж був чудовий офіс dou.ua/...​es/dou-revisor-techmagic, цікаво було б почути від представників компанії, для чого було потрібно міняти офіс в хорошому місці, на 4 поверсі, де команди зручно сиділи по окремих кабінетах, на опенспейс з не ок вентиляцією (а в опенспейсі вона навряд чи буде хорошою для всіх в принципі) в одному з найбільш постійно завантажених районів Львова, на 15 поверсі. На це мали б бути якісь вагомі причини, бо це виглядає на значний даунгрейд, і якщо ви купились на ’інновації’ і терасу, то вас розвели — стало гірше.

Привіт, Назарій! Дякую, що не оминули увагою цей випуск Ревізора і залишили супер детальний коментар.

Можу відверто розповісти чим ми керувалися коли змінювали офіс.

Роботу над новим спейсом розпочали ще за рік до повномасштабного вторгнення.

Після пандемії наш величезний офіс на УПА на 1600+ квадратів буквально «опустів», його заповненість трималася на рівні 20%.
Не було сенсу тримати таку велику площу, і плюс паркінг біля Кінескопу перетворився в справжнє пекло.

Ми тоді вирішили, що компанії потрібне більш компактне, але сучасне приміщення, яке ми можемо зробити «під себе» і під своє ТЗ.

Вибір впав на новий бізнес-центр на Стрийській, перший у Львові класу А.
Район дійсно ставав дуже привабливим для ІТ компаній (ви самі це згадуєте). Тут багато транспорту, можна 1-2-1 зустріч провести в сусідньому парку, а зараз ще й відкрився новий ТЦ, купа кафешок і спортзал. Тут в нас (нарешті! 😄) є можливість орендувати паркомісця.

Коли вибирали цей офіс, то ще не знали, що буде війна, але, на щастя, тут виявилося своє укриття в підземному паркінгу. На Героїв УПА це приміщення колишнього заводу без сховища.

Так, в нас є ряд тимчасових траблів, які виникли в зв‘язку з блекаутами:

— важко забезпечити стабільну вентиляцію коли постійно стрибки напруги і перебої. Ми зараз доставляємо стабілізатори на ABP та коли це стане можливо — докупимо додаткові кіловати в міста;

— потрібно підніматися пішки в офіс (в нас 2 сходові клітки), бо два ліфти не працюють в години відімкнень. Хоча дехто каже, що це класно для фізичної форми)

До речі, в нас нема великого опен-спейсу, де всі заважають один одному. Деякі відділи мають окремі кабінети, а решта робочих місць розприділені між трьома досить комфортними зонами на ≈ 20 місць. Дві з них закриті скляними перегородками, щоб було затишно і тихо.

Не зрозуміла, чому 15 мітинг румів — то погано) Частина з них на 1-2 людини, шоб можна було зробити Zoom-дзвінок і нікому не заважати. Люди ж працюють на різних проектах, хтось проводить співбесіди, презентації і тд. Румки зайняті постійно. Не всі з них для великих групових зустрічей.

Якщо маєте ще питання, то з радістю відповім!

Дякую.
Урізання зайвої площі і паркомісця — це достатньо вагома причина + зараз ще і укриття, дійсно є сенс, але локація
Щодо вентиляції, більше про те, що важче забезпечити в опенспейсі однаково задовільний її рівень для всіх 20-30-50+ його відвідувачів, бо звичайно вона регулюється однаково на весь спейс, ніж в окремих кімнатах.
Ліфтами я не користувався взагалі, до стабілізації ситуацій з електрикою по-хорошому їх взагалі варто було б відключити по дефолту і використовувати лише для певних цілей (вантажі, працівники з обмеженою мобільністю)
15\80 — не погано, дивно, дивна пропорція вього лиш

Можливо, це моє персональне ставлення, бо за всі мої роботи всі мої офіси були в перероблених гуртожитках, корпусах і т.д. і це завжди була стандартна схема — довгий коридор з кімнатами на 5-6 макс до 10 людей, того і ці відкриті спейси де все видно і разом трохи незрозумілі, нема досвіду роботи в такому(пару днів в пустому), на жаль(а може і на щастя)

В тому районі вже добрий десяток компаній відкрили офіси, чому їх так туди тягне ніякого логічного пояснення не бачу, логістично воно програє Технопарку на Федьковича чи тому ж Кінескопу в рази.

Дуже дивне твердження, як може логістично програвати локація де у різні сторони 4-6ти полосний рух щей по нормальному асфальті локації де більшість доріг це одностороння бруківка для мене загадка, хіба що до ЖД вокзалу добратись швидше?)

Бо там перетинається потік людей з Сихова, потік з Солонки, Сокільників, Зубри і потік тих хто прямує на Сихів і Кільцеву відповідно, пропускної здатності вулиць давно вже замало на таку величезну кількість транспорту, а нормальна розв’язка тільки Луганська-Стрийська, все решта — Наукова-Хуторівка-Стрийська, В.Великого-Стрийська, Сахарова-Стрийська — там нема жодного кільця, а перехрестя з світлофорами, що значно ускладнює рух.

Ви власне описали чому ця локація краща в «логістичному» сенсі, бо звідти можна багато куди добратись відносно просто.

Заторів там немає великих, ну можна постояти на світлофорі трохи звісно в час пік, але якоїсь постійною тягучки там не буває, хіба як ті світлофори не працюють. Можливо 8-9 і 17-18 вечора і «важкий трафік» але й ІТшники не працюють зазвичай з 9 до 6 ти :).

Підсумуючи в плані логістики абсолютно не бачу ніяких плюсів на привокзальній, звісно якщо жити там і їздити на Стрийську то не зручно, але те саме було б і навпаки.

Офіси в тому районі будуть лише зібльшуватись бо там багато новобудов з"явилось і будується за останніх 5 років і лише буде збільшуватись, бо місця там ще предостатньо.

З власного досвіду поїздок напр. до податкової зранку, в ’логістичному’ сенсі там все дуже погано, затор часто формується ще на кільці Кульпарківська-В.Великого і аж до Стрийської це одна величезна тянучка, і нормалізується це все далеко за 9, ближче до обіду.
Зручно там буде хіба невеликій кількості людей, які живуть на Сихові і частково на Новому Львові, для інших навряд

Офіси в тому районі будуть лише зібльшуватись бо там багато новобудов з"явилось і будується за останніх 5 років і лише буде збільшуватись, бо місця там ще предостатньо.

І це жахливо, і ще більше погіршить ситуацію, локація перетвориться в такий самий ’шанхай’ як в районі Підголоско, з єдиною різницею, що там побутовий, а тут буде офісний.

Я там не живу, але об‘єктивно це найкращий район міста і для ІТ компаній тимпаче. Тут поєднується депресивний совок(а в якому місті його немає?) з прекрасними парками, тц, широкими дорогами тощо. Крім того є новобудови, гарні жк навкруги, всі можливі заклади, кінотеатр в парку, кращий кінотеатр недалеко у Вікторії гарденс, класно реставроване перехрестя Стрийська-Наукова, озерця, по княгині Ольги трамвайчик в центр їде окремою своєю смугою без пробок.
З мінусів- це вигляд з тераси на старий закинутий завод ЛАЗ наче?)

Якщо це ’найкращий район міста і для ІТ компаній тимпаче’, тоді його б не оцінили в 4,2.

Я ж кажу, віддаленість від центру є+ не найкращий вид з такої тераси. По наповненню і сполученню район топ. 4.2 із 5- звучить нічого так, це оцінка «добре». Не відмінно. Інше діло, що складно обрати район, шоб по всіх параметрах був навідмінно)

Зробіть огляд welcome-pack-у обов’язковим для наступних візитів у інші компанії, якщо буде відсутній то так і кажіть «у компанії відсутній welcome-pack».

Виглядає неймовірно. В Techmagic завжди були комфортні, затишні та душевні офіси!

Підписатись на коментарі