DOU Ревізор в TemaBit Fozzy Group: мобільні хаби і медитаційна кімната для майже 500 ІТ-спеціалістів у Києві (ВІДЕО)
Цього разу DOU Ревізор завітав до TemaBit! Це ІТ-бізнес в структурі Fozzy Group — торгово-промислової групи та українського ритейлера з понад 700 торговельними об’єктами в Україні, що була заснована у 1997 році.
TemaBit створює рішення для e-commerce, ритейл та логістичного бізнесів групи. Команда розробила понад 80 відсотків програмного забезпечення, яке використовують такі компанії Fozzy Group, як Сільпо, Фора і Justin.
Сьогодні команда TemaBit Fozzy Group налічує майже 1000 спеціалістів, які працюють переважно у Києві та Вінниці, а також співпрацюють з компанією віддалено. У київському офісі 462 експерти, з них 424 — технічні спеціалісти.
В околицях і поблизу
До офісу в бізнес-центрі Silver Breeze на проспекті Павла Тичини,
Компанія надає 64 безкоштовних паркомісця у БЦ, які можна забронювати через чат-бот у Telegram. Також на території БЦ є велопаркування на 17 місць.
У бізнес-центрі є кілька локацій, де можна придбати їжу:
- Кафе швидкого харчування «Кантін» (середня вартість обіду становить 100 грн).
- Ресторан Positano (середня вартість обіду 350 грн).
- Супермаркет «Сільпо», де у відділі кулінарії для команди Fozzy Group діє знижка 30%.
Офісний побут
Одразу на вході до бізнес-центру встановлені турнікети, а охоронець перевіряє температуру спеціалістів за допомогою безконтактного термометра. В офісі немає обладнаної зони для паління, тому спеціалісти виходять курити на вулицю біля входу в БЦ.
В офісі три кухні (дві на п’ятому поверсі та одна на сьомому), на кожній з яких є холодильник, мікрохвильова піч, кавомашина, електрочайник, одноразовий посуд; чай, кава, солодощі. У вихідні холодильники миють і прибирають усе, що всередині. На час карантину в компанії відмовилися від використання спільного посуду та посудомийної машини, тож переважно спеціалісти приносять їжу із собою у контейнерах, замовляють доставку або купують у відділі кулінарії супермаркету БЦ.
У TemaBit сортують: збирають як пластик, скло, метал, папір, так і батарейки. Баки для вторсировини є і на кухнях, і в опенспейсах.
Також на поверхах можна знайти аптечки, принтери та — як карантинне нововведення — праски й прасувальні дошки, щоб спеціалісти могли термічно обробити маски, якщо буде потреба. На ресепшені можна взяти маски з тканини.
Система вентиляції та обігріву централізована, спеціалісти можуть налаштовувати температуру у просторі, проте є зони, де циркуляція повітря доволі інтенсивна. В докарантинний час проблему вирішували підручними засобами, щоб регулювати потоки повітря. Нині легше просто змінити місце, оскільки людей в офісі небагато — його відвідують
За результатами опитування команди у серпні 2020 року, 71% спеціалістів бажали змінити докарантинний формат, що передбачав щоденне відвідування офісу. Але перейти на повністю віддалену співпрацю виявилися готові лише 15%. Тому у Fozzy Group запровадили гібридний формат — незалежно від епідеміологічної ситуації діятимуть нові правила бронювання та відвідування простору. Саме тому на початку цієї весни відкрили Innovation Hub — простір на першому поверсі БЦ у форматі коворкінгу, розрахований на 170 місць.
Площа Innovation Hub становить 1114 м². Щоб прийти сюди, спеціалістам треба забронювати місце через чат-бот. Також за його допомогою можна побачити, скільки людей уже запланували прийти на конкретний час. Для виходу в опенспейси на
На постійній основі в Innovation Hub працюють команди електронної комерції та фахівці з розробки нових продуктів.
Простір намагалися зробити багатофункціональним і максимально мобільним, тому додали столи, фліпчарти та панелі на колесах для зонування, розетки, що опускаються і піднімаються під стелю, крісла-мішки. Телевізійні панелі теж рухливі й не закріплені на стінах. Фліпчарти, як і підлогове покриття та панелі на стелі, обшиті звукоізоляційними матеріалами. Для особистих речей зробили пронумеровані шафки, що зачиняються на ключ.
Керувати освітленням і розетками можна через спеціальну програму на планшеті, яку розробили спеціалісти TemaBit. Температура та інтенсивність роботи вентиляції регулюється панелями управління, що вмонтовані в стіни.
В обох частинах Innovation Hub є кавапоінти з усім необхідним для приготування гарячих напоїв.
Вбиральні та душові у хабі спільні, а в опенспейсах поділені на чоловічі та жіночі.
Робочий простір
На
Стандартне місце фахівця складається зі столу, крісла, тумбочки, ноутбука, одного чи двох моніторів, навушників та мишки. Якщо периферія у всіх спеціалістів однакова, то щодо комп’ютерів є певна градація. Наприклад, спеціалістам, які часто переміщуються між офісами, надають ноутбук Dell з 16 Gb оперативної пам’яті та SSD на 512 Gb. Фахівець може обговорити та затвердити характеристики бажаної техніки з менеджером. Окрім комп’ютерів та периферії, співробітникам за запитом доставляють додому крісла.
Оскільки офіс рекомендують відвідувати лише тим, кому потрібне специфічне обладнання, наприклад каси для тестування, значна частина команди працює переважно віддалено. В офісі є окрема кімната — «лаба», де зібрані різні моделі кас для тестування.
Столів з регуляцією висоти в офісі немає, проте є кімнати зі стійками, за якими можна працювати стоячи.
Найбільше з краєвидом пощастило спеціалістам на
Окрім опенспейсів, є кілька менеджерських кабінетів. Деякі з них у карантинні часи використовують і для зустрічей.
В офісі 6 переговорних кімнат, які можна забронювати через Outlook-календар. Кожна з них стилізована. Наприклад, є кімната «Дивовижний Київ», як у тематичному «Сільпо», «Чаювання» та «Стімпанк».
В Innovation Hub встановлені офісні кабіни Silent Box для телефонних розмов або відокремленої роботи. Це одномісні місця у вигляді прозорих кабін з вентиляцією та звукоізоляцією. Також тут є зони для зустрічей сам на сам.
Окрема зона хабів призначена для презентацій і конференцій. Амфітеатр зі сходами з фанери вміщує 30 осіб. Нині через карантинні обмеження тут збирається максимум 10 учасників.
Новачки першого ж дня отримують welcome pack, що складається з листівки, екочашки, ручки та блокнота, бейджа-перепустки та стикерів з цінностями компанії.
Загалом у Fozzy Group намагаються максимізувати життєвий цикл спеціаліста у компанії. Працювати тут
Відпочинок і натхнення
На
Крім того, тут є душова з бойлером і сушкою для рушників. Рушник треба брати з собою.
У межах програми «Спортзали та курси» спеціалістам Fozzy Group та їхнім родичам компенсують до 50% вартості абонементу або навчання. Для цього людина обирає зі списку спортзалів і курсів, які підготувала компанія, те, що її цікавить, і надсилає заявку. Щоб родичі теж скористалися програмою, спеціалісту до заявки треба додати копію документа, що підтверджує їхні родинні зв’язки.
Також фахівцям надають:
- добровільне медичне страхування і ризикове страхування життя;
- знижки на послуги мережі клінік Viva (для рідних теж);
- спеціальні пропозиції від автозаправних станцій, дисконт на послуги СТО та знижки від партнерів на купівлю авто;
- знижки у магазинах і ресторанах Fozzy Group, а також на тури в «Сільпо Вояж»;
- спеціальні ціни на мовні курси та інші можливості для саморозвитку;
- путівки на оздоровлення в «Артек-Буковель» для дітей працівників.
Місця для відпочинку в офісі не так багато. Наприклад, на
У 2021 році в Fozzy Group розпочалась wellbeing-кампанія, у межах Mental Health програми спеціалісти можуть прослухати безкоштовні вебінари на тему ментального здоров’я. Також компанія впровадила для співробітників сервіс для роботи з коучами та психологами, де кожен охочий може звернутися за консультацією (перше заняття за кошт компанії, далі — за символічну оплату). Наразі готується запуск програм зі зміцнення фізичного здоров’я, роботи з майндфулнес-експертами та серія практичних вебінарів з управління фінансами.
Нещодавно на
Щодо навчання, то в компанії відкрили внутрішній університет — Fozzy Campus, де спеціалісти Fozzy Group можуть розвинути навички й компетенції, обмінятися ідеями та досвідом з колегами.
В університеті є чотири основні напрями: Soft skills hub, Leadership hub, Professional hub та IT Academy. У Soft skills hub розвивають корпоративні компетенції та м’які навички, наприклад, у форматах коротких онлайн-тренінгів, марафонів у телеграмі, бізнес-ігор тощо. Leadership hub призначений для керівників усіх рівнів управління. У Professional hub проводять вузькоспеціалізовані тренінги з професійних навичок (hard skills). Оскільки компанія переходить на Agile-систему, у межах цього хабу діє школа Product Owners. В IT Academy ж навчають мов програмування тощо.
Також IT Academy проводить навчальні програми для студентів з можливістю подальшої співпраці з компанією. У 2020 році 26 випускників таких програм приєдналося до TemaBit Fozzy Group. В докарантинні часи навчання відбувалося офлайн у київському та вінницькому офісах, а нині студенти вчаться онлайн.
Серед регулярних подій у компанії щороку проходить фестиваль-корпоратив «Традиційні Тинди-Ринди» для представників усіх бізнесів Fozzy Group, що збирає майже 4000 гостей на ВДНГ (у 2020 році через пандемію фестиваль відбувся онлайн, але у Fozzy Group сподіваються скоро зібратися наживо).
До дня захисту дітей в компанії влаштовують Fozzy Family Day — сімейне свято з атракціонами, конкурсами, майстер-класами, музикою, смаколиками та подарунками. Зазвичай його проводять на свіжому повітрі. Через пандемію торік свято скасували, а у
DOU Ревізор запитує
Ми провели анонімне опитування серед команди TemaBit, у якому взяли участь 163 фахівці київського офісу, з них 76% — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.
Найвищим балом 63% опитаних відзначили розташування, у середньому на 4,48 бала з 5. Графік оцінили у 4,42 бала. Найнижчі результати у периферійних пристроїв — 40% респондентів поставили 3 бали і нижче.
За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.
Катерина, QA Automation, 2,5 року з компанією
Роман, Senior .Net Developer, 10 років з компанією
Анна, Front-end Web Developer, 5 років з компанією
Александр, Scrum Master, 11 років з компанією
Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: [email protected]
Стежте за нами у Facebook. І підписуйтесь на YouTube.
Фотографка: Леся Коверега
9 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.