Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

DOU Ревізор у Львові: «Літаки під куполом у Tickets.ua»

Цього разу DOU Ревізор завітав до офісу Tickets.ua — продуктової компанії з власним центром досліджень і розробки. До переліку сервісів, що надає Tickets.ua, належать: пошук та придбання авіа-, залізничних та автобусних квитків, квитків на різні події, бронювання готелів, оформлення страхування, замовлення трансферів, оренда авто тощо.

Tickets.ua було засновано у Львові 2009 року. На сьогодні компанія має 11 офісів і 530 співробітників глобально, 440 з яких — в Україні. У львівському офісі працює 365 людей, 100 з них — технічні спеціалісти.

В околицях і поблизу

До бізнес-центру «Легенда-Клас» за адресою вул. Шевченка, 111-А компанія переїжджала поступово. Першими до нового простору наприкінці 2016 року в’їхали технічні спеціалісти, які відтак розмістилися на одинадцятому поверсі. Решта ж команди приєдналася до них уже 2017 року й зайняла четвертий поверх БЦ.

Будівля бізнес-центру розміщається навпроти зупинки «Крупзавод» швидкісного трамвая й автобусів. До центру Львова звідти можна дістатися за 20 хвилин громадським транспортом.

Поблизу розмістилася велика кількість кафе й ресторанів, де можна пообідати. У будівлі БЦ є кафе «Вишиванка» й «Піца Челентано». Середня вартість обіду в закладах становить 70–90 грн. На першому поверсі в магазині «Близенько» можна придбати продукти й свіжу випічку. Поруч є два кафе з кавою та швидкими закусками. У них для працівників Tickets.ua діє знижка у 20%.





БЦ надає місця для паркування будь-яких видів транспорту. Компанія має закріплені за нею 70 паркувальних місць для автомобілів, які відмічено спеціальними маркерами. На велостоянці БЦ на 20 транспортних засобів місця не закріпляються. Для співробітників стоянки є безплатними, а в’їзд здійснюється за перепустками.





Офісний побут

До офісу можна потрапити за допомогою пропускних карток і відбитків пальців. Сканер, що зчитує відбитки, перевіряє наявність людини в базі з переліком спеціалістів компанії й відчиняє двері. Для переміщень усередині офісу картка не потрібна, окрім доступу до зони для куріння.





В офісі можна помітити багато інсталяцій, переважна більшість із яких — частини декорацій з корпоративних вечірок. Наприклад, подібні до ялинки срібні кульки біля входу або крила справжнього літака. У львівському офісі крило переобладнали на зону для відпочинку, у київському — на стійку рецепції.





На четвертому поверсі в кожній кімнаті є шафи для верхнього одягу. А ось на одинадцятому облаштували загальну гардеробну, де можна залишити верхній одяг і привести його до ладу. Машини для чищення взуття розміщено коло входу біля ліфтів на кожному поверсі.





У будівлі функціонує централізована система вентиляції, пульт керування до якої є в кожній кімнаті простору. На жаль, в open space-зонах немає можливості відчинити вікна, тому там додатково встановили кондиціонери. У деяких кабінетах вікон немає взагалі.

Також у Tickets.ua є «внутрішній Facebook», що оновлюється щотримісяці. Це інсталяція з фото й іменами всіх членів команди компанії, яка розмістилася біля кухонь на 4-му та 11-му поверхах. На кухнях можна придбати снеки в одному з автоматів зі швидкими закусками, улаштувати повноцінний обід, залишити в контейнері використані батарейки для подальшої переробки й відсортувати відходи. До речі, у компанії відмовилися від пластикових стаканчиків і замінили їх брендованими керамічними горнятками.







Кухня на одинадцятому поверсі має менші розміри. На обох кухнях завжди є все потрібне для приготування чаю, кави, зберігання й підігріву їжі. Також там можна купити енергетичні напої. Оскільки багато сервісів мають працювати цілодобово, то працівники не обходяться без додаткової підзарядки. Спеціалісти можуть зберігати власну їжу в холодильниках. Щопонеділка о 9-й ранку вміст холодильників прибирають.






До офісу можна привести домашнього улюбленця, однак, є умова: тваринки мають бути не більше ніж пів метра на зріст. Дехто зі спеціалістів навіть поселив у робочому просторі черепашок і рибок.




У компанії є тотемна тварина — мопс Гриць. Це собака генерального директора компанії. Портрет Гриця можна побачити як ілюстрації на стінах, а також на мерч-продуктах. Знімальній групі DOU Ревізор удалося познайомитися з песиком під час візиту до офісу.




Улітку й восени в офісі компанії проводять екскурсії для студентів і школярів віком від 14 років. Учням розповідають про різні напрями роботи компанії та професії, які можна опанувати. Студентам як потенційним працівникам розповідають докладніше про кол-центр, який часто стає їхнім першим місцем роботи.

Убиральні й душові кабінки на четвертому поверсі розділено на чоловічі та жіночі. На одинадцятому ж поверсі функціюють одна загальна вбиральня й одна з поділом за гендером.







Робочий простір

Офіс займає 2 поверхи й має загальну площу 3488,60 м2. Розмір простору одинадцятого поверху, де працюють виключно технічні спеціалісти, становить 1416,00 м2, решту площі відведено для співробітників на четвертому поверсі. Кількість квадратних метрів на людину в робочому приміщенні становить 5 м2 (відповідно до даних компанії).




Одинадцятий поверх виконано у форматі open space. Увагу там привертає розлогий купол з білими пластинами, які підвішено під стелею. Вони виконують функцію звукоізоляції, щоб шум не розсіювався поверхом.






На четвертому поверсі система планування простору кабінетна, де кожна кімната відповідає конкретному відділу: HR, юридичному, call-центру, бухгалтерії тощо. Є кімнати, у яких працюють 20–30 людей, а є й кімната, яку займають лише три спеціалісти. У кожній великій кімнаті відокремлено кабінет-акваріум, призначений для керівника відповідного департаменту.










В офісі є 7 перемовних кімнат. Забронювати їх можна на корпоративному порталі Bitrix.








Простори пронумеровано за принципом гейтів в аеропорту. Позначки на дверях указують на назви команди й департаменту. Раніше за написами на дверях можна було також дізнатися кількість людей, які сидять у кімнаті, але від цієї ідеї відмовилися, оскільки в процесі роботи здійснюється дуже багато внутрішніх переходів, тож кількість людей змінюється постійно.




Найбільшу кімнату мають відділи контактного центру. Спеціалісти працюють позмінно, тому робочими столами також користуються почергово. У таких відділах користувачам допомагають вирішувати різноманітні запити, наприклад, щодо реєстрацій на авіарейси, оформлення домашніх улюбленців на переліт, виправлення помилок у паспортних даних тощо.

Компанія щороку проходить сертифікацію систем захисту платіжних даних PCI DSS та отримує сертифікати Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), що дають змогу оформляти авіаквитки. Підтвердження сертифікацій команда розмістила біля входу на одинадцятому поверсі простору.

Графік роботи в компанії гнучкий: 7 робочих годин для розробників, для решти команди робочий день 8-годинний, плюс година перерви на обід. Співробітникам рекомендовано приходити до офісу в проміжок часу з 8-ї до 11-ї години. За словами спеціалістів компанії, вони самі вибирають час роботи й легко реалізують можливість віддаленої роботи.









На початку роботи спеціалісти отримують робоче місце з тумбочкою й комп’ютер з периферією. Технічні спеціалісти працюють за ноутбуками на ОС Ubuntu або Windows, також вони можуть звернутися до HR-відділу, щоб отримати додатковий монітор або два. Далі із цим запитом спеціалісти мають звернутися до системних адміністраторів. Якщо ноутбукові не вистачає потужностей, то спочатку до нього додають оперативну пам’ять і SSD-диск. Якщо потужності однаково недостатньо, можна отримати новий комп’ютер.







Після проходження випробувального терміну співробітникам компанії видають корпоративну футболку й чашку із зображенням мопса Гриця, а також вони дістають можливість одержати медичне страхування й відвідувати заняття з йоги, англійської та сеанси масажів. Право на зовнішнє навчання компанія покриває на 70%. Щороку формується бюджет (на кожний окремий департамент), який потім керівники розподіляють між працівниками.

Щоб відвідувати курси з англійської, спеціалісти мають пройти тестування на визначення рівня знань. Після проходження курсу співробітники знову проходять тестування й отримують сертифікат від Tickets.ua. Курс проходить у форматі двох 60-хвилинних занять на тиждень із домашніми роботами. На постійній основі в компанії працюють два вчителі англійської, а також раз на тиждень в офісі проходить заняття з носієм мови.

Відпочинок і натхнення

В офісі є зелена зона з книжковою шафкою. Тут можна просто почитати або в разі потреби провести робочу зустріч. Додатково бронювати для цього зону не потрібно. На кожному поверсі є ігрова кімната. На четвертому поверсі ігрова значно більша за розміром, тому в ній двічі на тиждень проходять півторагодинні заняття з йоги. Зазвичай їх відвідує орієнтовно 6–10 людей. Послуги інструктора з йоги оплачує компанія.





Також в ігровій кімнаті є столи для настільного тенісу та футболу, Xbox і басейн, наповнений кульками. На полицях розмістили нагороди футбольної команди Tickets.ua за участь і перемоги у львівських та всеукраїнських турнірах.






В ігровій кімнаті на 11-му поверсі є PlayStation 4, мінігольф, турнік, боксерська груша, пуфи, баланс-борд і настільний футбол.




Спеціалісти компанії мають змогу раз на рік пройти комплексний курс із 10 масажів. Тривалість одного сеансу — 40 хвилин, причому є опція як лікувального, так і розслаблювального масажу.




Про захоплення колег поза роботою спеціалісти Tickets.ua можуть дізнатися з дошки талантів. Це стіна зі сертифікатами, на кожному з яких надруковано ім’я співробітника й назва його хобі. Серед них: дизайн, флористика, спів, музика й навіть організація весіль.




DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування членів команди Tickets.ua, у якому взяли участь 80 спеціалістів компанії, з яких 35 — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, як же їм живеться в офісі, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою деякі характеристики: розміщення, графік, робоче місце й офісний простір.

Результати показали, що більш як 90% опитаних задоволені графіком роботи й розміром особистого простору. Найменш задовільні оцінки отримало місце розміщення офісу: 40% опитаних залишили відмітку 3 й нижче. Респонденти задоволені дизайном з авіатематикою, просторістю приміщення й тихою атмосферою на 11-му поверсі.

Серед побажань від спеціалістів — додати більше яскравих фарб і зелені до інтер’єру, зорганізувати місця для сну й можливість вивчати французьку.

Ми також особисто поспілкувалися зі спеціалістами компанії й поставили два нескладні запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Оксана, QA Engineer, 2 роки з компанією

Я працюю на одинадцятому поверсі, тому не так часто буваю на четвертому... Мені подобається інтер’єр офісу загалом: дизайнер підібрав дуже спокійні кольори. Плюс, у нас є класний купол у спейсі. Навіть коли я кажу друзям, що працюю в Tickets.ua, то вони одразу вигукують: «Ой, то ти під куполом працюєш?» Причому вже не одна людина таке мені казала.

Серед мінусів в офісі те, що в open space не відчиняються вікна, та це вже проблема будівлі. Ще не подобається розміщення... Та, напевне, це вже залежить від місця, де ти живеш.

Богдан, Ruby Developer, 1 рік з компанією

Тут є все для того, щоб працювати. Стіл, робочі місця — усе о’кей, нема такого, що комусь тісно. У нас у кімнаті чоловік десять, але кімната величезна, тож для кожного є місце. Єдине, ще хотілося б мати якесь таке місце, щоб прийти й поспати хвилин 20. Бо інколи в роботі дуже допомагає просто прийти й вирубитися трохи.

А так приходиш, працюєш, виходиш з офісу, їси, повертаєшся, трошки відпочиваєш і нормально. Можна й з дому також попрацювати — у нас це дуже гнучко. Заходиш на спеціальну корпоративну мережу, пишеш заявку «Я сьогодні віддалено» чи «Беру day-off» і готово! Просто попереджаєш директора департаменту, що маєш якісь справи, і все легко вирішується.

Оскільки на роботі я переважно не затримуюся більш як 8 годин, якихось надумів мені там не треба. Я зазвичай приходжу десь о пів на дев’яту й о пів на п’яту йду додому. Розробники по суті мають бути в офісі десь 8 годин, але так, щоб працювати й сидіти за ноутом, то всього 6. У нас на виконання завдання якраз іде по 6 годин. Ще годину дають на вирішення всіляких організаційних робочих питань і ще годину на обід. Працювати тут дуже круто, бо всі розуміють, що розробник об’єктивно не може працювати 8 годин. Це максимум 4 продуктивні години й ще 2 годинки для того, аби щось легше поробити.

Коли я тільки прийшов, мені дали комп такий собі... Але я попросив, і мені дали комп’ютер досить крутий. Питань до потужності нема. Усе, що я просив, давали дуже швидко. Екрани й перехідники — дуже швидко, а от на новий ноут я чекав три місяці.

Оля, Ruby Developer, 1 рік з компанією

У нас тут доволі тихо й мені подобається, що це найвищий поверх у БЦ. А тому — надзвичайний краєвид з вікна. Якщо дивитися вниз, то видно залізничні колії, але далі — Львів, як на долоні. Навіть Високий замок видно, і це дуже гарно! Та якщо сонце сліпить очі, доводиться опускати жалюзі, і кінець краєвиду. Та у Львові не так вже й багато сонячних днів.

Мені дуже подобається, що в нас є масаж. Він лікувальний і потрібний тим, хто проводить багато робочого часу сидячи. Я ж працюю за столом стоячи. Колись думала про те, щоб самій купити такий стіл, проте, звернувшись до наших менеджерів, другого ж дня отримала його просто так.

Круто також, що в ігровій проходить йога. Це в межах робочого простору, тож не треба кудись бігти. Спустився й позаймався — дуже зручно.

Звісно, розміщення БЦ таке собі за львівськими критеріями. Ми близько до центру, але тут є транспортні складнощі. Для себе я питання вирішила й добираюся до роботи скутером. Також у БЦ є питання з ліфтом, на який можна ну дуже довго чекати. А в спекотні дні може бути задушливо, бо кондиціювання не справляється. Та повторюся, у Львові не так багато сонячних днів, тож це не є проблемою номер один.

Сергій, QA Engineer, 5 років з компанією

Очень классный и комфортный офис. Мне нравится, что в компании можно развиваться и идти дальше. Я вообще пришел сюда в call-центр пять лет назад и очень рад, что сейчас здесь работаю в новой роли.

Для меня месторасположение офиса — так себе, так как я живу в другом конце города. Сейчас хорошая погода, лето, сел на велосипед и спокойно можешь доехать. А зимой это просто ужас. Во Львове «автентичні дороги», и на этой брусчатке трамваи часто ломаются, поэтому зимой вообще плохо добираться. Но я не считаю, что это важный фактор. Переедет компания отсюда, так кому-то другому будет расположение мешать. Всем не угодишь.

Когда у меня было защемление, то очень помогли офисные массажи. Этой опцией реально пользовался. А вот игровыми комнатами — нет: у меня в жизни и так хватает развлечений, но круто, что это в офисе есть.


Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: [email protected]

Ми катаємося по Україні в пошуках найкреативніших та нестандартних офісів ІТ-компаній. Разом з нами ви зможете зазирнути за лаштунки офісного життя. Але вирішувати, гарний це офіс чи ні, будете тільки ви!

Стежте за нами у Facebook.

Підписуйтесь на відеоканал DOU Ревізора на YouTube.


Фотограф: Леся Коверега

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




22 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
швидкісного трамвая

АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА

в open space-зонах немає можливості відчинити вікна, тому там додатково встановили кондиціонери. У деяких кабінетах вікон немає взагалі.

После того, как узнали это — можно уже дальше не «ревизорить» и уезжать по другим делам.
Ни одна фишка вроде чистки для обуви или крыла самолета не перебьет этот минус. А дополнительные кондиционеры не «сгенерируют» свежий воздух.

Вот вроде шикарный офис, а как доходит до рабочего пространства — все тоже стойло (
На вид на кладбище — плевать

А де на вулиці Шевченка зупинка трамваю? Там колії навіть нема

Ви схоже плутаєте вулицю з проспектом Шевченка.
Вулиця йде від Городоцької до Рясне2. 7 трамвай по ній їде кілька км.

Комиссии в последнее время стали вообще конскими. Брал билеты в Париж, Один и тот же рейс на тикетсе «Успей купить за 8 555 грн», зашел тупо на сайт МАУ там он 7 700 грн.

Я вообще не знаю, кто там билеты покупает. У конечного перевозчика, что авиа, что жд — всегда дешевле цена была.

Ну офис есть, сотрудники есть, видно что-то зарабатывают. У них куча рекламы, кстати, тоже думаю не в долг развешали.

офіс нормальний
але як вони збираються в нього добиратися коли добре відому своім станом вул.Шевченка таки закриють на ремонт? zaxid.net/...​_rekonstruktsiyi_n1482001

Все хорошо, но кабинки туалетов, которые «продуваются», «пронюхиваются», «прослушиваются» :) Мне кажется, уже можно было бы найти решение и сделать их полностью закрытыми.

Очень крутой лифт там есть, прозрачный с видом на кладбище, подымаешься и чувствуешь себя улетающей в рай душой местного покойничка :)

Вроде как полезный и интересный проект, вложено немало денег, в т.ч. в рекламу. НО.
Это просто невероятно, но факт — имея такой огромный штат прикрутить на прием для оплаты....только украинские карточки. Вы не в себе вообще?!
Сколько раз пытался, обращался — бесполезно, игнор, может тут прочитают.
Вы проведите анализ по отказам и их причинам. Только я сколько раз не довел заказ до конца только потому что ваш биллинг не принимает иностранные карточки. Один раз вообще отмена оплаты пришла за 30 минут до окончания регистрации из-за того что якобы была оплата не украинской картой,я чудом попал на рейс и то потому что оплатил по-другому.
Итого что делаю я — ищу у вас рейсы — перехожу на сайт авиакомпании и там покупаю билеты.
И все, даже перестал мучаться с этими попытками оплаты через ваш сайт.
В общем, если вы хотите строить местечковый самодельный проект — принимайте к оплате только украинские карточки. Если хоть как-то хотите двигаться вперед — потратьте 1 неделю времени и прикрутите любой нормальный способ оплаты, хоть Stripe, хоть PayPal, что угодно, но только не этот идиотизм что есть сейчас

ну это вообще экзотика, это совсем не решение проблемы

Александр, добрый день!
Благодарим за обратную связь! Мы принимаем к оплате все карты Visa и Mastercard, в том числе международных банков. Относительно подключения таких сервисов, как Stripe и PayPal, мы передадим информацию коллегам на рассмотрение о возможности реализации таких методов оплаты.
Если у Вас еще есть вопросы или пожелания, пишите нам на [email protected] или в личные сообщения на нашу страницу www.facebook.com/tickets.ua. Сделаем все возможное, чтобы впечатление от пользования сервисом были положительными.

Швидкісний трамвай на Шевченка? Ви знущаєтесь? :) В цей прекрасний район взагалі треба або через Левандівку автомобілем їхати, або підлітати на вертольоті :)

«навпроти зупинки „Крупзавод“ швидкісного трамвая» :) Місцеположення БЦ скоріше навпроти кладовища на «автентичній вулиці» де можна залишити пів авто по частинах. А трамваї скоріше анти-швидкісні. Саме такі спогади залишаються після першого відвідування.

Обращаюсь к сотруднику с вентилятором: как вентиляция в офисе, есть?

Похоже, что плохая.

А в спекотні дні може бути задушливо, бо кондиціювання не справляється.

Это наверное фишка отечественных архитекторов — делать узкие вентиляционные шахты, и не предусматривать достаточно мощную принудительную вентиляцию для помещений с компьютерами.

SSD окупается через 2 месяца. Это при минимальной разнице в 5 минут потерянного времени с HDD в день (минута получается прямо на старте ОС). Может, стоить начать экономить уже прямо сейчас, не вынуждая сотрудников заниматься перепиской с разными инстанциями? )

depens on. например для devops/sysadmin hdd вообще роли не играет, так как там локально хранятся только ключи и креды. а вот для дизайнера — тада ой, ssd и прочее должны быть по дефолту.

На жаль, в open space-зонах немає можливості відчинити вікна, тому там додатково встановили кондиціонери. У деяких кабінетах вікон немає взагалі.

Я надеюсь все в курсе, что обычные сплиты просто гоняют воздух туда-сюда?

Підписатись на коментарі