DOU Ревізор в Sisense: світлий опенспейс з видом на костел

Цього разу DOU Ревізор завітав до Sisense, продуктової компанії, заснованої 2004 року в Ізраїлі. Sisense розробляє бізнес-аналітичну платформу, що допомагає працювати з великими даними. Продукт має дві версії: одним може користуватися будь-хто, другий призначений для інженерного використання. Серед користувачів продукту Philips, AirCanada, Tinder, Pfizer, NASA, American Express.

2021 року компанія отримала нагороду Gartner Customers’ Choice та входить до списку Forbes Cloud 100 останні шість років.

Офіси Sisense є в Україні, США, Ізраїлі, Великобританії, Сінгапурі, Австралії та Японії. Глобально в компанії працює 800+ осіб. В Україні — близько 150 фахівців, з них 139 — технічні спеціалісти.

👉🏼Підписуйтесь на наш YouTube-канал і не пропускайте нові відео

В околицях і поблизу

До офісу у БЦ «Гранд», що навпроти костелу Святого Миколая, команда Sisense переїхала навесні 2021 року. Навпроти розташована зупинка автобусу «Лабораторна», а за 10 хвилин пішки можна дістатися станцій метро «Палац Україна» та «Олімпійська».

Поблизу багато магазинів та закладів харчування у різних цінових категоріях:

  • у 2 хвилинах розташований Novus, «Молоко від фермера»;
  • за 4 хвилин можна дістатися Eastman, де середній чек за обід складає близько 350 грн;
  • у 8 хвилинах пішки заклади «Розкажи мені про Китай», «Гімалаї», «Рукола», «Компот» та «Євразія»;
  • просто навпроти офісу кав’ярні «One Love Espresso Bar» та «Тут буде».





Проте спеціалісти Sisense, які ходять до офісу, зазвичай обирають доставку їжі, оскільки до центру доставляють практично всі заклади.

З паркомісцями є складнощі — найближчі платні паркінги розташовані біля станцій метро «Олімпійська» та «Палац Україна». У жовтні компанія додала 6 паркомісць у БЦ для спеціалістів. Це становить від 50% до 100% паркомісць, необхідних тим, хто відвідує офіс. Також поруч є платний паркінг БЦ «Троїцький» та платна парковка вздовж Великої Васильківської. За даними компанії, велосипедної парковки наразі немає, як і високого попиту на неї серед спеціалістів Sisense.

Зони для куріння можна знайти внизу біля будівлі бізнес-центру.

Офісний побут

Офіс Sisense займає 6 поверх та 600м2 бізнес-центру «Гранд». Також у розпорядженні компанії 7 поверх, проте поки що він закритий. Ремонт там не завершений, оскільки на повну не використовуються навіть можливості 6 поверху. До 2022 року компанія ухвалила політику «Remote First», тобто в пріоритеті віддалена робота, а відвідування офісу — за бажанням.





У офісі діє пропускна система: щоб увійти всередину, знадобиться пропуск або ж відбиток пальця. Окремої людини, що завжди сидить на рецепції, немає. Офіс-менеджерка має змогу працювати віддалено, окрім днів, коли, наприклад, необхідно зустріти кур’єрів або новачків.





Для більшості фахівців діє гнучкий графік — роботу починають о 9-12 годині. Виняток складають команди, що тісно кооперуються с інженерами Кремнієвої долини — графік зміщений у другу половину дня, та Technical Solutions інженери, що мають фіксовані графіки для забезпечення 24/7 підтримки замовників.

Близько 10 осіб у Sisense мають закріплені робочі місця, оскільки постійно відвідують офіс. В середньому щодня ходить близько 12-15 людей на день. Більшість команди надає перевагу роботі з дому, збираючись командами в офісі для обговорення важливих питань та неформального спілкування. Тим фахівцям, що не мають закріплених робочих місць для відвідування офісу, необхідно попередньо вибирати і бронювати робоче місце.


Доки Київ в пандемічній «зеленій зоні» — всі офісні місця доступні для бронювання. В «червоній зоні» офіс зачинено, в «жовтій» і «помаранчевій» доступними для бронювання є лише 20% відсотків місць. Цього року всі спеціалісти щомісячно отримували додаткову стипендію для облаштування домашніх робочих місць. В межах цієї суми спеціалісти купують додому крісла, столи, додаткові монітори, а ще вазони, торшери, картини, килимки тощо.

Кухня в офісному просторі одна. Тут завжди можна знайти фрукти, горіхи, сухофрукти, печиво, тостовий хліб, гранолу, з техніки є холодильники, мікрохвильовка, посудомийка.







Вторсировину у Sisense наразі не сортують, проте одноразового посуду також немає. На кухні також є крани для розливного пива, проте самого пива всередині поки немає. У компанії підрахували, що поки до офісу ходить недостатньо багато людей, щоб додати розливне пиво.

Столова зона біля кухні має вид на костел Святого Миколая. Оскільки у цьому просторі є проектор, часто звідси спеціалісти підключаються до Sisense Sizzle — збору усієї компанії на онлайн-зустрічі. Під час цього розповідають новини компанії, анонсують відкриті позиції, нагадують про існуючі бенефіти, реферальні бонуси, вітають новачків.


У офісі по одній чоловічій та жіночій вбиральні, всередині яких є антисептики та засоби особистої гігієни. Також у Sisense є вбиральня для людей з інвалідністю та душова кімната з феном та сушаркою.





Робочий простір

Простір для роботи складається з одного великого опенспейсу та двох менших, розрахованих приблизно на 10 осіб кожен. Загалом в офісі 50 робочих місць.





В робочій зоні можна писати просто на стінах, а вентиляція регулюється за допомогою пультів керування в кожній окремій кімнаті.





В діючій робочій зоні 7 мітинг-румів, працівники самі ініціювали опитування та з-поміж 20 різних тематик обрали назви для них. Тож тепер переговори проходять у кімнатах із назвами в стилі «Володаря перстнів»: Хоббітоні, Мордорі тощо. Забронювати мітинг-руми можна за допомогою календаря. Всередині кімнат обладнання розумне, розпочинає дзвінок натисканням однієї кнопки, і можна не порпатись з кабелями.







Стандартне робоче місце — це стіл із кріслом та тумбочкою та два монітори. З периферійних пристроїв можна отримати навушники, перехідники, мишку та клавіатуру. Спеціалісти працюють на ноутбуках або Lenovo, або MacBook.

Важливо, що працювати можна виключно на робочих комп’ютерах — так дбають про безпеку даних клієнтів.


До початку роботи у компанії спеціалісти отримують розклад першого дня. Онбординг нині проходить віддалено. Із наповненням welcome pack експериментують, наразі він складається з: футболки, кружки, блокнота, ручки, стикерів, чохла для ноутбука, килимка для мишки та листівки.

У Sisense немає випробувального терміну, тож доступ до усіх переваг спеціалісти мають із першого дня роботи. Раз на 1-2 місяці в компанії проходить Meetingless Day, коли не прийнято призначати та проводити зустрічі, навіть щоденні стендапи.

Відпочинок і натхнення

Зон відпочинку в офісі не так багато. Одразу на вході є кілька крісел для відпочинку, а також інсталяція-антистрес. Подібна встановлена в кожному офісі Sisense. Іноді її використовують як прикрасу до свят. Наприклад, до Дня Незалежності спеціалісти зобразили на інсталяції герб України.





Також відпочити та подихати повітрям можна на балконі.




Відпустка у компанії проходить у межах політики «Unlimited PTO — Paid Time Off». Тобто в оплачувану відпустку можна ходити стільки, скільки потрібно, дні окремо не вираховуються. Але є правила, як слід її погоджувати. Наприклад, перерва між відпустками має складати на менш ніж два тижні.

Окрім державних свят, команда Sisense має додаткові вихідні по п’ятницях для усієї компанії — зазвичай їх від 1 до 3 на квартал.

Соціальний пакет передбачає медичне страхування. У разі виявлення COVID-19 спеціалісти додатково отримують одноразову грошову виплату, у разі госпіталізації сума виплати збільшується у 1,5 рази.

З першого дня у компанії усім фахівцям надають долю опціонів компанії. Також спеціалісти можуть записатися на курси англійської, скористатися покриттям спортивних занять та бюджетом на персональне навчання. У Sisense також є внутрішня система, що дає доступ до великих навчальних бібліотек, наприклад повний доступ до всіх навчальних ресурсів LinkedIn Learning. Там можна проходити курси, лекції та читати профільну літературу в електронному вигляді.


Оскільки з докарантинних часів компанія зросла майже вдвічі, у Sisense особливу увагу приділяють комунікації із командою. Раз на тиждень СЕО знімає для команди п’ятихвилинний відеоролик з головними новинами у компанії. Іноді у відео беруть участь інші особи, наприклад, замовники.

Команда Sisense отримує подарунки до Нового року, Різдва, Дня святого Миколая, а до 1 вересня та Дня захисту дитини подарунки отримують діти фахівців. Влітку у Sisense вперше провели корпоратив вживу для усієї компанії. Крім того, кожна команда має бюджет на тимбілдинги, які з кінця весни також потроху почали проводити вживу.

З соціальної активності — до Нового року організовують святкові вечері для будинку ветеранів праці, до 1 вересня зібрали 50 шкільних портфелів для малозабезпечених дітей, а нещодавно підтримали внеском костел Святого Миколая після пожежі.

DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди Sisense, у якому взяли участь 64 фахівці київського офісу, з них 86% — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Найвище оцінили можливість віддаленої роботи — у 4.97 балів з 5 можливих. Графік роботи та робочу техніку також оцінили високо — у 4.8 балів, периферія та розміри особистого простору дістали оцінку 4.7. Найнижчу оцінку отримала парковка — усього 3.06 балів, простір для відпочинку здобув оцінку у 4.3, а вентиляція та розташування офісу — 4.6 бали. Причому розташування, вид з вікна та простір кухні, за даними анонімного опитування, це те, що подобається спеціалістам у просторі найбільше.

Серед пропозицій команди Sisense для покращення — додати місця для відпочинку та розваг, настільний теніс, а також місця для паркування. Після опитування компанія встигла додати 6 безкоштовних для спеціалістів паркомісць на паркінгу бізнес-центру.

За традицією, ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Олександр, Product Manager, 1 рік з компанією

Мне нравится то, как сделан офис, особенно продуманность деталей. Качество оборудования и техники у нас тоже на высоте. В целом в Sisense мне нравятся люди, отношение к ним, процессы и продукт, над которым мы работаем.

В офисе бываю почти каждый день, но настольными играми и подобным не пользуюсь и не думаю, что это нужно добавлять. У меня такая специфика работы, что нужно успеть скомпоновать все возможные встречи в календаре и обойтись без переработок. Поэтому нет времени на отвлекающие факторы.

Из того, что можно улучшить: сделать более плотные перегородки в туалетах, чтобы добавить приватности. Еще было бы здорово, если бы в офис приходило больше людей, но это не критичное замечание.

Максим, Full Stack Engineer, 1,5 роки з компанією

У офиса классное расположение в центре, удобно добираться по моей ветке, особенно нравится панорамное окно с видом на костел на кухне. Это радует, когда собираешься с ребятами вечером поиграть в настолки или просто пообщаться на кухне. Хотя расположение удобное, но с парковкой есть проблема, так как это центр.

Здесь хорошее оборудование, подставки, которыми удобно пользоваться, по два монитора у каждого — по-моему, этого вполне хватает. График довольно гибкий, можно собираться в офисе с командой тогда, когда нам удобнее. И переговорки для этого всегда свободные есть, так как людей ходит немного. Я, например, прихожу раз в одну-две недели.

Из минусов: если не каждый день приходишь в офис, то нет своего закрепленного места. Это логично, но подходит больше тем, кому нравится приходить и уходить налегке.

Еміль, QA Engineer, 3 роки з компанією

Я почти каждый день работаю из офиса, здесь довольно тихо. Есть возможность сосредоточиться на задачах, поговорить с командой, но людей приходит не так много. Длительных проблем здесь я не наблюдал. Были минусы, связанные с температурой, но решают их довольно быстро через офис-менеджера. Ребята из БЦ приходят и чинят вентиляцию, если нужно.

Сейчас немного не хватает пространств для отдыха. Теннисный стол или кикер не помешали бы. Хотя на этом этаже я не знаю, где можно было бы его добавить, чтобы не нарушать тишину и никому не мешать.

Сейчас я не приезжаю на автомобиле, а раньше парковался на параллельных улицах. Довольно трудно было оставить машину под офисом.

Ну що, ми рушаємо далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: revisor@dou.ua
Стежте за нами у Facebook.

Фотографка: Леся Коверега


Підписуйтесь на наш YouTube, щоб не пропустити нові відео.

👍НравитсяПонравилось9
В избранноеВ избранном0
Подписаться на тему «DOU Ревизор»
LinkedIn



Підписуйтесь: Soundcloud | Google Podcast | YouTube


9 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Що це про Київ стає зрозумілим щось лише з другої половини тексту.
Зрузу видно києвоцентричного журналіста, для якого України за межами Боярки не існує.

З ремоутом другий рік кічитись офісом вже якось «mauvais ton». Я був в офісі кілька разів за цей рік. І, швидше за все, до кінця року вже туди не поїду

Клепают формат бездумно, да и все)

Не правда. Компании и правда пересматривают значимость офиса в своей работе, но не отменяют его. Многие компании оставляют возможность приходить в офис по желанию, кто-то превращает офис в коворкинг, а кто-то организовует part remote.
Так что, не смотря на удаленку, компаниям ещё нужны офисы и они от них не отказываются))

Компаниям да)
А девам они зачем?

Потому что многие из этих компаний будут просить вас ходить в офис, устраивать там митинг, сделают офис обязательным в зеленой зоне, будут требовать приходить 2 раза в неделю или ещё множество вариантов)

Пожелаю этим компаниям удачи и счастливого пути)

Но это же уютный опенспейс!)

Подписаться на комментарии