DOU Ревізор у SoftServe в Дніпрі: власний коворкінг, йога-зал, кімната для сну та доріжка для самокатів

Цього разу DOU Ревізор завітав до дніпровського офісу SoftServe — глобальної ІТ-компанії з українським корінням, що займається консалтингом і надає послуги у сфері цифрових технологій.

Компанія заснована у 1993 році, і нині понад 12 000 співробітників працюють над 1100+ проєктами з клієнтами в США, Європі та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. А ще SoftServe — це штаб-квартири в Україні та США і центри розробки в Україні, Польщі та Болгарії. Усього у компанії 46 офісів.

Наразі в дніпровській команді SoftServe 1600 фахівців, з них понад 1200 — технічні спеціалісти.

👉🏼Ревізії цікавіше дивитись на нашому YouTube!

В околицях і поблизу

До бізнес-центру «Кудашевський» на вулиці Барикадній компанія SoftServe переїхала наприкінці 2019 року. Оскільки БЦ розташований у центрі міста (район вулиці Барикадної називають ІТ-кварталом), за 5 хвилин пішки до центральної вулиці Дніпра, поруч багато магазинів і кафе. Середній чек на бізнес-ланч становить 120 гривень, а обід у кафе обійдеться у 200–250 гривень.


У «Кудашевському» є 49 паркомісць від компанії. Наступного року планують додати велопарковку. Також спеціалісти можуть скористатися платним паркуванням бізнес-центру, це коштує 35 грн/годину.




Офісний побут

Офіс займає два поверхи загальною площею майже 7000 м2. Простір круговий, тобто увесь офіс можна пройти або проїхати по колу. Для цього в центрі виділена доріжка зі спортивним покриттям, у майбутньому її планують використовувати під гіроскутери та гіроборди.






У спеціалістів гнучкий графік. Залежно від проєкту співробітник може починати працювати о 8:00, а може об 11:00–12:00. Графік він обговорює безпосередньо зі своїм менеджером.

Щодня до офісу можуть приходити не більш ніж 15% працівників. У просторі зазвичай перебувають 60–70 спеціалістів, які входять до списку постійних відвідувань. Щоб записатися, потрібно одноразово зробити запит на свого менеджера з обґрунтуванням, чому важливо працювати саме з офісу, а не віддалено. Ті, хто до списку не потрапив, теж можуть приходити та працювати з офісу день-два, проте мають попереджати про це менеджера.


У самому офісі діють кілька правил:

  1. Співробітники мають перебувати в масці;
  2. Прибиральниці дезінфікують дверні ручки та загальні поверхні раз на годину;
  3. Рекомендовано зберігати дистанцію.


Традиції приводити домашніх улюбленців до офісу немає, і, за словами компанії, запиту на це теж не було.

У просторі припливно-витяжна вентиляція, зазвичай вона налаштована на 24–25 градусів за Цельсієм. Ще в офісі встановлені фанкойли, які дають змогу регулювати температуру в зоні шести робочих місць.


Кухонь є декілька: на одному поверсі їх чотири, на іншому — три. На кожній можна знайти по два холодильники, кавоварку з молоком, чай, мікрохвильовки, термопоти, чайники, топінги в окремих пакованнях тощо. В докарантинні часи ще були лимони, м’ята, соуси, кориця, печиво та фрукти, а також проводили йогуртові дні. Наразі цю традицію не підтримують через COVID-safe політику.







Якщо до карантину був спільний посуд, який треба було мити самостійно, то нині він одноразовий біорозкладний. У SoftServe сортують скло, пластик і папір, які вивозить «Екопатруль», а ще збирають на утилізацію батарейки та електроприлади.


Роздрукувати або відсканувати документи можна у спеціальних зонах на будь-якому поверсі.


В офісі є дві кімнати для паління із вдвічі потужнішою, ніж в інших просторах, системою вентиляції. Усіма цигарками, IQOS або вейпами користуються лише тут.


На 6-му поверсі чотири чоловічих і чотири жіночих туалети, а також два туалети для людей з інвалідністю. На 7-му поверсі ще три чоловічих і три жіночих вбиральні. Душові можна знайти на шостому поверсі, там їх дві.






Робочий простір

Загалом робочі зони — це опенспейси, усього в них 709 робочих столів.







Звісно, є невеликі кімнати. Серед них «кубрики» — кімнати для проєктних менеджерів або директорів, що вимушені сидіти окремо через велику кількість мітингів. Кабінет кожного проєктного менеджера виходить на простір його команди. Усього в офісі їх 13.


Проблем із переговорками немає. Так, на сьомому поверсі 10 великих мітинг-румів і 15 маленьких, які розраховані на двох-трьох фахівців. На шостому поверсі 7 великих і 11 маленьких переговорних Phone Room на 1–2 людей. Забронювати їх можна за допомогою системи Robin.








Стандартне робоче місце складається зі столу, тумбочки, крісла, ноутбука і сумки для нього, монітора, мишки та навушників. Додатково можна надіслати запит на стіл для роботи стоячи в офісі. Решту обладнання, наприклад перехідники, килимок для мишки, підставки під монітори додому тощо, пропонують придбати з допомогою відділу IT Support за кошти проєкту. Спеціалісти, які працюють віддалено, можуть забрати додому робоче крісло.


Техніку видають у перший день роботи в офісі або надсилають поштою. Усі ноутбуки зазвичай мають 16 Gb оперативної пам’яті та процесор Intel Core i7 або і5. Працюють спеціалісти із MacBook Pro на 13 або 16 дюймів, HP, Dell, Lenovo, ASUS або Acer на 13–15 дюймів.

Якщо у співробітника є особливі потреби, які не охоплюються стандартними моделями та конфігураціями — він створює запит, який опрацьовує відділ IT Support. Спеціалісти можуть придбати периферійні пристрої за кошти проєкту у вендинговій машині за допомогою спеціальної картки, попередньо отримавши згоду свого менеджера.


Робочі місця фахівці декорують на свій смак. У SoftServe часто оновлюють брендовані горнятка, тому за чашкою можна дізнатися, як довго людина пропрацювала у компанії.


Колеги з інших офісів під час відряджень можуть забронювати собі місце в гостьових кабінетах з позначкою Guest Rooms.


Також в офісі є великий лекторій на 50–60 учасників, де в докарантинні часи проводили тренінги та великі командні зустрічі. Нині його не використовують так часто.


Welcome pack складається з брендованого блокнота, ручки, стикерпаку та чашки в екоторбі.

Відпочинок і натхнення

У офісі є зал для йоги, який не працює на час карантину. Раніше до простору запрошували тренерів з різних напрямів. В офісі були QR-коди, за допомогою яких можна було записатися на заняття. Додатково графік публікували у Workplace. Спеціалісти записувалися на зручний час і розраховувались безпосередньо з тренером. У вільний від групових занять час фахівці могли самі використовувати йога-залу для самостійного тренування або навіть запросити свого тренера.


Відпочити та навіть поспати можна в кімнаті для відпочинку з диванами та двоярусним ліжком.


Масажна кімната на період карантину не працює. В докарантинні часи компанія підписувала угоду з масажистом, щоб фахівці SoftServe могли записатися на сеанс в офісі. Вартість послуг була нижчою від ринкової, спеціалісти оплачували витрати на масаж самі.





Спеціалісти можуть пограти в настільний теніс в одній із двох кімнат, всередині яких також є спортивний інвентар.





Пограти будь-коли в настільний футбол або PlayStation 4 пропонують у спеціальній ігровій кімнаті.


Окрема зона для відпочинку та роботи — двоповерховий коворкінг з м’якими меблями.






Цієї осені у просторі відкрили терасу на даху БЦ на 144 м2. Простір планують використовувати для внутрішніх подій, нетворкінгу, а із послабленням карантину — для зовнішніх заходів.






У SoftServe можна займатися англійською із 50-відсотковою знижкою. Для цього спеціалісту треба подати заявку через внутрішню систему для управління навчанням, обрати формат (інтенсив, групи із підвищення рівня, розмовні клуби), пройти тестування, а далі вже відвідувати онлайн-заняття із викладачем мовної школи SoftServe. В докарантинні часи спеціалісти могли вивчати англійську прямо в офісі, в окремих кімнатах з позначкою Speak Easy.


Онбординг з часів карантину перейшов у віддалений формат. HR Business partner розповідає новачкам про можливості компанії та канали комунікації, команди, клієнтів, дисконтну програму для працівників тощо. Наприклад, компанія щороку покриває спеціалістам витрати на тренажерний зал, а також пропонує медичне страхування.

Соціальні заходи нині здебільшого відбуваються в онлайні. У компанії є інструмент Workplace, який дає змогу проводити лекції з особистісного зростання, розробки, а також отримувати останні новини компанії. Ще є окрема програма Workday, яка надає всю інформацію про структуру компанії, дані колег, нарахування власної заробітної плати, бронювання відпусток.


Крім того, в офісі є кімната, призначена для тренінгів і навчання. Раніше тут проходили заняття IT Academy SoftServe та зовнішні події.


Під час карантину відряджень немає взагалі. Коли карантинні обмеження не діють, бізнес-поїздки, участь у конференціях організовує спеціальний відділ. Для цього треба тільки отримати згоду ліда на конкретний запит.

Релокейти у дніпровському SoftServe є, зазвичай переїжджають із Запоріжжя, Херсона, Миколаєва, міст, де немає офісу компанії. Допомога спеціалістам при переїзді можлива, проте всередині кожного проєкту вона різна.

DOU Ревізор запитує

Ми провели анонімне опитування серед команди SoftServe, у якому взяли участь 100 фахівців дніпровського офісу, з них 69 — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.

Найвищим балом — 4,84 з 5 — відзначили графік роботи, за розташування та комп’ютер теж поставили високі оцінки — 4,78 та 4,74 бала відповідно. Найнижчу оцінку в 3,3 бала та багато коментарів із пропозиціями щодо покращення отримала парковка. Спеціалісти пропонують збільшити кількість паркомісць і додати велопарковку з охороною. Стан вентиляції та простір для відпочинку оцінили у 4,5 бала, а периферійні пристрої у 4,6 бала.

Серед інших пропозицій спеціалістів: відкрити доступ до відпочинкових зон, модифікувати робочий простір і зменшити розміри опенспейсу, а також додати більше смаколиків на кухню. Найбільше в офісі спеціалістам подобається чистота, сучасний ремонт і коворкінг із гвинтовими сходами.

За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.

Єгор, Junior C++ Developer, рік з компанією

В офісі я буваю щодня. Мені подобається, що простір великий. При цьому якщо багато людей, то можна зайняти переговорну кімнату. Вільні місця є завжди, але працівники не завжди ними користуються, особливо якщо розмова спонтанна та швидка. Звичайно, в опенспейсі буває гамірно: то до колег хтось підходить, то до мене. Це типова вада опенспейсу, але тут можна легше познайомитися з колегами.

Дуже хочеться, щоб відкрили ігрові та спортивні зони, але поки що через карантин це неможливо. Найбільше чекаю на відкриття спортивної кімнати, ще було б круто, якби дозволили грати у настільний футбол. Наразі розслабляємося на кава-брейках. Беручи до уваги розміри простору, щоб відпочити, можна просто погуляти офісом.

Валентин, Android Engineer, рік з компанією

У дніпровському офісі мені подобається простір, хоч тепер це поняття відносне, бо людей ходить небагато. Площі тут величезні, можна навіть на гіроскутері проїхатися. В офісі буваю щодня — добираюся пішки за 20 хвилин, до центру загалом дістатися легко з будь-якої точки.

Через карантин багато просторів поки недоступні. Спортивний куточок, сподіваюся, незабаром відкриють, хочеться іноді повисіти на турніку. Також минулої зими нам трохи забракло потужності батарей. Є обігрівачі, але вони не завжди зручні. Наприклад, комусь могло дмухати в голову, тож доводилося їх періодично вимикати. З батареями було б простіше, але це така особливість офісу та опалення, з якою важко щось зробити, хіба що змінити місце.

Діана, Junior Test Automation Engineer, рік з компанією

Поки що я поєдную роботу з університетом. Віддалений формат у цьому дуже допомагає, раніше потрібно було частіше домовлятися у виші про перенесення дедлайнів. Компанія йшла назустріч у таких ситуаціях. Під час сесії пропускала ранкові зустрічі та прописувала робочий статус у повідомленнях — усі ставилися до цього спокійно.

Хоча за мною закріплене місце на 6-му поверсі, мені подобається зона коворкінгу, тому я працюю переважно там. Вона дуже затишна. З покращень, можливо, варто додати більше кухонь. Людей ходить небагато, тож поки що всього вистачає. Але коли нас вакцинували в офісі, було доволі тісно.

Дмитро, DevOps Architect Engineer, 5 років з компанією

Найбільше в нашому офісі мені подобається зонування. Є багато просторів різного типу, кольору, настрою, тому можна вибрати, де попрацювати. Я люблю перший поверх коворкінг-зони — там завжди знайдеш затишне місце. У нас класні великі вікна з краєвидом на Дніпро, а головне те, що вони відчиняються. В офісі багато кухонних зон і достатній доступ до всього. Трохи раніше були доступні йога-кімната, спортивний простір, ігровий... Але наразі через карантин не все працює.

Якщо порівнювати з тими офісами, де я був раніше, цей набагато крутіший. Сьогодні йде тенденція до опенспейсу, але мені більше подобаються компактніші простори. Опенспейс дає більше шуму та моментів, які відволікають. Наразі людей в офісі мало та особливих проблем із шумом немає. Але думаю, що потрібно більше уваги приділити додатковому зонуванню, щоб правильно відсікати зайві звуки.

Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: revisor@dou.ua.
Та стежте за нами у Facebook.

Фотограф: Назар Воробець

Підписуйтесь на наш YouTube, щоб не пропустити нові відео.

👍НравитсяПонравилось5
В избранноеВ избранном0
Подписаться на тему «DOU Ревизор»
LinkedIn



Підписуйтесь: Soundcloud | Google Podcast | YouTube


34 комментария

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Openspace с перегородками, бррр 😬 😧У меня легкая паническая атака началась. Извините, многим это нравится наверное. Но мне кажется лучше небольшие светлые комнаты на небольшое количество людей. И естественная вентиляция, в закрытой всегда какой то сухой воздух и запах присутствует. А вообще слава фрилансу и удаленке🙂🤘🏻

Я пролистував мимо і побачив неймовірне. Те, що утримує мене від походу в офіс. Так! Це кімната для сну! Просто неймовірно прекрасно. Хоч хтось здогадався! Замість хлистати каву відрами для бадьорості просто здоровий сон. Це можна навіть в рекламу поставити як одну з основних переваг. РЕСПЕКТ цій команді та їх лідеру! І мені вже однаково як в них там з усім іншим, бо якщо вони попіклувалися про сон, як про головний фактор продуктивності, то з іншими процесами швидш за все у них добре.

700+ рабочих и 49 паркомест. Классика :)

И все комнаты пустые.

Ну что сказать — был я там. Здание — типичный проект федеральной тюрьмы. Есть внутренний закрытый квадратный дворик для прогулок зеков. Внутри тоже самое, вид из окна во внутренний двор или напротив — в Циклум. Темно. Отсутствие фальш-потолка и вид на коммуникации объясняют так — а у нас тут типа такой стиль. Канализационные трубы на потолке нужно было сделать из прозрачного пластика для полного соответсвия стилю) Бетон покрыт каким-то немного пахнущим составом. Оборудование: столы, стулья на трояк. Светодиодный свет раздражает глаза. Вентиляция некачественная, не смотря на то, что приток-вытяжка сосков натыкали дофига. Полностью провальный дизайн помещения, которое планировалось как огромные опенспейсы (50 и больше человек), разделенные узкими коридорами. БОльше -БОЛьше посадить гребцов на меньшей площади... здравствуйте вирусы). Серв там купил во Львове еще тюрьму — вот всё идет по плану)

Это Loft, так модно сейчас, вы не понимаете )))

расстроился что офер не дали?

отсидел 6 месяцев почти — налево от лифта в малом опеспейсе

типова поведінка сервівця.
биканути))

Цікавий офіс. Але вже 2 роки як не актуально

Спасибо за обзор еще одного нитакого как другие офиса.

все это хорошо конечно, но сдается мне ревизия офисов уже год как не очень интересна :)
Пора компаниям уже в виде бонуса за remote добавлять компенс за неиспользование оного  
А что?
— вода, свет, канцтовары
— те самые массажи /балансборды и прочие смузи/гироскутеры,
— износ мебели и устройств,
— отопление в зимний период,
— чай печеньки (которые раньше были бонусом а сейчас никому не надо),
— ну и прочие «пицца-вечера»
часть из этого было плюшками в доковид и практически потеряло актуальность,
часть помимо этого легло на плечи сотрудников работающих дома.
Так что ковид и ремоут как следствие — нормально так оптимизировал расходы.
А сэкономил как известно = заработал. Вот и пора бы начинать делиться прибылью  

Вон про Португалию писали же и законы ремоут работу. Но я бы не хотел чтобы у нас это гос. инициатива была, а то как всегда сделают через известное место. Лучше чтобы сами компании приходили к этому осознанно и тогда кроме основного рейта и соц. плюшек — бонус за ремоут/неиспользование офиса может стать еще одним хорошим инструментом в честной рыночной конкуренции. Короче самое время. Забирайте идейку. Не патентовал. Feel free to use

Часть того что вы описали нельзя покупать он деманд
Например, отопление, износ мебели и устройств
А блага типа воды и света составляют мизерную часть от ЗП гребца.
В то же время фирма не будет докидывать +50 грн бонуса за неиспользуемое место ибо это смешно, а ОФИС звучит солидно)

Думаю ни Вы ни я не эксперты в HORECA и подобном бизнесе связанном с эксплуатацией помещений. Однако для лучшего понимания реалий — сходите в коворкинг. Я там был всего три месяца назад. В Днепре самый доступный что я нашел был 250 грн/день
Это включало:

— Место в open space
— Доступ к принтеру, сканеру
— Безлимитный чай, кофе, угощения
— Доступ в коворкинг с 9:00 до 21:00

переговорки, обеды и другие штуки — доп плата. Коворкинг уровня описанного офиса будет аж никак не 250. Для упрощения представим, что 500 ( на деле больше)
И если Вы думаете, что там из этой суммы какая-то конская часть идет на прибыль коворкингу.. нет :) Уже бы скупили все такие места. Допустим за вычетом уборк, консьержа. охраны и расходников, коворкинг получит 100 в час с человека. Итого имеем в районе 400.
Это без обеда/массажей/вендинга саплай и прочих радостей. 400 * 20 = 8000, для условного месяца (на деле чуть больше ТОЛЬКО за офис повторю без плюшенций)
Может для Вас 8к юаней и 50 не очень далеко друг от друга, но поверьте для джуна и даже многих мидлов при одинаковом рейте компаний лишние 300 долларов такого бонсуа будут очень даже весомым аргументом для принятия решения. А никто же не мешает делать из них 400 и >.

Так что все не так и просто и идея, хоть это и юмор по большей части, вполне жизнеспособна на самом то деле :)

И если Вы думаете, что там из этой суммы какая-то конская часть идет на прибыль коворкингу.. нет :)

Большая часть идет на налоги: земельный налог/налог на имущество. А от того, что ходит человек в офис или нет, налоги не зависят.

возможно, но тогда эти условные 8 будут без учета налогов :) т.к. расчет выше был без них
я не знаю как считал уважаемый выше, но средний гребец на одну туалетку в месяц потратит больше 50. Один шот эспрессо хорошей машины и сорта кофе будет не меньше 5шки с учетом аммортизации машины. Сколько рафов/флетвайтов пьет аверейдж разработчик?
чай печеньки еще сотен. Электроенергия и вода per person вполне измеримые показатели. За воду кстати многие до сих пор по оным и платят. Аммортизация мебели, расходники, коммутация — продолжать?

Нет смысла спорить ,честно :) содержание одного сотрудника в описанных условиях точно не меньше 8к юаней будет в месяц. Если он сидит дома — он их экономит компании в том или ином виде. Что с этим делать — решение овнеров очевидно. Смотрите, я же не кричу за какой-то условный коммунизм — землю крестьянам, макбуки разрабам.

понятно овнер сам решает платить человеку 300 или 3000. Очевидно такие обзоры делаются, тоже же не просто так на волонтерских основаниях. Человек потратил время пофоткал, написал, очевидно что-то получил взамен. Для чего это, например, компании? — Полагаю, чтобы показать компанию в лучшем свете. Чтобы гребцы видя такой модный офис воспринимали его как конкурентное преимущество и шли работать именно к ним. Это чья-то идея. И раз обзоры есть, идея работает. Просто на мой взгляд уже не так эффективно как до ковид. Вот и мой коммент воспринимайте как просто встречную идею — Идею, как конкурировать интересней в условиях тотальной популярности ремоут и перегретого рынка.

Ну хз)
В целом пофиг.
Все равно платить не будут за «не хождение» в офис — хули копья ломать)))

это точно )))

Интересно когда в наших компаниях уже закончится период мега опенспейсов. Не представляю как можно работать в том гуле, если представить что будут заняты хотя бы 50% мест.

Посмотрели и дальше дома, на удалёнке)))

що вимушені сидіти окремо через велику кількість мітингів.

Это самое отстойное в IT. MDD — Meeting Driven Development.

реально есть такая методология? Честно сказать все IT — митинг драйвин на самом деле )
но в норм компаниях на разработчиков это не сильно влияет. В отличных — вообще никак )
потому что есть BА, PO и прочие прослойки меж «рулём и сиденьем»

Личное оценочное суждение:
Данное место как и все другие, подвержено стандартной проблеме наших БЦ — не очень хороший воздух
(сухой, по ощущениям малое O^2)
Ощущения от работы дома: глаза устали только к ночи
Ощущения от воздуха этого БЦ: через 15 минут хуже чем час прогулки по пыльной дороге, словно в глаза песком сыпанули и в горле пересохло

> Якщо до карантину був спільний посуд, який треба було мити самостійно, то нині він одноразовий біорозкладний.

Завжди дивувався з офісів за мільйони баксів, де зекономили пару тисяч на посудомийці :-)

Проработав в этом офисе год сегодня от ДОУ узнал, что там, оказывается, есть курилки и терраса. Забавно)

учитывая, что почти все закрыто из-за ковида, то не удивительно)

У нас класні великі вікна з краєвидом на Дніпро, а головне те, що вони відчиняються.

Сразу видно, человек успел в БЦ Энигма поработать :D

У нас класні великі вікна з краєвидом на Дніпро

 — ну вот зачем брехать — нету там никакого вида на Днепр. Хотя... если сильно высунуться из крайнего окна с правой стороны — то можно увидеть кусочек набережной за Ступенями. Если повезет)

а якщо не пощастить то це буде останнє шо ти побачиш))

Чим «власний коворкiнг» вiдрiзнється вiд звичайного офiсного простору?

отсутствием офисных столов из опенспейсов))

Я вже подумала, що в Днiпрi є ще один коворкiнг...)

Потому что там все свои?)

Подписаться на комментарии