DOU Ревізор у SoftServe в Дніпрі: власний коворкінг, йога-зал, кімната для сну та доріжка для самокатів
Цього разу DOU Ревізор завітав до дніпровського офісу SoftServe — глобальної ІТ-компанії з українським корінням, що займається консалтингом і надає послуги у сфері цифрових технологій.
Компанія заснована у 1993 році, і нині понад 12 000 співробітників працюють над 1100+ проєктами з клієнтами в США, Європі та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. А ще SoftServe — це штаб-квартири в Україні та США і центри розробки в Україні, Польщі та Болгарії. Усього у компанії 46 офісів.
Наразі в дніпровській команді SoftServe 1600 фахівців, з них понад 1200 — технічні спеціалісти.
👉🏼Ревізії цікавіше дивитись на нашому YouTube!
В околицях і поблизу
До бізнес-центру «Кудашевський» на вулиці Барикадній компанія SoftServe переїхала наприкінці 2019 року. Оскільки БЦ розташований у центрі міста (район вулиці Барикадної називають ІТ-кварталом), за 5 хвилин пішки до центральної вулиці Дніпра, поруч багато магазинів і кафе. Середній чек на бізнес-ланч становить 120 гривень, а обід у кафе обійдеться у
У «Кудашевському» є 49 паркомісць від компанії. Наступного року планують додати велопарковку. Також спеціалісти можуть скористатися платним паркуванням бізнес-центру, це коштує 35 грн/годину.
Офісний побут
Офіс займає два поверхи загальною площею майже 7000 м2. Простір круговий, тобто увесь офіс можна пройти або проїхати по колу. Для цього в центрі виділена доріжка зі спортивним покриттям, у майбутньому її планують використовувати під гіроскутери та гіроборди.
У спеціалістів гнучкий графік. Залежно від проєкту співробітник може починати працювати о 8:00, а може об
Щодня до офісу можуть приходити не більш ніж 15% працівників. У просторі зазвичай перебувають
У самому офісі діють кілька правил:
- Співробітники мають перебувати в масці;
- Прибиральниці дезінфікують дверні ручки та загальні поверхні раз на годину;
- Рекомендовано зберігати дистанцію.
Традиції приводити домашніх улюбленців до офісу немає, і, за словами компанії, запиту на це теж не було.
У просторі припливно-витяжна вентиляція, зазвичай вона налаштована на
Кухонь є декілька: на одному поверсі їх чотири, на іншому — три. На кожній можна знайти по два холодильники, кавоварку з молоком, чай, мікрохвильовки, термопоти, чайники, топінги в окремих пакованнях тощо. В докарантинні часи ще були лимони, м’ята, соуси, кориця, печиво та фрукти, а також проводили йогуртові дні. Наразі цю традицію не підтримують через COVID-safe політику.
Якщо до карантину був спільний посуд, який треба було мити самостійно, то нині він одноразовий біорозкладний. У SoftServe сортують скло, пластик і папір, які вивозить «Екопатруль», а ще збирають на утилізацію батарейки та електроприлади.
Роздрукувати або відсканувати документи можна у спеціальних зонах на будь-якому поверсі.
В офісі є дві кімнати для паління із вдвічі потужнішою, ніж в інших просторах, системою вентиляції. Усіма цигарками, IQOS або вейпами користуються лише тут.
На
Робочий простір
Загалом робочі зони — це опенспейси, усього в них 709 робочих столів.
Звісно, є невеликі кімнати. Серед них «кубрики» — кімнати для проєктних менеджерів або директорів, що вимушені сидіти окремо через велику кількість мітингів. Кабінет кожного проєктного менеджера виходить на простір його команди. Усього в офісі їх 13.
Проблем із переговорками немає. Так, на сьомому поверсі 10 великих мітинг-румів і 15 маленьких, які розраховані на двох-трьох фахівців. На шостому поверсі 7 великих і 11 маленьких переговорних Phone Room на
Стандартне робоче місце складається зі столу, тумбочки, крісла, ноутбука і сумки для нього, монітора, мишки та навушників. Додатково можна надіслати запит на стіл для роботи стоячи в офісі. Решту обладнання, наприклад перехідники, килимок для мишки, підставки під монітори додому тощо, пропонують придбати з допомогою відділу IT Support за кошти проєкту. Спеціалісти, які працюють віддалено, можуть забрати додому робоче крісло.
Техніку видають у перший день роботи в офісі або надсилають поштою. Усі ноутбуки зазвичай мають 16 Gb оперативної пам’яті та процесор Intel Core i7 або і5. Працюють спеціалісти із MacBook Pro на 13 або 16 дюймів, HP, Dell, Lenovo, ASUS або Acer на
Якщо у співробітника є особливі потреби, які не охоплюються стандартними моделями та конфігураціями — він створює запит, який опрацьовує відділ IT Support. Спеціалісти можуть придбати периферійні пристрої за кошти проєкту у вендинговій машині за допомогою спеціальної картки, попередньо отримавши згоду свого менеджера.
Робочі місця фахівці декорують на свій смак. У SoftServe часто оновлюють брендовані горнятка, тому за чашкою можна дізнатися, як довго людина пропрацювала у компанії.
Колеги з інших офісів під час відряджень можуть забронювати собі місце в гостьових кабінетах з позначкою Guest Rooms.
Також в офісі є великий лекторій на
Welcome pack складається з брендованого блокнота, ручки, стикерпаку та чашки в екоторбі.
Відпочинок і натхнення
У офісі є зал для йоги, який не працює на час карантину. Раніше до простору запрошували тренерів з різних напрямів. В офісі були QR-коди, за допомогою яких можна було записатися на заняття. Додатково графік публікували у Workplace. Спеціалісти записувалися на зручний час і розраховувались безпосередньо з тренером. У вільний від групових занять час фахівці могли самі використовувати йога-залу для самостійного тренування або навіть запросити свого тренера.
Відпочити та навіть поспати можна в кімнаті для відпочинку з диванами та двоярусним ліжком.
Масажна кімната на період карантину не працює. В докарантинні часи компанія підписувала угоду з масажистом, щоб фахівці SoftServe могли записатися на сеанс в офісі. Вартість послуг була нижчою від ринкової, спеціалісти оплачували витрати на масаж самі.
Спеціалісти можуть пограти в настільний теніс в одній із двох кімнат, всередині яких також є спортивний інвентар.
Пограти будь-коли в настільний футбол або PlayStation 4 пропонують у спеціальній ігровій кімнаті.
Окрема зона для відпочинку та роботи — двоповерховий коворкінг з м’якими меблями.
Цієї осені у просторі відкрили терасу на даху БЦ на 144 м2. Простір планують використовувати для внутрішніх подій, нетворкінгу, а із послабленням карантину — для зовнішніх заходів.
У SoftServe можна займатися англійською із
Онбординг з часів карантину перейшов у віддалений формат. HR Business partner розповідає новачкам про можливості компанії та канали комунікації, команди, клієнтів, дисконтну програму для працівників тощо. Наприклад, компанія щороку покриває спеціалістам витрати на тренажерний зал, а також пропонує медичне страхування.
Соціальні заходи нині здебільшого відбуваються в онлайні. У компанії є інструмент Workplace, який дає змогу проводити лекції з особистісного зростання, розробки, а також отримувати останні новини компанії. Ще є окрема програма Workday, яка надає всю інформацію про структуру компанії, дані колег, нарахування власної заробітної плати, бронювання відпусток.
Крім того, в офісі є кімната, призначена для тренінгів і навчання. Раніше тут проходили заняття IT Academy SoftServe та зовнішні події.
Під час карантину відряджень немає взагалі. Коли карантинні обмеження не діють, бізнес-поїздки, участь у конференціях організовує спеціальний відділ. Для цього треба тільки отримати згоду ліда на конкретний запит.
Релокейти у дніпровському SoftServe є, зазвичай переїжджають із Запоріжжя, Херсона, Миколаєва, міст, де немає офісу компанії. Допомога спеціалістам при переїзді можлива, проте всередині кожного проєкту вона різна.
DOU Ревізор запитує
Ми провели анонімне опитування серед команди SoftServe, у якому взяли участь 100 фахівців дніпровського офісу, з них 69 — технічні спеціалісти. Ми поцікавилися, чи задоволені вони офісом, і попросили оцінити за п’ятибальною шкалою певні характеристики: розміщення, графік і офісний простір.
Найвищим балом — 4,84 з 5 — відзначили графік роботи, за розташування та комп’ютер теж поставили високі оцінки — 4,78 та 4,74 бала відповідно. Найнижчу оцінку в 3,3 бала та багато коментарів із пропозиціями щодо покращення отримала парковка. Спеціалісти пропонують збільшити кількість паркомісць і додати велопарковку з охороною. Стан вентиляції та простір для відпочинку оцінили у 4,5 бала, а периферійні пристрої у 4,6 бала.
Серед інших пропозицій спеціалістів: відкрити доступ до відпочинкових зон, модифікувати робочий простір і зменшити розміри опенспейсу, а також додати більше смаколиків на кухню. Найбільше в офісі спеціалістам подобається чистота, сучасний ремонт і коворкінг із гвинтовими сходами.
За традицією ми поспілкувалися зі спеціалістами особисто й поставили два нескладних запитання: що їм найбільше подобається в офісі та що хотілося б поліпшити або змінити.
Єгор, Junior C++ Developer, рік з компанією
Валентин, Android Engineer, рік з компанією
Діана, Junior Test Automation Engineer, рік з компанією
Дмитро, DevOps Architect Engineer, 5 років з компанією
Ну що, ми поїхали далі... А якщо ви хочете, щоб DOU Ревізор приїхав до вас, пишіть нам: [email protected].
Та стежте за нами у Facebook.
Фотограф: Назар Воробець
Підписуйтесь на наш YouTube, щоб не пропустити нові відео.
34 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.