Важка доля революціонерів. Огляд Far Cry 6, над якою працювало 14 студій Ubisoft (разом з київською й одеською)

Завтра відбудеться реліз Far Cry 6 — продовження однієї з флагманських франшиз компанії Ubisoft. Над грою кілька років працювали аж 14 студій, дві з яких — київський та одеський офіси французького видавця. А головного злодія зіграв харизматичний Джанкарло Еспозіто, відомий глядачам як наркобарон Густаво Фрінг із серіалу «Пуститися берега». Тож ми вже пограли. І ділимося враженнями, якою вийшла шоста частина Far Cry.

Серія шутерів Far Cry вже давно заробила статус типових ігор Ubisoft. Загинаємо пальці. Сетинг: тропічні джунглі або «бананові» республіки. Антагоніст — одіозний ватажок піратів або сектантів, а інколи ексцентричний диктатор. Геймплей: боротьба з численними посіпаками злодія та захоплення аванпостів — час від часу розбавлена риболовлею, наркотріпами та іншими активностями.

Лише зрідка компанія зважувалася на експерименти, як у Blood Dragon чи Primal, але не в номерних частинах. Та чи змінили розробники свій підхід у Far Cry 6 і що цікавого у новій грі — розказуємо далі.

Yara Libre

Ласкаво просимо до Яри, вигаданої тропічної країни, яка дуже схожа на реальну Кубу: пальми, пошарпані будівлі в стилі неокласицизму й ар-деко, між якими роз’їжджають старенькі кадилаки, б’юіки, доджі та шевроле. Майже рай, в якому залізною рукою править безжальний ель-президенте Антон Кастільо з обличчям і голосом Джанкарло Еспозіто.

Диктатор разом зі своїм тринадцятирічним сином Дієго рекламує «Вівіро» — чудодійні ліки проти раку, створені з тютюну! Дивовижну панацею вирощують на плантаціях, які рясно здобрюються хімікатами, дуже небезпечними для людей. Звісно, що ні в кого не виникає бажання працювати тут добровільно. Тож солдати Кастільо час від часу вивозять мешканців Яри на примусові роботи. Незадоволення серед населення зростає.


Дані Рохас — типовий герой мимоволі, точніше героїня, ми обрали жіночу версію протагоніста. Дані не хоче боротися з режимом. Вона мріє втекти звідси в США. Її друзі мають більш войовничий настрій. Вони прагнуть потрапити до повстанської організації «Лібертад» і долучитися до руху опору. Але доля розпорядилася інакше. Під час чергової облави друг Дані виходить з-за укриття і разом з лайкою кидає у вояк порожню пляшку, за що, згідно з революційним каноном, отримує кулю в лоб. Так сценаристи хотіли показати нам кривавий режим, але вийшло незграбно. Бо, будемо відверті, друг Дані — просто бовдур, який видав місцеперебування героїв.

Тікаючи від soldados, Дані разом з іншими біженцями потрапляє на човен. І здавалося, що небезпека минула, аж раптом на борт підіймається сам ель-президенте з охоронцями, бо тут серед пасажирів сховався Дієго. Виявляється, син диктатора не розділяє поглядів батька і просить залишити біженцям життя. Та Кастільо-старший уводить хлопця і віддає наказ розстріляти човен. Ось так героїня, як єдина вціліла, дивом опиняється на березі невеличкого острова, де треба зустрітися з лідером «Лібертаду» — Кларою. З цього починаються ваші пригоди у Far Cry 6.

Дані Рохас


Розробники намагаються заінтригувати історією про революцію, жорстокого тирана і його сина, борців за свободу із суперечливими ватажками та водночас розважити гравців. Тому Far Cry 6 в ігровому процесі вийшла схожою на карколомну пригодницьку серію Just Cause, де Ріко Родрігес однією лівою валить диктаторські режими. Добре це чи погано — залежить від того, чого саме ви чекали від нової частини Far Cry 6.

Партизанські будні — весела рутина

З самого початку Дані просто прагне втекти з Яри. Та щоб повстанці допомогли їй, треба спочатку допомогти їм — класична історія. Виконуємо різноманітні завдання: когось привести до бази, вкрасти ресурси в армії, розтрощити зенітку, щоб та не збила гелікоптер — роботи багато. Паралельно, ну куди ж без цього, на локаціях розташовані блокпости та плантації тютюну. Перші треба знищувати, а другі — спалювати.

Захоплення стратегічних об’єктів


Ubisoft не збрехала, коли розказувала, що мапа у Far Cry 6 найбільша в серії. І справді країна Яра розкинулася на кілька островів, поділених на регіони. В кожному з них є свої ватажки, з якими треба боротися, щоб взяти під контроль область. Далі звужувати кільце навколо Есперанси — столиці держави, щоб завдати удару по Кастільо. Звісно, якщо не активувати традиційний секретний фінал після прологу, де Дані врешті тікає в США і, лежачи на пляжі, чує по радіо новини про перемогу режиму Кастільо над повстанцями.

Мапа гри


З порожніми руками вас не залишать. Ножі для метання, мачете, димові шашки та коктейлі Молотова — це лише дрібна частина вашого вбивчого арсеналу. Ви отримаєте кулемети, снайперські рушниці, автомати, арбалет, вогнемет і Супремо — щось типу портативної ракетної установки на спину (взагалі є декілька видів Супремо з різними функціями). З собою можна носити лише кілька видів зброї, та цього достатньо. При тому, що її тут можна удосконалювати. Наприклад, зробити бронебійні або отруйні кулі проти добре захищених ворогів, а також прикрутити глушник чи оптичний приціл.

Стріляти у Far Cry 6 зручно, є невелика віддача, але несуттєва. Звичайним суперникам вистачить кілька пострілів або хедшоту, а з броньованими доведеться трохи повозитися. Патрони з трупа ворога підбираються автоматично, не треба навіть натискати кнопку. Мінус для реалізму, але плюс для динамічного геймплею.

Знищення блокпосту


Зброю, до речі, тепер можна сховати — щоби пройти поряд із солдатами й не викликати підозри. Це нова механіка, як і джетпак. Але таких не дуже багато. Тут є парашут з Far Cry 5 і звірі-помічники, серед яких крокодил на ім’я Гуапо, цуценя Чорізо та бойовий півень Чічаррон. Вони можуть атакувати ворогів за вашим наказом.

Дані та Гуапо


Взагалі сутички у Far Cry 6 не надто напружені. Головне правильно оцінити ситуацію, не перти вже зовсім напролом: тихенько усунути патрульних за допомогою мачете, гвинтівкою з глушником зняти снайперів, а потім вже можна розчохлити кулемет і казати «фас» Гуапо.


А якщо стане зовсім гаряче, то можна викликати власне ретро-авто. Це як Плотва у The Witcher 3, тільки з чотирма колесами, кулеметом та радіо, якому можна підспівувати. Саму автівку теж дозволять покращувати. А згодом таким чином зможете викликати собі човен і навіть літак. Ті, хто переймається екологією, можуть подорожувати Ярою верхи на коні. Головне не підходити до тварини ззаду, бо на весь екран побачите, як коняка робить купу. Ось наскільки розробники уважні до деталей.

Авто за викликом


Враховуючи усе перелічене, Far Cry 6 не треба сприймати занадто серйозно. Ось типова вилазка з повстанського табору: на нас напав мангуст, потім я на коні збив перехожого, викрав танк і розтрощив вщент три блокпости. А далі під пісню Bella Ciao спалив з вогнемета плантацію «Вівіро». Так, у нас тут драматична боротьба з диктатором, але де там мій джетпак?...

Хоча навіть при такому ставленні іноді виникають питання до логіки ігрового світу. Наприклад, по всій країні повстанці залишають секретні знаки, щоб революціонери могли знайти шлях до їхніх таборів. Знаєте, як виглядають ці таємні символи? Як намальовані синьою фарбою стрілки. Вони буквально вказують напрям. Можна лише припустити, що в армію ель-президенте набирають згідно з певними обмеженнями за IQ, інакше б солдати давно помітили ці красномовні дороговкази та винищили б усіх борців за свободу.

Секретні знаки повстанців


Трохи дивною видається і механіка допомоги своїм напарникам. Коли когось поранено, над ним з’являється хрестик — потрібно підійти, натиснути на кнопку, щоб той встав. З людиною це просто — подаєш руку, вона хапається і підіймається. З тваринами складніше — іноді запускається анімація пестощів, коли ти, граючись, даєш крокодилу шмат м’яса буквально під час запеклої перестрілки.

Графіка і баги

Навіть до патчу на 27 ГБ, який гра отримала за день до релізу, у Far Cry 6 було небагато багів. Найбільш помітним став один з солдатів, що висів у повітрі так, наче сидить на невидимому коні. А якихось серйозних проблем або вилетів не було. Принаймні на PS5, де ми і проходили гру. ПК-версією Far Cry 6, як і багатьма іншими фічами (наприклад, 3D-эффектами, анімаціями та інтерфейсом гри) займалася Ubisoft Kyiv. Також Ubisoft Kyiv та Ubisoft Odesa працювали над тестуванням гри. І як там з продуктивністю і багами — дізнаємося вже після релізу.

А от що можна сказати напевно, на ПК гра виглядатиме трохи краще, ніж на консолях. Останні стали жертвами слабкого «заліза» PS4 та Xbox One. Тож проривної картинки чекати не варто — десь вода видається огидною, а десь текстури не такі чіткі.

Краєвиди тут гарні


На PS5 гра завантажується дуже швидко. Поліпшена вібрація геймпаду DualSense зроблена непогано, але можна було б і краще. Хоча більше претензій у нас до роботи зі звуком. Іноді під час перестрілок Дані з кимось розмовляє, і всі інші звуки стають дуже тихими. А це вже погано, бо порожні балачки заважають зрозуміти, звідки у тебе стріляють. А буває, що в такі моменти ще й вібрація перестає працювати — тоді вже незрозуміло, стріляєш ти сам чи ні. Трохи спантеличує.

Вердикт

Far Cry 6 справді масштабна. Це водночас і плюс, і мінус гри. Якщо спробувати пройти її одним махом, то нескінченні захоплення територій та перестрілки з soldados можуть набриднути. А якщо дозувати проходження, постійно пробувати нові екстравагантні гаджети, відпочивати з вудочкою на березі Карибського моря (риболовля тут теж є), то отримаєте задоволення.

Так, тут невидатна графіка, та принаймні немає проблем з продуктивністю. І далеко не всі герої цікаві, навіть сама Дані, на відміну від Антона Кастільо — Джанкарло Еспозіто, який на всі 100 відіграв роль холодного кривавого тирана.

Врешті-решт у нас немає причин занадто сварити гру або ж співати їй дифірамби. Це ще один Far Cry, створений за класичною формулою Ubisoft — з новим сетингом, мінорними нововведеннями та обов’язковим внутрішньоігровим магазином. Міцні 7 балів з 10.

👍НравитсяПонравилось8
В избранноеВ избранном1
Подписаться на тему «gamedev»
LinkedIn



Підписуйтесь: Soundcloud | Google Podcast | YouTube

30 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Из полей вон чего сообщают (пики заматайте сами):

Farcry 6 — вот к графену нету никаких претензий вообще, красиво, приятно, тропики, куба, морько, зелень.

К геймдизайну же вопросов наоборот много. Учитывая то, что в целом игра превратилась уже не в Farcry, а скорее в Just Cause — надо было бы и решения удачные брать оттуда. Например возможность в любом месте вызвать транспорт. Потому что мы тут б***ь, гордимся самой большой игровой картой, а между прочим, до ближайшей миссии на этой огромной ***енной карте — пешком бежать минут 10, потому что она в двух с половиной километрах от нас. И вертолет был бы как нельзя кстати. Но вызвать его можно только в очень ограниченном круге мест, а на машине (вы же их такими сделали) ехать п****ц как неудобно.

Далее — на *** вы сделали в транспорте везде вид от первого лица. Не, я допускаю, что какое-то количество людей так играет в авиа и авто симуляторы. Но во-первых далеко не все, а во-вторых можно же сделать такой вид альтернативным, а не основным. А всем нормальным людям дать нормальный вид от третьего лица, как в том же Just Cause (где это все, кстати, прекрасно реализовано). Но нет. В результате поездка на любом транспорте, кроме наверное, вертолета — превращается в мучение, ибо нихуя не видно — ты застрял где-то, но даже не понимаешь где и что не так.

Бесконечные враги. Ну да, когда у геймдизайнеров опускаются руки что-либо интересное придумать — они начинают вставлять в игру бесконечных врагов. Это же так бляд, весело — подумать только, бесконечные враги. Они везде — спаунятся со всех сторон, в основном у тебя за спиной, прилетают с неба и вылазят из-под земли. Какая б***ь, крутота — эти ваши бесконечные враги. Слава богу их хоть в сюжетных миссиях нет.

Буллетспонж. Я думал это в The Division 2 враги — губки для патронов. Но нет, там они вполне себе умирают от выстрелов в башку. А вот тут — спецназовец может пережить легко выпущенную в голову обойму из винтовки M1 A. Есть вероятность попасть ему через щиток в глаз, но попробуйте сделать это на бегу, когда в вас стреляют. И такие они все. Даже настоящая снайперка, типа баррета — и то не всегда убивает врага с первого раза в голову, хотя вообще-то ей можно насквозь БТР прошить. Но не тут, не в фаркрае. И это я играю, если что, на сложности NORMAL. На харде там наверное надо пятьдесят раз из снайперки в башку засадить, чтобы кому-то плохо стало.

Квесты — ну сами квесты туповаты, но это ладно, мы тут не Шекспира читать пришли, а стрелять, поэтому — хули... Но можно было их расположить все же как-то исходя из логистики перемещений по карте? Потому что на данный момент тебе дают квест всегда куда-то в ебеня, за два-три километра от того места, где ты сейчас. Для чего — непонятно.

Баги. Ну это, я надеюсь, через полгода причешут. Правда мне будет тогда уже не надо, да и врядли кому-то, кому интересно поирать — тогда будет актуально.... Так что доебусь — баги. Они везде. Сотни их. Тысячи.

Сюжет. Ну тут особо доебываться я б не стал, Just Cause всегда в наших сердцах, а тут собственно его склонировали. Ролики забавно сделаны, персонажи более-менее нарисованы — да и ладно.

В общем, как-то предыдущий фаркрай был намного качественней собран-сделан и не вызывал столько раздражения, когда в него играешь.

Я в пятую погонял (там, где грешники и Христосный Исус американского образца), и как-то до сих пор не допройду — скукота, несмотря на вертолеты, собаку-сопровождаку и всяческую стрельбу по фермерским сыновьям.

тоже в пятую поиграл и прям был под вау эффектом первые пару запусков (не играл до этого лет 5). Потом как-то поднадоело и все, что запомнилось, так это забавный реднек в какой-то из побочек. После купил Одиссею и все тоже самое, только в сеттинге Древней Греции. Юбики как на конвейере клпеают красивые огромные карты, на которых, увы, развлечений для игрока кот наплакал.

Юбисофт не умеет достойно заканчивать свои в прошлом звездные серии игр и выводить на рынок что-то новое. Вместо этого они до последнего выдаивают ассасина и фаркрай, закармливая третьесортным контентом игрока до рвотных позывов. Авторы обзора назвали рвотные позывы следующей политкорректной цитатой:

захоплення територій та перестрілки з soldados можуть набриднути

Но ведь на самом деле абсолютно всё, что мы там видим, вторично, не только гигантская карта с кучей однообразных заспавненных лагерей, но и сам сюжет! Протагонист(ка) не вызывает вообще никакого сочувствия, то что там каких-то рыл на плантациях травят или убили какого-то кента ГГ, с которым мы были знакомы до этого 1 минуту вызывает только недоумение. «И чё, мы то тут каким боком?» ГГ вроде в Омерику хотел релоцироваться, ему/ей вообще эта движуха до одного места, если бы не МЕСТЬ за кента 1 раз двинувшего мутную телегу и получившего сразу пулю в башку)))

Короче, юбисофт опять предлагает заплатить 50-60 бачей за 100 часов бессмысленного гринда. Карта такая большая, я думаю, ровно поэтому — за игры с открытым миром на дохрена часов можно больше лаве состричь.

Я не принадлежу к нетерпеливым сессионщикам, знаю толк в долгих сингловых играх, в RDR2 вот часов 300 провел суммарно, получив платину за 100% прохождение, но я не могу сказать, что он бы мне спустя все эти часы надоел. Или вызывал бы какой-нибудь рвотный позыв хоть раз. Потому что эту игру делали 7 лет и хотели рассказать Историю, раскрыть характеры десятков действующих лиц через сотню побочных заданий, передать атмосферу происходящего (не всегда приятную для игрока) и для этого понадобился открытый мир, а не ради того чтоб сбилить 50 бачей!

А какую Историю хочет рассказать фаркрай, что ему понадобился открытый мир и куча рпг элементов? Зачем столько часов тратить на эту банальщину?

Проходняк на 4/10, где-то неподалёку от той же параши, возле которой обитает Мафия 3.

Вот с мотивацией ГГ действительно странно. Там и желания мести особо не было.

Гарно стелиш, але на мтакритиці оцінка користувачів 4/10. www.metacritic.com/game/pc/far-cry-6

Типовий рев’ю бомбінг. Там більшість нулів поставили ті, хто не задоволений, що Ubisoft не зробила італійську локалізацію.

Має сенс, але на більшість ігор всеодно не бомблять. Але треба почекати. Можливо з часом оцінка виправиться.

Нажаль, це не вперше. Ще з минулого року набув популярності такий метод вираження свого незадоволення. При чому коментарі бувають ось такі: «Ubisoft decision to avoid Italian spoken dialogue cannot be excused. Won’t buy this game». Тобто він навіть не зіграв у гру. Як він може оцінити її на 0/10? Якщо Metacritic не почне прив’язувати до акаунту облікові записи гравців в Steam чи інших сервісах, то згодом користувацькі відгуки (як і оцінка) на їх агрегаторі будуть зовсім нерелевантними.

Ну але є і інша сторона. Аутласт2, там потерли велику кількість негативних оцінок. До речі коли мені ця гра не сподобалась і спробував поставити негативну оцінку то не зміг, сервіс пропускав тільки позитивні.

А точно Аутласт 2, а не Зе Ласт оф Ас 2? Бо перше — це поганенький хорор, а друге — це шедевральна гра, яка торік спричинила скандал. І саме через неї змінили правила публікації користувацькіх оглядів на Metacritic. Якщо мова все ж про The Last of Us Part II, то в один момент там і позитивні оцінки не дозволяли поставити — взагалі жодні. Я тоді спеціально перевіряв. А потерли негативні відгуки, бо вони почати з’являтися буквально в перші години після релізу. А гру на 25-30 неможливо фізично пройти за 1-2 години. Вся критика тоді була через злив сюжетної сцени з вбивством самі знаєте кого.

дійсно перепутав, вибачаюсь)) "

позитивні оцінки не дозволяли поставити — взагалі жодні

" — ну я пробував, негативні не ставились, якщо зайти з свіжого ака і спробувати позитивну то працює. Там багато мінусів було крім зливу сюжету.

О, цікаво, які мінуси ви побачили у грі?

СЖВ повісточка, штучний інтелект + разулю вилетіла

Такто проти сжв нічого проти немаю, але не в такому вигляді

Так в якому вигляді було СЖВ?

А де ж там СЖВ? Те, що головна героїня — жінка?
Штучний інтелект кого саме? Напарників, як от Діни або ж ворогів? Останні не генії звісно, але давали прикурити у сутичках. Принаймні весь час не залишало відчуття напруги у боях. Сховаєшся в траві чи за машиною — собаки знайдуть, солдати весь час обходять з різних боків, треба постійно змінювати позицію

Ну діло субєктивне, я і не мінімальну оцінку ставив

Где оптимизации по 1060-1050ti это 23% рынка ! Тех игроков кто платит за игру на Стиме. Невозможно играть на 1050 ti и i5 6 серии

ПК версия очень плохо оптимизирована, печально если это наши ее делали

Это новая реальность, так почти всегда с новыми ААА играми. Есть 3 основных версии (а если еще и на прошлое поколение выходит, то 5) — ps4, ps5, Xbox One, Xbox Series, PC. А на ПК так еще куча версий железа. + щас почти все плохо оптимизируют под ПК, а потом патчами правят. Мне кажется большинство игр так и будет выходить.

Хотите повысить шансы на то что у Вас не будет лагать? Покупайте дорогущую видеокарту, или берите консоль, там шансы что оптимизация будет неплохой сразу, гораздо выше. Но как показал Киберпанк, гарантий всеравно нет.

А вообще, лучше ждать скидок. И дешевле, и обзоры на ютубе будут в огромном количестве, и оптимизацию починят.

Просто серия Far Cry раньше этим не страдала, последние FC5 и New Dawn выходили сразу с хорошей оптимизацией на пк

Игра полный трешак, пародия на свои же ранние части и при этом до них не дотягивает, движок и технологии прошлого поколения, наняли легендарного актера и так бездарно его использовали и это только первое что приходит на ум слыша Far Cry 6. Зато судя по тому что про нее слышно из каждого утюга наверно хороший бюджет на маркетинг. В общем проходите мимо

Круто, что у нас есть разработка ААА игр и она не ограничивается Сталкером.

Метро вроде тоже когда-то у нас делали

Гарний й актуальний огляд на новинку! Дякую!:)

может лучше в шахматишки?

Так над чем конкретно работали киевский и одеский офисы?
Над багами? =)

А зачем на DOU эта реклама?

Подписаться на комментарии