Фахівці IT-компанії HowSimpl скаржаться на невиплати. Керівництво каже, що не задоволене роботою спеціалістів

До редакції DOU звернулися колишні фахівці ІТ-компанії HowSimpl та розповіли про те, що їх звільнили без виплати винагороди. Деякі співробітники зазначили, що спершу кошти їм виплачували, але нині компанія має заборгованості перед ними за 1–1,5 місяця.

Своїми історіями про невиплати на умовах анонімності поділилися п’ятеро спеціалістів. Ми поспілкувалися також з Marketing Team Lead компанії та дізналися причини таких звільнень і невиплат.

Що розповідають фахівці компанії

«Я прийшла працювати в компанію одночасно ще з двома колегами, і через півтора місяця нас звільнили за день до виплати зарплати однаковим повідомленням від HR», — поділилася колишня співробітниця HowSimpl. Та додала, що співпрацювала з компанією за контрактом.

«На запитання, коли буде виплата коштів, HR відповіла, що провела всі підрахунки, і переказ зробить директор компанії. Спочатку мені казали, що він хворіє, тому не може провести виплати. Проте директор донині не відповів на жодне моє повідомлення.

Згодом мені стало відомо про двох минулих працівників, яких теж звільнили й з ними не розрахувались. Наскільки я знаю, є ще колега, який судиться з директором компанії щодо невиплат», — поділилась співробітниця.

Вона також зазначила, що за її оцінками у компанії близько 30 працівників. І їй відомо про ще п’ятьох осіб, яким не виплатили зароблені кошти.

Співрозмовниця поділилась, що хотіла б отримати зароблене мирним шляхом, тож не планує звертатись до юристів чи суду.

Деякі фахівці зазначали, що з приводу невиплат їм радили звертатись до СЕО HowSimpl. Проте він не відповідав на повідомлення колег.

Спеціалісти, з якими припинили співпрацю, кажуть, що їм обіцяли компенсувати зароблені кошти. Ще одна колишня співробітниця компанії поділилась, що HR запевнила її про розрахунок за ефективністю роботи протягом 7-8 робочих днів. Але станом на кінець липня винагороду вона так і не отримала:

«Усе, що мені казали — зверніться до СЕО. Але він ігнорує повідомлення»

Вона розповіла, що для співпраці надала компанії всі документи, які просила надіслати HR, і підписала їх зі свого боку. А ще отримала від HR договір про надання послуг і Job Offer, але вони не були підписані керівником.

Про свій досвід співпраці розповів ще один фахівець HowSimpl, який працює в компанії з жовтня минулого року. Він зазначив, що відразу з першої зарплати почалися затримки, а за весь час роботи отримав лише чотири виплати.

«У контракті зазначено, що кошти повинні надходити щомісяця до 10 числа, проте перша виплата надійшла мені 25 числа. І це була лише половина зарплати, решту надіслали ще за місяць.

Хоча з компанією у мене підписаний контракт, схоже, їй на нього байдуже. Затримки у компанії пояснюють тим, що немає оплати від клієнта. Керівництво запевняє, що спілкується з ним, він щоразу обіцяє, але не виплачує кошти.

У мене є підозра, що нас обманюють. Тому що одного разу написали, що оплату клієнт вже здійснив, а потім через декілька днів повідомили, що її немає. Така брехня є постійно», — ділиться співробітник.

Він також зазначає, що у робочому чаті є 25 учасників, а на його проєкті було шестеро осіб (Front-end та Back-end спеціалісти).

«Із подальших кроків ми нічого не планували. Річ у тім, що наші контракти не підписані зі сторони компанії. Ми нагадували про це кілька разів упродовж співпраці, але результату не було. Зараз ми просто нічого не робимо з середини квітня, і невідомо, чи за половину того місяця нам взагалі заплатять», — додає співрозмовник, з яким ми спілкувалися наприкінці червня.

Проблема була у тому, що у робочому контракті не було підпису від представників компанії, зазначають фахівці. Один зі співрозмовників DOU сказав, що з документів підписував лише NDA.

«Я пропрацював у компанії чотири місяці. Співпраця була неофіційною, без жодних контрактів чи договорів.

Зарплату мені не виплатили за останній місяць роботи. Звісно, обіцяли надіслати, але не робили. Тому я вже і сам перестав писати компанії, бо не бачу в цьому сенсу. І не буду нікуди звертатись», — каже колишній співробітник.

Фахівець, який раніше звільнився з HowSimpl, згадує, що у робочому контракті був лише підпис з його боку. Додає, що йому не виплатили кошти за увесь час співпраці.

«Я пропрацював у HowSimpl півтора місяця на позиції Lead Generation Specialist. Мені та моїм колегам не виплатили кошти за весь час, хоча ми виконували свою роботу, як про це домовлялися.

Керівництво каже, що не було результату нашої роботи, хоча нам не надали ресурсів для підключення інших каналів лідогенерації. Ми закрили компанії один контракт через Upwork, але керівництво не змогло навіть нормально налагодити з ними співпрацю. Через що клієнту довелося розірвати з компанією контракт.

Дуже сильний пресинг був на одну мою колегу з боку СЕО. Ми розробили стратегію, написали темпліти, знайшли ліди та були готові запускати імейл-аутрич. Але не могли дочекатися від компанії домену, пошт та іншого софту, який нам пообіцяли.

З нами припинили співпрацю одним днем та сказали, що виплатять зарплату впродовж 10 днів і що ця оплата буде „за результатами роботи“. Про що ми, звісно, не домовлялися спочатку. У нас була домовленість про ставку та відсоток від контрактів. Вже минуло два місяці, але все що ми отримали — це порожні обіцянки від HR та Project Manager. А сам СЕО взагалі нічого не відповідає», — ділиться колишній співробітник компанії.

Фахівець зазначив, що йому не виплатили $1250. Подальших дій він не планує, адже звертатись по допомогу до спеціалістів йому може коштувати ще дорожче.

«Але я знаю, що колеги відкрили справу на СЕО через невиплати, і готовий бути свідком»

Двоє співробітників HowSimpl розповіли DOU, що проблем з невиплатами у них не було.

«Я пропрацював у компанії два місяці за контрактом. Про невиплати нічого не чув, принаймні таких проблем не було у мене та колег з моєї команди.

Була певна затримка зарплати через проблемного клієнта. Проте за весь мій відпрацьований час кошти я отримав», — поділився Андрій Степаненко, Node.js Back-end developer.

«Дуже сумно чути про невиплати. Я працювала в компанії над фриланс-проєктами близько півтора року. Можливо, мені пощастило, та мені усе виплачували навіть вчасно. Щодо інших працівників, такої інформації не чула», — розповіла Катерина Сімонова, UI/UX designer.

Як ситуацію пояснює компанія

DOU поспілкувався з Анною Россі, Marketing Team Lead у HowSimpl. Вона розповіла, що компанія працює з 2017-го, наразі налічує понад 50 співробітників та 60+ активних клієнтів. А також зазначила, що компанія має багато позитивних відгуків, у тому числі на біржі Upwork.

Редакція DOU також просила представницю компанії уточнити деякі деталі щодо ситуації з невиплатами. Зокрема, чи попереджали співробітників заздалегідь про відповідальність за невиконання вимог договору та які умови завершення співпраці зі спеціалістами у компанії. На жаль, відповіді ми не отримали.

«Негативні коментарі [відгуки про компанію на сторінці DOU — ред.] написали друзі, які прийшли до нас із Work.ua. Двоє спеціалістів пропрацювали місяць, не виконавши жодних обов’язків та КРІ, вказаних у договорі.

Один зі співробітників, який залишив коментар, працював пів року, сам займався і брався за завдання, які не стосувались його спеціалізації. Ми зі свого боку, навпаки, були цим незадоволені, адже його увага розсіювалась на інші завдання, які він вибирав для себе, оскільки вони об’єктивно легші.

Неодноразово проговорювали умови та його обов’язки, на що він обіцяв, що виправиться. Сума контрактів в розмірі $100 000 ніколи не була виконана, а основні контракти були підписані завдяки роботі СЕО компанії, моєї команди та інших спеціалістів.

З кожним працівником ми укладали договори, умови яких не були виконані. За ними вони ще й повинні сплатити штраф за невиконання обов’язків і злиття конфіденційної інформації. І якби ми з нашим штатним юристом відкрили справу, суд однозначно був би на нашому боці.

Тому запевняю, що це все є брехнею та спробою зробити „щось на зло“, хоча ці люди самі не виконали та не хотіли виконувати домовлену роботу. До речі, ми навіть провели їм оплату за кількість робочих годин, але вполовину нижче від домовленої. Хоча роботу не виконали зовсім».

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



18 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

А там, раптом, СЕО звуть не Д.Двуреченський (aka Dimma Dvurechenskiy)? Бо дуже схожа схема. jobs.dou.ua/...​ies/opengeekslab/reviews

да, така схема не може існувати довго. бо опрокинуті жаліються замість працювати

Чому цих текстів немає на каналі «Підслухано в ІТ»?

От для таких шараг і потрібен італійський сайт. Але він, на жаль, виродився в двач для програмістів-бітардів...

Вчиться майстерності піару, ось вам скрипт:

Брехуни написали погані відгуки про нас! Вони нічого не робили, але хотіли гроші. Один постійно робив не свою роботу. Ми їм навіть заплатили, хоча вони нічого не зробили. Вони набрехали про все і просто хочуть нам нашкодити. Ми могли б їх покарати, але не будемо. Вони просто заздрять нашому успіху!

50 співробітників і 60 клієнтів, когось продають двічі?)

Це агенція. Там замовлення на виконання конкретних робіт, обмежених в часі. Тому для них 60 клієнтів це і не так багато.

чому ж тільки двічі
це ж не здача в аренду рабів оутстафінг

Тому запевняю, що це все є брехнею

Відсутня можливість знайти юридичну інформацію про компанію «HowSimpl», усюди пусто:

«HowSimpl» юридично існує?

Також є розбіжності в датах заснування «HowSimpl»
Сайт howsimpl.com:

Registered On: 2021-02-21

Clutch «HowSimpl»:

Founded 2018

Upwork «HowSimpl»:

Member since Aug 31, 2019
Year founded 2017

Ну у компании должны быть рычаги влияния на людей, которые не выполняют работу. Если в контракте прописаны параметры, которые сотрудник не выполнил, то компания имеет право ему не доплатить. Если он всё выполнил, то уж извините.
Если сотрудник не понравился, то для этого есть испытательные сроки.
Понятно, что новый сотрудник для компании — это всегда риск. Ну так бизнес он вообще про риски. И все эти многоуровневые собесы, по идее должны эти риски минимизировать.
Если в компанию приходит куча народу, которые не выполняют свои обязанности, это говорит о том, что компания не способна правильно настроить процесс.

Еее, але нормальна компанія припиняє співпрацю, виплативши все, просто не бажаючи торгуватися і ставити на кон свою репутацію за відносні копійки (скажімо, два тижні роботи мідла, який не підійшов і тому його попросили з випробувального). Шарага ж у той самий час починає знаходити приводи для невиплат за минулий період, фідбеком, який вона лишає заднім числом.

по факту, якщо у компанії нема 1к долярів щоб закрити питання із репутаційними ризиками то це шарага, навіть якщо працівники дійсно погано працювали то це не привід йти на скандал через пару кілобаксів.

Звісно, про що й мова.
І завжди забавляє, на якому умняку вони розповідають, як найняли, за їхніми ж словами, некомпетентних і невмотивованих тлумків, які зробили все не так... З одного боку, нормальні фахівці до них і не йдуть, з іншого боку, така їхня поведінка додатково демонструє, чому не йдуть.
З іншого боку, це можуть бути міазми звичайного українського ринку праці, поза айтішечкою, де панують конверти і сіре оформлення без відпусток і лікарняних (я колись, іще за якуновича, у Львові зустрічався з бухгалтеркою, в неї були «жирні» $500, але в мене 20 робочих днів відпустки і безлімітні лікарняні, а в неї все за свій рахунок)...

А ще отримала від HR договір про надання послуг і Job Offer, але вони не були підписані керівником.

А це дуже брудна схема, у таких випадках треба наполягати на підписанні або ж звільнятись одразу

Хотілось думати що в нашій галузі такі ситуації давно у минулому, ан ніт ) Та ще й якісь дивні коментарі від компанії... тут було би краще, як то кажуть, жувати, ніж говорити.
Якщо що, ніякого відношення до «компанії» не маю, і добре )

Буває і гірше, просто не всі такі історії потрапляють на dou. В даному випадку договір, принаймні, був підписаний з українською компанією, і є шанс чогось добитись через суд.
В моєму ж випадку, договір був із іноземною компанією: банкрутство, ліквідація і 20 людей попрощалось із ЗП за три місяці.

Цікаво було би почути шо ті всі люди чекали 3 місяця коли працювали за хлебушек умовно кажучи

Згідно договору замовник (компанія) мала 60 днів на оплату виконаної роботи.
Тобто ЗП за лютий могли виплатити в кінці квітня (аргумент в користь уважного читання договорів)
Але крім цього було багато інших факторів:
І постійна комунікація з менеджментом, які запевняли, що все от-от вирішиться, і високий рівень довіри до власника, і хороші умови (ЗП, відпустка), дружній колектив... та і, зрештою, не так легко було знайти нову роботу весною 23, і точно не з такою компенсацією.

Все закінчилось банкрутством та ліквідацією компанії (в процесі). Якщо щось виручать з продажу майнових та інтелектуальних прав, то в першу чергу закривають борги перед швейцарськими співробітниками, потім банківські позики/кредити і в третю чи четверту чергу борги перед контракторами. Тобто щось отримати нам шансів мало.

Підписатись на коментарі